LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eva Lorna F.I.A.G.

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Pierre

Eva Lorna F.I.A.G.

Ongelezen bericht door Pierre »

Wie heeft er wel eens van Eva Lorna gehoord.
Van haar finacieel directeur, Thierry Filibert, heb ik een brief ontvangen waarin vermeld wordt dat ik DEFINITIEF 31000 Euro heb gewonnen. Het is (volgens de brief) ABSOLUUT DE WAARHEID en DE RESULTATEN ZIJN VANDAAG DEFINITIEF!!
Ik ben warempel de enige in het land die de WINNENDE CHEQUE zal ontvangen.
Het enige wat ik moet doen is het "persoonlijk acceptatieformulier van de cheque" ondertekenen en versturen. O,ja en even 33 Euro voor de organisatie- en portokosten overmaken.

Wie oh wie heeft ook deze "****" ontvangen :?:

Gast

Re: Eva Lorna F.I.A.G.

Ongelezen bericht door Gast »

Nooit maar dan ook nooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit intrappen. :!: :!:

Gast

Re: Eva Lorna F.I.A.G.

Ongelezen bericht door Gast »

Vandaag ook een brief ontvangen met aankondiging gegarandeerde prijs van 15.500 euro. Na checken op internet bleek het dus oplichterij te zijn. Zeer misleidend opgesteld deze brief.

momo
Berichten: 133
Lid geworden op: 25 okt 2003 14:49

Re: Eva Lorna F.I.A.G.

Ongelezen bericht door momo »

zoveel mensen krijgen zulke brieven!
toen ik voor t eerst zo'n brief kreeg dacht ik ook dat ik miljonair was, ik moest alleen ff de JA enveloppe opsturen, niet gedaan ,want achteraf hoorde ik dat dus mijn hele fam. zo'n prijs had gewonnen.
als ik zulke post krijg, kijk ik er niet eens naar ,het gaat linearecta de papierbak in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat soort bedrijven moeten ze eens aanpakken! maar ja hoe????????????want hoe goed je ook zoekt er staat bijna nooit een afz.bij
dat is nog het meest storende :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x

tdevries50

Re: Eva Lorna F.I.A.G.

Ongelezen bericht door tdevries50 »

Ik heb gister ook een brief ontvangen van de financieel direkteur, Thierry Filibert van Eva Lorca en niet Lorna, zal dezelfde wel wezen. Ook ik was de enigste winnaar in heel Nederland van 15.500 euro.Ik kan het geld verdubbelen maar dan moet ik eerst mijn persoonlijk Acceptatieformulier opsturen plus nog eens 33,00 euro overmaken voor de kosten van het aangetekend verzenden van mijn gewonnen cheque.Nou mooi niet dus., volgens mij pure oplichterij.

bo39
Berichten: 197
Lid geworden op: 03 jul 2003 16:14

Re: Eva Lorna F.I.A.G.

Ongelezen bericht door bo39 »


lieske
Berichten: 73
Lid geworden op: 13 okt 2003 21:23

Re: Eva Lorna F.I.A.G.

Ongelezen bericht door lieske »

trap er maar in, kunnen we een nieuwe klaagmuur bouwen

J.Jansen

Re: Eva Lorna F.I.A.G.

Ongelezen bericht door J.Jansen »

Lieke, jij hebt zeker geen vrienden hè? Ja, dan moet je je eigen wel vermaken met de hele dag op je pc! Wat een uitkomst is zo,n ding dan hè?

MVG. J. Jansen.

momo
Berichten: 133
Lid geworden op: 25 okt 2003 14:49

Re: Eva Lorna F.I.A.G.

Ongelezen bericht door momo »

jamaar............................lieske vind dat ze overal antwoord op heeft, kan je heftige discussies mee voeren hoor....................ahm.
enne...............lekkere dag gehad met CH???????????????????

lieske
Berichten: 73
Lid geworden op: 13 okt 2003 21:23

Re: Eva Lorna F.I.A.G.

Ongelezen bericht door lieske »

ik ben een realiste, dat kan ook opbeurend zijn voor mensen die blij zijn dat ze er niet als een blind paard ingestonken zijn.

Gast

Re: Eva Lorna F.I.A.G.

Ongelezen bericht door Gast »

Nee bij Lieske komt de SRV wagen nog in de straat en de rest bestelt ze gewoon via het internet. Brengen de boodschappen tot in de keuken.

Denk ik hoor! :roll: :P

lammert

Re: Eva Lorna F.I.A.G.

Ongelezen bericht door lammert »

tipje
Als zo'n mailing met de post komt, gewoon retour afzender, betalen zij ook nog eens de extra kosten..........

Armand

Re: Eva Lorna F.I.A.G.

Ongelezen bericht door Armand »

Ook ik ontving de bevestiging dat ik de enige in nederland was die de prijs van € 15.500,- of verdubbeld zelfs € 31.000,- zou krijgen. Gegarandeerd. Het vreemde hiervan is dat deze bevestiging al op 25 okt. in de brievenbus lag, terwijl de actie pas 1 nov. ingaat. Bovendien moet je meteen reageren. Ben je te laat (wat is te laat?) Dan gaat je kans voorbij. Tevens valt het me op, dat er nergens een adres of telefoonnummer vermeld staat. Krijg je dus je prijs niet, dan kun je nergens reclameren. Deze actie stinkt van alle kanten. Niet doen dus. Bespaar je de € 33,- :(

Gesloten