LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eindafrekening nuon

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
sharda
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jun 2009 20:42

eindafrekening nuon

Ongelezen bericht door sharda »

Tot mijn verbazing moet ik meer dan 600 euro bijbetalen voor het afgelopen jaar. Vorig jaar kreeg ik ook een eindafrekening waarbij ik wel 6000 euro bij moest betalen. Dat bleek natuurlijk een fout te zijn geweest. De meterstanden zijn opnieuw opgenomen in augustus 2008 door een medewerker, maar ook deze zijn niet goed verwerkt.
Eigenlijk weet ik niet zo goed hoe ik dit aan moet pakken. De totaalbedragen kloppen niet. Gelukkig heb ik alle documenten nog bewaard, maar het is niet te overzien.
De problemen zijn begonnen toen ik aangaf dat ik wilde overstappen op een andere leverancier. Hoe kan ik bewijzen dat er fouten zijn gemaakt?

Vattenfall Webcare
verified
Berichten: 356
Lid geworden op: 28 mei 2008 10:49

Re: eindafrekening nuon

Ongelezen bericht door Vattenfall Webcare »

Geachte sharda,

Uit uw vraag op dit forum maak ik op dat er volgens u iets niet klopt aan de jaarafrekening van Nuon.

Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om dit voor u uit te zoeken. Zou u mij hiervoor uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de moeite.

Uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro’s of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit internetforum plaatsen.

Met vriendelijke groet,

De Nuon medewerker

akka
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 jun 2009 09:44

Re: eindafrekening nuon

Ongelezen bericht door akka »

Ik vraag me af of u al benaderd bent door de NUON medewerker, mij werd ook gevraagd of ie me mocht benaderen, maar dat i s nog niet gebeurd. Ook ik zit met een toren-hoge afrekening......2.460 €
en ook ik had al info gevraagd over het hoe en wat met overstappen!
Dat was nog voor ik de afrekening kreeg.

gr. Akka

sharda
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jun 2009 20:42

Re: eindafrekening nuon

Ongelezen bericht door sharda »

Nee, ik ben nog steeds niet benaderd. Wel heb ik een maand uitstel van betaling aangevraagd. Ik wacht deze week nog af en dan neem ik weer contact op met Nuon om dit zo goed mogelijk uit te zoeken.

gr. Sharda

Vattenfall Webcare
verified
Berichten: 356
Lid geworden op: 28 mei 2008 10:49

Re: eindafrekening nuon

Ongelezen bericht door Vattenfall Webcare »

Geachte Sharda,

Zoals aangegeven in mijn bericht van 23 juni 2009, zou ik graag contact met u willen opnemen om dit uit te zoeken. Kunt u hiervoor uw contractrekeningnummer opgeven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

De Nuon Medewerker

sharda
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jun 2009 20:42

Re: eindafrekening nuon

Ongelezen bericht door sharda »

Deze heb ik op 23 juni al verstuurd.
En 28 juni heb ik u opnieuw de gegevens gemaild.

met vriendelijke groeten,
sharda

Vattenfall Webcare
verified
Berichten: 356
Lid geworden op: 28 mei 2008 10:49

Re: eindafrekening nuon

Ongelezen bericht door Vattenfall Webcare »

Geachte Sharda,

Heeft u via bovenstaand envelopje gemaild? Via dat mailadres ontving ik de 23e of de 28e geen bericht van u.

Als u op een andere wijze heeft gemaild, bijvoorbeeld via onze website www.nuon.nl, kan ik niet nagaan of het is ontvangen omdat ik uw klantgegevens niet weet. Ik verzoek u dan alsnog via bovenstaand envelopje te mailen, of uw contractrekening op dit forum te plaatsen.

Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit internetforum plaatsen.

Met vriendelijke groet,

De Nuon medewerker

sharda
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jun 2009 20:42

Re: eindafrekening nuon

Ongelezen bericht door sharda »

Ik waag het er maar op. Het lukt mij niet via de enveloppe dus hierbij mijn contractnummer: 300 521 8679

Hopelijk kunnen we nu verder met het onderzoek.

Met vriendelijke groet,
Sharda

daantjeb
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 jul 2009 20:05

Re: eindafrekening nuon

Ongelezen bericht door daantjeb »

Nou ik heb hetzelfde probleem..de nuon is mij onwijs tegengevallen!!
De manier waarop het allemaal gaat is me slecht bevallen en ik voel me vreselijk genaaid!!(sorry maar ik wist er geen ander woord voor die de hele lading dekt)

Ik ga morgen contact opnemen met mijn advocaat en wil dit aanvechten..ik betaal ook helemaal niks betreft de jaarafrekening totdat er duidelijkheid is!!

Gesloten