LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone = Arrogant

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ArrogantBedrijf
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jun 2009 10:42

Vodafone = Arrogant

Ongelezen bericht door ArrogantBedrijf »

Beste Mensen,

Ik heb een geschil met Vodafone. Ze hebben me verkeerd aangesloten en verwachten van mij dat ik het probleem maar blijf aankaarten.

Ze dreigen me inmiddels te registreren bij BKR, Preventel en wat nog meer, maar ik kan gewoon aantonen dat zij een foutje gemaakt hebben en niet eens bereid zijn ook maar 1 stap te zetten om het probleem op te lossen. De klantenservice: goh, wat vervelend, maar sorry we kunnen daarbij niet helpen: U MOET dit en dat, en nee als telefoonmaatschappij kunnen wij u niet bellen.

Het heeft bij mij inmiddels het kookpunt bereikt en ik heb er een speciale website voor in de lucht geslingerd. Wie wordt er door Vodafone nog meer van kastje naar de muur gestuurd?

http://www.arrogantbedrijf.nl/vodafone.php

Voor iedereen die hetzelfde probleem heeft, link a.u.b. op je blog even naar dit berichtje of direct naar die website.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Vodafone = Arrogant

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Natuurlijk moet je actie ondernemen.

maar dan wel: aangetekend schrijven, contract ontbinden wegens wanprestatie, en geleden schade vorderen.

Mischien dat ze dan wakker worden.

Quintus Sertorius
Berichten: 116
Lid geworden op: 11 jan 2009 01:15

Re: Vodafone = Arrogant

Ongelezen bericht door Quintus Sertorius »

Dus je roept een compleet nieuwe site in het leven om je probleem met Vodafone aan te kaarten? Ik lees nergens ook wat het probleem nu precies is, dus wat verwacht je van ons hier? Ik denk niet dat Vodafone je nu nog meer service gaat bieden dat dat absoluut noodzakelijk is.

Duss, wat is het probleem precies. Vertel het aub in alle detail. Nu heb ik meer het gevoel dat je het niet wil vertellen, zowel hier als op je site. In dat geval denk ik dat het probleem niet bij Vodafone maar mij jezelf ligt...

Ik heb overigens nog nooit problemen met Vodafone gehad. Niemand die ik ken overigens.

Edit, ik zie nu pas de link op de site, desalniettemin vind ik dat het probleem hier ook door je gepost moet worden.

Edit2. Aangetekende brief is idd de beste oplossing. Anders gewoon rechtsbijstand inschakelen (dit zowiezo ook melden in de brief). Lijkt me dat het probleem dat snel opgelost word. Het maken van zo'n website vind ik, zeker gezien er nog vrij weinig goede communicatie is geweest van beide kanten, vrij zielig.

Kortom, schrijf een aangetekende brief.

Edit3. http://www.stopvodafone.com/ :lol:

Moose
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 mei 2004 21:02

Re: Vodafone = Arrogant

Ongelezen bericht door Moose »

Vertel mij wat, Rot Bedrijf Vodafone, moesten verboden worden, dit soort oplichters bedrijven.

Dit bedrijf doet het volgende:

• Klant aan het lijntje houden (U wordt terug gebeld) Nooit terug gebeld!
• Services en diensten die NIET werken, w.o. status tegoeden belbundel;
• Komen terug bel afspraken nuwelijks tot niet na!
• Brengen te hoge en niet bestaande kosten in rekening;
• Moet wachten (terugbel actie) ook na 2 weken :shock:
• Prive leven van een klant komt dit niet ten goede;
• Klant frustreren met opzegtermijnen van 3 MAANDEN???? (gelukig grijpt de politiek in)
• Buitenland te hoge kosten (gelukkig grijpt de overheid in)
• Voicemail aan terwijl ik het heb uitgezet (kosten? verdienen?)
• Klant moet maar ja en amen zeggen en owee als je ergens niet mee eens bent want dan wordt de hoorn erop gegooid
• Nummerporteringen werken ze niet of nauwelijks mee als je weggaat
• Brengen kosten in rekening terwijl je een data onbeperkt hebt en dreigen dat je moet betalen, ondanks ze er geen recht op hebben anders BKR en deurwaarder + incasso is wat ze kunnen maar service?
• Betaalde rekeningen, door een administratieve fout toch in rekening brengen en onterechte BKR notering, ook na opzegging, dreigen, dreigen en nog eens dreigen per brief is wat wel goed gaat en afboeken van geld maar service? kennen ze niet, hebben ze bij Libertel laten liggen :lol:

Klantenservice? welke klanten? welke service?
Klant is een nummer naast zijn mobiele nummer
Service is leeg plunderen van je giro/bank waar levensonderhoud op staat, oplossingen kennen ze niet, schrijft u maar een aangetekende brief, krijg je een standaar niet inhoudelijk emailtje of reguliere brief.

BAH wat een ROT bedrijf zeg :evil:

OPTA, Consuwijzer, consumenten organisaties houden een dossier bij van dit Engelse Rot Bedrijf.

Gesloten