Dit voor het bedrag € 29.90 per maand.
Dit jaar rond Feb 2009 viel me al op dat ze extra afschreven.
Vond het vreemd ging om ongeveer € 0,60 cent boven op het oude bedrag, dus maar een mail gestuurd , helaas (tot op heden) nooit bericht op ontvangen.
Nu juni 2009 gaan ze ineens ook Geld vragen voor de eerste "tik" Dit komt voor mij neer op een lasten verhoging van 35%. Dit staat volledig haaks op het feit dat ik destijds telefonie voor €4,95 afsloot voor een telefoon lijn en €4,95 voor onbeperkt bellen naar alle vaste nummers binnen NL. Betaal nu dus 9.90 voor de telefoonlijn + de Tikken en dan nog is zogenaamde indexering want daar was die € 0,60 cent voor bleek achteraf.
Met iemand in de Telfortwinkel gesproken kwamen met het verkondiging dat ik 06 nummers belde. Nou daar heb ik een mobiel voor! Dan lag het aan het feit dat ik 0900/0909 nummers belde, nou die bel ik niet met telfortlijn. Toen zeiden ze dat ze het niet konden verder helpen en ik moest maar met de servicedesk bellen á €0,30 cent per min.
Dat heb ik geweigerd en eiste ( of ik zou stampij maken iln de winkel ) dat zij belde. hoog en laag bewerend dat dit niet kon tot ik zei dat ik zeker wist dat het wel kon ze hadden het namelijk al een keer eerder gedaan.
Servicedesk gebeld en nu beroepen ze zich op een nieuwsbrief die ze verstuurd hebben (ergens in maart ofzo) waarin ze zeggen dat ze hebben aangegeven dat ze het daarin hebben aangegeven zowel van de tikken als de jaarlijkse indexering. Ik heb aangegeven dat ik hun nieuwsbrief niet lees omdat het geen waarde voor mij heeft en ik het vreemd vind dat er geen mailing van gemaakt is zoals de factuur procedure. Maar goed die geintje leverd Telfort per maand ********** x (minimaal) €9,- op. Plus de toekomstige jaarlijkse indexeringen
Kortom de klant is de Sigaar ( wilde iets anders neerzetten maar was niet netjes
Maar betekend wel dat klanten van Telfort de nieuwsbrief moeten gaan lezen anders komen ze voor onverwachte dingen te staan zoals ik stond.
Mvg,
Mac