LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Meno
Berichten: 301
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:35

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Meno »

Alle verhalen positief ?

Toolboy

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Toolboy »

Geplaatst op 01 Feb 2007 14:41 door Toolboy


--------------------------------------------------------------------------------

Het enige wat er van groeit is de portomonaie van de verkoper

Meno
Berichten: 301
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:35

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Meno »

Ik zou toch eerst maar op de site www.breastgro.nl gaan kijken bij
-Meest Gestelde Vragen-

en lees dan vooral de antwoorden bij deze vragen:

- Mag ik BreastGro gebruiken als ik zwanger ben?
-Kan BreastGro gebruikt worden in combinatie met Implanon (anti-conceptiemiddel)?
-Kan het zijn dat ik minder bloed verlies tijdens de menstruatie of dat mijn menstruatie verschuift ?
-Kan het kwaad als ik de aangegeven dosering overschrijd ?
-Kan ik BreastGro gebruiken als ik een te traag of te snel werkende schildklier heb?
-Kunnen vrouwen met osteoporose BreastGro gebruiken?
-Mag BreastGro gebruikt worden als men een afwijking heeft waardoor het bloed stolt en daardoor geen hormonen mag gebruiken ?.
-Mag BreastGro gebruikt worden als men last heeft van een hoge bloeddruk?
-Kan BreastGro allergische reacties veroorzaken?

Er wordt beweerd dat BreastGro geen hormonen bevat, maar uit de antwoorden blijkt dat het wel een hormonale werking heeft.

De combinatie borsten-hormonen...

Maar sommige vrouwen vinden de maat van hun borsten kennelijk belangrijker dan hun gezondheid.

mar1975
Berichten: 50
Lid geworden op: 31 mei 2009 18:49

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door mar1975 »

Uiteindelijk ben ik zelf ook maar breastgro gaan gebruiken en het werkt zeker wel... en of het werkt! mijn borsten werden na 1 maand al een stuk steviger en nu moet ik echt nieuwe bh's gaan kopen.
Voor mijn zwangerschappen had ik een cup D70, na 2 kinderen en borstvoedingen waren ze slapper geworden en een beetje gaan hangen.. op het laatst was het nog maar een C70 !!! toen dacht ik er moet wat gaan gebeuren! en ben ik dus gaan zoeken op internet...

ook de reacties hier op kassa gelezen maar toch gaan proberen.. en nu 3 maanden later heb ik al een DD70!!!!

er is eigenlijk wel een veel goedkopere optie! ik heb virtuele contacten met transgender vrouwen en wat blijkt nu?? Onder hun wordt heel veel gebruik gemaakt van hop ( ja het plantje waar bier van gebrouwen wordt) omdat dit ervoor zorgt dat er oestrogeen in je lichaam wordt aangemaakt. ook transgendervrouwen krijgen op een natuurlijke manier borsten dankzij de hop en dat is niet het enige, ook hun lichaamshaar verminderd en nog veel meer!! Dit is ook de doorslaggevende factor geweest voor mij om breastgro te proberen (het werkzame bestanddeel in breastgro is ook hop!!), maar als de tabletten op zijn die ik voor 6 maanden heb gekocht ga ik gewoon lekker hop bestellen bij de hobby bierbrouw internetsites voor 2 euro per maand ben je dan klaar!!!!

lang leve de hop, wie wil mn borsten zien??? ;))

ahaupariss
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 nov 2006 14:19

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door ahaupariss »

hahaha die discussie met grootvadertje is echt hylarisch :lol: maar ik wil het misschien ook gaan gebruiken. Mijn ex vriend zegt dat het werkt omdat zijn ex het ook had gebruikt maar dan een ander merk, maar ja volgens mij zit er hetzelfde in.

Alleen ik twijfel dus omdat ik dan wel een onderhoudsdosering moet gebruiken en ben bang dat dat best duur is. Iemand die weet hoeveel je er in totaal voor kwijt bent?

En al die ongelovige tiete laten ze niet zo dom oordelen zonder goede argumenten, ik irriteer me mateloos aan die achterlijke reacties. En bovendien help je de forumstarter er ook niet mee.

Oh ja en ik lees net ook dat oestrogeen goed is tegen huidveroudering cool :)

Edit: oke ik heb dus net lopen rekenen en ik kwam uit op het volgende:

Uitgaande van 8 maanden een kuur is: 290,- euro (drogisterijaanbiedingen.nl 2-maanden kuur dus dat is 4 verpakkingen) en dan de onderhoudsdosering kost ca. 20 euro per maand (normale prijs).

mar1975
Berichten: 50
Lid geworden op: 31 mei 2009 18:49

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door mar1975 »

Tja jammer dat je over mijn reactie hebt heengelezen.
Je moet gewoon ff HOP kopen dat is veel goedkoper. dan ben je voor paar euro in de maand klaar.
dat is het werkzame bestanddeel in breastgro!
Dat zorgt voor de aanmaak van oestrogeen waardoor je borsten het idee krijgen dat je in de pubertijd zit en gaan groeien.

ga bijv. naar www.brouwparadijs.nl kies voor grondstoffen, dan voor hoppen en daar zoek je hopkorrels uit(niet hopbloemen dus maar de korrels). het kost maar een paar euro per 100 gram en daar doe je een hele tijd mee. Je moet de hopkorrels verspreid over de dag innemen met een glas water. je begint met 2 korrels per dag om je lichaam te laten wennen aan de hop en dit doe je 2 weken lang, daarna neem je 1 korrel per 10 kg lichaamsgewicht met een max. van 8 korrels per dag. (dus zo'n 5 tot 8 korrels per dag) de onderhoudsdosering na 6 tot 8 maanden is weer 2 korrels per dag...

Er zijn verschillende soorten hopkorrels in de omloop maar welk soort je neemt maakt niets uit

succes

ahaupariss
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 nov 2006 14:19

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door ahaupariss »

^ Oke heb idd over jouw post heen gekeken :oops:

Klinkt goed wat een supergoeie tip, maar werkt het echt hetzelfde? Ik vraag me af waarom er dan zoveel extra ingredienten in breast-gro zitten.

Desalniettemin ga ik het zeker proberen!

Ik zie dat der verschillende hopkorrels een verschillend percentrage aan alfa zuren hebben. Weet iemand de werking van de alfa zuren op je lichaam?

mar1975
Berichten: 50
Lid geworden op: 31 mei 2009 18:49

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door mar1975 »

ja er zitten in breastgro wat extra ingredienten waardoor er minder hop nodig is. dat staat ook op hun website.
maar ja t is wat je zelf wilt, het is veel goedkoper en heeft uiteindelijk dezelfde werking.

zelfs transgenders slikken die hop en krijgen er zo borsten van. het verschil tussen die alfazuren weet ik niet, volgens mij maakt dat geen verschil.

een vriendin van mij met een AAcup is ook hop gaan gebruiken en had echt uitgemergelde theezakjes hangen, nu na 2 maanden krijgen haar borsten al weer meer vorm. ik zal haar eens vragen welke hop zij precies slikt. dan zal ik dit hier nog wel even melden.

ahaupariss
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 nov 2006 14:19

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door ahaupariss »

Oke bedankt alvast! ^

Tim2005
Berichten: 26
Lid geworden op: 07 sep 2005 17:23

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Tim2005 »

Ik slik ze ook! Mijn geslachtdeel is 2 cm gegroeid, tevens is deze dikker! Het is ongelooflijk.

Dames, stort het geld van die pillen om een spaarrekening dan groeit er tenminste nog iets...

Amberlock
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 mar 2009 15:01

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Amberlock »

Beste dames, uw borsten zullen n.a.v. de ingredienten uiteindelijk in omvang toenemen , maar..... met het produkt zult u nooit meer kunnen stoppen.
Het is wel zaak dat u zich daarvan bewust bent voor dat u begint.
Nogal prijzig op den duur.

succes er mee, ik doe het niet. Kleine stevige borsten zijn me veel meer waard dan die grote uiers die later afschuwelijk gaan hangen.

ahaupariss
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 nov 2006 14:19

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door ahaupariss »

^^^ mag ik vragen hoe jij weet dat ze na gebruik gaan hangen?

@ Tim jij bent zeker zo iemand die denkt door bijdehand te zijn dat je grappig bent ofzo. Ik vind het eerder triest om mensen af te kraken omdat ze ergens in geloven terwijl je niet eens weet of het werkt of niet. :roll:
Je hebt waarschijnlijk alleen maar de eerste post gelezen en had toen ff zin om de dames af te kraken. Is je relatie soms uitgegaan en heb je nu een hekel aan borsten gekregen? Awww wat sneu voor je dat je nu alles haat wat borsten heeft. Jij bent nu echt zo'n typisch geval van zo'n domme vent met een dikke penis maar geen hersens. Of je krijgt m niet omhoog en gaat daarom gefrustreerd domme oordelende reacties plaatsen op een damestopic :lol:

Dus Tim beat it zou ik zeggen en ga lekker een potje rukken op een paar sexy borsten (d.m.v. Breast Gro)

L O S E R
Laatst gewijzigd door ahaupariss op 17 jun 2009 20:50, 4 keer totaal gewijzigd.

mar1975
Berichten: 50
Lid geworden op: 31 mei 2009 18:49

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door mar1975 »

leuk dat mensen reageren die niet eens lezen.. die hop kost je maar 2 euro in de maand ofzo, daar loop je echt niet op leeg!

enne Tim je bent niet eens een vrouw dus wat *** je nu! Hoe kun je ergens over meepraten als je het niet hebt geprobeerd, je kletst gewoon uit je nek!

de hop die die vriendin van me gebruikt heet Hallertau en zij koopt het op deze website: www.brouwparadijs.nl
hallertau hopkorrels Eu 2,90 per 30 gram

succes!! vergeet niet je borstomvang vooraf te meten en dat om de maand even vol te houden :)

ahaupariss
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 nov 2006 14:19

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door ahaupariss »

@ Amberlock

Waar ben je gebleven, ik ben wel benieuwd naar je antwoord

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door sjoegel »

Waarom denken vrouwen toch altijd dat wij mannen op grote borsten vallen ?

ahaupariss
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 nov 2006 14:19

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door ahaupariss »

^ zucht weer zo'n gozer die hier niet hoort te zijn met natuurlijk weer een oliedomme opmerking.

Ik zal het je uitleggen Sjoegel, sommige vrouwen voelen zich er zelf beter bij niet alles draait om jullie :roll: :roll: :roll:

mar1975
Berichten: 50
Lid geworden op: 31 mei 2009 18:49

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door mar1975 »

mijn man wel :) en ik vind het zelf ook mooi...

ahaupariss
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 nov 2006 14:19

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door ahaupariss »

Mij intresseert het ook geen ruk of mannen het wel of niet mooi vinden. Ik zou me een stuk vrouwelijker voelen als ze wat groter waren.

pipo44
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jun 2007 16:47

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door pipo44 »

Als hop echt helpt waarom drinken jullie niet wat meer bier? Zit toch veel hop in. en zal waarschijnlijk een stuk goedkoper zijn. Wordt wakker dames!!! Al die middeltjes dienen alleen om je potemonnee lichter te maken in plaats van je borsten zwaarder

ahaupariss
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 nov 2006 14:19

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door ahaupariss »

^ :roll: het verbaasd me dus niks van jij Pipo heet, past bij je

Gesloten