LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort belazerd de klant
Telfort belazerd de klant
Ik heb sinds 2005 een abbo bij Tiscali/Telfort. Daar heb ik ook een abbo afgesloten voor onbeperkt bellen naar alle vast nummers zonder extra kosten.
Dit voor het bedrag € 29.90 per maand.
Dit jaar rond Feb 2009 viel me al op dat ze extra afschreven.
Vond het vreemd ging om ongeveer € 0,60 cent boven op het oude bedrag, dus maar een mail gestuurd , helaas (tot op heden) nooit bericht op ontvangen.
Nu juni 2009 gaan ze ineens ook Geld vragen voor de eerste "tik" Dit komt voor mij neer op een lasten verhoging van 35%. Dit staat volledig haaks op het feit dat ik destijds telefonie voor €4,95 afsloot voor een telefoon lijn en €4,95 voor onbeperkt bellen naar alle vaste nummers binnen NL. Betaal nu dus 9.90 voor de telefoonlijn + de Tikken en dan nog is zogenaamde indexering want daar was die € 0,60 cent voor bleek achteraf.
Met iemand in de Telfortwinkel gesproken kwamen met het verkondiging dat ik 06 nummers belde. Nou daar heb ik een mobiel voor! Dan lag het aan het feit dat ik 0900/0909 nummers belde, nou die bel ik niet met telfortlijn. Toen zeiden ze dat ze het niet konden verder helpen en ik moest maar met de servicedesk bellen á €0,30 cent per min.
Dat heb ik geweigerd en eiste ( of ik zou stampij maken iln de winkel ) dat zij belde. hoog en laag bewerend dat dit niet kon tot ik zei dat ik zeker wist dat het wel kon ze hadden het namelijk al een keer eerder gedaan.
Servicedesk gebeld en nu beroepen ze zich op een nieuwsbrief die ze verstuurd hebben (ergens in maart ofzo) waarin ze zeggen dat ze hebben aangegeven dat ze het daarin hebben aangegeven zowel van de tikken als de jaarlijkse indexering. Ik heb aangegeven dat ik hun nieuwsbrief niet lees omdat het geen waarde voor mij heeft en ik het vreemd vind dat er geen mailing van gemaakt is zoals de factuur procedure. Maar goed die geintje leverd Telfort per maand ********** x (minimaal) €9,- op. Plus de toekomstige jaarlijkse indexeringen
Kortom de klant is de Sigaar ( wilde iets anders neerzetten maar was niet netjes ) En Telfort lacht zich een breuk. Nu aan het bezinnen wat de betere optie is. Denk overstappen naar andere provider gebruik het email adres van Telfort toch niet. En de meerwaarde van Telfort is nu verdwenen!
Maar betekend wel dat klanten van Telfort de nieuwsbrief moeten gaan lezen anders komen ze voor onverwachte dingen te staan zoals ik stond.
Mvg,
Mac
Dit voor het bedrag € 29.90 per maand.
Dit jaar rond Feb 2009 viel me al op dat ze extra afschreven.
Vond het vreemd ging om ongeveer € 0,60 cent boven op het oude bedrag, dus maar een mail gestuurd , helaas (tot op heden) nooit bericht op ontvangen.
Nu juni 2009 gaan ze ineens ook Geld vragen voor de eerste "tik" Dit komt voor mij neer op een lasten verhoging van 35%. Dit staat volledig haaks op het feit dat ik destijds telefonie voor €4,95 afsloot voor een telefoon lijn en €4,95 voor onbeperkt bellen naar alle vaste nummers binnen NL. Betaal nu dus 9.90 voor de telefoonlijn + de Tikken en dan nog is zogenaamde indexering want daar was die € 0,60 cent voor bleek achteraf.
Met iemand in de Telfortwinkel gesproken kwamen met het verkondiging dat ik 06 nummers belde. Nou daar heb ik een mobiel voor! Dan lag het aan het feit dat ik 0900/0909 nummers belde, nou die bel ik niet met telfortlijn. Toen zeiden ze dat ze het niet konden verder helpen en ik moest maar met de servicedesk bellen á €0,30 cent per min.
Dat heb ik geweigerd en eiste ( of ik zou stampij maken iln de winkel ) dat zij belde. hoog en laag bewerend dat dit niet kon tot ik zei dat ik zeker wist dat het wel kon ze hadden het namelijk al een keer eerder gedaan.
Servicedesk gebeld en nu beroepen ze zich op een nieuwsbrief die ze verstuurd hebben (ergens in maart ofzo) waarin ze zeggen dat ze hebben aangegeven dat ze het daarin hebben aangegeven zowel van de tikken als de jaarlijkse indexering. Ik heb aangegeven dat ik hun nieuwsbrief niet lees omdat het geen waarde voor mij heeft en ik het vreemd vind dat er geen mailing van gemaakt is zoals de factuur procedure. Maar goed die geintje leverd Telfort per maand ********** x (minimaal) €9,- op. Plus de toekomstige jaarlijkse indexeringen
Kortom de klant is de Sigaar ( wilde iets anders neerzetten maar was niet netjes ) En Telfort lacht zich een breuk. Nu aan het bezinnen wat de betere optie is. Denk overstappen naar andere provider gebruik het email adres van Telfort toch niet. En de meerwaarde van Telfort is nu verdwenen!
Maar betekend wel dat klanten van Telfort de nieuwsbrief moeten gaan lezen anders komen ze voor onverwachte dingen te staan zoals ik stond.
Mvg,
Mac
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort belazerd de klant
Wij hebben dit niet kenbaar gemaakt in een nieuwsbrief, maar in een servicemededeling e-mail. Nieuwsbrieven worden al geruime tijd niet meer verstuurd, vroeger bij Tiscali was dit wel het geval.
Wij versturen deze mededelingen naar de hoofdaccount van onze abonnees. Belangrijke mededelingen verzenden wij altijd naar de hoofdaccount, daarom is het raadzaam om deze regelmatig te bekijken/lezen.
Waarom u € 0,60 cent meer betaald sinds februari 2009 wil ik graag voor u uitzoeken, alleen heb ik daar wel een klantnummer voor nodig. Zou u die kunnen plaatsen in een reactie?
Joris
Wij versturen deze mededelingen naar de hoofdaccount van onze abonnees. Belangrijke mededelingen verzenden wij altijd naar de hoofdaccount, daarom is het raadzaam om deze regelmatig te bekijken/lezen.
Waarom u € 0,60 cent meer betaald sinds februari 2009 wil ik graag voor u uitzoeken, alleen heb ik daar wel een klantnummer voor nodig. Zou u die kunnen plaatsen in een reactie?
Joris
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 19 jun 2009 13:30
Re: Telfort belazerd de klant
Hallo,
Ik heb internet bij telfort en daar had ik telefoon bij gelijk al toen ik nog bij tiscali zat. Nus is het zo dat ik dag en nacht werd lastig gevallen op mijn huistelefoon dus ik Telfort een paar keer gebeld nou verschillende adviezen gehad zelfs dat ik bij de politie moest wezen daarvoor maar politie zegt u moet bij u provider zijn maar ik bleef gebeld worden en 100 keer Telfort gebeld of ik een ander nr kon krijgen maar nee dat kon niet.
Dus ik had per 12 Juni mij vaste telefoonlijn laten afsluiten dus ik zeg tegen de jongeman maar hoelang zit ik dan zonder telefoon nou als u het 7 juni aanvraagt zit u geen dag zonder internet. Dus ik 8 Juni gebeld voor een nieuwe aansluiting nee zegt de dame dat kan u pas op de dag van afsluiting aanvragen en dan duurt het 5 dagen. 12 Juni bel ik vervolgens weer naar Telfort voor een aanvraag. Nee mevr dat moet u morgen doen dus zaterdags weer gebeld nee mevr het lukt me niet u kunt het morgen ( zondag ) op internet kijken of het lukt maar nee er bleef staan dat er een wijziging bezig was en dat ik contact op moest nemen met de klantenservice nou maandag keurig gedaan nee hij is nog aan het verwerken bel morgen maar terug. Bel ik dinsdag terug er was iets vastgelopen maar wat kon ze niet zeggen maar ik moest internet in de gaten houden. En woensdag gaf telfort aan dat voor de aanvraag een onverwachte fout was opgetreden dus ik belde van nu staat dit er. En wat nu nou dat begrepen ze niet maar ik moest even een andere nr bellen dan konden ze me meer vertellen want hun deden de aanvragen nou oke ik gebeld verhaal maar weer uitgelegd nou daar snap ik niks van u moet bij de administratie zijn ik zei nee die stuurde me door naar dit nr ik zeg maar jullie kosten me klauwen vol met geld hij zegt nou 1 ding scheelt dit nr is gratis ik zeg niet dus want ik bel mobiel omdat ik geen thuis telefoon heb op dit moment en ik ook steeds naar die andere moet bellen a 30ct per minuut en nog niks geregeld. Donderdagochtend weer gebeld nou die jongeman begreep mij wel maar kon het niet ter plekke oplossen maar hij zou mij in de loop van de dag terug bellen niet dus. Dus ik bel vandaag weer naar dde lijn bestellen producten en nee u moet echt bij de klantenservice zijn dus die belde ik en nee hoor u moet bij afdeling verkoop zijn ik zeg nee die sturen me juist hierheen hij zegt moment ik overleg met mijn supervisor en de jongeman komt terug aan de telefoon en wat schetst mijn verbazing nee u kunt pas 10 dagen na het afsluiten van u telefoon
een nieuw nr aanvragen ik zeg waarom weet u dat en u collega's niet ik zeg jullie moeten betere training krijgen want blijkbaar is dat bij heel veel mensen van het personeel hier niet van op de hoogte en kletsen ze allemaal uit hun nek want dan zijn ze er vanaf. Nu kan ik op zijn vroegst Dinsdag of woensdag mij telefonie aanvragen. En dat terwijl je voordat je dat oude nr duidelijk vraagt en zegt ik kan niet zonder telefoon dus overlapt zich dat dan. Ja hoor mevr niks aan de hand u heeft gelijk een ander nr en kunt blijven bellen. Nu zit ik al een week zonder telefoon en als ik het dinsdag of woensdag eindelijk aan kan vragen duurt het nog 5 werkdagen.
NEE MET TELFORT BEN JE MOOI IN DE AAP GELOGEERD.
Groetjes
Tamara
Ik heb internet bij telfort en daar had ik telefoon bij gelijk al toen ik nog bij tiscali zat. Nus is het zo dat ik dag en nacht werd lastig gevallen op mijn huistelefoon dus ik Telfort een paar keer gebeld nou verschillende adviezen gehad zelfs dat ik bij de politie moest wezen daarvoor maar politie zegt u moet bij u provider zijn maar ik bleef gebeld worden en 100 keer Telfort gebeld of ik een ander nr kon krijgen maar nee dat kon niet.
Dus ik had per 12 Juni mij vaste telefoonlijn laten afsluiten dus ik zeg tegen de jongeman maar hoelang zit ik dan zonder telefoon nou als u het 7 juni aanvraagt zit u geen dag zonder internet. Dus ik 8 Juni gebeld voor een nieuwe aansluiting nee zegt de dame dat kan u pas op de dag van afsluiting aanvragen en dan duurt het 5 dagen. 12 Juni bel ik vervolgens weer naar Telfort voor een aanvraag. Nee mevr dat moet u morgen doen dus zaterdags weer gebeld nee mevr het lukt me niet u kunt het morgen ( zondag ) op internet kijken of het lukt maar nee er bleef staan dat er een wijziging bezig was en dat ik contact op moest nemen met de klantenservice nou maandag keurig gedaan nee hij is nog aan het verwerken bel morgen maar terug. Bel ik dinsdag terug er was iets vastgelopen maar wat kon ze niet zeggen maar ik moest internet in de gaten houden. En woensdag gaf telfort aan dat voor de aanvraag een onverwachte fout was opgetreden dus ik belde van nu staat dit er. En wat nu nou dat begrepen ze niet maar ik moest even een andere nr bellen dan konden ze me meer vertellen want hun deden de aanvragen nou oke ik gebeld verhaal maar weer uitgelegd nou daar snap ik niks van u moet bij de administratie zijn ik zei nee die stuurde me door naar dit nr ik zeg maar jullie kosten me klauwen vol met geld hij zegt nou 1 ding scheelt dit nr is gratis ik zeg niet dus want ik bel mobiel omdat ik geen thuis telefoon heb op dit moment en ik ook steeds naar die andere moet bellen a 30ct per minuut en nog niks geregeld. Donderdagochtend weer gebeld nou die jongeman begreep mij wel maar kon het niet ter plekke oplossen maar hij zou mij in de loop van de dag terug bellen niet dus. Dus ik bel vandaag weer naar dde lijn bestellen producten en nee u moet echt bij de klantenservice zijn dus die belde ik en nee hoor u moet bij afdeling verkoop zijn ik zeg nee die sturen me juist hierheen hij zegt moment ik overleg met mijn supervisor en de jongeman komt terug aan de telefoon en wat schetst mijn verbazing nee u kunt pas 10 dagen na het afsluiten van u telefoon
een nieuw nr aanvragen ik zeg waarom weet u dat en u collega's niet ik zeg jullie moeten betere training krijgen want blijkbaar is dat bij heel veel mensen van het personeel hier niet van op de hoogte en kletsen ze allemaal uit hun nek want dan zijn ze er vanaf. Nu kan ik op zijn vroegst Dinsdag of woensdag mij telefonie aanvragen. En dat terwijl je voordat je dat oude nr duidelijk vraagt en zegt ik kan niet zonder telefoon dus overlapt zich dat dan. Ja hoor mevr niks aan de hand u heeft gelijk een ander nr en kunt blijven bellen. Nu zit ik al een week zonder telefoon en als ik het dinsdag of woensdag eindelijk aan kan vragen duurt het nog 5 werkdagen.
NEE MET TELFORT BEN JE MOOI IN DE AAP GELOGEERD.
Groetjes
Tamara
Re: Telfort belazerd de klant
Beste Joris (webcare Telfort )
Mijn eerder gestelde berekening laat toch geen spaan over van Telfort als provider. Wat voor meerwaarde bieden jullie nou nog als provider.
Baal er van dit niet eerder bij mij bekend was, had dan een andere provider gezocht of binnen 6 weken bezwaar gemaakt tegen de verhoging. en dus per direct op kunnen stappen.
Let wel !
Telfort genereerd op verkapte manier ten koste van de klant extra inkomsten.
En dus belazerd Telfort de klant die van goede trouw is/was.
http://internet.telfort.nl/shop/vast-bellen.html geeft al aan hoe duidelijk het is.
Denk niet dat het gaat om die € 0,60 cent , maar om het feit dat Telfort zijn policy veranderd wat zeer ten nadele is van de klant. Maar geef is antwoord.Waarom u € 0,60 cent meer betaald sinds februari 2009 wil ik graag voor u uitzoeken, alleen heb ik daar wel een klantnummer voor nodig. Zou u die kunnen plaatsen in een reactie?
Mijn eerder gestelde berekening laat toch geen spaan over van Telfort als provider. Wat voor meerwaarde bieden jullie nou nog als provider.
Baal er van dit niet eerder bij mij bekend was, had dan een andere provider gezocht of binnen 6 weken bezwaar gemaakt tegen de verhoging. en dus per direct op kunnen stappen.
Let wel !
Telfort genereerd op verkapte manier ten koste van de klant extra inkomsten.
En dus belazerd Telfort de klant die van goede trouw is/was.
http://internet.telfort.nl/shop/vast-bellen.html geeft al aan hoe duidelijk het is.
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort belazerd de klant
Mac70, ik begrijp dat u het vervelend vind hoe het gelopen is. Wat u bedoelt met "Maar geef is antwoord" snap ik niet geheel.
Berekeningen wijzen uit dat men nu bij sommige providers u goedkoper uit zou zijn en bij sommige duurder, ten opzichte van Telfort.
Wij hebben aan onze verplichting voldaan door onze klanten vooraf te informeren over de wijzigingen.
Vanaf 1 juli is het mogelijk om per maand op te zeggen als u voorbij uw eerste contractjaar bent. Wellicht is dat dan voor u een optie.
@TamaraBono, het is vervelend te lezen dat u verschillende verhalen te horen heeft gekregen en onnodig heeft moeten bellen naar de helpdesk.
Zou u misschien uw klantcode kunnen plaatsen? Dan kan ik kijken of ik het kan versnellen voor u zodat u wellicht sneller weer gebruik kan maken van een telefoonlijn.
Joris
Berekeningen wijzen uit dat men nu bij sommige providers u goedkoper uit zou zijn en bij sommige duurder, ten opzichte van Telfort.
Wij hebben aan onze verplichting voldaan door onze klanten vooraf te informeren over de wijzigingen.
Vanaf 1 juli is het mogelijk om per maand op te zeggen als u voorbij uw eerste contractjaar bent. Wellicht is dat dan voor u een optie.
@TamaraBono, het is vervelend te lezen dat u verschillende verhalen te horen heeft gekregen en onnodig heeft moeten bellen naar de helpdesk.
Zou u misschien uw klantcode kunnen plaatsen? Dan kan ik kijken of ik het kan versnellen voor u zodat u wellicht sneller weer gebruik kan maken van een telefoonlijn.
Joris
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 19 jun 2009 13:30
Re: Telfort belazerd de klant
Hallo Joris,
Ja het is zeker verveend als je elke dag moet terug bellen je blijft zo aan de gang en er had naar mijn idee gelijk gezegd kunnen worden van nou mevr dat duurt 10 dagen.
Maar mijn klantcode is: TI8CJ4I83.
In ieder geval bedankt voor de snelle reactie.
Groetjes
Tamara
Ja het is zeker verveend als je elke dag moet terug bellen je blijft zo aan de gang en er had naar mijn idee gelijk gezegd kunnen worden van nou mevr dat duurt 10 dagen.
Maar mijn klantcode is: TI8CJ4I83.
In ieder geval bedankt voor de snelle reactie.
Groetjes
Tamara
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort belazerd de klant
TamaraBono, ik mis een karakter in de klantcode. Kunt u misschien nog eens kijken of het er juist staat? Een ordernummer is ook ok wat mij betreft.
Joris
Joris
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 19 jun 2009 13:30
Re: Telfort belazerd de klant
Hoi Joris.
Ja sorry ik zie wat ik vergeten ben. Maar ik heb geen ordernr omdat er steeds gezegd wordt dat ik geen vaste telefonie opnieuw aan kan vragen vanwege die 10 dagen.
Maar mijn klantcode is: TICJG4I83.
Groetjes
Tamara
Ja sorry ik zie wat ik vergeten ben. Maar ik heb geen ordernr omdat er steeds gezegd wordt dat ik geen vaste telefonie opnieuw aan kan vragen vanwege die 10 dagen.
Maar mijn klantcode is: TICJG4I83.
Groetjes
Tamara
Re: Telfort belazerd de klant
Telfort belazerd graag haar klanten. Ikzelf heb vandaag een dreigbrief ontvangen (incasso procedure / aanmelding bkr) omdat ik weiger meer te betalen dan ik verschuldigd ben. Telfort verwacht van mij dat ik tot 15 juni abonnementsgeld betaal terwijl ik per 4 juni niet meer aangesloten ben. Incasso terug laten draaien en het juiste bedrag (eerste 3 dagen juni) overgemaakt. Nemen ze geen genoegen mee. Inmiddels heeft er al weer een nieuwe incasso plaatsgevonden waar oa abonnementskosten van juli deel van uitmaken!!!! Ze missen het waarschijnlijk dat ze al een paar weken geen aandacht op tv hebben gehad.
Groet,
Zoujte
Groet,
Zoujte
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort belazerd de klant
@TamaraBono, ik heb uw gegevens gevonden. Helaas denk ik dat het me niet meer vandaag gaat lukken om het in orde te krijgen zodat u een nieuw nummer kan aanvragen. Maandag moet dit wel lukken heb ik het idee.
@zoutje, heeft u het ook kenbaar gemaakt aan Telfort dat we fouten hebben gemaakt?
Joris
@zoutje, heeft u het ook kenbaar gemaakt aan Telfort dat we fouten hebben gemaakt?
Joris
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 19 jun 2009 13:30
Re: Telfort belazerd de klant
Hoi Joris,
Oke dat is jammer maar ik hoop dat het dan inderdaad maandag kan.
In ieder geval bedankt voor de moeite.
Groetjes
Tamara
Oke dat is jammer maar ik hoop dat het dan inderdaad maandag kan.
In ieder geval bedankt voor de moeite.
Groetjes
Tamara
Re: Telfort belazerd de klant
Beste Joris,
Op zowel 18 als 19 mei middels Telfort.nl. Reactie van Telfort is betalen anders schakelen we incasso bureau in, ondanks dat ik de klantenservice wees op artikel 10.1 uit de algemene voorwaarden waarin staat dat klant Telfort de verschuldigde bedragen laat afschrijven.
Groet,
Martin
Op zowel 18 als 19 mei middels Telfort.nl. Reactie van Telfort is betalen anders schakelen we incasso bureau in, ondanks dat ik de klantenservice wees op artikel 10.1 uit de algemene voorwaarden waarin staat dat klant Telfort de verschuldigde bedragen laat afschrijven.
Groet,
Martin
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort belazerd de klant
Zoutje, dan zou ik graag de zaak nader willen bekijken. Zou u misschien uw klantcode kunnen plaatsen? Dan kan ik kijken of ik iets voor u kan betekenen.
Joris
Joris
Re: Telfort belazerd de klant
Joris,
TV9L3JIF38
Zoutje
TV9L3JIF38
Zoutje
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort belazerd de klant
Zoutje/Martin, het is inderdaad niet juist afgehandeld. We hebben het verzoek gedaan om alles op 0 te zetten. U kunt de herinnering wat ons betreft negeren.
Onze excuses voor het ongemak wat u bezorgd is.
Joris
Onze excuses voor het ongemak wat u bezorgd is.
Joris
Re: Telfort belazerd de klant
Joris bedankt,
Nog een vraagje, wat gebeurt er nu met de afgeschreven kosten voor juli (telefoon en pc veilig). In de bevestigings brief van mijn opzegging stond dat ook telefonie op 3 juni zou worden beëindigt en bij mijn aanmelding voor pc veilig stond dat deze zou eindigen bij beeindiging van het internet abonnment. Nu is internet gestopt maar lopen die andere 2 gewoon door? Afschrijving van de verbruikskosten is uiteraard akkoord ook al vind ik het vreemd dat ik geen factuur kan krijgen...
Groet,
Martin
Nog een vraagje, wat gebeurt er nu met de afgeschreven kosten voor juli (telefoon en pc veilig). In de bevestigings brief van mijn opzegging stond dat ook telefonie op 3 juni zou worden beëindigt en bij mijn aanmelding voor pc veilig stond dat deze zou eindigen bij beeindiging van het internet abonnment. Nu is internet gestopt maar lopen die andere 2 gewoon door? Afschrijving van de verbruikskosten is uiteraard akkoord ook al vind ik het vreemd dat ik geen factuur kan krijgen...
Groet,
Martin
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort belazerd de klant
Deze kosten worden op uw rekening teruggestort. Daar had ik net even overheen gekeken. Mijn excuus.
Groet,
Joris
Groet,
Joris
Re: Telfort belazerd de klant
@Telfortwebcare
Kun je bij mij ook eens kijken? TV9BBCCX26
Heb al meerdere keren gebeld. Krijg steeds wat anders te horen. 1 x mail terugontvangen waardoor probleem opgelost zou zijn. Correctie is echter niet (of niet juist) uitgevoerd.
Na deze en correctienota ontvangen, waarop ik 47 euro zou terugkrijgen. Bedrag kan ik niet plaatsen, maar ja... In tegenstelling tot een bedrag terug krijgen, wordt er weer 20 euro van m'n rekening afgeschreven. Incassokosten over een nota welke door jullie teruggedraaid zou worden volgens mail. Natuurlijk laten storneren.
Vandaag weer de herinnering in m'n brievenbus. Zucht.....
Probeer eens te communiceren met de klant ipv standaardbrieven, waarvan maar 10% op mijn situatie van toepassing is.
Mijn laatste brief (26-05-09) ligt nog ergens klaar bij jullie om behandeld te worden.
Bedankt.
Gr. Joop
Kun je bij mij ook eens kijken? TV9BBCCX26
Heb al meerdere keren gebeld. Krijg steeds wat anders te horen. 1 x mail terugontvangen waardoor probleem opgelost zou zijn. Correctie is echter niet (of niet juist) uitgevoerd.
Na deze en correctienota ontvangen, waarop ik 47 euro zou terugkrijgen. Bedrag kan ik niet plaatsen, maar ja... In tegenstelling tot een bedrag terug krijgen, wordt er weer 20 euro van m'n rekening afgeschreven. Incassokosten over een nota welke door jullie teruggedraaid zou worden volgens mail. Natuurlijk laten storneren.
Vandaag weer de herinnering in m'n brievenbus. Zucht.....
Probeer eens te communiceren met de klant ipv standaardbrieven, waarvan maar 10% op mijn situatie van toepassing is.
Mijn laatste brief (26-05-09) ligt nog ergens klaar bij jullie om behandeld te worden.
Bedankt.
Gr. Joop
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort belazerd de klant
Zal er maandag op terug komen.
Joris
Joris
Re: Telfort belazerd de klant
Bedankt! fijn weekend
Gr. Joop
Gr. Joop