LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pretium Telecom
Re: Pretium Telecom
Hartelijk gefeliciteerd met de goede uitslag. ik lees het nu pas omdat ik met vakantie ben geweest.
gr. lenalida
gr. lenalida
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 05 jun 2009 15:04
Re: Pretium Telecom
Lieve pap,
Gefeliciteerd met de uitspraak van de kantonrechter! Je kwam op voor je oude vader en daarmee ook voor andere onwetende mensen die op deze manier belazerd worden / zijn. Vorige week heb je eindelijk maar toch je gelijk gekregen! We hebben veel bewondering voor je doorzettingsvermogen, want ze hebben het je bepaald niet makkelijk gemaakt!
Hopelijk zal er gauw eens iets veranderen en zullen er meerdere succesverhalen volgen. Nu duimen dat Pretium het echt opgeeft en niet ook nog in cassatie gaat...
Dikke kus van je oudste Krikkelientje.
Gefeliciteerd met de uitspraak van de kantonrechter! Je kwam op voor je oude vader en daarmee ook voor andere onwetende mensen die op deze manier belazerd worden / zijn. Vorige week heb je eindelijk maar toch je gelijk gekregen! We hebben veel bewondering voor je doorzettingsvermogen, want ze hebben het je bepaald niet makkelijk gemaakt!
Hopelijk zal er gauw eens iets veranderen en zullen er meerdere succesverhalen volgen. Nu duimen dat Pretium het echt opgeeft en niet ook nog in cassatie gaat...
Dikke kus van je oudste Krikkelientje.
Re: Pretium Telecom
vandaag kwamik er bij mijn moeder van 90 achter dat ze overgegaan zou zijn op PRetium. Zij vertelde mij wel iemand van een telefoonclub gesproken te hebben maar dat ze al dat soort zaken inmiddels aan haar kinderen overlaat. Helaas, kennelijk weten ze bij Pretium dat dat niet hoeft. zij regelen alles en het bandje waar het dan op zou staan, dat moet je dan maar bij de rechter gaan halen. Afijn KNP gebeld, en inderdaad zij hadden het verzoek om te switchen van Pretium gehad. Daar kunnen zij niets aan veranderen. Vrije markt. Mijn moeder is al sinds de oorlog bij KPN en voorgangers en heeft bij heel matig telefoongebruik geen zin om te veranderen. Als je Pretium belt voor 15 cent per minuut om dit terug te laten draaien, dan wijzen ze jou er op dat het geen misleiding is en dat er zeker op het bandje staat dat mijn moeder akkoord is gegaan anders handelen ze niet op deze wijze. Dus je mag onder de coulance regeling, die niet in de brief staat vermeld!!!!, mag je een verzoek doen tot terugdraaien. Ze zijn echt heel coulant bij Pretium. Ze maken prima gebruik van hun recht om via de telefoon contracten af te sluiten. Om er vanaf te komen, dat is aan de consument die dus helemaal niet wilde. Ze blijven stoicijns onder je dringende verzoeken dat zij iets moeten ondernemen want zij hebben dit veroorzaakt. Dus niet. En dan kan een vorige inzender erg tevreden zijn met Pretium, de telefoon zal het wel doen tegen een redelijk tarief. Echter daar gaat het niet om. Het gaat om de wijze waarop zij al jaren hun klanten werven en niet voorlichten. Laat de mensen een handtekening zetten onder een contract, en ...... de wet zou meer verplichtingen moeten neerleggen bij de telefoonmaatschappij die zo graag een nieuw abonnement wil afsluiten.
ik hoop niet dat het tot een rechtzaak komt. Meneer van de Kruk gefeliciteerd, alleen het heeft wel een hele hoop negatieve energie gekost en waarschijnlijk, helaas, haalt Pretium zijn schouders op.
tot zover,
Ben
ik hoop niet dat het tot een rechtzaak komt. Meneer van de Kruk gefeliciteerd, alleen het heeft wel een hele hoop negatieve energie gekost en waarschijnlijk, helaas, haalt Pretium zijn schouders op.
tot zover,
Ben
-
- Berichten: 354
- Lid geworden op: 22 apr 2009 02:05
Re: Pretium Telecom
Hallo Benmikx,
Voor jou geldt "Situatie 5" in "De Telefoongids" van herrdoktoroetker, die kan je downloaden van http://www.geocities.com/hdoekter/
Groetjes,
MementoMori
Voor jou geldt "Situatie 5" in "De Telefoongids" van herrdoktoroetker, die kan je downloaden van http://www.geocities.com/hdoekter/
Groetjes,
MementoMori
-
- Berichten: 215
- Lid geworden op: 21 okt 2007 00:54
Re: Pretium Telecom
Hallo Benmikx.
Pretium heeft voor de tweede keer geprobeerd mijn vader een abonnement aan te smeren en hij had het genoegen een Welkomstbrief te ontvangen. Ik heb deze brief van 4 mei 2009 op de website gezet (zie http://members.home.nl/vd.kraats/pretiu ... brief.html ).
Aan het eind van deze brief wordt de coulanceregeling genoemd:
Indien u 72 jaar of ouder bent, dan biedt de Coulance Regeling Ouderen een bedenktijd van 3 maanden. Informeer naar de voorwaarden bij onze helpdesk of ga naar de Pretium Telecom website. Wij zijn er voor u.
Dit zou in alle welkomstbrieven moeten staan vanaf september/october 2008. Mocht dit niet zo zijn, meldt dat dan op dit forum!!
Pretium heeft voor de tweede keer geprobeerd mijn vader een abonnement aan te smeren en hij had het genoegen een Welkomstbrief te ontvangen. Ik heb deze brief van 4 mei 2009 op de website gezet (zie http://members.home.nl/vd.kraats/pretiu ... brief.html ).
Aan het eind van deze brief wordt de coulanceregeling genoemd:
Indien u 72 jaar of ouder bent, dan biedt de Coulance Regeling Ouderen een bedenktijd van 3 maanden. Informeer naar de voorwaarden bij onze helpdesk of ga naar de Pretium Telecom website. Wij zijn er voor u.
Dit zou in alle welkomstbrieven moeten staan vanaf september/october 2008. Mocht dit niet zo zijn, meldt dat dan op dit forum!!
Re: Pretium Telecom
dank voor jullie reacties op mijn verhaal. ik heb de site van herrdoekter geraadpleegd. Interessant en tegelijkertijd triest dat er zoveel moet worden gedaan om Pretium tot normale manier van zaken doen aan te zetten. Voor de duidelijkheid onder de brief aan mijn moeder stond NIET de zin van de coulance regeling, terwijl de telefoniste van Pretium wel in haar scherm kon zien dat mijn moeder boven de 72 is!
Bij deze.
sterkte aan allen die helaas de strijd moeten aanbinden met deze maffiapraktijken, vooral door het feit dat na de misleiding jij als ongewilde klant allerlei ingewikkelde paden moet gaan doorlopen waarbij je niet weet of zij je vervolgens met respect zullen behandelen.
Bij deze.
sterkte aan allen die helaas de strijd moeten aanbinden met deze maffiapraktijken, vooral door het feit dat na de misleiding jij als ongewilde klant allerlei ingewikkelde paden moet gaan doorlopen waarbij je niet weet of zij je vervolgens met respect zullen behandelen.
Re: Pretium Telecom
Vergeet niet de brief aangetekend met ontvangstbevestiging te sturen zodat u bewijs van datum van ontvangst door Pretium heeft.
-
- Berichten: 215
- Lid geworden op: 21 okt 2007 00:54
Re: Pretium Telecom
Benmikx,
Een volgende misleidende truc van Pretium? Schaft Pretium stilzwijgend de coulance-regeling af, terwijl ouderen denken daar gebruik van te kunnen maken? En zitten ze er toch weer aan vast?
Op de website http://www.pretium-telecom.nl/Thuisbell ... deren.aspx wordt de regeling nog volop gemeld.
Meldt deze misleiding vooral aan de Consuwijzer. De Consumentenautoriteit is momenteel erg alert op de handelswijze van Pretium.
Een volgende misleidende truc van Pretium? Schaft Pretium stilzwijgend de coulance-regeling af, terwijl ouderen denken daar gebruik van te kunnen maken? En zitten ze er toch weer aan vast?
Op de website http://www.pretium-telecom.nl/Thuisbell ... deren.aspx wordt de regeling nog volop gemeld.
Meldt deze misleiding vooral aan de Consuwijzer. De Consumentenautoriteit is momenteel erg alert op de handelswijze van Pretium.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 08 jun 2009 22:18
Re: Pretium Telecom
Ik ben ook door Pretium opgelicht. Ik heb mijn abonnement opgezegd per 1 mei 2009. Ik heb een brief van ze ontvangen dat mijn abonnement beëindigd zou worden, maar in de brief stond ook dat als je de contractsduur niet vol had gemaakt je de resterende periode moest betalen. Ik dacht dat het met mijn abonnement goed zat aangezien ik al sinds november 2007 bij Pretium klant ben en je minstens 1 jaar lid moet zijn. Maar tot mijn verbazing zag ik dat pretium voor de maand juni weer geld van mijn rekening heeft afgeschreven, terwijl op 1 mei mijn telefoonlijn is afgesloten. Hierop heb ik gebeld met Pretium. De medewerker wist mij te vertellen dat ik in december een brief had gehad (dus niet) met daarbij een antwoordstrookje. Dit antwoordstrookje moest je invullen en terugsturen als je het huidige abonnement wil behouden, anders kreeg je een ander abonnement (weekend vrij abonnement).
Dit lijkt mij de omgekeerde wereld. Normaliter moet je een brief sturen als je een ander abonnement wil, nu moet je een brief sturen als je het huidige abonnement wilt behouden.
Dus vanaf 1 januari is een ander abonnement ingegaan. Ik moet nog betalen tot 1 januari 2010. En dat terwijl ik niet meer kan telefoneren. Ik moet dus betalen voor iets wat ik niet krijg. Wat zijn dit voor oplichterspraktijken! Ik heb ontzettend veel spijt dat ik met Pretium in zee ben gegaan, en ik raad iedereen af om klant van ze te worden.
Dit lijkt mij de omgekeerde wereld. Normaliter moet je een brief sturen als je een ander abonnement wil, nu moet je een brief sturen als je het huidige abonnement wilt behouden.
Dus vanaf 1 januari is een ander abonnement ingegaan. Ik moet nog betalen tot 1 januari 2010. En dat terwijl ik niet meer kan telefoneren. Ik moet dus betalen voor iets wat ik niet krijg. Wat zijn dit voor oplichterspraktijken! Ik heb ontzettend veel spijt dat ik met Pretium in zee ben gegaan, en ik raad iedereen af om klant van ze te worden.
Re: Pretium Telecom
Volgens Burgerlijk Wetboek in boek 7 artikel 7 is het verboden om diensten ongevraagd aan consumenten toe te zenden. ( negatieve optie)
Bron:
http://www.deombudsman.nl/site/content/ ... ie_MEZ.pdf
Dit lijkt dus weer een onsmakelijke aansmeer taktiek te zijn van Pretium.
U kunt ook op 2 juli 2009 alsnog uw abonnement opzeggen omdat de wet verandert. Als u langer dan 1 jaar klant bent bij een provider kunt u vanaf 1 juli 2009 met een maand opzegtermijn uw overeenkomst beëindigen. Dit lijkt mij de gemakkelijkste weg.
Vergeet niet in deze brief te vermelden dat u op grond van wetboek 7 artikel 7 zich niet gebonden acht aan een vernieuwing van een overeenkomst die d.m.v. negatieve optie tot stand gebracht lijkt te zijn.
U wilt graag kopie verzend- en ontvangstbewijs vanverzenden van deze brief met negatieve optie van Pretium ontvangen.
VErzoek om schriftelijke bevestiging einde overeenkomst per 1 september 2009 toe te zenden en geeft aan dat als u deze niet binnen uiterlijk 4 weken ontvangt u dit als een geschil voorlegt aan de Geschillencommissie telecommunicatie.
Brief schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging versturen. Kopie van brief + verzend- en ontvangstbewijs goed bewaren. Dan bent u uiterlijk 1 september ditt jaar van dit fenomeen verlost.
Vergeet niet uw toestemming tot automatische incasso per 1 augustus 2009 in te trekken. Dit kan in de opzeg brief vermeld worden.
Dit maakt elke incasso na 1 augustus een onterechte incasso waardoor u tot een jaar na incasso het recht heb de onterechte incasso te laten storneren door uw bank als u dat niet al zelf gedaan heeft via b.v. telebankieren.
Privilege van Pretium
http://www.missmag.nl/db/direct/detail1 ... 0Privilege
Quote:
"Magazine Privilege is het kwartaalblad voor klanten van Pretium en wordt gepersonaliseerd per post verstuurd en is niet te koop in de winkel"
Dit blad wordt na een jaar gratis aangesmeerd te zijn stilzwijgend omgezet in een betaald abonnement á Prijs abonnement:
65,- Euro !, terwijl een los nummer euro 4,50 kost, prijswijzigingen voorbehouden. Dit blad schijnt 3 maanden voor afloop v.h. jaar opgezegd te moeten worden.
volgens 1 klant van Pretium. Zie ook:
http://www.pretium.nl/informatie/?pretium_lidmaatschap .Zie daar hun Algemene Voorwaarden.
Bron:
http://www.deombudsman.nl/site/content/ ... ie_MEZ.pdf
Dit lijkt dus weer een onsmakelijke aansmeer taktiek te zijn van Pretium.
U kunt ook op 2 juli 2009 alsnog uw abonnement opzeggen omdat de wet verandert. Als u langer dan 1 jaar klant bent bij een provider kunt u vanaf 1 juli 2009 met een maand opzegtermijn uw overeenkomst beëindigen. Dit lijkt mij de gemakkelijkste weg.
Vergeet niet in deze brief te vermelden dat u op grond van wetboek 7 artikel 7 zich niet gebonden acht aan een vernieuwing van een overeenkomst die d.m.v. negatieve optie tot stand gebracht lijkt te zijn.
U wilt graag kopie verzend- en ontvangstbewijs vanverzenden van deze brief met negatieve optie van Pretium ontvangen.
VErzoek om schriftelijke bevestiging einde overeenkomst per 1 september 2009 toe te zenden en geeft aan dat als u deze niet binnen uiterlijk 4 weken ontvangt u dit als een geschil voorlegt aan de Geschillencommissie telecommunicatie.
Brief schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging versturen. Kopie van brief + verzend- en ontvangstbewijs goed bewaren. Dan bent u uiterlijk 1 september ditt jaar van dit fenomeen verlost.
Vergeet niet uw toestemming tot automatische incasso per 1 augustus 2009 in te trekken. Dit kan in de opzeg brief vermeld worden.
Dit maakt elke incasso na 1 augustus een onterechte incasso waardoor u tot een jaar na incasso het recht heb de onterechte incasso te laten storneren door uw bank als u dat niet al zelf gedaan heeft via b.v. telebankieren.
BTW mocht u ook het blad Privilege ontvangen, vergeet dan niet ook dit blad, c.q. lidmaatschap van Pretium te beëindigen anders wordt u alsnog genaaid t.a.v. een extra jaar lidmaatschap.wijzigingen in Telecommunicatiewet
Gepubliceerd op vrijdag 31 maart 2006 om 15:51
Organisatie: Ministerie van Algemene Zaken
De ministerraad heeft op voorstel van minister Brinkhorst van Economische Zaken (EZ) ingestemd met een
aantal wijzigingen van de Telecommunicatiewet. De wijzigingen houden verband met de instelling van een
antenneregister, de uitbreiding van het verbod op het verzenden van ongevraagde elektronische
communicatie en het tegengaan van stilzwijgende verlenging van langdurige contracten in de
consumentenmarkt.
Zo krijgt op de eerste plaats het antenneregister een wettelijke basis door dit register te verankeren in de wet
op de telecommunicatie. Het antenneregister geeft burgers of andere geïnteresseerden actuele en complete
informatie over antennes, antenne locaties, toepassing en zendkarakteristieken. Op dit moment is er al een
antenneregister gebaseerd op een convenant tussen de overheid en vergunninghouders van mobiele
telecommunicatie. Door het antenneregister een wettelijke basis te geven, wordt het mogelijk om ook andere
antennes dan voor mobiele telecommunicatie op te nemen. Bovendien wordt de minister van EZ in staat
gesteld om aanvullende eisen te stellen aan de juistheid, volledigheid en actualiteit van de verstrekte
gegevens.
Daarnaast wordt de stilzwijgende verlenging van langdurige contracten in de telecommunicatiesector
aangepakt. Stilzwijgende verlenging van contracten is een onnodige en onredelijke overstapdrempel en
beperkt de keuzevrijheid. Dit is nadelig voor de consument. Maar ook innovatieve ondernemers en nieuwe
toetreders worden benadeeld omdat zij minder mogelijkheden hebben om klanten te werven als het
overstappen wordt bemoeilijkt. Dit beperkt innovatie en concurrentie in de telecomsector. In een voorstel tot
wijziging op de Telecommunicatiewet wil de minister van EZ regelen dat voor contracten van bepaalde of
onbepaalde tijd altijd een opzegtermijn van maximaal 4 weken geldt. Overeenkomsten van een bepaalde
duur kunnen maximaal voor een periode van twee jaar worden aangegaan. Consumenten kunnen de
overeenkomst dan wel na verloop van één jaar opzeggen. Daarbij geldt wel dat de consument gehouden kan
worden om de redelijke kosten aan de aanbieder te vergoeden, bijvoorbeeld de resterende
abonnementskosten. Deze regeling geldt alleen voor contracten in de telecommunicatie sector en geeft meer
consumentenbescherming dan het burgerlijk wetboek.
Ten slotte komt er een verbod voor ongevraagde spam, sms’jes, faxen en andere soorten elektronische
communicatie zonder voorafgaande toestemming van bedrijven. Ongevraagde elektronische berichten voor
marketingdoeleinden zijn al bij wet verboden als het gaat om berichten naar burgers (natuurlijke personen).
De nieuwe wijziging zorgt ervoor dat deze regeling ook geldt voor ongevraagde berichten tussen bedrijven
(rechtspersonen).
De ministerraad heeft ermee ingestemd dat het wetsvoorstel voor advies aan de Raad van State zal worden
gezonden. De tekst van het wetsvoorstel en van het advies van de Raad van State worden pas openbaar bij
indiening bij de Tweede Kamer.
© 2004 - 2009 Rechtennieuws.nl Alle rechten voorbehouden. -http://rechtennieuws.nl
Powered by Blue Horizon PDF generator -http://bluehorizon.nl/ Pagina 1/1
Privilege van Pretium
http://www.missmag.nl/db/direct/detail1 ... 0Privilege
Quote:
"Magazine Privilege is het kwartaalblad voor klanten van Pretium en wordt gepersonaliseerd per post verstuurd en is niet te koop in de winkel"
Dit blad wordt na een jaar gratis aangesmeerd te zijn stilzwijgend omgezet in een betaald abonnement á Prijs abonnement:
65,- Euro !, terwijl een los nummer euro 4,50 kost, prijswijzigingen voorbehouden. Dit blad schijnt 3 maanden voor afloop v.h. jaar opgezegd te moeten worden.
volgens 1 klant van Pretium. Zie ook:
http://www.pretium.nl/informatie/?pretium_lidmaatschap .Zie daar hun Algemene Voorwaarden.
Re: Pretium Telecom
Goed nieuws voor de consument, en slecht nieuws voor oplichters als Pretium:
....Zo krijgen telemarketeers die iemand om de tuin leiden sneller een dwangsom opgelegd. Bij het vermoeden van misstanden mag de Consumentenautoriteit straks ingrijpen....
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4163 ... html?p=5,1
....Zo krijgen telemarketeers die iemand om de tuin leiden sneller een dwangsom opgelegd. Bij het vermoeden van misstanden mag de Consumentenautoriteit straks ingrijpen....
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4163 ... html?p=5,1
Re: Pretium Telecom
Elke dwangsom is een stap in de goede richting.
Beter zou zijn als Pretium een verbod opgelegd zou worden om via telemarketing nieuwe klanten te werven, daar hun callcenters herhaaldelijk de wet lijken te overtreden.
Het wachten is op het moment dat het belmenietregister verplicht gerespecteerd dient te worden. Tot op dat moment elk callcenter vriendelijk doch beleefd afpoeieren en u op de lijst van mensen die niet meer gebeld mogen worden te laten zetten.
Beter zou zijn als Pretium een verbod opgelegd zou worden om via telemarketing nieuwe klanten te werven, daar hun callcenters herhaaldelijk de wet lijken te overtreden.
Het wachten is op het moment dat het belmenietregister verplicht gerespecteerd dient te worden. Tot op dat moment elk callcenter vriendelijk doch beleefd afpoeieren en u op de lijst van mensen die niet meer gebeld mogen worden te laten zetten.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 14 sep 2008 09:58
Re: Pretium Telecom
Ik heb de rechtsbijstand verzekering van mijn vader ingeschakeld.
In februari was volgens hun alles opgelost. Onder tussen zat mijn vader met zijn telefoonaansluiting weer bij zijn oude vertrouwde KPN.
In april viel er toch weer een rekening in de bus. Ondanks de coulance regeling moest hij toch voor de contractsduur van een jaar betalen. Ik heb meteen de rechtsbijstand weer ingeschakeld. Nu heb ik daar bericht van, het bedrag dat nog open zou staan wordt door hun betaald.
Ik hoop dat we nu dan eindelijk van Pretium af zijn maar aan de andere kant blijf ik toch voor hun vrezen. Ze weten gewoon niet van ophouden.
Toch wil ik al die mensen die met dit bedrijf te maken hebben aanraden om het eens via de rechtsbijstand verzekering te proberen.
Succes allemaal.
In februari was volgens hun alles opgelost. Onder tussen zat mijn vader met zijn telefoonaansluiting weer bij zijn oude vertrouwde KPN.
In april viel er toch weer een rekening in de bus. Ondanks de coulance regeling moest hij toch voor de contractsduur van een jaar betalen. Ik heb meteen de rechtsbijstand weer ingeschakeld. Nu heb ik daar bericht van, het bedrag dat nog open zou staan wordt door hun betaald.
Ik hoop dat we nu dan eindelijk van Pretium af zijn maar aan de andere kant blijf ik toch voor hun vrezen. Ze weten gewoon niet van ophouden.
Toch wil ik al die mensen die met dit bedrijf te maken hebben aanraden om het eens via de rechtsbijstand verzekering te proberen.
Succes allemaal.
-
- Berichten: 354
- Lid geworden op: 22 apr 2009 02:05
Re: Pretium Telecom
Beste Mensen,
Er is wat nieuws:
http://www.ez.nl/Actueel/Pers_en_nieuws ... he_verkoop
http://www.ez.nl/dsresource?objectid=164703&type=PDF
Het persbericht van Minister Economische Zaken en de brief van de staatssecretaris aan de Tweede Kamer. Er komen wat verbeteringen, maar aan een verplichting tot een schriftelijk contract na het telefoongesprek wil hij niet, ondanks dat dit het enige is wat echt zoden aan de dijk zet.. Het is te hopen dat de Tweede Kamer zijn pot stijf houdt.
Groetjes,
MementoMori
Er is wat nieuws:
http://www.ez.nl/Actueel/Pers_en_nieuws ... he_verkoop
http://www.ez.nl/dsresource?objectid=164703&type=PDF
Het persbericht van Minister Economische Zaken en de brief van de staatssecretaris aan de Tweede Kamer. Er komen wat verbeteringen, maar aan een verplichting tot een schriftelijk contract na het telefoongesprek wil hij niet, ondanks dat dit het enige is wat echt zoden aan de dijk zet.. Het is te hopen dat de Tweede Kamer zijn pot stijf houdt.
Groetjes,
MementoMori
Re: Pretium Telecom
Beste forumlezers.
Na 2 jaar strijd is eindelijk de kogel door de kerk. Zoals de meesten van jullie weten was ik naast een oude mevrouw de andere gedagvaarde. Ik zou 30 september 2009 naar het kantongerecht moeten. Zie uitzending ook Vara Kassa 14-2-2009. Zoals ik jullie op dit forum vertelde waren wij beiden al door de Geschillencommissie in het gelijk gesteld, maar kregen na een maand in september 2008 een eerste dagvaarding in de bus. Nu na maanden is bevestigd dat dit was bedoeld om druk uit te oefen door Pretium Telecom om de Geschillencommissie zover te krijgen dat de samenstelling van die Commissie moest worden gewijzigd, omdat er een afgevaardigde van KPN er zitting in had. Op hoog niveau is hierover gesproken en de nodige afspraken gemaakt tot , blijkbaar, volle teveredenheid van Pretium telecom. Een tijdje terug werd de dagvaarding tegen de oude mevrouw reeds ingetrokken. Afgelopen vrijdag heb ik contact gezocht met Bird & Bird en hun gevraagd naar de status van mijn dagvaarding.
Vandaag werd mij medegedeeld dat een procedure in gang zal worden gezet om de dagvaarding te laten intrekken. Maar prijs de dag niet................
Na 2 jaar strijd is eindelijk de kogel door de kerk. Zoals de meesten van jullie weten was ik naast een oude mevrouw de andere gedagvaarde. Ik zou 30 september 2009 naar het kantongerecht moeten. Zie uitzending ook Vara Kassa 14-2-2009. Zoals ik jullie op dit forum vertelde waren wij beiden al door de Geschillencommissie in het gelijk gesteld, maar kregen na een maand in september 2008 een eerste dagvaarding in de bus. Nu na maanden is bevestigd dat dit was bedoeld om druk uit te oefen door Pretium Telecom om de Geschillencommissie zover te krijgen dat de samenstelling van die Commissie moest worden gewijzigd, omdat er een afgevaardigde van KPN er zitting in had. Op hoog niveau is hierover gesproken en de nodige afspraken gemaakt tot , blijkbaar, volle teveredenheid van Pretium telecom. Een tijdje terug werd de dagvaarding tegen de oude mevrouw reeds ingetrokken. Afgelopen vrijdag heb ik contact gezocht met Bird & Bird en hun gevraagd naar de status van mijn dagvaarding.
Vandaag werd mij medegedeeld dat een procedure in gang zal worden gezet om de dagvaarding te laten intrekken. Maar prijs de dag niet................
-
- Berichten: 215
- Lid geworden op: 21 okt 2007 00:54
Re: Pretium Telecom
RadarBert:
Eindelijk, gefeliciteerd.
Staatssecretaris:
Hopeloos verhaal.
Eindelijk, gefeliciteerd.
Staatssecretaris:
Hopeloos verhaal.
Re: Pretium Telecom
Stond vanochtend een heel stuk op teletekst!
Helaas kan ik het niet meer op teletekst vinden anders zou ik het hier linken maar helaas!
Maar er wordt ondertussen steeds meer werk gemaakt van die in mijn ogen telefoonterroristen!
Gaat er dan toch eindelijk een beetje verstand komen?
Ik blijf het hopen!
Helaas kan ik het niet meer op teletekst vinden anders zou ik het hier linken maar helaas!
Maar er wordt ondertussen steeds meer werk gemaakt van die in mijn ogen telefoonterroristen!
Gaat er dan toch eindelijk een beetje verstand komen?
Ik blijf het hopen!
Re: Pretium Telecom
Als de brief binnen is geloof ik het pas.
Dus onder voorbehoud gefeliciteerd!
Dus onder voorbehoud gefeliciteerd!
Re: Pretium Telecom
Wij zijn gelukkig nu verlost van Pretium ( zonder kosten ) dank zij de coulance regeling voor ouderen . En het hielp natuurlijk ook wel dat mijn 89-jarige schoonvader zijn telefoon-nummer doorgaf als zijnde zijn bankrekening nummer ... haha, zo konden ze niets incasseren.
Iedereen die heeft meegedacht/geholpen, bedankt !!!
Iedereen die heeft meegedacht/geholpen, bedankt !!!
Re: Pretium Telecom
@radarbert
Geceliciteerd! Weer moet Pretium een stap achteruit! Neemt echter niet weg, dat Pretium dmv dagvaardiging(en) invloed uitoefent op de Geschillencommissie en dat vind ik misselijk; een smerige vorm van mensen gijzelen.
Ik moet voor de 19e juni geld overmaken aan Pretium of anders....schrijft XXXX, directeur debiteurenbeheer
Ik heb een brief van XXXX, manager costumercare dat ik de 18e juni overstap naar de KPN!!
Die brief van XXXX is dus nooit afgestemd met die van XXXX
Mijn Hemel, praten die gasten wel eens met mekaar??? [Bericht aangepast door de moderator]
Geceliciteerd! Weer moet Pretium een stap achteruit! Neemt echter niet weg, dat Pretium dmv dagvaardiging(en) invloed uitoefent op de Geschillencommissie en dat vind ik misselijk; een smerige vorm van mensen gijzelen.
Ik moet voor de 19e juni geld overmaken aan Pretium of anders....schrijft XXXX, directeur debiteurenbeheer
Ik heb een brief van XXXX, manager costumercare dat ik de 18e juni overstap naar de KPN!!
Die brief van XXXX is dus nooit afgestemd met die van XXXX
Mijn Hemel, praten die gasten wel eens met mekaar??? [Bericht aangepast door de moderator]