LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Selektvracht

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Panthera tigris altaica
Berichten: 79
Lid geworden op: 19 jan 2009 19:01

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Panthera tigris altaica »

Wat een toeval ... een topic selekt vracht bestaat al.

Ik heb het helemaal gehad met depot rotterdam pendrecht!

Ze kunnen niet tellen, ze houden zich niet aan de afspraken volgens die kaartjes en niet aan de afspraken met de afzender van de pakjes.

Ik heb de klacht ingediend bij:

Selektvracht
Postbus 40229
3504 AA UTRECHT

De klacht gaat dus over de bezorging door Selektvracht-depot Rotterdam-Pendrecht.

Ten eerste zijn ze telefonisch niet bereikbaar. De telefoon wordt niet opgenomen.

Ten tweede: de bezorging ….
6 mei 2009 middag: kaartje in de bus dat men 7 mei tussen 11.00 en 18.00 uur komt.
8 mei 2009 middag: kaartje in de bus dat men 9 mei tussen 9.00 en 13.00 uur komt. Men spreekt al van de 3e keer. Raar, want van 7 mei heb ik geen kaartje gezien. (was ook niet thuis, trouwens … ik werk 5 dagen in de week.)
9 mei 2009 (zaterdag): Ben thuis geweest tot na 14.00 uur. Niemand gezien en ook geen kaartje. Klacht telefonisch aan afzender doorgegeven.
11 mei 2009 morgen: kaartje in de bus, 4e keer dus terug naar de afzender.

Moraal: Mijn inziens is men maar 3x aan de deur geweest. Niet op een zaterdag en niet op een avond, wat wel de afspraak (2 van de 4 keer moet een avond of weekend zijn!) met afzender is! En ik kan er niet eens over bellen met 010-2944326, want daar wordt de telefoon niet opgenomen. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en al die jaren de pakjes van afzender goed ontvangen. Wat is er nu aan de hand?


Ik heb een brief terug gekregen, waarin staat:
- Dat het pakketje wel degelijk 4x is aangeboden, maar de besteller is 1x een briefje vergeten. Depot zal besteller erop aanspreken.
- Depot is aangesproken op de telefonische bereikbaarheid en zal hier voortaan rekening mee houden.

MAAR ondertussen gaat er weer van alles mis. De tweede poging om de bestelling hier af te geven dreigt weer fout te gaan.

1e briefje wat wij vinden: 14 mei, niet onderstreept welk dagdeel (in ieder geval niet ’s avonds) en daar staat al meteen op dat ze het pakje voor de 2e keer niet konden bezorgen en op 15/5 tussen 18 en 21 uur komen. Overige gegevens niet ingevuld, zoals id-code en afzender.

Wat denkt u wat wij in de brievenbus vinden?
Wij waren om 17.50 thuis en in bus vinden wij een briefje van Selektvracht: vanmiddag konden wij voor de 1-3e keer het pakje niet bezorgen, wij komen op 16-5 tussen 900 en 1300 uur langs.

Nou, ik ben benieuwd. Ik bewaar alle briefjes en wacht even af wat er morgen gebeurt. Komt dat pakje dan weer niet, stuur ik weer een brief naar Selektvracht en een kopie naar de afzender, die er ondertussen ook een dossier van hebben. Het schijnt 1 van de grootste klanten van Selektvracht te zijn.

Panthera tigris altaica
Berichten: 79
Lid geworden op: 19 jan 2009 19:01

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Panthera tigris altaica »

Hehe ... het pakje is bezorgd! Ik ga voor deze 2e levering geen klacht indienen, maar ik bewaar wel de kaartjes en wacht af hoe het de volgende keer gaat.

TNT is ook niet altijd alles, maar die hadden het pakje bij de buren afgegeven, omdat wij (nadat Selektvracht geweest was) naar de winkel waren.

Mlous
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mei 2009 00:05

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Mlous »

Hoi!

Ik heb iets bij de Wehkamp besteld, maar het beviel me niet zo. Ik dus een retouropdracht opgegeven en dat het in de avond (tussen 18:00 en 21:00 uur) op moeten worden gehaald.

Dinsdag 16 mei jl. zouden ze het pakketje dus op komen halen. Na m'n werk thuis gekomen (rond 17:15 uur) vond ik een briefje van Selektvracht dat ze in de middag langs zijn geweest en de volgende dag (20e) wederom tussen 12:00 en 18:00 uur langs zouden komen.

Dit is dus niet eens de 1e keer dat mij dit met dit #%#$% bedrijf is overkomen. In de afgelopen 3 á 4 maanden dat ik iets bij de Wehkamp heb besteld is het niet 1x goed gegaan!!!

Anyway, ik dus contact met de Wehkamp opgenomen en excuses aangeboden gekregen en dat ze de klacht naar Selektvracht door zouden sturen.

De 20e heb ik voordat ik naar m'n werk ging, een keurig briefje op de voordeur geplakt voor de werknemer van Selektvracht waarop stond dat de afspraak was dat ze de 19e tussen 18:00 en 21:00 uur langs zouden komen en niet in de middag. En dat ze de 20e ook even tussen 18:00 en 21:00 uur terug moeten komen, omdat ik anders weer voor niks zit te wachten.

Wat denk je?

Ik kwam thuis (wederom rond 17:15/17:30 uur) en vond (uiteraard) weer een briefje van Selektvracht op de mat. Daar stond heel dik aangekruist dat de 'afhaalopdracht terug naar de opdrachtgever' wordt gestuurd. En onder terug heeft hij ook nog eens een dikke streep gezet.
Dit is echt de druppel... ik bestel écht niks meer bij de Wehkamp.

En dat ik nu zelfs zie dat dit topic al sinds 2004 loopt... en ze nóg steeds gebruik maken van de diensten van Selektvracht en er zelfs € 5,95 bezorgkosten voor durven te vragen, dan denk ik... het kan ze geen reet schelen wat de klant vindt of hoe Selektvracht dit bezorgd dan wel op komt halen. Blijkbaar zijn de diensten van Selektvracht de goedkoopste... en blijft Wehkamp gebruik van hun diensten maken.
Op deze manier verlies je veel klanten.

Ik heb de Wehkamp vandaag maar weer even gemaild (en ook de heer Hendriksen zoals eerder in dit topic vermeld), of ze het pakketje door TNT op kunnen komen laten halen, omdat ik niet meer thuis blijf zitten wachten op iemand van Selektvracht die zich toch nooit aan de afspraak houdt. Ik ben er zo klaar mee.

Mvg,
Marlous.

normel
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jun 2009 10:10

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door normel »

Oke, dus ik ben niet de enige,, bekend telkens hetzelfde liedje.

bij mij zijn ze langsgeweest op 3 juni, ik was niet thuis.
Na 3 dagen niets meer gehoord of ontvangen, even gebeld, mevrouw zei dat de chauffeur onderweg was... Nu inmiddels 3 dagen geleden dat de chauffeur onderweg was, hij is er nog steeds niet. Hij zal het wel erg druk hebben.
Ze hebben ook geen normaal telefoonnnummer waarop je ze kan bereiken.... Mocht je ze wel toevallig kunnen bereiken, dan word je niet geholpen.

Echt een ellende

Panthera tigris altaica
Berichten: 79
Lid geworden op: 19 jan 2009 19:01

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Panthera tigris altaica »

Wij bestellen vaker via internet, vanwege de voordelen. Maar ons valt op dat er steeds meer voor andere opties als TNT of Selektvracht wordt gekozen. DPD en UPS. Met deze hebben wij tot dusver geen klachten.

djeez
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 sep 2005 16:11

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door djeez »

Mijn vrouw en ik bestelden op tweede pinksterdag voor zo'n 160 euro diverse spullen bij Large Popmerchandising in Rotterdam. Dinsdag kwam er al een mailtje dat de bestelling was verzonden met een track en tracenummer erbij. Prima, snelle service, en we verwachtten het pakket vorige week donderdag al binnen.

Maar helaas, geen pakket van Large. Ook vrijdag en zaterdag kwam er geen pakketje. Via het Track en Tracenummer erachter gekomen dat er iets is misgegaan met de sortering, dus het pakket zou afgelopen zaterdag worden bezorgd. Nou, daar kan ik mee leven.

Maar goed, ook zaterdag geen pakket. Mijn vrouw maandag bellen met Large, maar die zei dat we nog even moesten wachten. Aangezien ze op maandag vrij zijn daar, dinsdag gebeld met Selektvracht. Daar werd ons gezegd dat we nog even moesten wachten. Maar nee, het pakket is nog steeds niet bezorgd.

Nu geven ze bij Selektvracht toe dat het pakket is blijven hangen tussen twee depots. Oftewel, iemand heeft het pakket gejat. Bij dat bedrijf werken alleen maar paupers met een IQ ver beneden de gemiddelde temperatuur in januari, of mensen met een strafblad. Aangezien een pakket van Large duidelijk herkenbaar is, en Large toffe spullen heeft, is dit echt roofgoed.

Nou, net ff met Large gebeld. Daar geven ze aan dat ze niks kunnen betekenen voor ons. Ze zeggen dat zij het aan Selektvracht hebben meegegeven, en daarmee is de kous af. Naar ons geld kunnen we fluiten. Echt waardeloos, de waarde is ruim honderdvijftig euro! :evil:

Panthera tigris altaica
Berichten: 79
Lid geworden op: 19 jan 2009 19:01

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Panthera tigris altaica »

Volgens mij is dat niet waar. Gerechtelijk gezien moet Large zijn produkten leveren en dus zorg dragen dat de produkten bij u thuis komen. Dat Selekt vracht dit niet gedaan heeft, is dus hun probleem.

Ik zou de moeite nemen om eens bij het juridisch loket gratis info te vragen hierover. Want dat is lekker makkelijk van Large.

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door AnnePanne »

och hou op over select vracht..

ze liegen en bedriegen maar wat af daar.. mijn pakketje is gewoon door hun gestolen!
net voor kerst een pakketje besteld.. die zou voor kerst binnen zijn.. ze zijn idd voor kerst geweest maar ik was aan het werk.. ze zouden een andere dag terug komen.. die gehele dag was ik vrij maar heb ze niet gezien
heb ze direct dezelfde dag nog opgebeld en ze gaven aan dat het pakketje bezorgd was bij mij :roll: uhmm ja vast.. heb niks in huis hoor!
na veel heen en weer gebel was het pakketje dus gewoon echt weg! de chauffeur had aangegeven het pakketje afgeleverd te hebben.. nou ik denk dat zijn vrouw een hele leuke kerst heeft gehad! :evil:

uiteindelijk is het pakketje opnieuw verstuurd door het bedrijf waar ik het besteld had.. deze is wel aangekomen gelukkig.. maar anderhalve maand te laat dankzij select vracht!

en sinds kort verzend ik alles via DHL.. tot vandaag.. ik kwam er achter dat DHL pakketjes onder de 10 kilo binnen nederland door select vracht laat bezorgen
en daar heb ik nu dus weer gezeik mee! :evil:
had een pakketje op laten sturen op 30 mei
op 10 juni (!) is het pakketje 1 keer aangeboden bij de persoon die wat bij me had gekocht
ze zouden de dag erna terug komen, ook de koper zou op dat moment thuis zijn.. wat denk je.. NIEMAND
krijg ik een mailtje van dhl dat er niemand thuis was en dat het pakketje naar mij retour komt!

heb select vracht gebeld.. die gaven aan dat ze 4 keer bij die persoon zijn geweest.. 4 keer in 2 dagen, jaaaaja :roll:
de koper heeft 1 briefje van ze gekregen.. en een 2e briefje kreeg ze van de buurvrouw vanochtend..
echt een vreemde gang van zaken doen

nooit meer select vracht voor mij! :evil:

Panthera tigris altaica
Berichten: 79
Lid geworden op: 19 jan 2009 19:01

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Panthera tigris altaica »

Wordt het niet eens tijd dat het tv programma hier eens aandacht aan besteed?

Vooral het verdwijnen van pakjes! Als koper kun je de verkoper op de hoogte stellen dat het pakje niet gearriveerd is. Deze heeft een verzend bewijs en kan daarmee de vervoerder/bezorger aansprakelijk stellen. Het beste is als koper en verkoper daar goed contact over hebben, want SV lijkt er een handje van te hebben om deze twee tegen elkaar uit te spelen. :evil:

tiyo
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jun 2009 21:31

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door tiyo »

:? durf me bijna niet meer te vertonen op dit forum, maar zijn er ook nog mensen blij met selektvracht, werl nu sinds anderhalf jaar voor selektvracht en doe dit met veel plezier, bij ons werken geen criminelen, geen mensen zonder opleidingen, maar voornamelijk moeders die een bijbaantje willen, met ideale werktijden voor als je kids hebt. Ik doe zoveel mogelijk mijn best om het de klanten naar hun zin te maken en hou me aan de regels of er moeten andere onderlinge afsraken zijn met de mensen zelf, je kan bijvoorbeeld bellen, ben de hele dag aan het werk kan het zaterdag bezorgd worden of je mag het daar en daar neerleggen als ik er niet ben, hier in friesland (ook niet overal) is dat meestal wel mogelijk. Ik vind het jammer dat door andere depots (zoals voornamelijk amersfoort wat ik hier lees) andere depots ook een slechte naam krijgen, wat niet helemaal eerlijk is, dankzij zulke rotte appels, kan het wel zover oplopen dat ik dan mijn baan kwijtraak, want als wehkamp wegvalt blijven er weinig pakketjes meer over en ben ik als oproepkracht als eerste de ***. Hoop dat er ook nog postieve reacties zijn :!: :!: :!: :!: :!:

Panthera tigris altaica
Berichten: 79
Lid geworden op: 19 jan 2009 19:01

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Panthera tigris altaica »

Er zijn ook depots waar het goed gaat, toen ik nog in Nijmegen woonde .. nooit geen probleem gehad.

Aan zulke depot's zou de rest een voorbeeld moeten nemen. Ook zou de hogere directie in Utrecht eens een kijkje moeten gaan nemen in de "slechte" depot's .. het is ten slotte hun naar die te grabbel wordt gegooit.

Misschien kunnen we twee lijstjes maken, zodat duidelijk wordt om welke depots het gaat.


GEEN klachten:
Nijmegen



KLACHTEN!!!
Rotterdam-Pendrecht

tiyo
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jun 2009 21:31

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door tiyo »

ben blij dat er nog postief nieuws is, en ja het is aan utrecht hoofdkantoor om de 'slechte' depots om te turnen, maar geloof dat er ook wel aan gewerkt wordt.
Naar mijn weten zijn Drachten, Heerenveen, Sneek en Emmeloord ook redelijk klachtvrij.

Roberto1966
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2009 10:23

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Roberto1966 »

Ik heb altijd gedacht dat ik de enigste was met klachten over Selektvracht. Die firma is echt een drama. Pakjes komen niet aan of worden bij wildvreemde mensen bezorgd met de mededeling dat ik ze daar maar moet ophalen.

Het is momenteel zelfs zo ver dat ik bij de firma's eerst vraag wie de pakketjes bezorgd. Als blijkt dat dit Selektvracht is, weiger ik bij deze winkels te bestellen.

Het is eigenlijk te triest voor woorden.

botlek
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jul 2009 20:42

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door botlek »

Selektvracht is echt een waardeloze instelling!
Vorig jaar had ik iets gekocht bijk Wehkamp en dat zou de volgende dag worden afgeleverd op ons huisadres.
De volgende dag kwam er niets...wij bellen maar we moesten maar even geduld hebben want ze kunnen tot 21.00 uur bezorgen.
21.00 uur.....niets .En je kan natuurlijk alleen maar contact met ze opnemen tot....je raad het al 21.00 uur!
De volgende dag met Wehkamp gebeld en die schuiven alles natuurlijk af op selektvracht.En als je dan de mensen van Selektvracht belt nemen ze je niet serieus en luisteren helemaal niet naar je verhaal.

Maandag 20/07/2009 hebben we weer iets besteld bij Wehkamp en dat zou de volgende dag tussen 18.00-21.00 uur thuis bezorgd worden.
Wij wachten en wachten maar hetzelfde verhaal als vorig jaar,niets gekregen.
22/07 gebeld met Wehkamp en die zeggen dat zij afspraken hebben met Selektvracht en dat ze klacht intern gingen doorgeven(daar geloof ik dus weer niets van,dat gevoel kreeg ik)
En dat mij dit twee keer was overkomen was gewoon pech voor mij en ik moest eigenlijk niet zo zeuren.(dit werd niet letterlijk gezegd maar daar kwam het wel op neer)
Toch eigenwijs zijn en selektvracht bellen:U moet gewoon geduld hebben het word vandaag bezorgd.Ik kon niets meer vragen want de telefoon was er al opgegooid.
20.40 uur.....daar was eindelijk toch de bezorger met het juiste pakket.
Ik vroeg aan hem waarom het gisteren niet bezorgd was en toen zij hij: Ik had mij afgemeld bij Selektvracht ,ik ben maar gewoon een oproepkracht!
Maar nu het vreemde : bij wehkamp kun je een soort van Track/trace bekijken en daar stond :

21-07-2009 Pakje heeft ons magazijn verlaten
21-07-2009 Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd

Vanmorgen keek ik weer en stond dit erbij :
21-07-2009 Bezorgdag is volgens afspraak gewijzigd
21-07-2009 Bezorgdag is volgens afspraak gewijzigd

Ik weet niet met wie zij het afgesproken hebben maar niet met ons!

Misschien met een denkbeeldige klant van hun !!!!????

Het is echt een treurig bedrijf.

Ik hoop dat radar ze een keer aan de tand voelt want dit is een service van niets.(Wehkamp doet er trouwens ook niets mee)

BBM
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jul 2009 13:37

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door BBM »

Ja ook hier weer het bekende probleem van Selektvracht Amersfoort.
Zaterdag 18-7-09 aflevering pakket...wegens niet thuis wordt het dinsdag tussen 13:00 en 18:00...vrij genomen van het werk...geen Selektvracht.
Gebeld woensdagochtend...er was storing zaterdag daardoor verschuift alles een dag..
Wordt woensdagmiddag tussen 13:00 en 18:00...vrij genomen van het werk...geen Selektvracht.
Donderdag morgen bellen naar Selektvracht...ze weten niet hoe het zit en waar mijn pakket is..en dat wisten ze woensdag wel...????
Kantoor gebeld van Selektvracht in Utrecht...verteld als het pakket niet terecht kom dan maken we er een politiezaak van want dit kan niet...
ff daarna gelijk terug gebeld door Selektvracht Amersfoort...ja het was al 4 x aangeboden en dan wordt het terug gestuurd...4 x..???..een keer bericht gehad en dan ook nog de melding dat het dinsdag zou worden geleverd en woensdag weer..
Nee het was 15, 16, 17, en 18 juli aangeboden...waarom dan alleen 18 juli een kaartje..???
Nee de chauffeur die nu inmiddels is ontslagen...jaja...heeft waarschijnlijk 4 x de rit genoteerd en 1 x gereden...
Maar het blijkt dat het dus terug gestuurd is naar Utrecht...men zou nu persoonlijk contact opnemen wanneer het pakket bezorgd wordt..
Krijgt men misschien per rit betaald, vullen 4 ritten in en maken er 1 en sturen het gewoon weer terug...en zo wordt het nog een keer aangeboden...want dat is lekker verdienen voor het niets doen...
Het was een reparatie pakket van Wehkamp via E-Care reparatie service..
Ik zou zeggen....neem in het vervolg een andere pakketdienst die wel gewoon op tijd en eerlijk aflever...en niet een waslijst van klachten heeft...

Laaiend2
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 aug 2009 16:55

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Laaiend2 »

En ja hoor, voor de zoveelste keer een rotervaring met Selektvracht!

Donderdag bij Wehkamp een kado voor iemand besteld. Ruim op tijd. Wehkamp verzkerde mij dat het op vrijdagmiddag zou worden afgeleverd. Helaas, de hele middag voor Jan Doedel zitten wachten. Zaterdag tot 14.30 uur zitten wachten (op de website staat dat Selektvracht tot 13.00 uur aflevert) maar toch..... Toen moest ik wel naar buiten om boodschappen te doen. Om 15.00 uur is Selektvracht dus langs geweest. Ik ben zo ongelooflijk gefrustreerd. Ik zit nu zonder kado!!! Selektvracht is telefonisch niet bereikbaar op zaterdag.

In het verleden al een paar keer zeer slechte ervaringen gehad. Een keer een boekenserie bij NRC besteld. Die kwam maar niet. Verschillende keren met NRC gebeld. Het was toch echt verzonden. Ook met Selektvracht. Die wisten niets van de zending. Toen bleek anderhalve week later dat de chauffeur het pakket bij een buur had afgegeven zonder mij dat te laten weten. Natuurlijk ook niet slim van de buur, maar toch.......
Verder ook meerdere keren voor niets zitten wachten en bij Gods gratie kon ik het zelf afhalen. Verschillende klachten bij Selektvracht ingediend maar een excuusje kan er niet af. Wat een ongelooflijk rotbedrijf. Ik begrijp echt niet dat grote leveranciers dit soort rotbedrijven blijven gebruiken.

ewievissers
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 aug 2009 15:34

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door ewievissers »

Weg met SELEKTVRACHT,

Ik had dus ook iets besteld, je kon op de site kiezen voor verzending via selektvracht of TNT. Omdat het een heel zwaar pakket was waren de verzendkosten voor TNT veel hoger, dus had ik selektvracht gekozen. Het pakket zou vandaag aankomen. Ik zie het busje stoppen in de straat, hij brengt iets naar een huis aan de overkant, en rijdt daarna weer weg. Ik ging dus de leverancier bellen of zij een track and trace code voor me hadden, die had ik gekregen. Vul ik hem in op de site, zegt hij dat er geen zoekresultaten zijn. Nu zoe de leverancier informeren bij selektvracht, maar daar heb ik nog niks over gehoord :(

Ik zeg: Weg met Selektvracht!!!

Groetjes

tamara7
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 jul 2008 22:59

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door tamara7 »

Selektvracht. Vind het maar niks.

Had een pakketje besteld, blijkt het via selektvracht verzonden te zijn.
Heeft ten eerste drie werkdagen + weekend (in tegenstelling tot 1 werkdag via tnt) geduurd om hier te komen. Vervolgens komen ze het eerst 2x tussen werktijd afleveren. Daarna een briefje dat ze de volgende dag 's avonds komen. Natuurlijk ben ik er net die avond niet. Ik opbellen, 'kan het op een ander adres?' Nee kan niet. Kan het aan de buren gegeven worden? Kan ook niet. Wat dan wel? Nou de volgende dag 's avonds bezorgen of anders bij een depot 10km verderop halen.

Moet het dus de komende week (of niet) daar gaan halen. Dan maar liever TNT. Afhalen bij lokaal postkantoor.

allochteun
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 sep 2009 13:02

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door allochteun »

Hier in Nijmegen hetzelfde gezeik,

19-09 eerste bezorgdatum, werktijd niet thuis

22-09 tweede bezorgdatum, werktijd niet thuis, komen 23-09 tussen 17:00 en 21:00 langs.

23-09 derde bezorgdatum, had eigenlijk plannen die avond, maar goed, braaf thuis zitten wachten. Niemand gezien. Vervolgens kijk ik op selektvracht.nl, moet ik overigens eerst nog de afzender bellen voor de ID code, want ze zijn te lam om de ID code in te vullen op de briefjes, staat er op de site dat ik niet thuis was... Heel appart, was er wel degelijk en heb ook geen briefje gehad.

24-09: Ik wil weten wanneer ze langs komen. Heb een keer of 4/5 gebeld. Telefoonnummer van Selektvracht wordt doorgeschakeld naar een mobiele telefoon die buiten gebruik is. Nee das lekker.... Ik vind het prima om het pakket op te gaan halen, maar ik kan ze niet eens bellen :s

consument_zoveel
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 okt 2009 17:05

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door consument_zoveel »

Amai, wat een rampzalig bedrijf is dit zeg!

Tegenwoordig bestel ik slechts met angst en beven nog iets via internet, want ik ben als de dood dat het dan misschien met Selekt Vracht verzonden wordt!

Maar goed, nu is het dus weer zo ver, pakje pleite, vanuit Amerika... Verzender ingelicht, die zal contact opnemen met die lui en dan maar hopen dat het goed komt. Heb er een hard hoofd in, want ik heb dit reeds twee keer eerder meegemaakt. Dag pakje, dag geld!

Radar, besteed hier a.u.b. eens aandacht aan, want het is te gek voor woorden! Die lui nemen geen enkele verantwoordelijkheid. Je spullen zijn op geen enkele manier te achterhalen en talloze mensen worden gewoon zwaar gedupeerd! Elke dag dat dit bedrijf door kan gaan met deze wanpraktijken is er een te veel!

Gesloten