Even een update. De keuken is gekocht.
Sorry maxx het is toch een Next keuken geworden.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Uiteindelijk gekocht bij Keukenvision in Dordrecht, waren er daar redelijk snel uit.
Ik begin morgen met de aannemer aan de fundering van de aanbouw (waar de keuken voor een deel moet komen), dus over een week of 5 a 6 hoop ik foto's van de keuken te hebben
Ik wil nog wel weer even van jullie expertise gebruik maken. De keuken wordt geplaatst tussen de nieuwe buitenmuur een een zelf te plaatsen binnenmuur. Mede hierdoor konden we de keuken naar onze hand zetten. Het deel met het spoelgedeelte is inclusief passtukken (van 5cm aan weerszijde) 3700, het blad is ook precies 3700. Omdat de muren nog gestuct worden is natuurlijk de vraag waar zetten we die binnenmuur? Precies op 3700? Houden we een paar mm over voor stuclaag + kit etc etc?
Achter de spoelbak hebben we nu geen achterwand, we wouden hiervoor bij de lokale gladhandel een glasplaat gaan halen. Nu vroeg ik me af of het mogelijk zou zijn om die plaat op te laten lichten met bijv led verlichting o.i.d. Beetje het effect wat je in sommige korflades ziet? Iemand hier misschien ervaring mee? Of andere ideeen? Ik ben beslist niet op zoek naar van die lichtbakken die je soms ziet.