Op zich werkt het ding prima alleen de On Demand-functie niet. Steeds als we een film willen bestellen of naar Uitzending Gemist willen kijken, krijgen we de mededeling dat de On Demandfunctie niet beschikbaar is wegens storing.
Als je de box dan reset door de stroom er even af te halen, doet ie het wel.
Omdat ik dat toch wel omslachtig vind, heb ik UPC maar eens gebeld. De helpdeskmedewerker zei dat het een bekende storing was. Alle HD en HD-DVRboxen hebben schijnbaar een probleem met On Demand.
Nou had onze vorige HD-box nergens last van dus vraag ik me af of meer mensen dit probleem hebben? Ik vind het maar een vaag verhaal. Als het een bekend probleem is - doe er dan wat aan, UPC!
Ik wilde graag mijn box omgewisseld hebben - ook al omdat die sinds een paar dagen NOG meer herrie maakt dat anders ( er is een irrante fluittoon bijgekomen) maar daar konden ze echt niet aan beginnen.
Iemand enig idee hoe ik UPC zover krijg dat er wat actie wordt ondernomen?
