Nou, mijn ouders zijn EINDELIJK van Ziggo af, ze zijn ontzettend blij!!!!
Ik had in november 2008 al mijn opzegbrief naar Ziggo gestuurd, maar volgens hen nooit aangekomen (jaja...).
Eindelijk na veel correspondentie en elke keer het incassobureau op m'n dak vanuit Ziggo omdat ik niet betaalde, en nog een brief van Ziggo tussendoor dat ik "momenteel alleen maar analoge tv gebruikte en geen digitale ontvanger" (ZEGT TOCH WEL WAT, LIJKT ME?!?!?!
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
) kreeg ik mijn opzegbrief.
Mijn abonnement (had alleen digitale tv bij hen gelukkig) zou per 31 mei 2009 beëindigd worden.
Wat schetst mijn verbazing: halen ze een bedrag voor de maand juni van mijn rekeningnummer af!
(ik had een aantal nummers geblokkeerd staan bij de bank, en die weer laten opheffen, dacht dat het gedoe bij Ziggo afgelopen zou zijn...)
Heb de bank gebeld om dit bedrag onmiddelijk te storneren, wat gewoon telefonisch kan.
Er is een AANGETEKENDE brief naar Ziggo gegaan, en ik heb al het teveel betaalde vanaf januari 2009 plus 3 uur telefoonkosten teruggeëist. Er is ook een heel gedeelte niet betaald, dat staat nog open. Ik ben zo blij dat het niet automatisch van mijn rekening af is gegaan...
Laat ze maar komen!
Nu nog wat 'leuks':
Een brief van Ziggo, datum 3 juni 2009.
Ze hadden mij meerdere malen geïnformeerd over het openstaande bedrag.
Helaas hebben ze nog geen betaling van mij ontvangen, dus wordt ik AFGESLOTEN!!!! (terwijl ik vorig jaar al een opzegbrief heb verstuurd!)
Dan komen er ook nog eens kosten bovenop voor de afsluiting: 29,95 euro.
Geweldig hoor, Ziggo!! Vooral zo doorgaan...
Zijn ze toch helemaal....
Zoveel klachten, en geen instantie die ze tegen kan houden?!
Je hebt toch een soort OPTA, kunnen zij niks doen?!
Het regent klachten, dan zou er toch een lichtje moeten opgaan...
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)