LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Easy credit

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
skippertje
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jun 2009 12:53

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door skippertje »

Hallo daar,

ik heb nieuws, op het moment dat ik de diverse verzekeringmaatschappijen op de hoogte had gesteld van xxx, en ook post verstuurd had naar hun, werd ik gebeld op mijn telefoon.

Tot mijn grootste verbazing belde de heer xxx , met de mededeling dat er post onderweg zou zijn naar mijn adres met daarin wat aanpassingen.

Het verzoek was om dit even te lezen, en te ondertekenen. Ik moet nu nog post krijgen, want het telefoontje was van afgelopen maandag.

gezien de werkwijze van xxx kan deze post nog wel eens op zich laten wachten, en ik ben ook zeker niet van plan te tekenen, zonder dat ik meneer xxx eens persoonlijk heb gesproken.

Sorry voor iedereen, maar ik had het even druk met mijn werk, maar ik ga er zeker nog werk van maken.

Zijn er ondertussen in jullie kringen nog nieuwtjes naar voren gekomen ?

rabbit4
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 jun 2009 09:01

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door rabbit4 »

Hallo,

Ik heb de eerste papieren per mail dus ontvangen.
Ook voor mij zou mijn leven een hele andere wending krijgen als het inderdaad allemaal zou lukken.

Er zijn nog steeds papieren bij van Monuta voor de overlijdensverzekering, heb hen gebeld maar zij weten van niets dat dit voor een dekking van de lening is. Je krijgt het geld en moet dus zelf alles zelf voldoen, als er iemand komt te overlijden aan de lening.

Eigenlijk ben ik boos en verdrietig te gelijk, wil zo graag opnieuw beginnen, hij gaf mij zoveel hoop en het kwam zo goed over.

Mocht er iemand zijn bij wie er positief bericht is dan hoop ik dat we dat snel vernemen.

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door mar42 »

Ik heb even gekeken net op het forum van het programma opgelicht.
Volgens mij mogen daarwel namen neergezet worden .Ik zie het in ieder geval vol staan met namen van mogelijke oplichters om andere te waarschuwen.
Mischien een optie om daar een waarschuwing neer te zetten zodat andere mensen er niet meer intrappen.En voor gedupeerde van easy verder te gaan discuseren hoe ze gezamelijk verdere stappen kunnen ondernemen
Daar mag je geen adressen neerzetten maar wel de namen en het voordeel is je hebt een pb box waarinje mekaar kan mailen en dingen vertellen zonder dat diegene weet wat achter de schermen plaats vind :wink: :wink:

rabbit4
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 jun 2009 09:01

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door rabbit4 »

Goedemorgen,

Al mensen met wat nieuws over onze vrienden?
Laten we elkaar op de hoogte blijven houden svp
zelf de eerste papieren via mail binnen gekregen, ook die voor begrafenispolis.

zonnebloem77
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 mei 2009 11:18

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door zonnebloem77 »

Ik wacht inmiddels al 8 maanden op het geld, heb de administratiekosten een maand geleden betaald en het zou voor 30 juni worden uitbetaald, wat nu weer niet door gaat, wie heeft er al geld gehad, moet toch iemand zijn ?

skippertje
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jun 2009 12:53

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door skippertje »

hallo zonnebloem,

Dan kan je blijkbaar nog veel langer wachten, ik wil je niet ontmoedigen, maar ik zou er maar heel goed rekening mee houden dat je nooit iets ziet.

wordt er bij jou ook de nodige premies van je zogenaamde uitvaartverzekering afgeschreven ??

dan zou ik die dan heel snel terug zien te halen en de verzekeringsmaatschappijen die zgn uitvaartpolissen laten stoppen.

dit heb ik ook gedaan, want ik ben zelf ook al 4 maanden bezig, en van meneer XXX hoor je nooit meer iets.

doe het maar snel, en schrijf er een brief naar de maatschappijen met verzoek enz...

zonnebloem77
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 mei 2009 11:18

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door zonnebloem77 »

heb ik al gedaan. heb verzekering bij yarden stopgezet.

skippertje
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jun 2009 12:53

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door skippertje »

heb je die ook bij monuta of de uitvaart groep laten stoppen ?

want anders blijft meneer XXX incasseren, en gaat tie op vakantie van jouw centen.

deze persoon moet gestopt worden, maar het is cruciaal om zoveel mogelijk informatie in te winnen.

ik hoor het wel

zonnebloem77
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 mei 2009 11:18

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door zonnebloem77 »

ik had alleen uitvaartverzekering bij yarden niet bij monuta, bij yarden is hij er uit gegooid en toen naar monuta gegaan

Ikhebeenprobleem
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jun 2009 09:51

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door Ikhebeenprobleem »

Geachte heer, mevrouw,

Voor al uw vragen, opmerkingen en klachten kunt u zich wenden tot
bovenstaand e-mailadres.

Met vriendelijke groet,

Directie EC

Jasha
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 apr 2009 17:31

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door Jasha »

Vreemd een live emailadres voor een directie :cry: Die kan iedereen wel aanvragen een live emailadres.
Trap er niet in en reageer er niet op want dan hebben ze gelijk je emailadres :cry:

Bea van den Belt
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mei 2009 20:24

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door Bea van den Belt »

Wij zijn vandaag tot de conclusie gekomen dat wij belazerd zijn door EasyCredit..ruim 2 maanden geleden hebben wij ene meneer..op bezoek gehad..ik durf opeens de naam niet meer neer te zetten omdat deze meneer mij telefonisch vertelde dat hij die persoon, die ook inderdaad wel de naam had neergezet hier,wel even liet merken hoe zij erover denken dat je met naam en toenaam op Radar wordt gezet..ik heb 3 weken geleden het contract opgestuurd, in 3 voud getekend, en toen moesten wij 109,95 betalen voor de administratie kosten..ik dacht nog: wat raar,maar oke, het werd uitgelegd via de telefoon..(mobiel nummer) Nu hebbe dat maandag 1 week geleden betaalt..Vandaag belde ik om te vragen hoelang alles nog gaat duren,maar kreeg geen gehoor..ik kreeg al buikpijn..Nu keek ik vanavond even in mijn oude emailadres en wat denk je!!een mail waarin werd gesteld dat wij een achterstand hebben opgelopen en dat het contract binnen zeer korte termijn aangepast zou worden :!: hoezo aangepast en welke betalingsachterstand!!!ik heb nog helemaal niets geen geld ontvangen..Nu heb ik dus even een boze reactie terug gemaild,maar ben nu goed ziek ervan..Wat nu??

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door mar42 »

http://www.nationalebedrijvengids.nl/be ... agement-BV

is dit de bewuste easy credit die jullie bedoelen :wink:

skippertje
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jun 2009 12:53

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door skippertje »

Zoals je verder terug kan lezen in dit forum, is het nu zaak om alle betalingen te laten stoppen, die 109,95 euro ben je kwijt, jammer , helaas.

Je moet ook de zgn uitvaartverzekeringen en de betreffende maatschappijen zo snel mogelijk een brief sturen dat de polissen moeten worden gestopt.

Ik heb dat advies al diverse keren door gegeven op dit forum, en ook alle betalingen van die uitvaart verzekeringen terug laten storten op je rekening. Als je uberhaupt wel betalingen heb gedaan voor die zgn polissen.

Maak er snel werk van, het is mij ook gelukt, alle polissen zijn gestopt en opgeheven. Ik zit eigenlijk nog op een leuke mail van xxx te wachten zoals die naar jou is gestuurd. Dan krijgt meneer er 1 van mij retour waar een dierentuin van schrikt. :)

Succes

ruth-loves
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 jun 2009 18:38

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door ruth-loves »

skippertje, zou je met mij contact willen opnemen, vanwege Easy Credit? ik weet namelijk niet hoe ik op jouw emailadres terecht kan komen..wij zouden ons dus eigenlijk moeten verenigen tegen dit soort praktijken toch?

(gebruikersnaam was:bea van den Belt)
ruth-loves

skippertje
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jun 2009 12:53

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door skippertje »

Bij deze geef ik even door dat iedereen die nare ervaringen heb, heef of heeft gehad met ec.

mij kan bereiken via mail adres : [email protected]

laten we deze o zo gul gevende van ec eens een poepie van eigen deeg ruiken. :)

ookdatnog01
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 jun 2009 15:39

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door ookdatnog01 »

Is er inmiddels al nieuws? Is Meneer J.J al aangepakt?

skippertje
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jun 2009 12:53

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door skippertje »

Kan je even een mailtje sturen naar mij, ik heb waarschijnlijk zeer interessante informatie over meneer XXX

Ik kan helaas niet teveel schrijven hier, mede omdat er diverse telefoontjes naar mij zijn gekomen uit de naam van XXXX

Maar even een tip voor alle lezers hier

MELD JE KLACHT OVER EC BIJ HET AFM , zij zullen er alles aan doen om EC aan te pakken, en DOE AANGIFTE BIJ DE POLITIE

meld je klachten bij : http://consument.afm.nl/consumenten/contact.aspx

ookdatnog01
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 jun 2009 15:39

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door ookdatnog01 »

Directie van wat?

skippertje
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jun 2009 12:53

Re: Easy credit

Ongelezen bericht door skippertje »

Oehhhhh, wat ben ik ineens bang :)

nou , het zal me een zorg zijn, ik weet meer dan heel die directie .

ahum directie, van de wc pot zeker :)

Gesloten