LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DIGITALA
DIGITALA
Hallo,
Heeft iemand ook een negatieve ervaring met DIGITALA.
En hoe is dat opgelost???
Heb daar een DVD speler besteld en betaald zou komen binnen 48 uur.
Nu 6 dagen later nog niks. Zijn niet te bereiken via mail / telefoon/gamechat.
Heb echt alles geprobeerd. Zelfs via een ander Forum waar ik op kwam toen ik informatie aan het zoeken was ook een berichtje geplaats en daar werd op gereageerd ook maar eenmalig dus daarna weer niks.
Is er iemand die hier ook hele negatieve ervariging mee heeft.
Gaat niet om een grootbedrag maar wel om een vaderdag kado van mijn kinders.
Echt heel vervelend!!!!
Heeft iemand ook een negatieve ervaring met DIGITALA.
En hoe is dat opgelost???
Heb daar een DVD speler besteld en betaald zou komen binnen 48 uur.
Nu 6 dagen later nog niks. Zijn niet te bereiken via mail / telefoon/gamechat.
Heb echt alles geprobeerd. Zelfs via een ander Forum waar ik op kwam toen ik informatie aan het zoeken was ook een berichtje geplaats en daar werd op gereageerd ook maar eenmalig dus daarna weer niks.
Is er iemand die hier ook hele negatieve ervariging mee heeft.
Gaat niet om een grootbedrag maar wel om een vaderdag kado van mijn kinders.
Echt heel vervelend!!!!
Re: DIGITALA
wat is de website van digitala????????
Re: DIGITALA
De website van Digitala is www.digitala.nl maar die ligt er nu uit dus maar afwachten voor al die mensen die zitten te wachten op een levering.
Maar als je de man van Digitala wil bereiken moet je gewoon kijken op www.Budgetgaming.nl want daar zit de (eigenaar) beheerder ook op en via daar reageerde hij wel niet via gewone mail of Telefoon.
Maar als je de man van Digitala wil bereiken moet je gewoon kijken op www.Budgetgaming.nl want daar zit de (eigenaar) beheerder ook op en via daar reageerde hij wel niet via gewone mail of Telefoon.
Re: DIGITALA
]Geachte klanten en meelezer,
Graag willen wij reageren op het topic wat hier over ons bedrijf loopt.
Wij hebben inderdaad problemen gehad, deze zijn gekomen door de overgang naar een nieuwe website en een nieuw systeem.
Dit heeft ook als gevolg gehad dat wij een behoorlijk aantal mails niet binnen hebben gekregen, er zijn dus klanten waarvan de a-mails nog niet beantwoord zijn.
Voor u als klant is het natuurlijk belangrijk om te weten hoe we dit gaan oplossen;
Wij hebben een apart e-mail adres geopend wat buiten ons ticketsysteem werkt, wij willen iedereen die nog een lopende bestelling heeft en daar een probleem mee heeft vragen ons te e-mailen op [email protected]. Wij willen u vragen om duidelijk uw ordernummer en de naam waarop het besteld is in de e-mail te verwerken zodat wij het snel kunnen oplossen.
Mocht u ons graag telefonisch willen spreken dan kan dit elke werkdag tussen 10:00 - 12:00 uur op het telefoonnummer: 0524-750990 ook daar vragen wij u uw ordernummer en naam waarop het besteld is bij de hand te houden.
Wij willen graag onze excuses aanbieden voor alle commotie die er ontstaan is, wij doen er alles aan om het zeer snel op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Gert van der Veen
Digitala
Graag willen wij reageren op het topic wat hier over ons bedrijf loopt.
Wij hebben inderdaad problemen gehad, deze zijn gekomen door de overgang naar een nieuwe website en een nieuw systeem.
Dit heeft ook als gevolg gehad dat wij een behoorlijk aantal mails niet binnen hebben gekregen, er zijn dus klanten waarvan de a-mails nog niet beantwoord zijn.
Voor u als klant is het natuurlijk belangrijk om te weten hoe we dit gaan oplossen;
Wij hebben een apart e-mail adres geopend wat buiten ons ticketsysteem werkt, wij willen iedereen die nog een lopende bestelling heeft en daar een probleem mee heeft vragen ons te e-mailen op [email protected]. Wij willen u vragen om duidelijk uw ordernummer en de naam waarop het besteld is in de e-mail te verwerken zodat wij het snel kunnen oplossen.
Mocht u ons graag telefonisch willen spreken dan kan dit elke werkdag tussen 10:00 - 12:00 uur op het telefoonnummer: 0524-750990 ook daar vragen wij u uw ordernummer en naam waarop het besteld is bij de hand te houden.
Wij willen graag onze excuses aanbieden voor alle commotie die er ontstaan is, wij doen er alles aan om het zeer snel op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Gert van der Veen
Digitala
Re: DIGITALA
Hallo,
Ik hoop inderdaad dat hij het nu gaat oplossen. Heb afgelopen vrijdag nog een dreig mailtje ontvangen dus ben wel blij dat hij nu zelf een berichtje heeft geplaatst. Maar als je op een goede manier zaken wil doen zal je echt de klanten zelf moeten benaderen en het niet zover laten komen als nu. Ikzelf vind het heel spijtig dat het op deze manier moet hij had beter zijn site offline gehaald zodat niemand meer kon bestellen en hij eerst de andere orders kon uitvoeren en oplossen. Misschien is het ook handig om te zorgen dat de site actueel is zodat als mensen bestellen niet het idee krijgen dat het binnen 48 uur geleverd word omdat het er staat. Mocht hij hieraan niet kunnen voldoen dan de mensen zelf mailen. Dat komt anders over dan mensen in het ongewisse te laten want dan gaan de mensen zoeken op internet en kunnen ze stuiten op dingen die U en Ik niet willen zien. En dan krijg je het gevoel dat je dus je geld kwijt ben en hij dus zijn verplichting niet na kom.
Dus hoop echt dat alles goed kom en dat we hier allemaal een positief bericht kunnen zetten over Digitala
Ik hoop inderdaad dat hij het nu gaat oplossen. Heb afgelopen vrijdag nog een dreig mailtje ontvangen dus ben wel blij dat hij nu zelf een berichtje heeft geplaatst. Maar als je op een goede manier zaken wil doen zal je echt de klanten zelf moeten benaderen en het niet zover laten komen als nu. Ikzelf vind het heel spijtig dat het op deze manier moet hij had beter zijn site offline gehaald zodat niemand meer kon bestellen en hij eerst de andere orders kon uitvoeren en oplossen. Misschien is het ook handig om te zorgen dat de site actueel is zodat als mensen bestellen niet het idee krijgen dat het binnen 48 uur geleverd word omdat het er staat. Mocht hij hieraan niet kunnen voldoen dan de mensen zelf mailen. Dat komt anders over dan mensen in het ongewisse te laten want dan gaan de mensen zoeken op internet en kunnen ze stuiten op dingen die U en Ik niet willen zien. En dan krijg je het gevoel dat je dus je geld kwijt ben en hij dus zijn verplichting niet na kom.
Dus hoop echt dat alles goed kom en dat we hier allemaal een positief bericht kunnen zetten over Digitala
Re: DIGITALA
Hallo,
Dit keer is het heel positief nieuws. Digitala is zijn afspraak nagekomen en wil ze daarvoor toch bedanken.
Ik zag het zwaar in maar kreeg gisteren een mailtje dat ze gingen betalen.
Nu dat is dus gebeurt. Ik hoop nu dat alle mensen hun geld terug krijgen of het product wat ze hebben gekocht dan kan Digitala met een schone start beginnen. En hoop ik voor de eigenaar dat het een Positieve wending ga geven aan de zaak zodra alles is opgelost.
Dit keer is het heel positief nieuws. Digitala is zijn afspraak nagekomen en wil ze daarvoor toch bedanken.
Ik zag het zwaar in maar kreeg gisteren een mailtje dat ze gingen betalen.
Nu dat is dus gebeurt. Ik hoop nu dat alle mensen hun geld terug krijgen of het product wat ze hebben gekocht dan kan Digitala met een schone start beginnen. En hoop ik voor de eigenaar dat het een Positieve wending ga geven aan de zaak zodra alles is opgelost.
Re: DIGITALA
Wegens slechte providers waar diverse website's staan ben ik als eigenaar van 38 webwinkels ook overgestapt omdat ik soms slecht bereikbaar of mails niet binnen kwamen en zoek raakte, dus probeer het nu bij een andere zit nogmaals Uw klacht volledig in te sturen.
Ik ben geen eigenaar van deze site maar als collega winkelier ben ik dus ook overgestapt op duurdere maar wel betrouwbare want 1 klacht kost 100 klanten!
Verder adviseer ik elke webwinkel naast de mail adressen van de aanbieder ook een G mail adres voor als er iets mis gaat want die zijn betrouwbaarder!
Verder vraag ik altijd na antwoord of het probleem hier mee is opgelost zodat ik zeker weet dat het in 1 keer goed ging of ga verder met zoeken naar oplossing...
Ook altijd op het oorspronkelijke antwoord reageren want anders lijkt het een nieuwe vraag die soms door ander persoon beantwoord word en als je de eerste vraag niet weet krijg je foute antwoorden!
Tevens worden lange meerdere keren gereageerde meestal beter gelezen omdat dit vaak de lastige problemen zijn die extra aandacht vragen.
Dus stel nooit een nieuwe 2e vraag maar doe dit via oorspronkelijke foute antwoord.
Ik ben geen eigenaar van deze site maar als collega winkelier ben ik dus ook overgestapt op duurdere maar wel betrouwbare want 1 klacht kost 100 klanten!
Verder adviseer ik elke webwinkel naast de mail adressen van de aanbieder ook een G mail adres voor als er iets mis gaat want die zijn betrouwbaarder!
Verder vraag ik altijd na antwoord of het probleem hier mee is opgelost zodat ik zeker weet dat het in 1 keer goed ging of ga verder met zoeken naar oplossing...
Ook altijd op het oorspronkelijke antwoord reageren want anders lijkt het een nieuwe vraag die soms door ander persoon beantwoord word en als je de eerste vraag niet weet krijg je foute antwoorden!
Tevens worden lange meerdere keren gereageerde meestal beter gelezen omdat dit vaak de lastige problemen zijn die extra aandacht vragen.
Dus stel nooit een nieuwe 2e vraag maar doe dit via oorspronkelijke foute antwoord.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 27 okt 2009 10:25
Re: DIGITALA
Na het lezen van verschillende forums en topics ben ik toch wel geschrokken dat ik niet de enige ben die het gevoel krijgt opgelicht te zijn. Heb al een heel dossier met o.a. emails en registraties van mijn telefoongesprekken. 4 september werd beloofd dat er binnen 4 weken geld terug gestort zou worden, bijna 2 maanden en 6 emails verder heb ik nog niets. Aangifte bij de politie heeft geen zin als je je geld terug wilt, je moet het dan via een deurwaarder of de kantonrechter spelen.
Helaas is de heer Van der Veen zijn eerder geplaatste bericht niet nagekomen. Wellicht zijn er meerdere mensen die het nu te lang vinden duren, misschien staan we met z'n allen sterker.
Helaas is de heer Van der Veen zijn eerder geplaatste bericht niet nagekomen. Wellicht zijn er meerdere mensen die het nu te lang vinden duren, misschien staan we met z'n allen sterker.
Re: DIGITALA
ik heb ook zo mijn probleem met digitala. ik wacht inmiddels als sinds 13/05/09 op mijn geld. ik heb al meerdere malen contact met hun gezocht, en krijg elke keer te horen dat ik het geld binnen 2 weken terug kan verwachten.
er zijn hopenlijk inderdaad meer mensen die hier last van hebben, en misschien kan er dan ook wat aan gedaan worden. ik heb maar een strop van 47 euro, maar het gaat natuurlijk om het idee.
er zijn hopenlijk inderdaad meer mensen die hier last van hebben, en misschien kan er dan ook wat aan gedaan worden. ik heb maar een strop van 47 euro, maar het gaat natuurlijk om het idee.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 27 okt 2009 10:25
Re: DIGITALA
Had wederom een bericht op mijn email waarom het toch zoooo lang moet duren. Hieronder een stuk uit deze mail, letterlijk gekopieerd.
Aftersales:.....Uiteraard begrijpen wij uw frustratie, maar het is absoluut geen onzin wat wij verkopen.
Op de website digitala zijn de problemen ontstaan na een technisch probleem in de database met klantgegevens,
inmiddels is er ongeveer 92% van alle problemen opgelost.
Toch jammer dat er nog zoveel klachten rond zwerven op het worldwideweb waaruit blijkt dat de betaling bij deze mensen ook nog steeds niet gedaan is.
Wie oooo wie heeft er een goed idee?? Ik zet me er graag voor in en zo als de schrijver hier boven, ook bij mij gaat het maar om 60 euro, maar het IDEE dat je onrecht wordt aangedaan dat staat me het meeste tegen.
Aftersales:.....Uiteraard begrijpen wij uw frustratie, maar het is absoluut geen onzin wat wij verkopen.
Op de website digitala zijn de problemen ontstaan na een technisch probleem in de database met klantgegevens,
inmiddels is er ongeveer 92% van alle problemen opgelost.
Toch jammer dat er nog zoveel klachten rond zwerven op het worldwideweb waaruit blijkt dat de betaling bij deze mensen ook nog steeds niet gedaan is.
Wie oooo wie heeft er een goed idee?? Ik zet me er graag voor in en zo als de schrijver hier boven, ook bij mij gaat het maar om 60 euro, maar het IDEE dat je onrecht wordt aangedaan dat staat me het meeste tegen.
Re: DIGITALA
Ik heb hetzelfde geval. In juli heb ik twee spelletjes gekocht voor de psp. Leuk voor op vakantie. Helaas werden de spellen maar niet geleverd, dit terwijl ik wel betaald had via ideal. Het is nu november en ondanks vele verzoeken via telefoon en e-mail is Digitala er niet in geslaagd om mij het geld terug te betalen.
Toch hebben ze het mij al meerdere malen beloofd.
Als er meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt met Digitala, laat je horen! Misschien kunnen we samen wel het verschil maken!
Als er mensen zijn die wel met succes hun geld hebben terug gekregen: vertel please hoe je dit gedaan hebt!
Al gaat het maar om een laag bedrag van 42 euro, het gaat om het principe!!
Toch hebben ze het mij al meerdere malen beloofd.
Als er meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt met Digitala, laat je horen! Misschien kunnen we samen wel het verschil maken!
Als er mensen zijn die wel met succes hun geld hebben terug gekregen: vertel please hoe je dit gedaan hebt!
Al gaat het maar om een laag bedrag van 42 euro, het gaat om het principe!!
Re: DIGITALA
op http://www.opgelichtopinternet.nl zijn een aantal gedupeerde verenigd, er loopt momenteel een rechtszaak tegen de eigenaar!!