LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Forever Living products (Aloe Vera)

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
The asgard
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 jun 2009 15:37

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door The asgard »

Dan heeft hij gelijk door dat zijn producten niets met de medische wereld van doen hebben.
Ik heb nooit beweerd dat mijn producten medicijnen zijn. Het zijn natuurproducten met ruim 200 voedingsstoffen die er voor kunnen zorgen dat je darmen gereinigd worden waardoor deze 200 voedingsstoffen en de voedingsstoffen in je eten beter door je lichaam opgenomen worden.
Verder is bekend dat Aloë Vera er voor kan zorgen dat de huid zich sneller hersteld. (Zie de rapporten die eerder door MLMAngel zijn gepost)
Als mijn gezondheid in de knel komt (in gewoon Nederlands ik voel me ziek) dan vertrouw ik liever op een arts die hiervoor een opleiding heeft gevolgd en de door hem aanbevolen behandeling en medicijnen dan de producten van iemand die "met eigen ogen heeft gezien dat het werkt" maar geen enkele opleiding op dat vakgebied heeft gevolgd en ook geen kennis heeft van onderzoeksmethodologiën.
En mijn zalfjes haal ik wel bij de apotheek en mijn met vitaminen verrijkte voeding wel bij de supermarkt.
Doe dat vooral Kuklos, mocht je me toch nog nodig hebben, dan hoor ik het t.z.t. wel van je. (Je bent zeker niet de eerste die overstag gaat.)

kuklos
Berichten: 9887
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door kuklos »

@antileugens en asgard,
Inderdaad een inkoppertje. Maar wel in eigen goal want je laat nu weer eens zien dat je niet vies bent om woorden te verdraaien en woorden bij je tegenstanders in de mond te leggen.
Dit zijn zeker niet mijn woorden. Uiteraard verdraait Kuklos de zaken weer volledig. Leer toch eens lezen, man.
Zullen we de bal weer even teurggeven heren? Ik heb nergens gesteld dat dit door asgard gezegd of geïnsinueerd is. Maar omdat in dit topic asitwas ineens met de dag ziek op de proppen kwam leek het me ene leuk en grappig bedoeld inkoppertje om aan hem te vragen of flp producten daarbij konden helpen.
Hm, je hebt wel veel vertrouwen in de medische wetenschap.
Je hebt mij nooit horen zeggen dat de medische wetenschap feilloos is. Maar zelfs met al hun fouten heb ik oneindig veel meer vertrouwen in hun dan in allerlei producten waarvan de werking niet wetenschappelijk bewezen is en die aan de mand wordt gebracht door mensen die niets van de medische wetenschap afweten of biologie of biochemie of wat dan, en vaak qua opleidingsniveau het niet bij mij halen en niet in staat zijn wetenschappelijke artikelen en onderzoeken te beoordelen.
Dank je voor dat inkoppertje. Bij MLM word je gewoon doorbetaald. Weer een puntje waar MLM beter scoort.
Tsja en al die sociale voorzieningen zijn ook al zo goed bij mlm.
Het is dus duidelijk dat er in het reguliere bedrijfsleven altijd een strijd gaande is tussen de werknemers (die met zo min mogelijk doen willen wegkomen) en de werkgever (die het liefst een zieke werknemer niet betalen).
Dat is het uitgangspunt van de FNV. Gelukkig echter is het niet waar. Zowel werknemer als werkgever hebben hetzelfde doel.
Ook hier scoort het reguliere bedrijfsleven slechter dan MLM en is er nog een oorzaak waarom de productiemethode daar minder efficient is wat uiteindelijk door de consument betaald moet worden.
Vreemd toch dat jij elke keer concludeert dat mlm beter is, maar jij volgens eigen zeggen geen mlm-er bent en mlm in de wereldeconomie niets voorstelt.
Dus feit is dat je niet weet waarover je praat. Je hebt er geen ervaringen mee en je kent niemand met ervaringen, dus jij weet persoonlijk niets van de resultaten af.
Het enige feit waar we tegenaan lopen is dat de werking van de FLP producten nergens bewezen is op een wijze die een wetenschappelijke test kan doorstaan. En daarmee is de werking dus twijfelachtig en is elke cent die ik ervoor neertel er een teveel. En nogmaals, als jij onderzoeken hebt die bewijzen dat de producten van flp werken, kom er maar mee.
Waarmee ik gelijk je vraag beantwoord, als iemand stelt dat ee product mijn gezondheid kan helpen dan wil ik dat bewezen zien ja.
en je hebt geen wetenschappelijke onderbouwing dat het niet werkt
Nogmaals, jij stelt dat het werkt, dan dien jij dat ook te bewijzen.
Aloë Vera kan helpen bij diverse huid- en lichamelijke problemen.
Zelfs daarvan heb je geen bewijs. Alle bewijs die jij hebt zijn testimonials, waarbij zelfs die testimonials gekwalificeerd worden als "van horen zeggen". Zowel voor een rechtbank als een wetenschappelijke toets waardeloos dus.
Ik heb nooit beweerd dat mijn producten medicijnen zijn. Het zijn natuurproducten met ruim 200 voedingsstoffen die er voor kunnen zorgen dat je darmen gereinigd worden waardoor deze 200 voedingsstoffen en de voedingsstoffen in je eten beter door je lichaam opgenomen worden.
Nee, jij hebt een vergelijking getrokken met medicijnen. En zin twee kan je ook niet bewijzen of zelfs maar uitleggen hoe het dan precies werkt. Het enige wat je elke keer hebt is niets, niets wat ook maar enige test kan doorstaan anders dan waar jij in gelooft.

asitwas
Berichten: 104
Lid geworden op: 14 mei 2009 00:31

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door asitwas »

Voor het slapen gaan.....
Tsja en al die sociale voorzieningen zijn ook al zo goed bij mlm.
Heb je die nodig dan, wanneer je een stabiel netwerk hebt opgebouwd?
En leg eens uit, waarom wél..., of niet.....
Dat is het uitgangspunt van de FNV. Gelukkig echter is het niet waar. Zowel werknemer als werkgever hebben hetzelfde doel.
Keep dreamin'.....

Truste,

AIW

The asgard
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 jun 2009 15:37

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door The asgard »

Ik kan je in ieder geval meegeven dat je je best hebt gedaan Kuklos, maar helaas...... betreffende de openstaande vragen heb je nog steeds geen antwoord gegeven, dus ik zal nog even wachten met reageren totdat deze beantwoord zijn....anders raak je nog overwerkt en dat kan ik jou en je baas niet aandoen (alweer een onbetaalde ziektedag):D

kuklos
Berichten: 9887
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door kuklos »

Als je nu eens begint met bewijzen dat de producten van flp werken en daarna zorgt dat je kan uitleggen hoe ze precies werken dan sla je in een keer de hele discussie plat.
Scheelt je een hoop "ik heb zelf gezien dat...".

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door antileugens »

Zullen we de bal weer even teurggeven heren? Ik heb nergens gesteld dat dit door asgard gezegd of geïnsinueerd is. Maar omdat in dit topic asitwas ineens met de dag ziek op de proppen kwam leek het me ene leuk en grappig bedoeld inkoppertje om aan hem te vragen of flp producten daarbij konden helpen.
Je liegt en dat is makkelijk te controleren want het staat er letterlijk.

Je hebt mij nooit horen zeggen dat de medische wetenschap feilloos is. Maar zelfs met al hun fouten heb ik oneindig veel meer vertrouwen in hun dan in allerlei producten waarvan de werking niet wetenschappelijk bewezen is en die aan de mand wordt gebracht door mensen die niets van de medische wetenschap afweten of biologie of biochemie of wat dan, en vaak qua opleidingsniveau het niet bij mij halen en niet in staat zijn wetenschappelijke artikelen en onderzoeken te beoordelen.

En dat is niet meer dan een mening. Het grappige is dat als er artikelen komen die laten zien dat Aloë Vera werkt je die negeert en als we je daar niet mee weg laten komen, probeer je de discussie over te zetten op een ander onderwerp.
Tsja en al die sociale voorzieningen zijn ook al zo goed bij mlm.
Dream on. Weet jij wat het bijstandsniveau van een volwassen alleenstaande man is? Dank je voor het inkoppertje.
Dat is het uitgangspunt van de FNV. Gelukkig echter is het niet waar. Zowel werknemer als werkgever hebben hetzelfde doel.
Hm, dat mag je dan eens bewijzen. De feiten wijzen de andere kant op, namelijk dat de werkgever het voor elkaar heeft gekregen de eerste dag van ziek zijn niet te hoeven betalen uit angst dat de werknemer anders te snel ziek zou zijn. Hoe je daaruit kunt concluderen dat werknemer en -gever hetzelfde doel hebben is me een raadsel. Wat het wel laat zien is dat het met die sociale voorzieningen toch niet zó goed gesteld is.
Vreemd toch dat jij elke keer concludeert dat mlm beter is, maar jij volgens eigen zeggen geen mlm-er bent en mlm in de wereldeconomie niets voorstelt.
Ach, wat leuk: Weer een insinuatie. Als je eerlijk zou zijn zou je weten dat als iemand op onrechte manier een MLM bedrijf verdedigd ik dáár tegen ageer. En je weet donders goed dat ik, als resultaat van die houding, al meerdere malen voor tégenstander ben uitgemaakt.
Maar natuurlijk zie je dat niet zo en is deze insinuatie van je natuurlijk ook geen persoonlijke aanval.
Het enige feit waar we tegenaan lopen is dat de werking van de FLP producten nergens bewezen is op een wijze die een wetenschappelijke test kan doorstaan. En daarmee is de werking dus twijfelachtig en is elke cent die ik ervoor neertel er een teveel. En nogmaals, als jij onderzoeken hebt die bewijzen dat de producten van flp werken, kom er maar mee.
Waarmee ik gelijk je vraag beantwoord, als iemand stelt dat ee product mijn gezondheid kan helpen dan wil ik dat bewezen zien ja.
Sorry, ik hoef enkel naar het Duitse artikel te verwijzen. Weer een leugen van je dus.
Nogmaals, jij stelt dat het werkt, dan dien jij dat ook te bewijzen.
Grappig, nadat je in dezelfde post dit zegt: "Zullen we de bal weer even teurggeven heren? Ik heb nergens gesteld dat dit door asgard gezegd of geïnsinueerd is."
Hahaha, eigen goal.
Zelfs daarvan heb je geen bewijs. Alle bewijs die jij hebt zijn testimonials, waarbij zelfs die testimonials gekwalificeerd worden als "van horen zeggen". Zowel voor een rechtbank als een wetenschappelijke toets waardeloos dus.
Jawel, neem alleen het duitse artikel maar.
Nee, jij hebt een vergelijking getrokken met medicijnen. En zin twee kan je ook niet bewijzen of zelfs maar uitleggen hoe het dan precies werkt. Het enige wat je elke keer hebt is niets, niets wat ook maar enige test kan doorstaan anders dan waar jij in gelooft.
Net zoals jij de vergelijking met de wereldeconomie trekt. In tegenstelling tot Asgard die hetzelfde blijft zeggen, ging jij het echter ineens hebben over een bedrijfstak toen je met die STELLING in de problemen kwam. Het is dan ook overduidelijk waarom je werkelijk je argumenten tegen MLM niet wilt toetsen op het reguliere bedrijfsleven.

Cyntia51
Berichten: 75
Lid geworden op: 18 sep 2007 18:51

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Cyntia51 »

Liegen en bedriegen, dat doen de anti-mlm'rs. Vanaf heden weiger ik nog langer mlm met hoofdletters te schrijven.
Als ik een dergelijk bedrijf zou zijn, zou ik dit soort uitspraken absoluut verbieden. Op alles heb jij een antwoord maar de intelligentie om écht op een onderwerp in te gaan, ontbreekt bij jou. Jij papagaait zoals je bent gehersenspoeld en je hebt het niet eens in de gaten. Knap hoor, of in mijn milieu: chapeau! Ach ja, sektegedrag en vooral niet zelf nadenken.

Met vriendelijke groet,

Madeleine

PS: mlm heeft op de wereldmarkt geen enkele invloed omdat het zó verschrikkelijk klein is maar jij doet alsof het een wereldwijd concept is wat invloed heeft op de wereldeconomie. In jullie taal: sukkel.

Met vriendelijke groet,

Madeleine

The asgard
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 jun 2009 15:37

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door The asgard »

@Madeleine

Ik geloof niet dat wij al kennis gemaakt hebben. Toch reageer ik even op je post.
Het is me namelijk niet helemaal duidelijk over wie je het nu eigenlijk hebt. Je koppelt liegen en bedriegen aan de anti-MLM'rs en geeft vervolgens af op MLM. Over wat voor uitspraken heb je het eigenlijk? En van wie?

Met de vriendelijke groeten,

Lambert

Cyntia51
Berichten: 75
Lid geworden op: 18 sep 2007 18:51

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Cyntia51 »

Nee Lambert, ik koppel liegen en bedriegen aan jullie eigen woorden: Wij, de tegenstanders liegen en beriegen en zijn ook nog eens sukkels. Helaas zijn de sukkels de mensen die in mlm stappen en nooit een cent zullen verdienen.

Met vriendelijke groet

Madeleine

PS: Waarom zijn dezelfde producten bij de drogist 33% van de prijs van een gelijkwaardig product van mlm?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door antileugens »

@asgard:

Zoals je inmiddels wel gezien hebt zijn er mensen onder de anti-MLM'ers die een beetje simpel zijn en liever vasthouden aan hun mening dan de feiten onder ogen zien. Feiten zoals:
Ad de Beer, fervent tegenstander en self-confessed oplichter.
MLMAngel: meerdere malen op leugens betrapt.
Kuklos: Inmiddels ook al op meerdere leugens betrapt
Nog een aantal andere tegenstanders die wegens grove leugens door de moderator een ban opgelegd hebben gekregen.

En dan dit:
Waarom zijn dezelfde producten bij de drogist 33% van de prijs van een gelijkwaardig product van mlm?
Weliswaar geen echte leugen maar wel de zoveelste uitspraak die een zeer simpel persoon, net als alle andere meningen die ze heeft verkondigd, neerzet alsof het een waarheid is maar die ze niet kan onderbouwen.

Eigenlijk is het wel zielig.

Cyntia51
Berichten: 75
Lid geworden op: 18 sep 2007 18:51

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Cyntia51 »

typisch weer papagaai gedrag. De tegenstanders zijn dom, kunnen niet nadennken. Tja, het probleem voor jullie is dat de tegenstanders juist kunnen nadenken, het zijn slimme mensen en daar zijn jullie zo bang voor. Maar goed, waarom zijn dezelfde producten bij een drogi st 33% van de prijs van gelijkwaardige producten die via mlm worden verkocht. Nee, er wordt natuurlijk geen echt antwoord gegeven omdat dit de hele manier van het beloningssysteem is, en ment gewoon weigert dit te onderkennen. Het heeft niets te maken met de verkoop van producten maar alles met het ontwikkelen van een downline.

Ik zal nooit tegenstanders als leugenaars neerzetten en als sukkels. Sekte leden zullen alles gebreuken om tegenstanders de mond te snoeien en dat doen jullie. Jammer.

Met vriendelijke groet,

Madeleine

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door antileugens »

Nee hoor, er zijn best wel slimme tegenstanders die zinnige vragen stellen. Alleen hier vind je ze niet; de tegenstanders hier ontwijken de vragen, plaatsen meningen als feiten en in het algemeen hebben ze niet eens door wanneer ze onderuit gaan. Bovendien zijn de meeste tegenstanders hier er niet vies van te liegen, mensen op te lichten etc. Dat zijn FEITEN. Daarom hoef ik ze ook niet neer te zetten als leugenaars; ik hoef enkel te wijzen op de feiten. En dat heb ik gedaan. Alleen is het wel duidelijk dat je het niet zo op hebt met feiten, wat in jouw geval heel begrijpelijk is. Jammer, maar zo is het nou eenmaal.
De enige die weigert de waarheid te onderkennen zijn de tegenstanders. Maar als je dat prettig vind moet je dat vooral doen.
De laatste die iemand de mond wilde snoeien was overigens (het word saai)....een tegenstander. Ook dat is een feit en daarmee is het een feit dat jij de waarheid niet onder ogen wilt zien. Net zo als het een feit is dat jij je stelling dat GELIJKWAARDIGE producten in een reguliere winkel voor 33% van de prijs kunt kopen weigert te onderbouwen met, jaja, daar heb je ze weer: FEITEN. Terwijl inmiddels wel is bewezen dat het juist de reguliere bedrijven zijn die hun producten met tot wel 5000% winstmarge aan de consument slijten.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door mlmangel »

Het zijn natuurproducten met ruim 200 voedingsstoffen die er voor kunnen zorgen dat je darmen gereinigd worden waardoor deze 200 voedingsstoffen en de voedingsstoffen in je eten beter door je lichaam opgenomen worden.
Is hier enig wetenschappelijk bewijs voor? En hoe gaat dit in zijn werk, dat reinigen?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door antileugens »

Goeie vraag. Jammer dat er nog zoveel vragen aan de tegenstanders open staan maar daar zullen we maar mee leren leven.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door antileugens »

Heel ff gegoogeled en dit gevonden. Heb het natuurlijk nog niet in detail kunnen doornemen maar het lijkt in elk geval meer onderbouwd dan die 'Skepsis' artikelen: http://www.wholeleafaloe.com/aloevera/a ... ystem.html


asitwas
Berichten: 104
Lid geworden op: 14 mei 2009 00:31

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door asitwas »

dat de tegenstanders juist kunnen nadenken,
Kijk..., een beetje humor tussendoor kan geen kwaad.....
En hoe gaat dit in zijn werk, dat reinigen?
Je stamp 3x op de grond..., bakt een spiegeleitje..... pakt wat Dreft, (lekker vettig), knijpt je neus dicht... en spuiten en schrobben maar....

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door jor »

eplaatst op 29 Jun 2009 23:56 door asitwas

Je stamp 3x op de grond..., bakt een spiegeleitje..... pakt wat Dreft, (lekker vettig), knijpt je neus dicht... en spuiten en schrobben maar....
Opnieuw onzinnig en volkomen offtopic, Abusemail verzonden.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door antileugens »

Volkomen terecht Jor. Ik heb dat niet gedaan omdat de vorige keer de moderator ook niet ingreep en ik gewoon de onzin van JvE negeer. Bovendien was je me al voor en ik zie het nut niet in van meerdere abusemails. Maar ik kan me volledig vinden in je abusemail. Het commentaar van JvE is pure forumvervuiling.

asitwas
Berichten: 104
Lid geworden op: 14 mei 2009 00:31

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door asitwas »

Gut gut gut...., wat zijn we het weer met elkaar eens....
De grootste onzin en persoonlijke aanvallen vliegen hier over het forum en dan eens een keer zo'n zinnetje tussen door, drijt onze corrupte off-topic politieman Jor met assistent de kast op?
Zielig........
Je bent trouwens een griezelige man, AL.....
Jor staat hier wel bekend als klikspaan (verstuur je abusemail maar weer, jor).

Ga maar weerr lekker verder met jullie onderlinge abuse......
AIW, jve, karel, je gaat je gang maar......

Gesloten