LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
lbakker
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2009 21:48

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door lbakker »

Hier ook problemen met het concert van Muse wat gister 13/06 in de vvk ging.
Om 10 uur ingelogd en wel achter de computer én aan de telefoon met livenation. (ja, allebei want je weet het tegenwoordig nooit)
Ten eerste wordt je drie keer uit de wachtrij op de computer gegooid, vervolgens krijg je een bericht dat er iets met de beveiliging is (misschien iets met vista, iemand?)
Vrijwel direct na 10 uur vliegt de hele site eruit, blij dus dat we ook al aan het bellen waren. Om 10.05 krijg ik via de site te zien dat het concert al voor 95% is uitverkocht?! Het bestellen ligt nog steeds plat helaas. Na een eurotje of 8 wachten aan de telefoon krijgen we een madam aan de telefoon die doodleuk verteld dat het om 10.10 al uitverkocht was.

Mijn vraag

- grote concerten (zelfs u2 ed) verkopen meestal binnen 20 minuten uit, niet 10.
- Alle bestellingen zouden via de telefoon gegaan moeten zijn want de site lag plat
- Maximaal 4 kaarten p.p.

Hoe kan het dan in hemelsnaam dat al 95% uitverkocht is na 5 minuten?

Om half 11 stonden trouwens de kaarten alweer op allerlei onbetrouwbare sites waar ik al helemaal mijn geld niet in steek, niet te vertrouwen.

jolanda58
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 jun 2009 16:30

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door jolanda58 »

Je hebt helemaal gelijk. Het kan nooit zo snel uitverkocht zijn. Maar we weten nu in ieder geval allemaal zeker waar de "service"-kosten voor zijn. Voor de wereldberoemde strijkstok. Nog niet een fatsoenlijke website kunnen ze ervan onderhouden. Muse en U2 zijn natuurlijk niet helemaal vergelijkbaar, want Ahoy kan maar zo'n 5 a 6 duizend mensen kwijt, dus dat is ietsie eerder uitverkocht.
Maar het idee blijft hetzelfde.
Hoe komen die Pepetickets en consorten in hemelsnaam WEL aan kaartjes???? Misschien toch een relatie met Mojo/Livenation?????

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Inzake Ticket Service/Livenation: dit is hetzelfde bedrijf (onlangs gefuseerd)*

Als je geen kaarten krijgt en ook je geld niet terug, bel dan niet met het dure 0900 nummer. Dan ben je in no time 10 euro armer. Nee, bel naar Ticket Service in Den Haag. Dat heb ik ook gedaan. De smoes dat ik mijn geld niet terug kreeg was dat iedereen op vakantie is, waaronder Sophia Aberson (wat wil je, met die service-fees). Gewoon flink doordrammen aan de telefoon en het ze zo moeilijk mogelijk maken. Ze wanen zich daar nog beschermd door hun 0900 servicenummer als "bliksemafleider". Bel dus 070-4169333. Kies je optie 4 en er wordt niet opgenomen: toets dan hekje en toets dan 1.

Verder heb ik contact opgenomen met Consuwijzer. Volgens Consuwijzer is wat Ticket Service / Live Nation doen in strijd met de wet. Maar daar hebben ze duidelijk schijt aan.Temeer omdat hier geen sprake meer is van incidenten maar van een structureel probleem.


Reactie Consuwijzer:


"Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw bericht van 12 mei 2009. Uit uw bericht komt naar voren dat u concert kaartjes hebt gekocht bij Ticketservice.nl. U laat weten dat Ticketservice.nl weigert om uw bestelling te leveren en aan u heeft meegedeeld de betaling te retourneren. Uw vraag is of dit in strijd is met het consumentenrecht. Aan de hand van de door u verstrekte informatie kunnen wij u het volgende meedelen.

Met het bestellen van de concertkaartjes hebt u een overeenkomst met Ticketservice.nl gesloten. Deze overeenkomst brengt verplichtingen met zich mee voor beide partijen. Ticketservice.nl is verplicht om de concertkaartjes aan u te leveren. Het is Ticketservice.nl niet toegestaan om zonder gegronde reden de levering van de concertkaartjes te weigeren. U kunt in de eerste plaats van Ticketservice.nl eisen dat zij alsnog de overeenkomst nakomt. Komt Ticketservice.nl de overeenkomst alsnog niet na? Dan kunt u de schade die u hierdoor hebt op Ticketservice.nl verhalen. Deze schade kan bijvoorbeeld bestaan uit de extra kosten die u moet maken om alsnog concertkaartjes te kopen. Hierbij moet u er wel rekening mee houden dat u de schade die u ondervindt zoveel mogelijk moet beperken.

Advies
U kunt de volgende stappen volgen:
1. Schrijf Ticketservice.nl een (aangetekende) brief waarin u inhoudelijk uw klacht aangeeft. Stel een redelijke termijn waarbinnen Ticketservice.nl de mogelijkheid heeft om de overeenkomst alsnog na te komen. Geef aan welke vervolgstappen u onderneemt als de verkoper niet aan uw verzoek tegemoet komt. Laat weten dat u de schade die u hierdoor hebt, op Ticketservice.nl verhaalt. Kijk voor voorbeeldbrieven op www.consuwijzer.nl.
2. Komt de verkoper, binnen de door u gestelde termijn, niet aan uw verzoek tegemoet dan hebt u de mogelijkheid om de kwestie aan de rechter voor te leggen. Als u hiervoor geen rechtsbijstandverzekering heeft afgesloten, dan is het raadzaam om eerst een goede kostenafweging te maken.

Mocht u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact op met ConsuWijzer. Bij voorkeur per telefoon. Het telefoonnummer is 088- 070 70 70. Vermeld daarbij uw contactnummer 3047619. Op www.consuwijzer.nl vindt u naast informatie over uw rechten als consument ook handige infobladen en voorbeeldbrieven.

Met vriendelijke groet,

Mw. mr. P.C.M. Bijlenga
Hoofd ConsuWijzer
(T) 088 - 070 70 70
Postbus 1031
2260 BA Leidschendam

www.consuwijzer.nl
Praktisch advies over uw rechten als consument"


*)http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel//41463783

Bart1978
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jun 2009 19:18

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door Bart1978 »

Ik sluit me aan bij de woorden van Jolanda58. Haar verhaal is identiek aan het mijne.

Ook ik heb plaatsnummers e.d. toegewezen gekregen en uiteraard was het bedrag binnen no time van mijn rekening geschreven....Ik kan wel een "receipt" uitprinten bij mijn Eventim, maar als ik vervolgens de kaartjes wil printen dan komt er niks in beeld als een lege en witte pagina (pop-ups toestaan is ingeschakeld!).

Ook ik heb gebeld en werd op een nette manier te woord gestaan. Ik heb aangegeven dat het toch de bedoeling is dat het bedrijf (Eventim, Live Nation of wie er dan ook achter zit) mij ZELF laat weten hoe het nu verder gaat. Ze hebben mijn telefoonnummer en ordernummer genoteerd. Ook aan mij werd verteld dat er een storing was bij IDEAL....dat lijkt me sterk, want het geld is toch immers van mijn rekening geschreven!

We wachten af....binnen 5 werkdagen zou ik bericht (telefoon / email) moeten krijgen. Aan de telefoon wilden en konden ze me nog niet bevestigen of ik de kaarten niet ga ontvangen. Ik vrees het ergste. Dat ik de kaartjes niet krijfg zou vervelend zijn, maar dat ik mijn geld niet terug krijg en dat ik daar dan zelf achteraan moet gaan.....dat vind ik zeer kwalijk en klantonvriendelijk!!.......tsja waar is die goede oude tijd van rijen voor het postkantoor??

jolanda58
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 jun 2009 16:30

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door jolanda58 »

Hallo Bart,
Ik heb gebeld met Ideal en de storing zat niet bij Ideal maar bij het betaalplatform van Eventim richting Ideal.
Ik zou ook binnen 5 dagen wat horen inderdaad, maar ik ga desondanks morgenavond die aangetekende brief vast maken en woensdag posten. Ik wil overigens absoluut geen geld terug. Ik wil naar Rammstein.

We wachten af

wimb
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 mar 2009 22:34

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door wimb »

Ik heb nu voor de vierde keer misgegrepen bij de opnieuw dramatische kaartverkoop van Livenation/Mojo.

Ik had vrijdag voor de verkoop voor Rammstein geen PC tot mijn beschikking, dus heb ik bijna een uur zonder resultaat aan de telefoon gezeten. Wat een drama. Opnieuw was hun systeem weer niet opgewassen tegen een piek die je toch moet verwachten als je op korte termijn zoveel kaartjes wilt verkopen voor de grote concerten die hun organiseren. Blijkbaar blijven ze nu ook weer, ondankst alle klachten en problemen de afgelopen maanden gewoon stoicijns aanklooien zonder rekening te houden met alle fans die ze telkens weer benadelen.

Ik heb de afgelopen tijd tegen al die problemen geklaagd bij zowel de verkopende en organiserende partijen (Mojo, Ticketmaster, Livenation) als mede bij de organisaties die de consumenten zouden moeten beschermen (NMA, Consuwijzer, Kassa, Radar en zelfs de politiek) en iedereen haalt maar een beetje zijn schouders op, wijst overal naartoe maar lost de problemen uiteindelijk niet op.

Ik heb nu ondertussen voor een concert mij op de parallelhandel moeten richten om toch het concert te kunnen bezoeken en ook voor andere concerten zal ik mij bij gebrek aan iets anders daarop moeten richten, wat overigens wel weer betekend dat je duurder uit bent en het risico loopt dat het kaartje eventueel zelfs daar dat asociale bedrijf Mojo kan worden geblokkeerd. Ik snap overigens best dat zij hun handel, monopoly en inkomsten willen beschermen door de zwarthandel aan te pakken, maar zolang zij maar geen goed en eerlijk werkend verkoopsysteem hebben pakken zij op deze wijze niet de zwarthandelaars maar voornamelijk de fans die gewoon hun band willen bezoeken. Die zullen toch altijd terug vallen op deze handel.

jolanda58
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 jun 2009 16:30

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door jolanda58 »

Vandaag de aangetekende brief verstuurd richting Eventim in mijn lunchpauze en wat heb ik in mijn mailbox vanavond??? Ja, hoor een reactie op mijn "mislukt" aankoop. Lees en huiver.
Beste klant van Eventim,

Vorige week heeft u geprobeerd kaarten te boeken via www.eventim.nl <http://www.eventim.nl/> of via www.livenation.nl <http://www.livenation.nl/> . Helaas is er door een storing bij iDeal wel geld afgeboekt van uw rekening, maar zijn er geen kaarten voor u gereserveerd. Door deze storing bij iDeal zullen wij uiteraard zo snel mogelijk over gaan tot terugstorting van het door u eerder betaalde geld aan ons.

Samen met de organisatie zijn wij nu naarstig op zoek naar een oplossing voor dit probleem. Wij vragen u om twee weken geduld te hebben. Zodra wij meer weten, zullen wij u dit uiteraard meteen laten weten.

Onze excuses voor het ongemak.


Lekker makkelijk hè? De schuld leggen bij Ideal terwijl ze zelf de fout ingaan en elke keer weer beterschap beloven.
Ik reageer er maar even niet op. Ik wacht liever de reactie af op mijn brief.
groetjes
een hele boze maar nog veel meer verdrietige Jolanda

gedewi
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jun 2009 20:46

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door gedewi »

Ook ik heb op 13/6/09 zowel op de website als via de telefoon getracht kaarten voor Muse te bemachtigen. Om iets voor 10-en getracht via de website op tijd op de juiste pagina te komen om dan vanaf 10 uur direct kaarten te kunnen bestellen. Vanaf 10 uur: site plat. Geen mogelijkheid om tickets online te kopen. Heb het tot 10:35 continu geprobeerd, maar helaas. Om 10:10 ben ik gaan bellen a 45 eurocent per minuut. Na enkele keren eruit gegooid te zijn, kwam ik in de wachtrij: nummer 33. Ik ben er eens goed voor gaan zitten en na ca. 15 minuten was ik er doorheen. Dacht ik. Keuzemenuutje en vervolgens weer in de wachtrij. Na weer 10 minuten kreeg ik iemand aan de lijn die me vertelde dat er geen tickets meer waren. Terwijl ik nu ergens anders lees dat iemand dezelfde boodschap ook al om 10:10 van een medewerker van LiveNation had gekregen. Dus ze hebben gewoon een klein half uur geld uit mijn portemonnee zitten kloppen (zo'n kleine 10 euro), zonder tegenprestatie. Ik ben niet zo van de complottheorieën, maar ga nu wel geloven dat die website er niet zomaar uit ligt. Dat levert gewoon geld op.

Welke instantie kan dit soort geldklopperij aanpakken?

Gerard

jolanda58
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 jun 2009 16:30

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door jolanda58 »

Afgelopen zaterdag met iemand gesproken tijdens Sonisphere, die om 10.45 Rammstein kaartjes had gekocht. Helaas, ook hij had wel betaald maar geen kaartjes. En dan beweert Eventim tegen mij dat tussen 10.00 en 10.30 uur iDeal een probleem had!!!!!!
Hij had overigens vrijdag dezelfde mail gekgregen van Eventim als ik.
Hij had hem zelfs bij zich!!

Wat moet ik doen????? Ik wil naar Rammstein!!!!!!

jtnieuw
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jun 2009 14:26

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door jtnieuw »

Het is toch te triest voor woorden dat anno 2009 het verkopen van concert kaarten zo ingewikkeld moet zijn. IK kreeg dus 19 juni doodleuk een email van Livenation dat er iets mis is met de reservering van mijn bestelde kaarten en dat mijn geld wordt teruggestort

Ik wil mijn geld niet terug: Ik wil naar Rammstein!!!!! Kom op met die kaarten!!! :evil:

jolanda58
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 jun 2009 16:30

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door jolanda58 »

Join the club jtnieuw
Vraag is, wat nu???
Als je ziet op internet kun je her en der kaartjes kopen, maar volgens LiveNation zijn dat geen betrouwbare verkopers. (LiveNation wel dan??)
Bovendien vind ik ze veel te duur.

jtnieuw
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jun 2009 14:26

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door jtnieuw »

Nou Jolanda, ik heb toendertijd voor het concert van Rammstein in 2004 kaarten voor een hoofdprijs gekocht via Budgetticket (zo wanhopig was ik toen :oops:), dus nu denk je het netjes te doen via Livenation.

Ze weten niet hoe snel ze het geld af moeten schrijven, maar voorlopig is het nog niet teruggestort. En maar rente trekken!

Ach, ik wil gewoon die kaarten hebben, maar een antwoord op je vraag heb ik 1-2-3 ook niet. Misschien kan Radar er nog eens een avondje aan besteden?

Intussen blijf ik Ticketservice wel met telefoontjes bestoken (Email werkt niet, je krijgt alleen maar automatisch gegenereerde antwoorden. Over klantenservice gesproken...)

wimb
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 mar 2009 22:34

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door wimb »

Ik laat die oplichters van mojo, livenation en eventim mooi voor wat ze zijn en heb gewoon heel betrouwbaar voor een nette prijs een (veld)kaartje voor Rammstein via Marktplaats gekocht. Er zijn nog mensen die voor fatsoenlijke prijzen kaartjes daar aanbieden.
Ik haalde vroeger altijd netjes mijn kaartjes voor de "normale" prijs bij de erkende verkopers, maar dat wordt je nu gewoon onmogelijk gemaakt dus moet je wel naar Marktplaats oid.
Die andere sites (budgettickets, onlinetickets, etc.) zijn dan een stelletje oplichters, maar livenation/eventim zijn niets anders en geen haar beter.

jtnieuw
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jun 2009 14:26

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door jtnieuw »

Wie kent het telefoonnummer waaronder Eventim WEL bereikbaar is? De hufters durven 45 cpm te vragen, maar het 0900-10102020 is onbereikbaar :twisted:

metalbrains
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jun 2009 11:56

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door metalbrains »

Hier hetzelfde probleem wat Jolanda58 beschreef. Ook ik kreeg hetzelfde mailtje dat er een probleem was bij ideal etc. Bij mijn account staat ook een ordernummer waarin stoelnummer rij stond.
Heb een remail gestuurd maar verwacht geen reactie, dan ook maar een aangetekende brief versturen. Wacht nog tot eind van de week. Echt te sneu voor woorden dit. Je betaald servicekosten maar voor wat? voor de service die je verwachten mag maar niet krijgt. Hoor meerdere mensen al geruime tijd klagen over internetverkoop en die van de site worden gegooid. Dit was mijn 4e poging op internet kaart te kopen en dacht dat het eindelijk gelukt was maar helaas

melkuier
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jun 2009 11:07

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door melkuier »

ik vrees nu al voor zaterdag (the prodigy..)

metalbrains
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jun 2009 11:56

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door metalbrains »

tip: niet juichen voordat je werkelijk de kaarten binnen hebt!
succes

wimb
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 mar 2009 22:34

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door wimb »

De reactie van eventim op mijn klacht over hun bereikbaarheid:
Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij betreuren de gang van zaken omtrent uw pogingen te reserveren voor het gewenste concert.

Naar uw mening werkte het systeem niet naar behoren, desalniettemin zijn de kaarten voor Muse en Rammstein namelijk wel binnen korte tijd uitverkocht geraakt.

Helaas was de vraag groter dan het aanbod en kunnen wij u niet helpen aan kaarten.

Uiteraard streven wij ernaar de functionaliteit en bereikbaarheid zo optimaal mogelijk te houden.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Marjolein - Eventim NL
Klantenservice
-------------------------------------------------------------------------------------------
[email protected]
-------------------------------------------------------------------------------------------
CTS EVENTIM Nederland B.V.
Postbus 69507
1060 CN Amsterdam
Blijkbaar de standaard lulsmoes waarmee ze iedere klacht afdoen als een probleem van de ander. Hun treft blijkbaar nooit enige blaam.
Wat een arrogante, monopolistische club is het toch. En niemand die er wat aan wil doen. Ook de overheid interesseert dit geen zak. Die vinden de prijsafspraak tussen leveranciers over een zak cement aanpakken veel belangrijker.

jolanda58
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 jun 2009 16:30

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door jolanda58 »

Hallo hier ben ik weer :D :D :D :D
Ja, ja, ik lach..... volgens mijn man te vroeg, maar, ik heb vandaag een mailtje gekregen van Eventim, dat onze kaartjes zo snel mogelijk zullen worden opgestuurd!!!!!!!
Ik geloofde mijn ogen niet. Zouden we dan toch nog naar Rammstein kunnen gaan??????????????
Lijkt me SUPER!!!!
groetjes
Jolanda

billy3086
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 jul 2009 20:40

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door billy3086 »

Na nu alweer 4 weken verder te zijn en nog steeds geen antwoord heb gehad op mijn mail naar live nation ben ik het nu echt zat met die gasten! vandaag maar is radar en dat soort dingen gemaild, want wat die gasten allemaal voor rotzooi terug sturen..net zoals vele met mij zat ik op 12 juni met mijn mobiel klaar ( op me werk zelfs..) om rammstein kaarten te bestellen..ik heb in totaal 49 x gebeld met een gespreksduur van 50;12 minuten en 40 euro armer..dat t druk is oke daar ken ik inkomen, maar als je er eindelijk een x doorkomt ben je nummer zoveelste in de rij en moet je maar wachten tot je nummer 1 bent..en dan maar denken dat je er al bent..echt niet! begint er opeens een keuzemenu aan de andere kant van de lijn tegen je zwetsen..oke keuze maken en dan komt er nog zo'n irritant bandje achteraan met der ''al onze medewerkers zijn in gesprek blabla'' en na 10 min neemt 1 of andere sufkut op en hangt ze me nog op ook! toen begon de ellende pas echt..na nog 20 x te bellen kwam ik er weer door, zelfde liedje maar dit x werd ik al met dat ''al onze medewerkers'' opgehangen en ik zat nog niet eens aan de max! echt wat een stelletje rampen daar zeg! dan maar online bestellen om 12;15 en ja hoor dat kon, maar staanplaatsen waren tijdelijk niet beschikbaar en je kon ook maar 1 zitplaats per x bestellen..toch maar gedaan, en nu zitten me vriendin en ik ergens verspreid door dat gebouw! dus dat zou wat beloven voor de volgende dag..muse kaarten bestellen. En what the hell het lukte in 1x 4 kaarten te bestellen! echt ik had ze om 10;05 al! betaalt en uitgeprint. maarja dat van rammstein zat me nog hoog dus er ging gelijk een mailtje uit, waarin dit hele verhaal stond. En wat krijg je 13 dagen later terug??

Hartelijk dank voor uw bericht.> > Wij betreuren uw negatieve ervaring tijdens het boeken van uw kaarten.> > Als u niet meer dan één kaart kunt bestellen, betekent dit dat er geen naast elkaar gelegen zitplaatsen beschikbaar zijn.> > Indien u meer dan één kaart nodig hebt, kunt u controleren of er eventueel in een andere prijscategorie nog naast elkaar gelegen zitplaatsen beschikbaar zijn. > > Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Ja echt niet he en waar blijft me andere antwoord?? dus ik weer terugmailen of ze me mail wel hebben gelezen, en dat ik het allemaal echt belachelijk vind. En sowieso het concert was toen al uitverkocht dus waarom zou ik kijken of er nog wel plaatsen naast mekaar zijn en me ticktet om te wisselen daarvoor? dus vandaag kreeg ik weer is antwoord op me mail wat ik weer terug heb gestuurd en wat staat daar weer in..

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben uw mail gelezen en hebben gelezen dat u veel telefoonkosten heeft moeten betalen om een order voor Rammstein te plaatsen. Mijn collega legt u uit dat bij een beperkte beschikbaarheid maar 1 kaart per order geboekt kan worden. Helaas kunnen wij daar voor u, nu het concert uitverkocht is, niets meer aan doen. Met vriendelijke groet, W. de Vries - Eventim NLKlantenservice

Echt ze zijn zo dom daar! weer geen antwoord waarom ik zomaar 2x ben opgehangen. Dus weer terug gemaild dus dat hoor ik vast eind van de maand wel..En toen kwam ook nog the prodigy..ja daar wil ik ook graag naartoe, en ik had echt geen zin om dit hele gezeik nog een x mee te maken. Gelukkig heeft me vriend in 1 x 4 kaarten kunnen bestellen, en toch heb ik het even geprobeerd online, en nee hoor ik kwam er niet doorheen, maar gelukkig heb ik al mijn kaartjes en dan denk ik toch dat ik wel massel heb gehad nu ik al die andere verhalen heb gelezen..

Gesloten