LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Versatel / Tele2 Klachten
-
- Berichten: 249
- Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59
Re: Versatel / Tele2 Klachten
Geachte Carolinesme,
Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Tele2 webservice
Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Tele2 webservice
-
- Berichten: 249
- Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59
Re: Versatel / Tele2 Klachten
Geachte Stefan 10
Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Tele2 webservice
Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Tele2 webservice
-
- Berichten: 249
- Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59
Re: Versatel / Tele2 Klachten
Geachte stefan10,
Ik wil graag openlijk mijn excuses aanbieden dat u niet conform afspraak na 18.00 uur gebeld bent.
Graag zou ik u willen vragen mij nog 1 keer uw gegevens en-of mobiele
telefonnummer toe te laten komen zodat ik wederom contact met u op kan nemen voor verdere afspraken.
Met vriendelijke groet,
Tele2 webservice.
Ik wil graag openlijk mijn excuses aanbieden dat u niet conform afspraak na 18.00 uur gebeld bent.
Graag zou ik u willen vragen mij nog 1 keer uw gegevens en-of mobiele
telefonnummer toe te laten komen zodat ik wederom contact met u op kan nemen voor verdere afspraken.
Met vriendelijke groet,
Tele2 webservice.
Laatst gewijzigd door WebServiceTele2 op 22 jun 2009 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Versatel / Tele2 Klachten
Beste Tele 2 medewerker,
Op 3 juni heb ik, zoals u verzocht, gegevens en aanvullende info gemaild naar het door u opgegeven mailadres. Tot op heden blijft het echter stil...
Op 3 juni heb ik, zoals u verzocht, gegevens en aanvullende info gemaild naar het door u opgegeven mailadres. Tot op heden blijft het echter stil...
-
- Berichten: 249
- Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59
Re: Versatel / Tele2 Klachten
Geachte jack76
Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. zowel als de grbuikers naam die u gebruikt op dit forum. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Tele2 webservice
Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. zowel als de grbuikers naam die u gebruikt op dit forum. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Tele2 webservice
Re: Versatel / Tele2 Klachten
Ik ben sinds ruim 2 jaar abonnee van Tele2. voor alsnog had ik geen klachten. De verbinding heeft tot nu toe bijna altijd gewerkt. Een enkele keer dat het modem herstart moest worden.
Sinds ruim 2,5 week geleden heb ik echter een storing (zondag 7 juni). Ik heb contact opgenomen met de klanten service waar men toen al aangaf dat het probleem waarschijnlijk in de wijkcentrale zat en niet bij mij thuis. Ik zou terug gebeld worden door de technische dienst. Aangezien ik weinig thuis was werd ik pas vrijdag avond gebeld (12 juni). Ook de technische dienst kwam tot de conclusie dat het in de centrale zat, dus kpn werd opgetrommeld. Deze zou maandag (15 juni) tussen 16-18u langskomen, niemand gezien maar wel een telefoontje gehad van kpn dat een printplaat kapot was en dat deze binnen 48 uur vervangen zou worden. Op vrijdag (nog altijd geen internet/telefoon) na diverse keren te vergeefs bellen met de klantenservice van tele2, werd ik eindelijk weer terug gebeld door de technische dienst. Men zou opnieuw kpn aansturen, deze kwamen weer op maandag (22 juni) tussen 16-18u. Ik kreeg van kpn door dat het probleem zat in de tele2 apparatuur, en dat zij het niet konden verhelpen. Woensdag middag (24 juni) werd ik eindelijk door de technische dienst van tele2 gebeld, zij gingen kpn opnieuw aansturen ondanks dat deze melden dat het probleem bij tele2 zit. Ik heb verzocht om ook een monteur van tele2 te sturen maar dit kon niet, aangezien dit in het stappen plan van tele2 pas in de volgende stap stond!! Al mijn tegensputteren hielp niet, inclusief dreigen met juridische stappen. Volgens de medewerkster had tele2 een maand de tijd om de storing op te lossen en hadden ze dus nog 1,5 week (werd letterlijk zo gezegd!!). Tot op dit moment niets meer gehoord van zowel de technische dienst van tele2 en van kpn.
Naar mijn mening is dit een storing die binnen een paar dagen opgelost moet kunnen zijn, maar door alle administratieve rompslomp en procedures van tele2 zitten we dus nu al 2,5 week zonder telefoon en internet. Ronduit belachelijk!! Gelukkig hebben we onze tv niet via tele2 lopen.
Mocht er iemand nog tips hebben om dit sneller opgelost te krijgen, heel graag. Ik weet in ieder geval dat ik op zoek ga naar een andere provider, want dit slaat echt nergens op.
Sinds ruim 2,5 week geleden heb ik echter een storing (zondag 7 juni). Ik heb contact opgenomen met de klanten service waar men toen al aangaf dat het probleem waarschijnlijk in de wijkcentrale zat en niet bij mij thuis. Ik zou terug gebeld worden door de technische dienst. Aangezien ik weinig thuis was werd ik pas vrijdag avond gebeld (12 juni). Ook de technische dienst kwam tot de conclusie dat het in de centrale zat, dus kpn werd opgetrommeld. Deze zou maandag (15 juni) tussen 16-18u langskomen, niemand gezien maar wel een telefoontje gehad van kpn dat een printplaat kapot was en dat deze binnen 48 uur vervangen zou worden. Op vrijdag (nog altijd geen internet/telefoon) na diverse keren te vergeefs bellen met de klantenservice van tele2, werd ik eindelijk weer terug gebeld door de technische dienst. Men zou opnieuw kpn aansturen, deze kwamen weer op maandag (22 juni) tussen 16-18u. Ik kreeg van kpn door dat het probleem zat in de tele2 apparatuur, en dat zij het niet konden verhelpen. Woensdag middag (24 juni) werd ik eindelijk door de technische dienst van tele2 gebeld, zij gingen kpn opnieuw aansturen ondanks dat deze melden dat het probleem bij tele2 zit. Ik heb verzocht om ook een monteur van tele2 te sturen maar dit kon niet, aangezien dit in het stappen plan van tele2 pas in de volgende stap stond!! Al mijn tegensputteren hielp niet, inclusief dreigen met juridische stappen. Volgens de medewerkster had tele2 een maand de tijd om de storing op te lossen en hadden ze dus nog 1,5 week (werd letterlijk zo gezegd!!). Tot op dit moment niets meer gehoord van zowel de technische dienst van tele2 en van kpn.
Naar mijn mening is dit een storing die binnen een paar dagen opgelost moet kunnen zijn, maar door alle administratieve rompslomp en procedures van tele2 zitten we dus nu al 2,5 week zonder telefoon en internet. Ronduit belachelijk!! Gelukkig hebben we onze tv niet via tele2 lopen.
Mocht er iemand nog tips hebben om dit sneller opgelost te krijgen, heel graag. Ik weet in ieder geval dat ik op zoek ga naar een andere provider, want dit slaat echt nergens op.
Re: Versatel / Tele2 Klachten
Op 1 juli stond Tele2 paginagroot in het gratis krantje Metro: geef uw provide de zak.
Ik ben ingegaan op een aanbieding van Tele2 en om direct ook digitaal te gaan kijken heb ik een volledig (TV GOLD) pakket aangeschaft, waaronder tv, bellen en internet.
Op 6 juli kreeg ik keurig een brief van Tele2 van mijn bestelling een week eerder. Via internet (mijntele2) kan je dan de status van de oplevering bekijken.
Wat scherts mijn verbazing: geplande oplevering is 12 juli 2009. Ondertussen zijn we ruim 2 weken verder (en een maand na aanmelding) en de geplande oplevering staat nog steeds op 12 juli. Geen correspondentie, geen verklaring, geen contact....
Ik houd mijn hart vast....had ik eigenlijk wel over moeten stappen???
Hou jullie op de hoogte.
Groet
Een oud-upc'er
Ik ben ingegaan op een aanbieding van Tele2 en om direct ook digitaal te gaan kijken heb ik een volledig (TV GOLD) pakket aangeschaft, waaronder tv, bellen en internet.
Op 6 juli kreeg ik keurig een brief van Tele2 van mijn bestelling een week eerder. Via internet (mijntele2) kan je dan de status van de oplevering bekijken.
Wat scherts mijn verbazing: geplande oplevering is 12 juli 2009. Ondertussen zijn we ruim 2 weken verder (en een maand na aanmelding) en de geplande oplevering staat nog steeds op 12 juli. Geen correspondentie, geen verklaring, geen contact....
Ik houd mijn hart vast....had ik eigenlijk wel over moeten stappen???
Hou jullie op de hoogte.
Groet
Een oud-upc'er
Re: Versatel / Tele2 Klachten
Bij te laat opleveren kunt U ook de nieuwe provider dreigen de zak te geven.
Maar de huidige moet de lijn vrijgeven en dat kan even duren.
Dus zolang de oude leverde moet de nieuwe wachten.
Ik verwacht dat ze een hele maand opzegtermijn rekenen en pas na stoppen huidige gaat Tele2 pas leveren.
Dus zij zijn vanaf 12 Juli beschikbaar maar wachten nog op de huidige die andere datum heeft voor stoppen en ze willen U niet dubbel laten betalen voor 2 providers.
Dat is het voor en nadeel van deze overstap service.
Maar de huidige moet de lijn vrijgeven en dat kan even duren.
Dus zolang de oude leverde moet de nieuwe wachten.
Ik verwacht dat ze een hele maand opzegtermijn rekenen en pas na stoppen huidige gaat Tele2 pas leveren.
Dus zij zijn vanaf 12 Juli beschikbaar maar wachten nog op de huidige die andere datum heeft voor stoppen en ze willen U niet dubbel laten betalen voor 2 providers.
Dat is het voor en nadeel van deze overstap service.
Re: Versatel / Tele2 Klachten
Is in dit geval niet nodig.Maar de huidige moet de lijn vrijgeven en dat kan even duren
Oude provider is via kabel, Tele2 is via KPN lijn, mogelijk is er geen kpn lijn meer actief en is dat de oorzaak.
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Versatel / Tele2 Klachten
@ Bugmenot: uw antwoord op een presenteerblaadje staat hier onder.
Let op: Tele2 maakt er een gewoonte van zich boven de wet te stellen. Ze dreigen altijd met een boete van 250 euro opzegvergoeding als je onderstaande weg bewandelt. U bent niet de eerste en zeker niet de laatste met dit probleem. Ook WebServiceTele2 (Alex W.) gaat dit niet voor u oplossen, ook al beweert ie van wél. Dit getuige eerdere klachten op dit forum over Tele2 en WebServiceTele2.
Daarnaast: Tele2 maakt erg agressief reclame via tijdschrift, krant en TV. De vele klachten over Tele2 zullen daardoor de komende tijd alleen maar toenemen.
http://www.consuwijzer.nl/Consumentenni ... etprovider
Let op: Tele2 maakt er een gewoonte van zich boven de wet te stellen. Ze dreigen altijd met een boete van 250 euro opzegvergoeding als je onderstaande weg bewandelt. U bent niet de eerste en zeker niet de laatste met dit probleem. Ook WebServiceTele2 (Alex W.) gaat dit niet voor u oplossen, ook al beweert ie van wél. Dit getuige eerdere klachten op dit forum over Tele2 en WebServiceTele2.
Daarnaast: Tele2 maakt erg agressief reclame via tijdschrift, krant en TV. De vele klachten over Tele2 zullen daardoor de komende tijd alleen maar toenemen.
http://www.consuwijzer.nl/Consumentenni ... etprovider
Re: Versatel / Tele2 Klachten
Daarnaast: Tele2 maakt erg agressief reclame via tijdschrift, krant en TV. De vele klachten over Tele2 zullen daardoor de komende tijd alleen maar toenemen.
Meneer Schurk, heeft u wel een leven? u bent steeds bezig om Tele2 zwart te maken. Hoe komt u erbij dat er veel klachten over Tele2 zijn? Die paar klachten zijn niets vergeleken met al de positieve klanten van tele2.
Meneer Schurk, heeft u wel een leven? u bent steeds bezig om Tele2 zwart te maken. Hoe komt u erbij dat er veel klachten over Tele2 zijn? Die paar klachten zijn niets vergeleken met al de positieve klanten van tele2.
Re: Versatel / Tele2 Klachten
@ stofzuigertje: bedankt voor je reactie. Ik heb na telefonisch contact met Tele2 inderdaad te horen gekregen dat er eerst nog 10 dagen bedenk-termijn geldt. Maw, in die tijd doen ze niets met mijn bestelling.
Volgens de medewerker kan het nu elk moment 'vrijgegeven' worden.....we wachten maar weer af.
@ agro: Ik heb gewoon een KPN-lijn aansluiting in huis, dus dat is niet het probleem
Volgens de medewerker kan het nu elk moment 'vrijgegeven' worden.....we wachten maar weer af.
@ agro: Ik heb gewoon een KPN-lijn aansluiting in huis, dus dat is niet het probleem
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Versatel / Tele2 Klachten
Het is zelfs zo erg gesteld met Tele2 dat Tele2 werknemers in zet om het hier voor WebService Tele2 op te nemen. Poster zsazsa is namelijk naar eigen zeggen werknemer bij Tele2, zie: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... highlight=
En dat nadat Alex Weijer van WebService Tele2 het al presteerde om het voor zichzelf op te nemen. Onder een andere gebruikersnaam waarbij hij zich uitgaf voor een zeer tevreden Tele2 klant. In triest!
Ik maak niemand zwart en houd me bij de feiten, zonder op de man te spelen. Schandalig dat Tele2 op deze manier op dit forum actief is. Nogmaals een bevestiging dat Tele2 een louche onderneming is!
En dat nadat Alex Weijer van WebService Tele2 het al presteerde om het voor zichzelf op te nemen. Onder een andere gebruikersnaam waarbij hij zich uitgaf voor een zeer tevreden Tele2 klant. In triest!
Ik maak niemand zwart en houd me bij de feiten, zonder op de man te spelen. Schandalig dat Tele2 op deze manier op dit forum actief is. Nogmaals een bevestiging dat Tele2 een louche onderneming is!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 03 aug 2009 12:16
Re: Versatel / Tele2 Klachten
Ik heb zelf ook een tijd tele2 gehad zonder problemen, maar het blijkt dat als je een probleem hebt dat ze het afdoen als onzin en je als trouwe klant ook niets waard bent.
Mijn klacht was:
Ik heb 1,5 week zonder internet gezet (internet, tel en tv) nadat opeens 's middags alles uitviel. Na veel bellen moest m'n vriendin het zelf maar oplossen door allerlei kabels los te trekken en te testen, tot aan het kortsluiten van de telefoonlijn, ofwel alles losschroeven etc.
We zeiden al dat dit het nooit kon zijn aangezien ze aan het bellen was en toen opeens alles uitviel en dat het dus wel aan het kastje in de straat moest liggen, maar nee, wij hadden 'teveel weerstand op de lijn'en het lag aan ons.
Na anderhalve week kwam de kpn monteur en die had in 5 minuten het signaal terug op de lijn, die vertelde ons lachtend dat het kabeltje los was, tja... dankje tele2 voor de heerlijke tegenwerking.
Tot zover het probleem zou je denken, maar nee. Wat bleek. We hadden voorheen een verbinding van 1,5 mb/s, echter halen we nu max 900kb/s , en soms net 800kb/s. Met de tv aan vallen we terug naar 350 kb/s en kunnen we eigenlijk niets downloaden want dan begint de tv te haperen.
Dit hebben we allemaal netjes gemeld en wat krijgen we terug van ene Tjeerd van de klantenservice:
Het is mogelijk dat de kabel niet helemaal correct terug is gemonteerd door de KPN. Helaas is valt hier op dit moment niets meer aan te doen. De snelheid die wij minimaal garanderen is 6Mbit. De snelheid die u op dit ogenblik haalt is 8.3Mbit wat boven de gestelde norm is. Mocht in de toekomst de snelheid verder blijven dalen wil ik u vriendelijk verzoeken om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice.
M.a.w."Ja we weten dat je baggerservice leveren, tja de kabel zit er niet goed op, maarja dan kan mij eigenlijk weinig schelen en je leert er maar mee leven"
Niet dus, we betalen voor een dienst die prima werkt, vervolgens verkloten zij het en kunnen we ermee 'leren leven'.
Maarja vind maar eens een emailadres van tele2, die moet allemaal via een mini-formulier waar net 3 regels inpassen, een fatsoenlijke mailwisseling is dus onmogelijk. ronduit belachelijk. Tele2 lijkt terug te gaan naar een telefonische helpdesk met minimale hulp en qua mail is het makkelijk afschepen zo, je kan nauwelijks terugmailen.
Het is nu wachten op antwoord via een reactie die ik opnieuw heb ingestuurd via de mail, maar ik verwacht weinig goeds, bar weinig...
Mijn klacht was:
Ik heb 1,5 week zonder internet gezet (internet, tel en tv) nadat opeens 's middags alles uitviel. Na veel bellen moest m'n vriendin het zelf maar oplossen door allerlei kabels los te trekken en te testen, tot aan het kortsluiten van de telefoonlijn, ofwel alles losschroeven etc.
We zeiden al dat dit het nooit kon zijn aangezien ze aan het bellen was en toen opeens alles uitviel en dat het dus wel aan het kastje in de straat moest liggen, maar nee, wij hadden 'teveel weerstand op de lijn'en het lag aan ons.
Na anderhalve week kwam de kpn monteur en die had in 5 minuten het signaal terug op de lijn, die vertelde ons lachtend dat het kabeltje los was, tja... dankje tele2 voor de heerlijke tegenwerking.
Tot zover het probleem zou je denken, maar nee. Wat bleek. We hadden voorheen een verbinding van 1,5 mb/s, echter halen we nu max 900kb/s , en soms net 800kb/s. Met de tv aan vallen we terug naar 350 kb/s en kunnen we eigenlijk niets downloaden want dan begint de tv te haperen.
Dit hebben we allemaal netjes gemeld en wat krijgen we terug van ene Tjeerd van de klantenservice:
Het is mogelijk dat de kabel niet helemaal correct terug is gemonteerd door de KPN. Helaas is valt hier op dit moment niets meer aan te doen. De snelheid die wij minimaal garanderen is 6Mbit. De snelheid die u op dit ogenblik haalt is 8.3Mbit wat boven de gestelde norm is. Mocht in de toekomst de snelheid verder blijven dalen wil ik u vriendelijk verzoeken om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice.
M.a.w."Ja we weten dat je baggerservice leveren, tja de kabel zit er niet goed op, maarja dan kan mij eigenlijk weinig schelen en je leert er maar mee leven"
Niet dus, we betalen voor een dienst die prima werkt, vervolgens verkloten zij het en kunnen we ermee 'leren leven'.
Maarja vind maar eens een emailadres van tele2, die moet allemaal via een mini-formulier waar net 3 regels inpassen, een fatsoenlijke mailwisseling is dus onmogelijk. ronduit belachelijk. Tele2 lijkt terug te gaan naar een telefonische helpdesk met minimale hulp en qua mail is het makkelijk afschepen zo, je kan nauwelijks terugmailen.
Het is nu wachten op antwoord via een reactie die ik opnieuw heb ingestuurd via de mail, maar ik verwacht weinig goeds, bar weinig...
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Versatel / Tele2 Klachten
Goh Alex Weijer van Tele2 uit Groningen, dat is voor het eerst dat je toegeeft met 3 verschillende gebruikersnamen actief te zijn op dit forum: WebService Tele2, 100procentgrunn en zsazsa. En je daarbij telkens weer uitgeeft voor iemand anders. De meeste mensen zullen dat erg bedenkelijk vinden. Dat jij dat allemaal heel normaal vind begrijp ik best. Het sluit namelijk naadloos aan op de schandalige mentaliteit die Tele2 er op nahoudt in relatie met haar klanten. Jij bent voor Tele2 uit het goede hout gesneden!
Dit forum is van Tros Radar en wordt betaald uit de inkomstenbelasting van gewone burgers (publieke omroep). Vóór consumenten en dóór consumenten. En wordt schaamteloos misbruikt door bedrijven als Tele2 die dit zien als een gratis kanaal om mensen met klachten de mond te snoeren. En dat alles omdat Tele2 chronisch klanten in de kou laat staan en belazert. Onder andere met het dreigen met een boete van 250 euro aan klanten bij ontbinding contract wanneer Tele2 zélf wanpresteert en daarmee flagrant de wet overtreedt. Maar dat is volgens jou natuurlijk een "verhaaltje" en "stom praten". Logisch, want je werkt namelijk zélf voor Tele2.
Wat je over mij zegt illustreert nog eens hoe ontzettend brutaal, asociaal en laag bij de grond je zélf bent. Heb ik mij ooit persoonlijk op zo'n laaghartige manier over jou uitgelaten? Post ik onder verschillende gebruikersnamen op dit forum, en geef ik mij daarbij telkens weer uit voor iemand anders? Nee toch? Op de man spelen en je niet bij de feiten houden, daar ben je goed in. En mensen die op dit forum over Tele2 komen klagen aan het lijntje houden en uiteindelijk niets voor ze doen. Daar zijn meerdere getuigenissen van te vinden op dit forum.
Verder ga ik niet met je in discussie omdat dat zonde van mijn tijd is. Ik ga ook niet uitweiden met mijn eigen ervaringen met Tele2. Dat lijkt me niet nodig getuige de vele rampenverhalen die op dit forum over Tele2 te vinden zijn. Je hebt jezelf met je laatste posting lelijk te kijk gezet en ik zal Tele2 en de klachten over Tele2 met veel interesse blijven volgen.
Dit forum is van Tros Radar en wordt betaald uit de inkomstenbelasting van gewone burgers (publieke omroep). Vóór consumenten en dóór consumenten. En wordt schaamteloos misbruikt door bedrijven als Tele2 die dit zien als een gratis kanaal om mensen met klachten de mond te snoeren. En dat alles omdat Tele2 chronisch klanten in de kou laat staan en belazert. Onder andere met het dreigen met een boete van 250 euro aan klanten bij ontbinding contract wanneer Tele2 zélf wanpresteert en daarmee flagrant de wet overtreedt. Maar dat is volgens jou natuurlijk een "verhaaltje" en "stom praten". Logisch, want je werkt namelijk zélf voor Tele2.
Wat je over mij zegt illustreert nog eens hoe ontzettend brutaal, asociaal en laag bij de grond je zélf bent. Heb ik mij ooit persoonlijk op zo'n laaghartige manier over jou uitgelaten? Post ik onder verschillende gebruikersnamen op dit forum, en geef ik mij daarbij telkens weer uit voor iemand anders? Nee toch? Op de man spelen en je niet bij de feiten houden, daar ben je goed in. En mensen die op dit forum over Tele2 komen klagen aan het lijntje houden en uiteindelijk niets voor ze doen. Daar zijn meerdere getuigenissen van te vinden op dit forum.
Verder ga ik niet met je in discussie omdat dat zonde van mijn tijd is. Ik ga ook niet uitweiden met mijn eigen ervaringen met Tele2. Dat lijkt me niet nodig getuige de vele rampenverhalen die op dit forum over Tele2 te vinden zijn. Je hebt jezelf met je laatste posting lelijk te kijk gezet en ik zal Tele2 en de klachten over Tele2 met veel interesse blijven volgen.
-
- Berichten: 249
- Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59
Re: Versatel / Tele2 Klachten
Geachte timhuijbers
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Re: Versatel / Tele2 Klachten
zie apart forum met tele2 ellende > zie link http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=73288
Re: Versatel / Tele2 Klachten
Bob, ik wil je even meedelen dat ik geen medewerker van Tele2 ben, maar een positieve gebruiker van Internet en Bellen van Tele2. Val je daar even door de mand!
zo zie je maar, je postings zijn gebaseerd op leugens en onwaarheden.
zo zie je maar, je postings zijn gebaseerd op leugens en onwaarheden.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 11 aug 2009 10:23
Re: Versatel / Tele2 Klachten
Hallo allemaal, ook ik heb een mooi verhaal!
Wij zijn 25 mei 2009 verhuisd van de ene gemeente naar een andere (nieuwbouwhuis) en wij hebben ruim voor die datum onze verhuizing via de website, mét behulp van één van de Tele2-medewerkers, doorgeven. Wij waren prima tevreden met onze internetverbinding en onze vaste telefoon.(Tele2 compleet)
Toen wij daadwerkelijk verhuisd waren bleek, dat we geen telefonie hadden, en ook geen internet. Lag aan de KPN wisten ze te vertellen. Ik heb de KPN gebeld, maar bij KPN werd ik weer terugverwezen naar Tele2 en weer terug.
Na een paar keer onzinnig heen en weer geslingerd te zijn bleek dat ze ons abonnement stopgezet hadden (ook telefoon!) omdat er geen 20 mb internet konden leveren op ons nieuwe adres, maar maar 4 mb.
Dit zonder ons te informeren.
Wij hadden er een beetje onze buik van vol en zochten contact met Ziggo, om daar de diensten van af te gaan nemen. Na nog een laatste ‘officieel opzegtelefoontje’ met Tele2, bleek ‘ineens!’dan er wel 20 mbgeleverd kon worden.
Helaas zou een nieuwe aansluiting wel weer tussen de 3 en 4 weken gaan duren. Maar, omdat we dus altijd naar tevredenheid klant zijn geweest en dat graag wilden blijven, belden we Ziggo toch maar weer af… Achteraf stom, want daar zouden we binnen 2 weken over telefonie en internetbeschikken, waar al 1 wachtweek van verlopen was!
Op 02.07.2009 kreeg ik op mijn mobiel een sms met de tekst dat onze bestelling nog steeds via planning verliep, en op 03.07.2009 kreeg ik er eentje met de tekst dat de oplevering van internet 23 juli gepland stond. En op 21 juli kreeg ik er weer eentje, met de tekst dat internet donderdag 23 juli na 19.00 uur opgeleverd werd.
Ik heb zelfs nog tele2 gebeld met de vraag of ook de telefoonlijn dan zou gaan werken en ja hoor, dat werd bevestigd.
Ondertussen was ook de modem mét bevestigingsbrief aangekomen, waarin nogmaals 23 juli werd vermeld en tevens ons tijdelijk telefoonnummer.
En jawel, op 23 juli werd er weer een berichtje verzonden dat de internetverbinding na 19.00 uur actief werd.
Dus op zaterdag 25 juli kwam er een (eigen) monteur langs om alles voor ons aan te sluiten. Maar toen bleek dat er helemaal geen signaal was, dus geen telefoon én geen internet! Moest hem trouwens wel betalen.
Ik heb meteen maar weer de superservicedesk gebeld, maar ik werd ronduit belachelijk behandeld. Blijkbaar was er een ‘vertraging’ en ik moet maar wachten tot 13 augustus, want dan zou alles pas gaan werken. Hoe en waarom? Nee, dat werd niet verteld.
Ik heb meteen een officiele klachtenbrief gestuurd, waar ik nog steeds geen enkele reactie op heb ontvangen.
Ik ben echt zo boos!!! Dit opzeggen en weer een andere provider zoeken klinkt makkelijk, maar ik heb gewoon geen zin om ook nog maar één dag langer te moeten wachten. Ik heb het bange vermoeden dat ook 13 augustus as. het dus niet gaat werken.
Maar al met al zitten we dus wel mooi zowat 3 maanden door hun fout zonder internet en vaste telefonie en echt niémand bij Tele2 doet ook maar enige moeite om dit op te lossen.
Je staat echt gewoon machteloos en het lijkt ze echt niet te interesseren. Zelfs op een officiele klachtenbrief waarin ik dreig met verdere stappen reageren ze niet...(geen dreigement trouwens, na 13 augustus schakel ik mijn rechtsbijstandverzekering in, en misschien ga ik nog wel verder)
Weet iemand wat te doen om door te dringen bij Tele2?
Wij zijn 25 mei 2009 verhuisd van de ene gemeente naar een andere (nieuwbouwhuis) en wij hebben ruim voor die datum onze verhuizing via de website, mét behulp van één van de Tele2-medewerkers, doorgeven. Wij waren prima tevreden met onze internetverbinding en onze vaste telefoon.(Tele2 compleet)
Toen wij daadwerkelijk verhuisd waren bleek, dat we geen telefonie hadden, en ook geen internet. Lag aan de KPN wisten ze te vertellen. Ik heb de KPN gebeld, maar bij KPN werd ik weer terugverwezen naar Tele2 en weer terug.
Na een paar keer onzinnig heen en weer geslingerd te zijn bleek dat ze ons abonnement stopgezet hadden (ook telefoon!) omdat er geen 20 mb internet konden leveren op ons nieuwe adres, maar maar 4 mb.
Dit zonder ons te informeren.
Wij hadden er een beetje onze buik van vol en zochten contact met Ziggo, om daar de diensten van af te gaan nemen. Na nog een laatste ‘officieel opzegtelefoontje’ met Tele2, bleek ‘ineens!’dan er wel 20 mbgeleverd kon worden.
Helaas zou een nieuwe aansluiting wel weer tussen de 3 en 4 weken gaan duren. Maar, omdat we dus altijd naar tevredenheid klant zijn geweest en dat graag wilden blijven, belden we Ziggo toch maar weer af… Achteraf stom, want daar zouden we binnen 2 weken over telefonie en internetbeschikken, waar al 1 wachtweek van verlopen was!
Op 02.07.2009 kreeg ik op mijn mobiel een sms met de tekst dat onze bestelling nog steeds via planning verliep, en op 03.07.2009 kreeg ik er eentje met de tekst dat de oplevering van internet 23 juli gepland stond. En op 21 juli kreeg ik er weer eentje, met de tekst dat internet donderdag 23 juli na 19.00 uur opgeleverd werd.
Ik heb zelfs nog tele2 gebeld met de vraag of ook de telefoonlijn dan zou gaan werken en ja hoor, dat werd bevestigd.
Ondertussen was ook de modem mét bevestigingsbrief aangekomen, waarin nogmaals 23 juli werd vermeld en tevens ons tijdelijk telefoonnummer.
En jawel, op 23 juli werd er weer een berichtje verzonden dat de internetverbinding na 19.00 uur actief werd.
Dus op zaterdag 25 juli kwam er een (eigen) monteur langs om alles voor ons aan te sluiten. Maar toen bleek dat er helemaal geen signaal was, dus geen telefoon én geen internet! Moest hem trouwens wel betalen.
Ik heb meteen maar weer de superservicedesk gebeld, maar ik werd ronduit belachelijk behandeld. Blijkbaar was er een ‘vertraging’ en ik moet maar wachten tot 13 augustus, want dan zou alles pas gaan werken. Hoe en waarom? Nee, dat werd niet verteld.
Ik heb meteen een officiele klachtenbrief gestuurd, waar ik nog steeds geen enkele reactie op heb ontvangen.
Ik ben echt zo boos!!! Dit opzeggen en weer een andere provider zoeken klinkt makkelijk, maar ik heb gewoon geen zin om ook nog maar één dag langer te moeten wachten. Ik heb het bange vermoeden dat ook 13 augustus as. het dus niet gaat werken.
Maar al met al zitten we dus wel mooi zowat 3 maanden door hun fout zonder internet en vaste telefonie en echt niémand bij Tele2 doet ook maar enige moeite om dit op te lossen.
Je staat echt gewoon machteloos en het lijkt ze echt niet te interesseren. Zelfs op een officiele klachtenbrief waarin ik dreig met verdere stappen reageren ze niet...(geen dreigement trouwens, na 13 augustus schakel ik mijn rechtsbijstandverzekering in, en misschien ga ik nog wel verder)
Weet iemand wat te doen om door te dringen bij Tele2?
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Versatel / Tele2 Klachten
@Paarsvogeltje:
Je hebt nog geluk dat je nu niet vastzit aan twee leveranciers: Tele2 en Ziggo.
Ik volg Tele2 met interesse en zie dat ze het keer op keer ernstig verprutsen. Over Tele2 is alles al gezegd. Rechtsbijstand heb je gelukkig niet nodig, je kan een gescchil indienen bij www.sgc.nl . Gratis, want je krijgt toch wel gelijk zodat Tele2 alle kosten moet betalen. Je kan ook nog een schadevergoeding bij SGC vragen voor het gelden ongemak, kosten indienen geschil en mobiele belkosten etc.
En laat je niet aan het lijntje houden door "WebServiceTele2" die je op dit forum zal aanbieden om "te kijken wat er aan de hand is".
Zoek het forum even af op Tele2. Je mag het contract 30 dagen nadat je het bent overeengekomen aangetekend ontbinden als dat nog niet volledig is geleverd. Tele2 probeert met intimidatie en dreigen met afsluitkosten van 250 euro klanten hiervan te weerhouden, maar die kosten mogen ze niet in rekening brengen, ook proberen ze dat wél. Zie:
http://www.consuwijzer.nl/Consumentenni ... etprovider
Tele2 is geen normaal bedrijf, anders zou dit forum niet volstaan met postings over deze leugenaars en wetovertreders.
http://www.consumentenautoriteit.nl/Act ... he_werving
Je hebt nog geluk dat je nu niet vastzit aan twee leveranciers: Tele2 en Ziggo.
Ik volg Tele2 met interesse en zie dat ze het keer op keer ernstig verprutsen. Over Tele2 is alles al gezegd. Rechtsbijstand heb je gelukkig niet nodig, je kan een gescchil indienen bij www.sgc.nl . Gratis, want je krijgt toch wel gelijk zodat Tele2 alle kosten moet betalen. Je kan ook nog een schadevergoeding bij SGC vragen voor het gelden ongemak, kosten indienen geschil en mobiele belkosten etc.
En laat je niet aan het lijntje houden door "WebServiceTele2" die je op dit forum zal aanbieden om "te kijken wat er aan de hand is".
Zoek het forum even af op Tele2. Je mag het contract 30 dagen nadat je het bent overeengekomen aangetekend ontbinden als dat nog niet volledig is geleverd. Tele2 probeert met intimidatie en dreigen met afsluitkosten van 250 euro klanten hiervan te weerhouden, maar die kosten mogen ze niet in rekening brengen, ook proberen ze dat wél. Zie:
http://www.consuwijzer.nl/Consumentenni ... etprovider
Tele2 is geen normaal bedrijf, anders zou dit forum niet volstaan met postings over deze leugenaars en wetovertreders.
http://www.consumentenautoriteit.nl/Act ... he_werving