@antileugens en asgard,
Inderdaad een inkoppertje. Maar wel in eigen goal want je laat nu weer eens zien dat je niet vies bent om woorden te verdraaien en woorden bij je tegenstanders in de mond te leggen.
Dit zijn zeker niet mijn woorden. Uiteraard verdraait Kuklos de zaken weer volledig. Leer toch eens lezen, man.
Zullen we de bal weer even teurggeven heren? Ik heb
nergens gesteld dat dit door asgard gezegd of geïnsinueerd is. Maar omdat in dit topic asitwas ineens met de dag ziek op de proppen kwam leek het me ene leuk en grappig bedoeld inkoppertje om aan
hem te vragen of flp producten daarbij konden helpen.
Hm, je hebt wel veel vertrouwen in de medische wetenschap.
Je hebt mij nooit horen zeggen dat de medische wetenschap feilloos is. Maar zelfs met al hun fouten heb ik oneindig veel meer vertrouwen in hun dan in allerlei producten waarvan de werking niet wetenschappelijk bewezen is en die aan de mand wordt gebracht door mensen die niets van de medische wetenschap afweten of biologie of biochemie of wat dan, en vaak qua opleidingsniveau het niet bij mij halen en niet in staat zijn wetenschappelijke artikelen en onderzoeken te beoordelen.
Dank je voor dat inkoppertje. Bij MLM word je gewoon doorbetaald. Weer een puntje waar MLM beter scoort.
Tsja en al die sociale voorzieningen zijn ook al zo goed bij mlm.
Het is dus duidelijk dat er in het reguliere bedrijfsleven altijd een strijd gaande is tussen de werknemers (die met zo min mogelijk doen willen wegkomen) en de werkgever (die het liefst een zieke werknemer niet betalen).
Dat is het uitgangspunt van de FNV. Gelukkig echter is het niet waar. Zowel werknemer als werkgever hebben hetzelfde doel.
Ook hier scoort het reguliere bedrijfsleven slechter dan MLM en is er nog een oorzaak waarom de productiemethode daar minder efficient is wat uiteindelijk door de consument betaald moet worden.
Vreemd toch dat jij elke keer concludeert dat mlm beter is, maar jij volgens eigen zeggen geen mlm-er bent en mlm in de wereldeconomie niets voorstelt.
Dus feit is dat je niet weet waarover je praat. Je hebt er geen ervaringen mee en je kent niemand met ervaringen, dus jij weet persoonlijk niets van de resultaten af.
Het enige feit waar we tegenaan lopen is dat de werking van de FLP producten nergens bewezen is op een wijze die een wetenschappelijke test kan doorstaan. En daarmee is de werking dus twijfelachtig en is elke cent die ik ervoor neertel er een teveel. En nogmaals, als jij onderzoeken hebt die bewijzen dat de producten van flp werken, kom er maar mee.
Waarmee ik gelijk je vraag beantwoord, als iemand stelt dat ee product mijn gezondheid kan helpen dan wil ik dat bewezen zien ja.
en je hebt geen wetenschappelijke onderbouwing dat het niet werkt
Nogmaals,
jij stelt dat het werkt, dan dien
jij dat ook te bewijzen.
Aloë Vera kan helpen bij diverse huid- en lichamelijke problemen.
Zelfs daarvan heb je geen bewijs. Alle bewijs die jij hebt zijn testimonials, waarbij zelfs die testimonials gekwalificeerd worden als "van horen zeggen". Zowel voor een rechtbank als een wetenschappelijke toets waardeloos dus.
Ik heb nooit beweerd dat mijn producten medicijnen zijn. Het zijn natuurproducten met ruim 200 voedingsstoffen die er voor kunnen zorgen dat je darmen gereinigd worden waardoor deze 200 voedingsstoffen en de voedingsstoffen in je eten beter door je lichaam opgenomen worden.
Nee, jij hebt een vergelijking getrokken met medicijnen. En zin twee kan je ook niet bewijzen of zelfs maar uitleggen hoe het dan precies werkt. Het enige wat je elke keer hebt is niets, niets wat ook maar enige test kan doorstaan anders dan waar jij in gelooft.