LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Advocaat in Almere

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Nicky
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 okt 2003 03:21

Advocaat in Almere

Ongelezen bericht door Nicky »

Zijn er in Almere al mensen die achterna gezeten worden door een incassobureau en zo ja hebben zij al een advocaat in Almere bereid gevonden om namens hun op te treden? Wij zijn lid van leaseverlies en eegalease.

nederlander
Berichten: 37
Lid geworden op: 25 okt 2003 14:14

Re: Advocaat in Almere

Ongelezen bericht door nederlander »

Ja ook ik heb te maken met een incassobureau van een Gerechtsdeurwaardersgroep te Vlijmen welke door Dexia uit Amsterdam in handen genomen is geworden.
Ik ben totaal niet bang voor ze, immers een contract die onder valse voorwendsels totstand gekomen is, is niet rechtsgeldig.
Ik heb nog geen Advocaat uit Almere in handen genomen, ik heb een Advocaat in Lelystad die mij, als het echt nodig is, helpt.
Ik moest mij eerst tot Leaseverlies en/of Consumentenbond wenden.
Als Leaseverlies niet reageert; daar lijkt het wel op, immers ik heb die Leaseverlies al diversen keren benaderd, zij geven niet thuis, nu sta ik sindskort bij de Consumentenbond ingeschreven, als de Consumentenbond ook niks voor mij kan doen, gaat mijn Advocaat mij helpen.
Voor de goede orde:
Van die dreigementen Dexia en Deurwaardersgroep uit Vlijmen ben ik totaal niet onder de indruk.
:!:

Nicky
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 okt 2003 03:21

Re: Advocaat in Almere

Ongelezen bericht door Nicky »

wij zijn ook niet ech onder de indruk, maar er is ons toch geadviseerd een advocaat in de armen te nemen. Wie weet er een goede advocaat in deze omgeving?

Gesloten