LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] On demand werkt niet op UPC HD-tv?

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
biba168

On demand werkt niet op UPC HD-tv?

Ongelezen bericht door biba168 »

Een paar maanden geleden hebben we onze gewone HD-decoder omgeruild voor een HD-DVR-box, met opnamefunctie dus.
Op zich werkt het ding prima alleen de On Demand-functie niet. Steeds als we een film willen bestellen of naar Uitzending Gemist willen kijken, krijgen we de mededeling dat de On Demandfunctie niet beschikbaar is wegens storing.
Als je de box dan reset door de stroom er even af te halen, doet ie het wel.
Omdat ik dat toch wel omslachtig vind, heb ik UPC maar eens gebeld. De helpdeskmedewerker zei dat het een bekende storing was. Alle HD en HD-DVRboxen hebben schijnbaar een probleem met On Demand. :roll:

Nou had onze vorige HD-box nergens last van dus vraag ik me af of meer mensen dit probleem hebben? Ik vind het maar een vaag verhaal. Als het een bekend probleem is - doe er dan wat aan, UPC!

Ik wilde graag mijn box omgewisseld hebben - ook al omdat die sinds een paar dagen NOG meer herrie maakt dat anders ( er is een irrante fluittoon bijgekomen) maar daar konden ze echt niet aan beginnen.

Iemand enig idee hoe ik UPC zover krijg dat er wat actie wordt ondernomen?

jor

Re: On demand werkt niet op UPC HD-tv?

Ongelezen bericht door jor »

Hier werkt On Demand wel op de HD DVR-Box, stel je vraag eens op onderstaande forumlink, op Chelloo.com ( is niet van UPC ) zijn wel vaak wat technische mensen van UPC aanwezig en wie weet krijg je daar een juist antwoord. Ook ik heb ga ipv naar de helpdesk te bellen daar om hulp vragen.

http://www.chelloo.com/upc/index.php?board=61.0

Jor.

biba168

Ongelezen bericht door biba168 »

Ik zet mijn vraag ook op dat forum.
Bedankt!

agro

Ongelezen bericht door agro »

stel je vraag eens op onderstaande forumlink, op Chelloo.com ( is niet van UPC )
Deze site maakt wel degelijk onderdeel uit van upc.
Destijds is deze site opgericht uit onvrede, en wegens de arrogante en onbeschofte manier waarmee de firma list en bedrog ziijn klanten behandelde (en nog behandeld, niks veranderd).
Echter door dreigingen met rechtzaken, en intimidatie en andere onbeschofte pressiemiddelen welke upc jegens de oprichters van deze site bezigde, bleef er voor de oprichters niets anders over dan deze site over te doen.
Plaats maar eens een extreem negatief bericht over de firma list en bedrog daar en het wordt binnen de korste keren verwijderd.

jor

Absoluut gel*l, je kunt er zeggen wat je wil en net zoveel klagen over UPC wat je wil. Lees in dit topic op de site en je ziet wat ik bedoel.Ik ben er verleden jaar flink uit mijn dak gegaan toen UPC geen kans zag om mijn toenmalige DVR te activeren(later netjes opgelost) en het staat tot op de dag van vandaag nog online.Hier een voorbeeld van UPC-Klagers die hun zegje doen en het word niet verwijderd.Soms heb je een goed punt maar door je aanhoudend anti-UPC gedram valt dat in het niet.

http://www.chelloo.com/upc/index.php?board=56.0
Wie zitten er achter chelloo.com?

De site wordt beheerd en onderhouden door René [Mr. Jinx]
Het forum wordt beheerd door 3 moderators: Johnny54, Server en Rene. De moderators houden het forum schoon en overzichtelijk, en geven ook regelmatig advies aan de gebruikers.
Verder bestaat deze site met name dankzij jullie, de chello abonnee's! Dank voor de vele tips en het actief deelnemen aan het forum. Doordat er veel enthousiaste members op het forum actief zijn worden hulp-zoekende gebruikers regelmatig voorzien van een helder antwoord.
chelloo.com en UPC?

Is chelloo.com onafhankelijk? Deze vraag krijgen wij regelmatig.
Deze site wordt beheerd door mensen die niet voor UPC werken. Echter is het wel zo dat er UPC advertenties op deze site staan. Dit om de site te kunnen onderhouden (hosting/software/dataverkeer). Tevens hangt er hier een vast team van UPC-ers rond op het forum om mensen te helpen. Deze UPC-ers hebben zelfs toegang tot een speciaal "aankondigingen board" waar alleen zij kunnen posten.

:)
http://www.chelloo.com/chelloo/over-deze-site.html

agro

Hoezo onafhankelijk?
Deze UPC-ers hebben zelfs toegang tot een speciaal "aankondigingen board" waar alleen zij kunnen posten
Waar staat dat de firma list en bedrog niet de eigenaar is van de site?

Dat de site beheerd en onderhouden wordt door personen die niet op de loonlijst van de firma list en bedrog staan wil helemaal niks zeggen.

Ze zijn door de advertenties welke de firma list en bedrog plaatst voor 100% afhankelijk hiervan.
De reclame inkomsten zijn hoog genoeg om dit te bekostigen.
Andere advertenties dan van de firma list en bedrog zal je er niet vinden.

Hoezo onafhankelijk :evil:

De publicaties van omstreeks 1999-2000 jegens rechtszaken, intimidaties en andere pressiemiddelen en zelfs bedreigingen om de oprichters van deze site te dwingen deze over te doen ben je gemakshalve maar vergeten.
De oprichters mogen dan de site nog beheren, maar ze zijn volledig overgeleverd naar de grillen van de firma list en bedrog.

jor

Geplaatst op 23 Jun 2009 10:38 door Verstuur mail agro
Plaats maar eens een extreem negatief bericht over de firma list en bedrog daar en het wordt binnen de korste keren verwijderd.
Een ieder moet zelf maar beoordelen of het onafhankelijk is. Trouwens ook jou reacties zijn natuurlijk totaal niet onafhankelijk, je reageert immers al jaren zo eenzijdig negatief op UPC.
Waar het mij om ging was dat jij stelt dat negatieve reacties worden verwijderd en dat is ( bewijsbaar ) onjuist.Om te voorkomen dat het weer een strijd word laat ik het hierbij en mag de rest zelf uitmaken of negatieve reacties verwijderd worden.
http://www.chelloo.com/upc/index.php?board=56.0

Er zijn zat fouten van UPC op het internet te vinden en als je goed in dit forum leest vind je ook heel veel missers van de andere providers, alleen reageer jij daar niet op.

agro

vind je ook heel veel missers van de andere providers, alleen reageer jij daar niet op.
Heb ik geen ervaring mee dus kan ik ook geen mededelingen over doen.
Logisch toch?
Op een enkele uitzondering daargelaten waarmee ik echter nooit problemen heb gehad, maar die worden ook niet opgehemeld, maar de firma list en bedrog heeft dat blijkbaar wel nodig. :wink:
Waar het mij om ging was dat jij stelt dat negatieve reacties worden verwijderd en dat is ( bewijsbaar ) onjuist
Hoe wil je dat bewijzen dan? Bovendien stelde ik dat EXTREEM negatieve berichten worden verwijderd.

Gesloten