zucht... ja hoor t is weer eens zover.. zolang mijn digitale televisie werkt ben ik super blij met upc .. veel zenders, extra tv series en films bestellen super! maar Eeen paar maanden geleden kwam ik er achter dat ze via de eenmalige machtiging, dubbele bedragen hadden afgeschreven, direct bellen, Oja mevrouw ik zie het u hebt gelijk. Terugstorten kon niet,..???? maar dan gaan we het wel verrekenen. Nou vooruit dan maar.. maar nadat alles verrekend was hebben ze ik weet niet wat gedaan bij UPC. Maar er werd dus niet meer afgeschreven.
en na een paar maanden kreeg ik wel ineens te horen dat ik achter liep met de betaling.. Zucht.. WELKE betaling...
nu vele kosten later die je dan als boete moet betalen .. vorige week al betaald en direct weer digitale tv?? welnee!!!!!! nu moet ik dus bellen ... ahem voor 1,30 per gesprek zegt een stem ... terwijl er op de site 0,10 cent staat...
Ik word hier zoooo moe van ...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC dubbel afschrijven...
Re: UPC dubbel afschrijven...
Tja, het is dan ook niet voor niets de firma list en bedrog.Ik word hier zoooo moe van ...
Orienteer je eens op andere mogelijkheden, je zal verbaast staan, tegen welk een goedkopere tarieven de concurentie haar producten levert, met bovendien nog meer mogelijkheden ook.
Na veel ellende sinds 2006 met UPC ben ik van plan om juridische stappen te ondernemen.
Zijn er meer belangstellenden, graag bericht .
In mijn geval gaat het simpel over een oneigenlijke nota Voor een product van UPC welke ik niet eens heb.
Ik maak alleen gebruik van TV-Radio welke altijd betaald is.
Een dezer dagen gaan ze mij afsluiten omdat ik zou hebben opgezegd.
Vandaag 47 minuten a 0,10euro in de "wacht gestaan"'
Nieuwe truc van UPC, telefoonnummer kenmerk geven en vervolgens nooit opnemen.
Graag reacties van bij voorkeur vergelijkbare klachten.
Zijn er meer belangstellenden, graag bericht .
In mijn geval gaat het simpel over een oneigenlijke nota Voor een product van UPC welke ik niet eens heb.
Ik maak alleen gebruik van TV-Radio welke altijd betaald is.
Een dezer dagen gaan ze mij afsluiten omdat ik zou hebben opgezegd.
Vandaag 47 minuten a 0,10euro in de "wacht gestaan"'
Nieuwe truc van UPC, telefoonnummer kenmerk geven en vervolgens nooit opnemen.
Graag reacties van bij voorkeur vergelijkbare klachten.
-
bel die honden via www.vraagalex.nl dan kost het tenminste alleen het lokale tarief