LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Topline Dakkapellen Etten-Leur
Topline Dakkapellen Etten-Leur
Hallo.
Wie kent Topline Dakkapellen / P.A.B. Maas B.V. uit Etten-Leur ?
Aan dit bedrijf zijn de onderstaande bedrijven gekoppeld :
Stichting Administratiekantoor P.A.B. Maas ; Zevenbergen
G. Maas Beheer B.V. ; Zevenbergen
Tamarinde Colours N.V. ; Willemstad, Curaçao
Is dit een nieuw bedrijf en zo ja betrouwbaar ?
Wie kent Topline Dakkapellen / P.A.B. Maas B.V. uit Etten-Leur ?
Aan dit bedrijf zijn de onderstaande bedrijven gekoppeld :
Stichting Administratiekantoor P.A.B. Maas ; Zevenbergen
G. Maas Beheer B.V. ; Zevenbergen
Tamarinde Colours N.V. ; Willemstad, Curaçao
Is dit een nieuw bedrijf en zo ja betrouwbaar ?
Re: Topline Dakkapellen Etten-Leur
hoi, watch-it.
ik ben op zoek naar een dakkapel en kwam top line tegen, heb nog niet geinformeerd.
wat denk jij? een goed bedrijf, ze bieden in ieder geval wel scherpe prijzen.
ik ben op zoek naar een dakkapel en kwam top line tegen, heb nog niet geinformeerd.
wat denk jij? een goed bedrijf, ze bieden in ieder geval wel scherpe prijzen.
Re: Topline Dakkapellen Etten-Leur
Ga naar een klus bedrijf in uw omgeving met een goede naam.
Deze hebben ook goede toeleveranciers en kun je je indekken tegen fouten ed. maar wel een erkend klus bedrijf wat is ingeschreven bij kvk en btw betaald.
Er zijn er heel veel de prima bedrijven hebben het druk dit is een indicator voor succes
Deze hebben ook goede toeleveranciers en kun je je indekken tegen fouten ed. maar wel een erkend klus bedrijf wat is ingeschreven bij kvk en btw betaald.
Er zijn er heel veel de prima bedrijven hebben het druk dit is een indicator voor succes
Re: Topline Dakkapellen Etten-Leur
Alsof ingeschreven en BTW betalen een teken van betrouwbaarheid is, nooit de uitzendingen gezien dat inschrijving niet veel voorsteld.
Wat ik eens ben een wachttijd is voor de klant niet gunstig maar zegt "misschien" dat er meerdere opdrachtgevers zijn.
Wat ik eens ben een wachttijd is voor de klant niet gunstig maar zegt "misschien" dat er meerdere opdrachtgevers zijn.
Re: Topline Dakkapellen Etten-Leur
Let op met meneer Maas !
Dit jaar een dakkapel gekocht bij hem , een hoop gezeur. Ken nog iemand die toch wel wat problemen had met hem.
Dakkapel zelf is prima ,spreek de dingen goed af en schrijf alles op en dan pas ondertekeken.
In het begin loopt alles prima, als het gat in het dak zit dan wil hij wel wat moelijker gaan doen (dan kan je niet meer terug ..)
Dit jaar een dakkapel gekocht bij hem , een hoop gezeur. Ken nog iemand die toch wel wat problemen had met hem.
Dakkapel zelf is prima ,spreek de dingen goed af en schrijf alles op en dan pas ondertekeken.
In het begin loopt alles prima, als het gat in het dak zit dan wil hij wel wat moelijker gaan doen (dan kan je niet meer terug ..)
Re: Topline Dakkapellen Etten-Leur
pas inderdaad op met Dhr Maas.
Zodra er een gat in het dak zit gaat hij moeilijk doen.
Vooral over de betaling.
Mocht je toch zaken doen met deze man lees eerst het
contract goed over de betalingsvoorwaarden.
Verder is het wel een goede dakkapel.
Ik zou er in ieder geval nooit meer zaken mee willen doen.
Zodra er een gat in het dak zit gaat hij moeilijk doen.
Vooral over de betaling.
Mocht je toch zaken doen met deze man lees eerst het
contract goed over de betalingsvoorwaarden.
Verder is het wel een goede dakkapel.
Ik zou er in ieder geval nooit meer zaken mee willen doen.
Re: Topline Dakkapellen Etten-Leur
Pas heel goed op met dit bedrijf.
Laat alles goed vastleggen. Meneer Maas belooft vanalles als hij bij je langs komt. Niks is te gek en alles kan. Hij geeft ook alles weg en doet alles wat je vraagt. Achteraf blijkt dat meneer absoluut geen verstand heeft van het product wat hij verkoopt en de dingen op het laatste moment niet waar maakt. Van bouwkundige constructies heeft meneer nog nooit gehoord. Op het moment dat je dak open is gezaagd begint inderdaad de ellende.
Er komen buitenlanders de dakkapel plaatsen welke niet eens belasting betalen. Je moet hen een bepaald bedrag "zwart" betalen wat van jou factuur af gaat.
Op het moment dat je meneer Maas de feiten onder de neus drukt gaat meneer vluchten of zeer maar dan ook zeer moeilijk doen. En doet hij net of hij van niks weet.
Ik ben met meneer Maas nog lang niet klaar!
LET DUS GOED OP VOOR JE MET TOPLINE IN ZAKEN GAAT!!!!!!!
Laat alles goed vastleggen. Meneer Maas belooft vanalles als hij bij je langs komt. Niks is te gek en alles kan. Hij geeft ook alles weg en doet alles wat je vraagt. Achteraf blijkt dat meneer absoluut geen verstand heeft van het product wat hij verkoopt en de dingen op het laatste moment niet waar maakt. Van bouwkundige constructies heeft meneer nog nooit gehoord. Op het moment dat je dak open is gezaagd begint inderdaad de ellende.
Er komen buitenlanders de dakkapel plaatsen welke niet eens belasting betalen. Je moet hen een bepaald bedrag "zwart" betalen wat van jou factuur af gaat.
Op het moment dat je meneer Maas de feiten onder de neus drukt gaat meneer vluchten of zeer maar dan ook zeer moeilijk doen. En doet hij net of hij van niks weet.
Ik ben met meneer Maas nog lang niet klaar!
LET DUS GOED OP VOOR JE MET TOPLINE IN ZAKEN GAAT!!!!!!!
Re: Topline Dakkapellen Etten-Leur
Hetzelfde is ons overkomen. We hebben op 7 juli 2008 de dakkapel gekocht nadat we in de showroom annex werkplaats in Etten Leur zijn geweest, om te kijken wat het produkt allemaal omvat.
Ziet er op he eerste gezicht goed en degelijk uit.
Meneer Maas belooft inderdaad gouden bergen en geef vanalles cadeau tijdens zijn inmeet en verkoop gesprek.
Maar uiteindelijk op de dag van de plaatsing begint de ellende.
Eerst komen de heren (buitenlanders en meneer Maas) en lossen de materialen en beginnen op zolder de boel in te meten en uit te zetten.
Meneer Maas zegt dat hij even weg moet, en vertrekt. Tot dan toe nog geen probleem. De twee buitenlandse werklui gaan vervolgens verder, en beginnen het gat te zagen. Vervolgens komt meneer Maas terug, en dan begint de ellende. Hij legt de factuur voor je neus en vraagt of je deze even kontant of via telebankieren wil betalen. Ik zeg dat ik dat doe na oplevering van de dakkapel, maar daar wil hij niets van weten. Ik moet direct betalen en hij wil tijdens het telebankieren nog meekijken ook, anders gelooft hij het niet. Ook dreigt hij de mannen te laten stoppen alles in te pakken en te vetrekken als ik niet direct betaal. Je hebt op dat momet gee keus, want het gat zit al in je dak. Ook zegt hij dat hij €300,00 extra korting van de factuur heeft gehaald, die ik contant moet betalen aan de opbouwers, zodra ze klaar zijn.
Deze factuur klopt voor geen meter, want hij haalt inderdaan €300,00 af van het totaal bedrag excl. B.T.W., alleen laat hij de B.T.W. van het eertse bedrag staan, en ook het totaalbedrag volgens de gedane offerte. Hij probeert je dus ook nog voor €300,00 extra op te lichten.
De dakkapel wordt na onder druk te hebben betaald, vervolgens geplaatst. Hierover heeft zelfs de kraanmachinist die het spul komt ophijsen, zijn twijfels, want de twee heren gebruiken totaal geen waterpas of iets dergelijks. Er is volgens mij ook geen wand pas.
Dan wordt het glas geplaatst, en er blijkt één ruit stuk te zijn. Ik zeg nog tegen de opbouwer dat hij hem er maar in moet zetten i.v.m. tocht e.d. Waarop deze man zegt dat hij direct een nieuwe ruit gaat bestellen, en hem dinsdag avond komt vervangen. Iedereen kan wel raden wat er gebeurt. Ze komen dus inderdaad niet op dinsdagavond. Woensdag middag bel ik meneer Maas op, en vraag wanneer ze dan wel komen met de ruit, waarop deze zegt dat hij net het adres aan de mannen heeft meegegeven en dat ze vandaag (Woensdag 24-9-2008) zullen komen. Het is inmidels 20.00 uur en al donker buiten, en ze zijn er nog steeds niet. Ik bel wederom meneer Maas en leg weer het verhaal voor. Waarop deze zegt dat ik mijn glasverzekering maar moet bellen om de ruit te laten vervangen. Ik zeg hierop dat hij het spul heeft geplaatst en dat de ruit kappot was bij plaatsing, en dat ik dus wil dat hij hem vervangt. Ik heb ten minste volgens de papieren ook 15 jaar garantie op de gehele dakkapel. Vervolgens zegt hij dat ik het maar moet bekijken en hij drukt de telefoon uit. Na veelvuldig proberen terug te bellen krijg ik geen gehoor meer.
Meneer Maas is niet meer te spreken te krijgen. En wij zitten met een kapotte ruit en een scheve dakkapel.
Hij is met mij in ieder geval nog niet klaar.
Ziet er op he eerste gezicht goed en degelijk uit.
Meneer Maas belooft inderdaad gouden bergen en geef vanalles cadeau tijdens zijn inmeet en verkoop gesprek.
Maar uiteindelijk op de dag van de plaatsing begint de ellende.
Eerst komen de heren (buitenlanders en meneer Maas) en lossen de materialen en beginnen op zolder de boel in te meten en uit te zetten.
Meneer Maas zegt dat hij even weg moet, en vertrekt. Tot dan toe nog geen probleem. De twee buitenlandse werklui gaan vervolgens verder, en beginnen het gat te zagen. Vervolgens komt meneer Maas terug, en dan begint de ellende. Hij legt de factuur voor je neus en vraagt of je deze even kontant of via telebankieren wil betalen. Ik zeg dat ik dat doe na oplevering van de dakkapel, maar daar wil hij niets van weten. Ik moet direct betalen en hij wil tijdens het telebankieren nog meekijken ook, anders gelooft hij het niet. Ook dreigt hij de mannen te laten stoppen alles in te pakken en te vetrekken als ik niet direct betaal. Je hebt op dat momet gee keus, want het gat zit al in je dak. Ook zegt hij dat hij €300,00 extra korting van de factuur heeft gehaald, die ik contant moet betalen aan de opbouwers, zodra ze klaar zijn.
Deze factuur klopt voor geen meter, want hij haalt inderdaan €300,00 af van het totaal bedrag excl. B.T.W., alleen laat hij de B.T.W. van het eertse bedrag staan, en ook het totaalbedrag volgens de gedane offerte. Hij probeert je dus ook nog voor €300,00 extra op te lichten.
De dakkapel wordt na onder druk te hebben betaald, vervolgens geplaatst. Hierover heeft zelfs de kraanmachinist die het spul komt ophijsen, zijn twijfels, want de twee heren gebruiken totaal geen waterpas of iets dergelijks. Er is volgens mij ook geen wand pas.
Dan wordt het glas geplaatst, en er blijkt één ruit stuk te zijn. Ik zeg nog tegen de opbouwer dat hij hem er maar in moet zetten i.v.m. tocht e.d. Waarop deze man zegt dat hij direct een nieuwe ruit gaat bestellen, en hem dinsdag avond komt vervangen. Iedereen kan wel raden wat er gebeurt. Ze komen dus inderdaad niet op dinsdagavond. Woensdag middag bel ik meneer Maas op, en vraag wanneer ze dan wel komen met de ruit, waarop deze zegt dat hij net het adres aan de mannen heeft meegegeven en dat ze vandaag (Woensdag 24-9-2008) zullen komen. Het is inmidels 20.00 uur en al donker buiten, en ze zijn er nog steeds niet. Ik bel wederom meneer Maas en leg weer het verhaal voor. Waarop deze zegt dat ik mijn glasverzekering maar moet bellen om de ruit te laten vervangen. Ik zeg hierop dat hij het spul heeft geplaatst en dat de ruit kappot was bij plaatsing, en dat ik dus wil dat hij hem vervangt. Ik heb ten minste volgens de papieren ook 15 jaar garantie op de gehele dakkapel. Vervolgens zegt hij dat ik het maar moet bekijken en hij drukt de telefoon uit. Na veelvuldig proberen terug te bellen krijg ik geen gehoor meer.
Meneer Maas is niet meer te spreken te krijgen. En wij zitten met een kapotte ruit en een scheve dakkapel.
Hij is met mij in ieder geval nog niet klaar.
Re: Topline Dakkapellen Etten-Leur
Zaken doen met Maas is Tob -line, letterlijk met een B. Laat jezelf niets wijsmaken door die liegende "zakenman".
Belooft alles; voor een handtekening!
Ga er niet mee in zee want nagenoeg alles wat hij belooft is wassen neus.
Overigens ben óók ik benadeeld.
Belooft alles; voor een handtekening!
Ga er niet mee in zee want nagenoeg alles wat hij belooft is wassen neus.
Overigens ben óók ik benadeeld.
Re: Topline Dakkapellen Etten-Leur
Misschien dat we met zijn allen iets kunnen ondernemen tegen deze
meneer? (Voordat hij nog meer mensen oplicht.)
meneer? (Voordat hij nog meer mensen oplicht.)
Re: Topline Dakkapellen Etten-Leur
Sinds kort hebben wij ook een slechte ervaring met dakkapel van Topline uit Etten-Leur.
Wat een vreselijk slechte kwaliteit! Zowel het binnen- als buitenwerk ziet er belabberd uit, overal kieren en gaten, je kunt gewoon naar buiten kijken. De dakkapel is ook schots en scheef.
Ik wil iedereen waarschuwen: betaal bij een ander ietsje meer, maar dan heb je betere kwaliteit.
Wat een vreselijk slechte kwaliteit! Zowel het binnen- als buitenwerk ziet er belabberd uit, overal kieren en gaten, je kunt gewoon naar buiten kijken. De dakkapel is ook schots en scheef.
Ik wil iedereen waarschuwen: betaal bij een ander ietsje meer, maar dan heb je betere kwaliteit.
Re: Topline Dakkapellen Etten-Leur
Aan iedereen die de reacties leest en nu gaat twijfelen aan Top-Line dakkapellen.
Ik wil even laten weten dat er ook zeer tevreden klanten zijn van dit bedrijf. Het is een 100% bonafide bedrijf dat een mooi en goed produkt levert tegen een zeer gunstige prijs.
Ik heb 2 dakkapellen gekocht bij Top-Line en ik ben zeer tevreden over de materialen en plaatsing.
Ik vind het onzin dat het bedrijf en dhr. Maas hier zo zwart worden gemaakt, terwijl ze (voor mij tenminste) heel goed produkt hebben geleverd. Ook de twee dakramen die verplaatst moesten worden zijn keurig uitgevoerd door de Duitse onderaannemer voor een spot prijsje. Je moet wel goed je contact lezen, maar dat moet je altijd doen voordat je iets tekent. Ik ben geen "onwettigheden/onrechtmatigheden" tegengekomen.
Het "moeilijk doen als het gat in het dak zit"
In het contract staat dat bij plaatsing van de kapel de aanneemsom moet worden betaald. Dit is juridisch eenvoudig te verklaren: als de dakkapel er eenmaal op het dak zit, is deze door natrekking juridisch eigendom geworden van de eigenaar van het pand. Aangezien je bij Top-Line géén voorschot of aanbetaling hoeft te doen, vind ik dit niet meer dan logisch dat mijnheer Maas direkt na plaatsing geld wil zien. Het bedrijf wil ook graag zekerheid als het om betalen aankomt. Het staat echt duidelijk in het contract. En als je geen geld hebt, dan moet je ook geen dakkapel bestellen
"Er komen buitenlanders"
Dat zijn gewoon Duitse werklieden die de boel komen aftimmeren voor weinig geld. Wat is daar mis mee? Er is helemaal geen sprake van oplichting van € 300 dit is het bedrag dat je contant aan de duitse onderaannemer betaalt voor afmontage.
@ p.lauret: Je verwacht toch niet dat ie zo even een passende reserve ruit in zijn kofferbak heeft liggen? Bestellen duurt gewoon even. Niet zeuren.
@pitje: Het valselijk beschuldigen van iemand, bezoedelen van goede naam (smaad) en opruiing is strafbaar!
Top-line is de enige dakkapellen fabriek die ik heb kunnen vinden die al zijn leveranciers op de website zet. Op de uitgebreide web-site staan ook bouwtekingen en andere aanvullende informatie. Geen andere dakapellen leverancier doet dat. Verder gebruikt het bedrijf (vind ik) de beste en mooiste materialen (o.a. sandwich panelen ipv trespa dus geen lelijke schroeven aan de buitenkant en ook geen koudebruggen), EPDM ipv bituum, mooie verholen goten, gratis merk rolluik, HR++ glas en 25 jaar garantie, ik vind het de beste prijs/kwaliteit verhouding die ik heb kunnen vinden.
Oke, de communicatie kan misschien wat beter, maar wat wil je? Top-Line heeft geen callcenter of telefoniste/receptioniste in dienst (die betaal je namelijk gewoon ook als klant). En ach, dan duurt het wat langer, het weegt vind ik toch niet op tegen de veel meer-prijs die je elders betaalt.
Top bedrijf met een top produkt!
Ik kan het iederen aanraden.
Ik wil even laten weten dat er ook zeer tevreden klanten zijn van dit bedrijf. Het is een 100% bonafide bedrijf dat een mooi en goed produkt levert tegen een zeer gunstige prijs.
Ik heb 2 dakkapellen gekocht bij Top-Line en ik ben zeer tevreden over de materialen en plaatsing.
Ik vind het onzin dat het bedrijf en dhr. Maas hier zo zwart worden gemaakt, terwijl ze (voor mij tenminste) heel goed produkt hebben geleverd. Ook de twee dakramen die verplaatst moesten worden zijn keurig uitgevoerd door de Duitse onderaannemer voor een spot prijsje. Je moet wel goed je contact lezen, maar dat moet je altijd doen voordat je iets tekent. Ik ben geen "onwettigheden/onrechtmatigheden" tegengekomen.
Het "moeilijk doen als het gat in het dak zit"
In het contract staat dat bij plaatsing van de kapel de aanneemsom moet worden betaald. Dit is juridisch eenvoudig te verklaren: als de dakkapel er eenmaal op het dak zit, is deze door natrekking juridisch eigendom geworden van de eigenaar van het pand. Aangezien je bij Top-Line géén voorschot of aanbetaling hoeft te doen, vind ik dit niet meer dan logisch dat mijnheer Maas direkt na plaatsing geld wil zien. Het bedrijf wil ook graag zekerheid als het om betalen aankomt. Het staat echt duidelijk in het contract. En als je geen geld hebt, dan moet je ook geen dakkapel bestellen
"Er komen buitenlanders"
Dat zijn gewoon Duitse werklieden die de boel komen aftimmeren voor weinig geld. Wat is daar mis mee? Er is helemaal geen sprake van oplichting van € 300 dit is het bedrag dat je contant aan de duitse onderaannemer betaalt voor afmontage.
@ p.lauret: Je verwacht toch niet dat ie zo even een passende reserve ruit in zijn kofferbak heeft liggen? Bestellen duurt gewoon even. Niet zeuren.
@pitje: Het valselijk beschuldigen van iemand, bezoedelen van goede naam (smaad) en opruiing is strafbaar!
Top-line is de enige dakkapellen fabriek die ik heb kunnen vinden die al zijn leveranciers op de website zet. Op de uitgebreide web-site staan ook bouwtekingen en andere aanvullende informatie. Geen andere dakapellen leverancier doet dat. Verder gebruikt het bedrijf (vind ik) de beste en mooiste materialen (o.a. sandwich panelen ipv trespa dus geen lelijke schroeven aan de buitenkant en ook geen koudebruggen), EPDM ipv bituum, mooie verholen goten, gratis merk rolluik, HR++ glas en 25 jaar garantie, ik vind het de beste prijs/kwaliteit verhouding die ik heb kunnen vinden.
Oke, de communicatie kan misschien wat beter, maar wat wil je? Top-Line heeft geen callcenter of telefoniste/receptioniste in dienst (die betaal je namelijk gewoon ook als klant). En ach, dan duurt het wat langer, het weegt vind ik toch niet op tegen de veel meer-prijs die je elders betaalt.
Top bedrijf met een top produkt!
Ik kan het iederen aanraden.
Re: Topline Dakkapellen Etten-Leur
Gelukkig ook een tevreden klant dus! Wellicht zijn het er wel meer, maar vaak plaatsen alleen ontevreden consumenten berichten op sites. Helaas vond ik de dakkapel van dermate slechte kwaliteit dat ik me wel verplicht voelde om andere "zoekenden" in het toch al overspoelde dakkapellenland te waarschuwen. Ik heb heel veel foto's gemaakt van alle kieren (je kon echt naar buiten kijken) en alle scheve en lelijke (kit) ramen en afwerklatten. Jammer dat ik die hier niet kan plaatsen.
Maar zoals hdverhey al schreef: gelukkig zijn er ook klanten die een deugdelijk product geleverd hebben gekregen.
Maar zoals hdverhey al schreef: gelukkig zijn er ook klanten die een deugdelijk product geleverd hebben gekregen.
Re: Topline Dakkapellen Etten-Leur
Nou meneer verhey, dan heeft u heel veel geluk gehad. Denk ik .
Want wij vinden dit bedrijf gewoon niet deugen.
En wij hebben ook juridisch advies ingewonnen hierover en zelfs hun stonden te kijken van hun praktijken.
En hoezo vals beschuldigen het is gewoon zo en zo hebben wij het ook ervaren. Enne over de kwaliteit van de dakkappel heb ik niks over gezegd en is gewoon van goede kwaliteit. Maar verder hebben wij hier gewoon slechte ervaring mee.
Want wij vinden dit bedrijf gewoon niet deugen.
En wij hebben ook juridisch advies ingewonnen hierover en zelfs hun stonden te kijken van hun praktijken.
En hoezo vals beschuldigen het is gewoon zo en zo hebben wij het ook ervaren. Enne over de kwaliteit van de dakkappel heb ik niks over gezegd en is gewoon van goede kwaliteit. Maar verder hebben wij hier gewoon slechte ervaring mee.
Re: Topline Dakkapellen Etten-Leur
Het is allemaal wel heeel toevallig niet die rectie van meneer Verhey?
En dan ook nog eens zo precies weten te reageren op de reacties die anderen geplaatst hebben.
Kom op trap er niet in! Ik denk dat meneer Verhey toevallig misschien wel Maas heet.. of in iedergeval uit monde van dhr. Maas spreekt..
Het forum geeft duidelijk aan iedereen aan dat je moet opletten..en ja proberen dingen goed te praten ja daar is ie heeeel goed in.. maar of er iets van komt... helaas..
En zoals de meeste schrijven hij blijft een grote leugenaar!! Dus pas gewoon op met dit bedrijf.
En dan ook nog eens zo precies weten te reageren op de reacties die anderen geplaatst hebben.
Kom op trap er niet in! Ik denk dat meneer Verhey toevallig misschien wel Maas heet.. of in iedergeval uit monde van dhr. Maas spreekt..
Het forum geeft duidelijk aan iedereen aan dat je moet opletten..en ja proberen dingen goed te praten ja daar is ie heeeel goed in.. maar of er iets van komt... helaas..
En zoals de meeste schrijven hij blijft een grote leugenaar!! Dus pas gewoon op met dit bedrijf.
Re: Topline Dakkapellen Etten-Leur
Ook ik ben met ome Ger in zee gegaan. Achteraf gezien ook totaal niet naar tevredenheid. Mijn dakkappel zit er nu een jaar in, tot nu toe nog geen klagen over de kappel zelf. Maar hoe dit over een paar jaar zal zijn, ik hou mijn hart vast.
Ook ik heb bezoek gehad van het Duitse personeel, die in mijn ogen echt amateurs zijn. De originele draagbalken zijn vervangen door dunne, scheve aan elkaar gezette draagbalken. Ik had serieuze twijfels over de stevigheid van deze constructie, maar meneer Maas gaf niet thuis. Aangezien ik niet technisch onderlegd ben heb ik toch maar voor de zekerheid een kennis met verstand van zaken naar deze constructie laten kijken. Deze adviseerde de onderste draagbalk te stutten vanwege de veiligheid :
De afwerking van dakkapel was ook nog een flinke klus gezien het feit dat ze rigoureus en schots en scheef alles hadden doorgezaagd.
Het (hor)rooster was niet aanwezig, daar heb ik nog weken achteraan moeten bellen om deze alsnog te krijgen.
Achteraf gezien jammer dat ik op dat moment nog geen informatie over Ger Maas Topline op het internet had gevonden anders was ik zeker nooit met hem in zee gegaan. Met dit mailtje wil ik dan ook iedere potentiele klant van Topline Dakkapellen waarschuwen.
NIET DOEN
Ook ik heb bezoek gehad van het Duitse personeel, die in mijn ogen echt amateurs zijn. De originele draagbalken zijn vervangen door dunne, scheve aan elkaar gezette draagbalken. Ik had serieuze twijfels over de stevigheid van deze constructie, maar meneer Maas gaf niet thuis. Aangezien ik niet technisch onderlegd ben heb ik toch maar voor de zekerheid een kennis met verstand van zaken naar deze constructie laten kijken. Deze adviseerde de onderste draagbalk te stutten vanwege de veiligheid :
De afwerking van dakkapel was ook nog een flinke klus gezien het feit dat ze rigoureus en schots en scheef alles hadden doorgezaagd.
Het (hor)rooster was niet aanwezig, daar heb ik nog weken achteraan moeten bellen om deze alsnog te krijgen.
Achteraf gezien jammer dat ik op dat moment nog geen informatie over Ger Maas Topline op het internet had gevonden anders was ik zeker nooit met hem in zee gegaan. Met dit mailtje wil ik dan ook iedere potentiele klant van Topline Dakkapellen waarschuwen.
NIET DOEN
Re: Topline Dakkapellen Etten-Leur
Bij toeval kom ik de naam van dhr Maas en Topline tegen. Even de reacties gelezen en ik kan me er helemaal in vinden.
Dhr. Maas belooft heel veel en doet heel makkelijk. Alleen onthoudt hij niet wat hij allemaal zegt??!!!
Wij hebben in 2008 een dakkappel door hem laten plaatsen. Op zich is met de kappel niks mis, volgens mij. Als er constructiefouten in zouden zitten hadden we het nu wel gemerkt. Het "gerommel" met bedragen en de rekening herken ik ook. Beetje wazig allemaal.
Maar na het plaatsen was het ene grote ravage! De afwerking is erg slecht. En de beloofde horren moet ik nu nog krijgen....
Dhr. Maas is na plaatsing en betaling moeilijk telefonisch bereikbaar en heeft telkens excuses om de horren niet te komen leveren. Dat is jammer.
Ik zou de volgende keer een andere leverancier kiezen.
Dhr. Maas belooft heel veel en doet heel makkelijk. Alleen onthoudt hij niet wat hij allemaal zegt??!!!
Wij hebben in 2008 een dakkappel door hem laten plaatsen. Op zich is met de kappel niks mis, volgens mij. Als er constructiefouten in zouden zitten hadden we het nu wel gemerkt. Het "gerommel" met bedragen en de rekening herken ik ook. Beetje wazig allemaal.
Maar na het plaatsen was het ene grote ravage! De afwerking is erg slecht. En de beloofde horren moet ik nu nog krijgen....
Dhr. Maas is na plaatsing en betaling moeilijk telefonisch bereikbaar en heeft telkens excuses om de horren niet te komen leveren. Dat is jammer.
Ik zou de volgende keer een andere leverancier kiezen.
Re: Topline Dakkapellen Etten-Leur
Beste mensen,
De betreffende firma is 'verhuisd' van website.
http://www.topline-dakkapellen.nl is niet meer.
De firma Maas is sinds kort te vinden onder www.bestedakkapel.nl
Let op, kijk uit, voor uw eigen bestwil en dat van uw dak....
De betreffende firma is 'verhuisd' van website.
http://www.topline-dakkapellen.nl is niet meer.
De firma Maas is sinds kort te vinden onder www.bestedakkapel.nl
Let op, kijk uit, voor uw eigen bestwil en dat van uw dak....
Re: Topline Dakkapellen Etten-Leur
GA NOOIT MET DEZE FIRMA IN ZEE!!!
Ik heb in 2007 een dakkapel door de firma Topline in persoon Dhr Maas laten plaatsen. Er klopt niets van:
1. De dakkapel was veel te groot waardoor hij niet meer vergunningsvrij was, zoals wel was afgesproken -> Toch vergunning aan moeten vragen : EXTRA KOSTEN
2. De dakgoten staken over de erfgrens, maar dhr Maas wilde dit niet aanpassen -> ander bedrijf moeten laten doen: EXTRA KOSTEN
3. Er bleken geen bouwtekeningen voor het aanvragen van de vergunning -> ander bedrijf moeten laten doen: EXTRA KOSTEN
4. De dakkapel staat scheef waardoor bv de ramen weer dichtvallen als je ze open zet.
5. Nu na 2 jaar lekkage, dhr Maas biedt geen garantie ondanks dat dit wel in het contract staat. Ander bedrijf moeten inhuren -> EXTRA KOSTEN
Daar bovenop komt de onbeschofte bejegening door dhr Maas. Hij is echt een oplichter. Goedkoop is bij Topline zeker duurkoop. Ga nooit met deze beunhaas/oplichter in zee want je hebt er jaren lang spijt van!!!
Ik heb in 2007 een dakkapel door de firma Topline in persoon Dhr Maas laten plaatsen. Er klopt niets van:
1. De dakkapel was veel te groot waardoor hij niet meer vergunningsvrij was, zoals wel was afgesproken -> Toch vergunning aan moeten vragen : EXTRA KOSTEN
2. De dakgoten staken over de erfgrens, maar dhr Maas wilde dit niet aanpassen -> ander bedrijf moeten laten doen: EXTRA KOSTEN
3. Er bleken geen bouwtekeningen voor het aanvragen van de vergunning -> ander bedrijf moeten laten doen: EXTRA KOSTEN
4. De dakkapel staat scheef waardoor bv de ramen weer dichtvallen als je ze open zet.
5. Nu na 2 jaar lekkage, dhr Maas biedt geen garantie ondanks dat dit wel in het contract staat. Ander bedrijf moeten inhuren -> EXTRA KOSTEN
Daar bovenop komt de onbeschofte bejegening door dhr Maas. Hij is echt een oplichter. Goedkoop is bij Topline zeker duurkoop. Ga nooit met deze beunhaas/oplichter in zee want je hebt er jaren lang spijt van!!!
Re: Topline Dakkapellen Etten-Leur
Pfoe, dakkapellen zijn zo eenvoudig nog niet, dat blijkt maar. Ik ben me op internet aan het inlezen en zou er bijna van schrikken.
Ik vond wel een boel informatie op Dakkapel-Weetjes.nl. Niet over specifieke bedrijven bij naam en toenaam, maar ze checken bedrijven en geven een vertrouwenszegel.
Dat geeft toch een stuk meer vertrouwen, vind ik.
En voorlopig blijf ik hier maar een beetje meelezen.
Ik vond wel een boel informatie op Dakkapel-Weetjes.nl. Niet over specifieke bedrijven bij naam en toenaam, maar ze checken bedrijven en geven een vertrouwenszegel.
Dat geeft toch een stuk meer vertrouwen, vind ik.
En voorlopig blijf ik hier maar een beetje meelezen.