LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort: geweigerd door netwerk

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Parsifal
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 jun 2009 11:03

Telfort: geweigerd door netwerk

Ongelezen bericht door Parsifal »

2 juni 2009 heb ik op mijn eigen verzoek een gewijzigd mobiel telefoonnummer van Telfort ontvangen, welke na enkele uren werd afgesloten met de mededeling op het displaymijn telefoon: "geweigerd door netwerk"

Via de Telfort site een mail gestuurd over deze klacht. Het 'oplossende' antwoord kwam van Telfort op 6 juni 2009 per e-mail binnen: "bel 0900 9596"...

In de dagen daarna herhaaldelijk dit servicenummer gebeld waarbij mij steeds vriendelijk werd verteld dat het onmiddellijk zou worden opgelost: er werd mij verzekerd dat er dan door de helpdesk een mail naar de technische dienst gestuurd.

16 juni 2009 heb ik de klacht nogmaals doorgegeven via het 0900 9596 nummer en na enig aandringen dat ik de telefoonverbinding vandaag nog hersteld wilde en aangaf dat mails sturen naar de technische dienst niets opleveren werd hooghartig de telefoonverbinding door de telefoniste van de zg HELPdesk zonder groet domweg verbroken.

Weer een e-mail via de Telfort website....

Het lukt Telfort niet om mijn mobiele telefoon weer met het netwerk aan te sluiten.
Toch maar weer bellen met de helpdesk....

Van Telforts servicenummer krijg ik geen ander antwoord dan: "We kunnen niets voor u doen, we hebben al een mail naar de technische dienst verstuurd"

Dan maar weer een derde e-mail via de website van telfort. Na 2 dagen het verlossende antwoord:
"Wij hebben meerdere gegevens nodig van u om het te kunnen herstellen, daarom vragen wij u om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Dan kunnen de formulieren ingevuld en verstuurd worden."

5 maal geprobeerd om dit servicenummer te bellen om een medewerker aan de lijn te krigen maar dit lukt natuurlijk niet want mijn mobiele telefoonnummer wordt nu niet meer door de servicecomputer van dit dure 0900 nummer niet herkend en dan verbreekt de computer de verbinding.

Geweldige service van Telfort, grandioze minachting van de klant!

Nu zie ik hier wel eens een Telfort antwoord op dit forum, zou die meneer of mevrouw dit ook willen lezen en er iets mee doen, ALSTUBLIEFT!

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort: geweigerd door netwerk

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@ Parsifal

Graag ontvangen wij uw klantnummer, zodat wij uw ongenoegen in behandeling kunnen nemen.

Daphne

Parsifal
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 jun 2009 11:03

Re: Telfort: geweigerd door netwerk

Ongelezen bericht door Parsifal »

noch in mijn contract, noch in de incassopapieren, noch in mijn giroafschriften is er een klantnummer te vinden....

hoe kom ik te weten van jullie wat mijn klantnummer is zodat ik dit klantnummer dan weer aan jullie kan doorgeven?

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: Telfort: geweigerd door netwerk

Ongelezen bericht door Yme »

Ik ben zelf nooit klant geweest bij Telfort maar heb wel eens facturen nagekeken en uitgelegd aan Telfortklanten. Op de gewone factuur staat het klantnummer zeker. Kijk daar eens naar. :)

Edit:
Ik heb een voorbeeldfactuur gevonden. Het klantnummer staat onder het kopje 'klantinformatie'.

Parsifal
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 jun 2009 11:03

Re: Telfort: geweigerd door netwerk

Ongelezen bericht door Parsifal »

@ Yme

Dank u wel voor deze hulp, ik waardeer dat echt en ik heb dat voordat u reageerde ook geprobeerd.

Om mijn factuur te kunnen bekijken heb ik eerst een wachtwoord nodig...

Volgens een antwoord van ene Daphne van Telfort elders op dit forum moet ik nu met mijn SIMkaart naar een Telfortwinkel, die kunnen dan dit nummer achterhalen en doorspelen naar het heilige der heilige van Telfort, zodat ik daarna allerlei formulieren kan gaan invullen (als ik die toegestuurd krijg natuurlijk) die Telfort moeten helpen om hun probleem bij het weer actief maken van mijn nummer op te lossen....

Zo, nu eerst naar de Bruna om een strippenkaart te gaan kopen, die kosten kunnen er na de gemaakte 0900 kosten ook nog wel bij....

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: Telfort: geweigerd door netwerk

Ongelezen bericht door Yme »

Succes in de Telfort winkel! Hopelijk kunnen zij het probleem voor je oplossen. :)

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort: geweigerd door netwerk

Ongelezen bericht door TdeHond »

Heeft u al excuses voor het ongemak gekregen?

Mac70
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 jun 2009 11:10

Re: Telfort: geweigerd door netwerk

Ongelezen bericht door Mac70 »

@ Tdehond

Wat is de meerwaarde van 0!

Dit geldt dan zeker voor organisaties zoals ................ (vul maar in).

Dan hebben excuses ook geen meerwaarde meer, toch?

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort: geweigerd door netwerk

Ongelezen bericht door TdeHond »

Als de excuses komen NADAT het probleem is opgelost heeft het emotionele meerwaarde.
Gaat de problematiek na excuses onverminderd door zoals ik heb mogen ervaren, dan hebben deze geen emotionele meerwaarde.

Parsifal
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 jun 2009 11:03

Re: Telfort: geweigerd door netwerk

Ongelezen bericht door Parsifal »

Het is Telfort uiteindelijk toch gelukt!


Hartelijk dank voor uw reactie op onze e-mail.

Wij hebben voor u met meerdere afdelingen contact gehad.
Na enig overleg en het nodige aantal handelingen is het nummer 06******** succelvol op het netwerk gezet.
Er zijn nog een aantal aanpassingen die gedaan moeten worden, maar u zou weer in staat moeten zijn om weer te kunnen bellen.
Om alle verwerkingen in uw toestel te laten plaatsvinden verzoeken wij u uw toestel uit- en weer aan te zetten.

Wij hopen dat alle problemen nu naar tevredenheid zijn opgelost en onze excuses voor het ongemak.

Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

Afdeling Klantenservice Mobiel

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort: geweigerd door netwerk

Ongelezen bericht door TdeHond »

Mooi zo.

Gesloten