Dus de tegenstanders die niet meer reageren zijn ook niet "geslaagd"?Dat er geen reacties komen van mensen die niet geslaagd zijn, lijkt mij duidelijk. Als je ergens voor bent gegaan, familie en vrienden hebt benaderd tot deze groep er knettergek van is geworden, lijkt mij het duidelijk dat deze mensen die "mislukt zijn" niet meer reageren op dit forum.
Nee hoor.Het probleem is gewoon dat als je met MLM begint, je binnen een netwerk moet gaan zoeken naar mogelijke distributeurs.
Mag ook daarbuiten.
En nu heb je gelijk het grootste probleem naar voren gebracht... zónder dat je dat besefte, Madeleine! Mensenvrees.
Ah, juist..., we gaan weer het hebben over "verzadiging", blijkbaar.Een sociaal netwerk bestaat uit familie, een vriendenkring en eventueel verenigingen waar je bij bent aangesloten. Als je binnen deze kring geen distributeurs kunt vinden, wat dan. Flyers, advertenties of via Marktplaats b.v. De soep is dun. Voorts weet iemand niet waar andere distributeurs wonen, kan een buurman zijn via wie jij bent gestart.
Niet hameren, aub.Dit is het hele probleem met MLM. Als het nu echt gewoon om de producten gaat, wordt er niet zo gehamerd op het zoeken van andere distributeurs.
Kromme vergelijking.Zou hetzelfde zijn als AH de supermarktfranchise nemer ook zegt om nog iemand te vinden die in het pand naast hem óók een AH wil starten, is hij ook distributeur van AH. Niet dus.
Deze filiaalhouder wil graag mensen belonen voor het aanbrengen van anderen klanten, maar de marges op levensmiddelen zijn te klein, Madeleine.
Ja? Wat is het verschil met goede mlm?En niet gaan wauwelen over franchise, de nemers zijn dolgelukkig met hun franchise. Centrale campagnes, inkoop, reclame, etc. En wat verkoopt een franchisenemer: de basisbehoeften dus klandizie is er gewoon.
Vraag eens aan Jor of hij de produkten "goed" vond? En jijzelf, Madelein?
Vertel eens, wat vind jij van de "voorwasspray"?
Ik dacht dat je het netjes wilde houden?En niet die ranzige zaken zoals een onkruiddrankje Noni of supplementen waar eigenlijk niemand behoefte aan heeft.
Met zeer vriendelijke groeten,
As it Was.