LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BEN: de mobile telefonie aanbieder

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
j.stekel

BEN: de mobile telefonie aanbieder

Ongelezen bericht door j.stekel »

BEN: de mobile telefonie aanbieder.

PAS OP:PAS OP:PAS OP:PAS OP

VOLGENS BEN HEB IK EEN SMS BUNDEL AANGEVRAAGD, IK ZELF WEET NERGENS VAN, HEB NOOIT EEN SMS VERSTUURD, JE MERK HET PAS BIJ DE VOLGENDE FACTUUR(de factuur van februari die ik in maart ontvang, dus dan pas reageren en ben houd je dan doodleuk aan hun opzeg termijn ), EN ZIT JE ER MINSTEN ENKELE MAANDEN AAN VAST.

JE REAGEERD NAAR DE KLANTENSERVICE, DIE ZEGT HET STAAT IN HET SYSTEEM DUS BETALEN, ONDANKS DAT MEN KAN ZIEN DAT ER NOOIT GEBRUIK VAN IS GEMAAKT, (op mijn vraag een bewijs naar mij te sturen krijg ik alleen maar de reactie het staat in ons systeem)

IEMAND DIE EEN SMS BUNDEL AANVRAAGD DOET DIT MET DE BEDOELING DEZE TE GAAN GEBRUIKEN

MEE HELPEN EEN PROBLEEM OP TE LOSSEN DOET MEN NIET, ALLEEN DREIGEMENTEN DAT JE MOET BETALEN, WANT ANDERS INCASSO, EEN RECHTZAAK EN REGISTRATIE bkr

SERVICE TOTAAL NIET, EEN GEWAARSCHUWD MENS TELT VOOR 2, DUS GA NIET MET BEN IN ZEE

UPDATE 13-07-2009

12-07-09 toezegging van BEN einde contract, ik ben benieuwd wat voor verrassingen men nog heeft tot dat alles voorbij is, volledig einde met alle facturen is pas medio augustus.
Laatst gewijzigd door j.stekel op 13 jul 2009 21:31, 2 keer totaal gewijzigd.

gravedigger

Re: BEN: de mobile telefonie aanbieder

Ongelezen bericht door gravedigger »

Als je tegen de medewerkers van Ben ook zo schreeuwt......
.....kan ik me wel iets voorstellen !!

rene117

Ongelezen bericht door rene117 »

ook ik heb het aan de stok met ben zij zeggen dat een rekening niet is betaald hij is van mijn bankrekenig af geschreven en niet terug geboekt ik heb ze gebeld en ik heb ze een fax gestuurt met het bewijs dat het is betaald en men zeg dood leuk dat het niet betaald is nou com maar op met die incasso en dan laat ik het aan komen op een recht zaak kijken wie er gaat winnen nou zij niet ik heb ook per omgaande mijn contract laten ontbinden want men blijft vol houden dat het niet is betaald maar mijn bank heeft ze zefs nog gebeld en toen wert er ook gezegt dat ik niet had betaalt dat heeft de bank hum laten weten dat alles gewoon is betaald maar kan je zien hoe zij met de klanten om gaan niet dus

dus ik raat een ieder om niet met ben in zee te gaan

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 06 jan 2012 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Mijn contract met T-mobile heeft me nog nooit enig probleem opgeleverd. Ik ben al klant bij ze sinds 2005, en de rekeningen kloppen altijd perfect, al zijn er soms wat onduidelijkheden als ze iets hebben verrekend. Maar na uitleg van hun kant, lost zich dat altijd weer op.

Ik begrijp dan ook niet dat er in het het berichtje hierboven iemand zegt:
Ben = T-mobile, dus dat zegt genoeg......
Wat zegt dat dan? Ik heb dus geen problemen hoor, dus het is mij een raadsel.

FFF

Ongelezen bericht door FFF »

Ben is ook een dochteronderneming, je zegt toch ook niet niet dat telfort kpn is?

`ALS JE PER ONGELUK WIJZIGINGEN DOET KOM JE ER PAS ACHTER BIJ DE VOLGENDE FACTUUR`.

Ben je dan niet zelf schuldig in deze? Of vind je dat de procider op moeten draaien voor de kosten als je zelf per ongeluk iets verkeerd doet?

Er staan geen details in, het is wederom een niet gefundeerd frustratie topic zonder vernmelde reden.

De enige feiten die ik uit de tekst op kan maken: Ik heb per ongeluk een fout gemaakt en nu moet ik betalen...

rene117

ik heb geen fout gemaakt maanden gaat het goed met de betaingen
en nu zegt men dat er een bedrag niet is betaald nou die is wel betaald ik heb geen fout gemaakt maar zij en dat willen ze niet toe geven en ik ga niet betalen voor iets waar al is voor betaald

daar om wacht ik nu met smart op een incasso en daar naar de rechtbank kijken wie er gaat winnen ben zeker niet

FFF

Hmm ik zie dat j.stekel zijn tekst heeft aangepast nadat ik het bericht hier boven heb geplaats. Dat geeft nu dus geen eerlijk beeld meer?

rene117:

Wellicht is het verstandiger te kijken wanneer, en naar welk rekening nummer het bedrag is gegaan. Als je dit aangeeft ga ik er van uit dat Ben dit voor je gaat onderzoeken.

Als je het tot de rechter wil spelen begin je over het algemeen met afgelosten worden, je kan een aantal maanden niet bellen, je wordt geregistreerd bij preventel en bij BKR en vervolgens gaat de rechter geen zaak beginnen omdat je bedrag dusdanig laag is dat hij het geen serieuze issue vindt.

Naar mijn verwachting kost een rechter en/of advocaat in 5 minuten meer als de gemiddelde Ben factuur...

Ik denk ook niet dat de rechter de juiste stap is in dit traject, verzoek gewoon de klantenservice dit uit te zoeken en geeft ze zoveel mogelijk informatie.

Henk25

Ongelezen bericht door Henk25 »

FFF, jij werkt voor T-Mobile?

FFF

Henk, vanwaar je vraag?

Bovenstaand antwoord is vrijwel universeel toepasbaar voor elke provider.

Waarom ik hier (bij voorkeur anoniem) reageer is omdat veel consumenten een "rare"weg bewandelen om tot een oplossing te komen.

Praten over een rechtszaak in deze lijkt me een vreemde keuze, ik weet vrijwel zeker dat als je de klantenservice (en eventueel incasso afdeling als Ben die heeft) aan de telefoon hebt en het verhaal uit legt dat je er wel uit gaat komen.

Natuurlijk is er niet binnen een minuut een oplossing, een gemiddelde provider verwerkt 1000den betalingen per dag, dat is anders als de slagerij op de hoek...

Ik kies trouwens vaak de kant van de provider (ongeacht welke). Consumenten ventileren op radar vooral frustraties en streven zelden naar een oplossing. Heel vaak zijn frustraties ontstaan omdat ze zelf slecht geïnformeerd zijn (vaak omdat ze goedkoop op internet hebben besteld zonder zich te verdiepen in de materie/voorwaarden). Met de laatste alinea wil ik zeker niet stellen dat dat het geval is in dit topic.

Het stoort me trouwens wel dat de topic starter zijn tekst heeft aangepast zodat hem geen enkel verwijt meer gemaakt kan worden in deze kwestie (zie mijn eerdere quote). Als je graag een bedrijf afschiet moet je dat wel eerlijk spelen :roll:

rene117

zo als ik al zeg is het naar het bank nummer gegaan waar ik het altijd
naar toe stuur en dat ging 7 maanden goed en nu niet raar is dat zo als ik nog maar zegt telnummer en contract nummer stonden er op en geloof me maar een betalings bewijs faxen is een middel die ze zelf hebben gevraagt off ik dat wou doen en dat heb ik gedaan dus ik snap niet wat men daar loop te janken klanten dienst van ben is ook niet er slim net als de atmin daar maar zo als ik all zeg ik heb betaald en ik ga niet weer betalen en ja ze hebben me afgesloten daar zit ik niet echt mee en incasso laat ze maar komen want zo als ik zeg ze hebben geen poot om op te staan kunnen net als dat balle bedrijf t-mobile
zig aan melden bij intrum
oja ff zo als ik al zij heb ik gebeld met ben heb het uit gelegt waneer het is betaald en nog zeg men dood leuk dat ik moet betalen nou ik denk het niet het gaat om een bedrag van 52.00 euro en die is op 16-03-09 afgeboekt en nu komen ze er mee dat ie niet is betaald
fijn voor ze maar ze krijgen geen cent meer van mijn dus wie pleegt hier breuk ik niet groetjes rene
groetjes rene

Henk25

Ongelezen bericht door Henk25 »

Henk, vanwaar je vraag?

Bovenstaand antwoord is vrijwel universeel toepasbaar voor elke provider.

Waarom ik hier (bij voorkeur anoniem) reageer is omdat veel consumenten een "rare"weg bewandelen om tot een oplossing te komen.

Praten over een rechtszaak in deze lijkt me een vreemde keuze, ik weet vrijwel zeker dat als je de klantenservice (en eventueel incasso afdeling als Ben die heeft) aan de telefoon hebt en het verhaal uit legt dat je er wel uit gaat komen.

Natuurlijk is er niet binnen een minuut een oplossing, een gemiddelde provider verwerkt 1000den betalingen per dag, dat is anders als de slagerij op de hoek...

Ik kies trouwens vaak de kant van de provider (ongeacht welke). Consumenten ventileren op radar vooral frustraties en streven zelden naar een oplossing. Heel vaak zijn frustraties ontstaan omdat ze zelf slecht geïnformeerd zijn (vaak omdat ze goedkoop op internet hebben besteld zonder zich te verdiepen in de materie/voorwaarden). Met de laatste alinea wil ik zeker niet stellen dat dat het geval is in dit topic.

Het stoort me trouwens wel dat de topic starter zijn tekst heeft aangepast zodat hem geen enkel verwijt meer gemaakt kan worden in deze kwestie (zie mijn eerdere quote). Als je graag een bedrijf afschiet moet je dat wel eerlijk spelen :roll:
Als je voor T-Mobile werkt is het wel zo eerlijk om daar duidelijk over te zijn, dat hoeft niet met je volledige naam, maar dan kunnen de mensen die jouw reactie lezen daar rekening mee houden.

j.stekel

Ongelezen bericht door j.stekel »

(aan) FFF

Ja ik heb de tekst aangepast om een duidelijker beeld te geven over wat er is gebeurt, en Ja er zit een stuk frustratie bij.

Zelfs nu klopt het persoonkijk scherm (van IK BEN) waar mijn gegevens opstaan niet, en een medewerker heeft mij al maanden geleden verteld dat eer een storing was, het is gedeeltelijk door ben aangepast(voorbeeld mijn voice mail staat UIT maar op het inlog scherm IK BEN wordt aangegeven dat deze aanstaat).

Ik heb bij mijn weten niets aangevraagd, al zegt het systeem van BEN dat ik dat wel zou hebben gedaan, maar bewijs wil/kan men mij NIET sturen.
Ik wil me niet naar jou toe verdedigen, maar waar het mij omgaat is als er met BEN een probleem hebt ligt het aan de kleine consument en niet aan de provider BEN.
Men probeert totaal niet tot een oplossing te komen.

Ik heb het met T-mobile (en ook HetNet) anders meegemaakt, daar wordt samen naar een oplossing gezocht waardoor je samen verder kunt.

Ik heb dit stuk op het forum geplaatst omdat ik mij niet kan voorstellen dat ik de enige ben, die met BEN een probleem heeft,

EN om anderen te waarschuwen zolang er niets aan de hand is het goed gaat maar als er een probleem is er NIET oplossend door BEN aan wordt gewerkt.

rene117

hier ben ik het geheel mee eens het is een grote puin hoop daar bij ben

FFF

J.stekel, bedankt voor het nuanceren van je klacht nu is het wel een stuk beter begrijpbaar en geef je een goede indruk van de werkelijkheid.

Slechte zaak als de provider hier niet met een oplossing komt. (als ze daadwerkelijk geen bewijs hebben).

rene117

even de oplichters bende boven aan zeten ze blijfen me met brieven bestoken dat ik moet betalen anders incasso hahahaha ik lig nu al in de deuk laat ze maar komen die honden ben er niet bang voor

anoeska1

Ongelezen bericht door anoeska1 »

Ikzelf ga denk ik toch maar voor een Ben abonnement ondanks wat ik hier lees.
Telfort was ook een regelrechte ramp en T-mobile heb ik een keer gehad en vond die ontzettend netjes te werk gaan.

Jij succes met de "honden"

( ze doen ook maar hun werk hoor :!: Vind t niet netjes om zo over mensen te praten.)

Gesloten