LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] boycot albert heijn

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
jp

boycot albert heijn

Ongelezen bericht door jp »

Moet de werkgelegenheid bij de albert heijn bloeden voor het beleid van haar moedermaatschappij Ahold? :(

helma

Re: boycot albert heijn

Ongelezen bericht door helma »

beste JP
je weet toch dat ze de grote niet durven aanpakken.
ze letten echt niet op de kleintjes.
hoe meer geld hoe meer macht,kijk maar naar de regering.

Appie de Geldwolf

Re: boycot albert heijn

Ongelezen bericht door Appie de Geldwolf »

Alhoewel Appie beweert :D dat hij op de kleintjes let doet hij dit alleen maar omdat ze daar ook flink geld uit slaan! :twisted: Appie is DUUR en levert ook nog slechte kwaliteit :roll: (in 1996 waren ze net overgestapt op Brits rundvlees omdat dat inkoop net iets goedkoper was om het daarvandaan te sleuren, lekker :wink: milieuvriendelijk!) en vervolgens brak de BSE crisis uit, dankzij Appie ook in nederland!). Alleen struisvogels en zaagselkoppen kopen bij Appie. Ga je kopen bij Appie dan draag je bij aan deze :twisted: mafketels. Ga dus niet kopen bij Appie en zeker niet na dat "Moberg" :o verhaal welk absoluut bij Appie past om Enkele dure goedgebekte slavendrijvers in dienst te hebben en te korten op de loonslaven en ze op straat gooien. APPIE IS NOT DONE!!!! :!: !!!!!

Albert 3

Re: boycot albert heijn

Ongelezen bericht door Albert 3 »

Waarom daar werken ook mensen hoor.

Gast

Re: boycot albert heijn

Ongelezen bericht door Gast »

Wat een verschrikkelijke **** schrijven jullie. En appie ga dan lekker ergens anders boodschappen doen. Jou kunnen we heus wel missen bij de Albert Heijn.

Gast

Re: boycot albert heijn

Ongelezen bericht door Gast »

Wou dat ik zoveel verdient.
Deze mensen volgen alleen maar een cursus .Hoe trap ik zoveel mensen eruit.Kijk maar naar Scheepsbouwer van KPN.
Zo gaat het ook bij TPG maat Bakker.Noem maar op.
Maar Balkenellende vind dat heel goed natuurlijk.

Gast

Re: boycot albert heijn

Ongelezen bericht door Gast »

Bij A.H. willen ze hun personeel tenminste een goed salaris betalen dat kun je bij de andere supermarkten niet zeggen, slavernij heerst er alom.

Simon
Berichten: 412
Lid geworden op: 05 aug 2003 10:05

Re: boycot albert heijn

Ongelezen bericht door Simon »

bovendien zal ik het maar niet hebben over de werkelijk fantastische kwaliteit brood ('elke dag vers gebakken') bij de Liddl heb gekocht....elke dag vers gebakken, ja zeker maar in Berlijn en vervolgens per binnenvaartschip naar nederland! tosti's heb ik ervan gebakken! voortaan maar weer naar de AH.

Gast

Re: boycot albert heijn

Ongelezen bericht door Gast »

Moet ook niks van Lidl of Aldi hebben maar daar gaat er hier niet om.
We hebben nu over het personeel die nu een trap krijgt.
Je bent altijd als personeel de dupe.Dan heb je er niks meer aan als je meer verdient want dan kan je bij het CWI ander werk gaan zoeken.

alk
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 sep 2003 00:44

Re: boycot albert heijn

Ongelezen bericht door alk »

Met stijgende verbazing heb ik de benoeming van Anders Moberg op tv gevolgd. Ik heb hier geen woorden voor. Dit gaat alle verbeelding te boven. Wat kan deze zakkenvuller in zijn ééntje zo goed, dat hij meer moet verdienen als het complete hardwerkende personeel van meerdere AH winkels. Dat leidinggevende meer verdienen als andere hardwerkende mensen vind ik niet meer als normaal, maar uitgaande van € 3 miljoen is het minimaal net zoveel als 150 á 200 mensen. Uitgaande van € 10 miljoen incl. de premies en beloning voor niet functioneren kom ik op ruim 600 mensen. Werk hij dan zo hard dat dat hij 150 tot 600 maal zoveel werk verzet. Ik vind dit een klap in het gezicht van alle mensen in Nederland, welke er de komende 2 jaar geen cent bij krijgen. Met een wat bescheidener salaris van Moberg hadden er bij AH dan ook niet zoveel ontslagen hoeven te vallen. Ik trek hieruit mijn conclusies. Ik betaal niet mee aan dit geval van absurde zakkenvullerij, en doe mijn boodschappen voortaan elders.

maa

Re: boycot albert heijn

Ongelezen bericht door maa »

beste alk, hoe vaak moet het nog gezegt worden...........
Moberg is van AHOLD Albert Heijn is 10% van Ahold, val dan C1000 lastig met dit gezwam, die is 73% van Ahold.

Plus loop je nog achter de feiten aan ook, kijkt zeker geen nieuws.

Als je niet meer bij AH boodschappen wilt doen, vanwege Moberg (Ahold) kom je zeker ook niet meer bij de ETOS, Gall & Gall, De Tuinen.
Oja, oeps, DELI XL is ook van AHOLD, deze levert producten aan andere supermarkten, bijvoorbeeld de Plusmarkt. Moeilijk wordt dat, om AHOLD te negeren...........

En over de werkelozen......
Dan zit je waarschijnlijk ook in over o.a. Vroom en Dreesman.
Die ontslaan ook een hoop mensen, sluiten zelfs winkels, maar gaan wel door met hun dure V & D tv.... Maar daar hoor ik niemand over....

Dus beste ALK als je iets wil 'afkatten' moet je het wel goed doen... :x

moekie
Berichten: 25
Lid geworden op: 21 okt 2003 13:17

Re: boycot albert heijn

Ongelezen bericht door moekie »

beste appie de geldwolf!
waarom doe jeje boodschappen niet bij de allergoedkoopste rotwinkel in nederland en ga je daar lekker zeuren?
jij bent waarschijnlijk een van de zeikerds die ik jarenlang voor mijn counter heb gehad bij ah!
enne..............als je de krant vanmorgen had gelezen, had je ook geweten dat ah allang niet meer de duurste is!

Sacha

Re: boycot albert heijn

Ongelezen bericht door Sacha »

Nou, maar toch zeker ook nog niet de goedkoopste! Ik kom net thuis van AH en kijk voor de gein ff naar Becel koffiemelk. Was bij Dirk altijd al goedkoper .maar bij AH zelfs duurder geworden. Bij AH, E 1.35 en bij Dirk E 1.19. Da,s nog al een verschil en zo is het met meerdere artikelen zo. Maar ik geef toe, dat ik het wel prettig winkelen vind bij ons filiaal van AH. Eglantier. En ga 1xper week naar Dirk.

:lol: Sacha

moekie
Berichten: 25
Lid geworden op: 21 okt 2003 13:17

Re: boycot albert heijn

Ongelezen bericht door moekie »

je kunt ook huismerk halfvolle koffiemelk nemen,schijnt errug goed te zijn

Sacha

Re: boycot albert heijn

Ongelezen bericht door Sacha »

Nee Moeki, dan kan wel, maar ik moet Becel gebruiken omdat ik hartpatient ben. Zodoende dus!

:wink: Sacha

moekie
Berichten: 25
Lid geworden op: 21 okt 2003 13:17

Re: boycot albert heijn

Ongelezen bericht door moekie »

sorry sacha, dat wist ik niet :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Sacha

Re: boycot albert heijn

Ongelezen bericht door Sacha »

Nee tuurlijk kon je niet weten, moekie. Maar dat geeft ook niet hoor! Voor mijn man koop ik altijd wel die halfvolle koffiemelk van AH. maar als we dan naar Dirk gaan, neem ik wat voorraad van daar mee voor mezelf.

Wat een toestanden op die andere topics hè? Ik zit ff mee te lezen en zag jou naam daar ook bij. Dit even terzijde.

Sacha

maa

Re: boycot albert heijn

Ongelezen bericht door maa »

heeft Dirk wel Becel dan?

de meeste merken heeft Dirk niet eens. Ennuh ik doe liever boodschappen in 1x en dat is dus bij A.H.
De eigen merken en de euroshopper van A.H. zijn goed.

Nee, voor mij geen Dirk, die is ook nog 's onoverzichtelijk en over het personeel maar te zwijgen.
Bij A.H. zijn ze tenminste wel klantvriendelijk, hioe erg de klant ook tekeer gaat.

Sacha

Re: boycot albert heijn

Ongelezen bericht door Sacha »

Tuurlijk heeft Dirk Becel! En service krijg je hier ook hoor! Vorige week zocht ik naar die kant en klare pannenkoeken en werd daarbij door 2 personen heel vriendelijk en geduldig (ondanks de drukte) geholpen.

Kan ik van onze AH niet zeggen. Daar hebben ze altijd haast. Maarja, verder heb ik geen problemen met AH, want het meeste weet ik zelf wel te liggen daar.

Sacha

momo
Berichten: 133
Lid geworden op: 25 okt 2003 14:49

Re: boycot albert heijn

Ongelezen bericht door momo »

beste maa, het is maar net hoe je zelf bent!
je moet mensen ,en dus ook personeel van winkels, behandelen zoals je zelf behandeld zou willen worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gesloten