LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Easy credit

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door gravedigger »

Kan best kloppen troelatroela dat ze niet bekend zijn in Nürnberg. De site is ook alleen maar een doorlinksite en geen eigen site. Ik vraag me dan ook af hoe je aan het adres in Nederkland komt.

Jasha
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 apr 2009 17:31

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door Jasha »

Ik heb het wel overwogen om een afspraak te maken ,maar ik durf het niet als ik dit allemaal zo lees
Ik heb wel heel hard een lening nodig maar ben toch huiverig en als ik dit zo lees lijkt het of het oplichters zijn dus ik durf het toch niet aan.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door gravedigger »

Jasha
Denj ik juist dat je bij je eigen bank of GKB geen kening kan afsluiten? Toetst EC bij het BKR?

ookdatnog01
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 jun 2009 15:39

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door ookdatnog01 »

EC doet geen BKR checking; hoeft ook niet want ze betalen toch niet uit...

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door gravedigger »

Dat eerste geeft al stof tot nadenken. Het tweede deel van je antwoord is niet na te trekken. Misschien(?) zijn er mensen die dat wel hebben gekregen, maar niet hier reageren.

ookdatnog01
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 jun 2009 15:39

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door ookdatnog01 »

Ze hebben zelfs een website: verwijderd door moderator

skippertje
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jun 2009 12:53

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door skippertje »

Hallo,

gaarne wil ik ook even reageren op het onderwerp , betreffende Easy Credit.

Ook ik ben , waarschijnlijk , zo idioot geweest, en ook een huisgenoot van mij om afspraken te maken met deze zogenaamde geldverstrekker.

Als ik zo lees in het forum, hebben er veel mensen de nodige papieren en allerlei contracten, uitvaartpolissen ontvangen en in feite nooit iets verder ontvangen.

Het is wel zo, dat als je mails stuurt naar hun, je wel antwoord krijgt, en als je belt, je dan ook netjes terug wordt gebeld, maar dan daar blijft het verder bij. Al met al een hele vreemde zaak is het dus.

Het vermoeden van mijn kant bestaat dan ook dat het , misschien dat ik verkeerd zit, een zogenaamde vorm van een pyramide spel is, waar mensen geld inleggen, en er in feite nooit meer van horen.

Lijkt het niet handig als iedereen zich gaat verenigen in een soort van stichting tegen dit soort malafide praktijken, al zal het waarschijnlijk niet veel helpen is mijn vermoeden, want de personen die zich hier mee bezig houden zijn zeer handig met het verwijderen van hun gegevens op het internet.

Ik ben dus ook aan het speuren geslagen, en via via kwam ik dus uit dat je via de website vistaprint een maand gratis een website kan maken. Als je dus op de site van kijkt, en je scrolt geheel naar beneden, staat er dus : mogelijk gemaakt door VistaPrint.

Met andere woorden, iedereen kan dus via Vistaprint een website maken , en na een maand zal die site waarschijnlijk verdwijnen.

Het is dus zaak om die site goed in de gaten te houden, en ik wil voor iedereen zeggen, stap dus zo snel mogelijk naar een advocaat toe en laat een aanklacht opstellen, en wellicht zou het ook handig zijn om diverse tv programma redacties aan te spreken of schrijven over deze Heer xxx.

Ik wacht op jullie reacties, want ik ben hier niet blij mee.

met vriendelijke groeten, een gedupeerde :twisted:

skippertje
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jun 2009 12:53

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door skippertje »

hallo Troelala,

Ik ben dus ook van plan om morgen om in contact te treden met de redactie van Hart van nederland, van SBS6 , en ook met RTL4.

Kortom, als iedereen op het forum van zich laat horen bij deze tv zenders,en ook bij Tros radar, wellicht komen er veel meer zaken naar boven betreffende easy credit.

Ik ben het wel met je eens, dat afwachten natuurlijk een optie is, maar als je net zoals ik misschien al 2 maanden wachten en iedere keer afwijkende antwoorden krijgt, kan je er vanuit gaan dat je simpel weg genaaid bent waar je bij zit of zat.

ik vind het jammer dat er zulke mensen op de wereld zijn, die te lui zijn om te werken bij een baas, en andere mensen compleet leeg plukken.

Vraagje, wordt er bij jou ook premies afgeschreven van je polissen?
dan hier een tip, haal alle afschrijvingen terug, en laat er een blokkering op zetten via je bank of giro rekening voor dit nummer.

skippertje
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jun 2009 12:53

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door skippertje »

Hallo troelatroela,

In mijn geval is al diverse keren premie afgeschreven, en heb deze al gelijk weer terug laten storten.

wat betreft de 'administratie kosten' , heb ik wel betaald, maar ik ga morgen gelijk langs de bank om dat geld terug te halen.

En net wat je zegt, eerst dat zogenaamde 'leengeld' zien op je rekening, weinig kans erop dat het werkelijk gedaan wordt, maar goed, er op hopen mag altijd.

overigens, hoe denk je er over, mocht het helemaal op een fiasco uit te lopen, er eens met dit verhaal naar de media te stappen ?

wellicht kunnen we met meerdere mensen hier eens wat gaan ondernemen.

groeten skippertje

skippertje
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jun 2009 12:53

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door skippertje »

Dank je wel ,

weet je misschien nog meer mensen in je omgeving of wie dan ook die met deze persoon in zee zijn gegaan ?

als we die krachten kunnen bundellen, dan is er misschien al een begin gemaakt.

Ik zelf en een huisgenoot, zijn momenteel in alle staten, en de huisgenoot van mij heeft misschien iets mindere leuke plannen om bij meneer jeweetwelwieikbedoel op de koffie te gaan, zoals we dat in brabant zeggen.

wordt geen gezellie bakske koffie mey een lekker stukske koek erbij hoor,
as gij snap wa ik bedoel 8)

rabbit4
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 jun 2009 09:01

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door rabbit4 »

Hallo,

Ik ben dus ook in contact geweest met de heer xxx en het gesprek was erg goed moet ik zeggen. Ik schrik dus ook van deze reacties hier op dit forum. Is er eigenlijk wel iemand die wel geld heeft gekregen van ze?

Ik heb dus alleen nog maar een gesprek gehad en er werd mij echt hoop gegeven.

ookdatnog01
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 jun 2009 15:39

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door ookdatnog01 »

ik ben ook van de partij, en zou zelf wel even met je huisgenoot mee willen...

skippertje
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jun 2009 12:53

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door skippertje »

hallo medestrijders :evil: ,

Fijn dat jullie zo positief reageren, hier ben ik zeer blij mee.
Dit geeft alleen meer moed om de media en meer mensen hiervan op de hoogte te brengen.

Even de laatste ontwikkellingen van mijn kant, ik heb vanmorgen gebeld met de maatschappijen voor de zogenaamde uitvaart verzekeringen en die zogenaamde pollissen.

deze maatschappijen gaven toe de naam easy credit te kennen, en zijn zeker niet blij met de praktijken van genoemde persoon.

Dus mochten jullie enige post ontvangen van de maatschappijen, direct een telefoontje plegen met het verzoek niet de pollissen op te maken, tevens schrijf er gelijk ook een brief naar hun.

indien jullie dit willen kan ik mijn persoonlijke e-mail adres geven maar dat lijkt me niet handig, de mogelijkheid bestaat dat easy credit deze forums ook leest.

Aan rabbit4, ga niet in zee, bel de persoon op, en zeg gewoon , sorry, ik heb al wat anders gevonden die mij wel kan helpen. Je hoeft niet te zeggen de reden waarom, ook al is het jammer voor je dat het zo moet.

Een gewaarschuwd persoon telt voor 2 zeg ik maar zo.

ik houd jullie op de hoogte van de bevindingen.

ookdatnog01
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 jun 2009 15:39

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door ookdatnog01 »

Mischien kunnen we juist xxx, xxx etc. wel even wijzen op dit forum zodat hij mischien wat peultjes gaat sch&%&ten.

Hij moet nu niet voor mn neus staan; dan heeft ie echt een probleem met zn ziektekosten verzekering ;-)

skippertje
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jun 2009 12:53

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door skippertje »

hallo ookdatnog1,

zou wellicht een optie zijn, maar ik denk niet dat hij dat wil.

en of tie wel zijn ziektekosten verzekering betaald is dan nog de vraag, maar goed.

Ik heb nog wel ergens een rol gips liggen en een doosje rietjes :wink:

overigens, weet jij nog meer mensen in je omgeving die met genoemde persoon in contact zijn geweest ?

dan die maar eens vertellen hoe en wat over easy credit :)

Jasha
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 apr 2009 17:31

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door Jasha »

Ik heb wel telefonisch kontakt gehad met de heer xxx :wink:
Maar ik vertrouwde het al niet helemaal dus ik heb gezegd dat ik er nog even over wou denken ,vandaar dat ik eerst even wat informatie opvroeg op dit forum.Ik ben heel blij dat ik er toen niet gelijk op in ben gegaan als ik dit hier allemaal lees.
Het blijken dus oplichters te zijn wat ik ook al vermoede.
Heel goed dat de mensen via dit forum gewaarschuwd worden tegen dit soort praktijken van easy credit

Radar
Site Admin
Berichten: 5519
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door Radar »

Het is niet toegestaan persoonsgegevens (dus ook namen) te publiceren. Zie de gedragsregels! Tot nu toe is alles verwijderd, bij een volgende overtreding gaan we IP-bans uitdelen.

Jasha
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 apr 2009 17:31

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door Jasha »

Ik heb even gekeken net op het forum van het programma opgelicht.
Volgens mij mogen daarwel namen neergezet worden .Ik zie het in ieder geval vol staan met namen van mogelijke oplichters om andere te waarschuwen.
Mischien een optie om daar een waarschuwing neer te zetten zodat andere mensen er niet meer intrappen.En voor gedupeerde van easy verder te gaan discuseren hoe ze gezamelijk verdere stappen kunnen ondernemen?

rabbit4
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 jun 2009 09:01

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door rabbit4 »

Hallo,

Bedankt voor de waarschuwing zal dat ook zeker gaan doen.

En ik weet dat heeft hij mij zelf verteld dat het bij hem bekend is dat er over easy credit enz gesproken wordt bij radar.
Dus hij zal dat zeker in de gaten houden.

Wil graag verder op de hoogte blijven.

dellach
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jun 2009 16:19

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door dellach »

ook ik heb slechte ervaring met ze ze zijn al diverse malen verhuisd en contracten die we hadden op gestuurd naar een postbus kregen we retour met de mededeling postbus onbekend. we hebben vorig jaar oktober een aanvraag gedaan en tot op heden nog geld ontvangen ik reken hier ook zeker niet op. als ze goed willen oplichten,waarom laten ze je dan een klein bedrag aan administratie kosten betalen en ken wel andere methodes waar je eerst 10% vanje leen bedrag als verzekeing moet betalen en dan niks meer hoort en hier gaat het om aanmerkelijk grotere bedragen

Gesloten