LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 Klanten"service" en garantie Nokia

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
GaryWhite

Tele2 Klanten"service" en garantie Nokia

Ongelezen bericht door GaryWhite »

Eerder vanavond een zeer onaangenaam gesprek gehad met xxx (of iets van die strekking).

Een maand of drie geleden heb ik een abonnement afgesloten voor mijn vriendin, met daarbij een Nokia Supernova. Vannacht begint dat ding opeens uit zichzelf sms'jes te versturen. Telefoon uitgezet en vanmorgen kon mn vriendin haar telefoon niet meer aan de praat krijgen. De toetsen op de slide werken niet meer, dus kon zij haar pin niet bevestigen, waardoor het toestel onbruikbaar is.

Klantenservice gebeld en zeer vriendelijk te woord gestaan door een callcenteragent. Zij draaide het riedeltje af over dat Tele2 8 dagen garantie biedt en daarna alles overdraagt aan Nokia omdat dat 'makkelijker' is. Ik heb haar geprobeerd duidelijk te maken dat ik geen overeenkomst heb met Nokia, maar met Tele2. Zij gaf aan dat ze mij begreep, maar dat ze niets voor me kon doen, anders dan mij het telefoonnummer geven van Nokia.

Nadat ik aangegeven heb daar niet mee akkoord te gaan en dat ik er op sta dat Tele2 haar verplichtingen nakomt gaf zij aan verder niets meer te kunnen doen. Daarop heb ik aangegeven een supervisor te willen spreken en na enig aandringen lukte dat ook. De ellende begon toen echter pas. Ik het hele verhaal nog een keer vertellen, waarop hij me onderbrak en weer de bal naar Nokia toespeelde. Ik gaf aan niets met Nokia te schaften te hebben, maar wel met Tele2, waarop mij tot drie keer toe, met overslaande stem, werd toegeschreeuwd: "Bent u weleens bij Nokia binnengeweest?!". Wederom gaf ik aan een overeenkomst te hebben met Tele2 en niet met Nokia, waarop mij op een zeer badinerend toontje werd gevraagd of ik verwachtte dat men een soldeerbout op kantoor had liggen. Nee, dat verwacht ik niet. Ik verwacht dat Tele2 zich houdt aan de Nederlandse regelgeving omtrent garantie en er dus zorg voor draagt dat het toestel bij Nokia komt. Het toontje van Joris werd steeds geïrriteerder en hij stuurde aan op een confrontatie, waarop ik zei: "niet zo doen, je stuurt erop aan dat je kunt ophangen en dat gebeurt niet". Joris: "ik bepaal zelf wel of ik ophang!!" Ik: "Doe geen moeite, ik weet genoeg en hang zelf op"

Toen meteen een mail naar de klantenservice gestuurd, maar daar heb ik nog niets op vernomen. Ik zit dus met een kapot toestel en ik kan 'm nergens heen sturen. Maar goed, dat vind ik niet het ergste. Het ergste vind ik dat ik uitgekafferd wordt door iemand die met droge ogen durft te beweren dat Tele2 legaal 8 dagen garantie geeft. Toen ik hem de wetsartikelen wilde noemen bedankte hij daarvoor. Het lijkt erop dat Tele2 louter verkopen wil, maar aan service een broertje dood heeft en daarbij niet schroomt om de klant uit te kafferen.. on-voor-stel-baar

JANE D

Re: Tele2 Klanten"service" en garantie Nokia

Ongelezen bericht door JANE D »

Je kunt ook gewoon naar een NSP en daar het toestel laten repareren.

Menno1

Ongelezen bericht door Menno1 »

Nokia Service point bij jouw in de buurt is te vinden:
http://www.nokia.nl/nokia-in-je-buurt-o3
Nokia geeft standaard 25 maanden garantie op haar telefoons. Hopelijk is het wel een toestel uit de EU. Tele2 heeft wat dat betreft een negatief imago... Maar Nokia is daarin de moeilijkste niet, mocht het een niet EU toestel betreffen.

Btw. Tele2 is een prijsvechter en bespaard dus op klantenservice. Wat maar weer blijkt uit dit voorbeeld.

WebServiceTele2

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Beste GaryWhite,

Ik ben een medewerker van Tele2 en het betreurd mij dat u zo te woord bent gestaan door iemand van onze klantenservice. Inhoudelijk had hij echter wel gelijk en u kunt voor de garantie van uw toestel terecht bij een nokia carepoint bij u in de buurt.

Tele2 heeft hier bewust voor gekozen zodat de klant zo snel mogelijk het toestel weer in bezit heeft.

Met vriendelijk groet,

Tele2 webservice

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

Ik ben een medewerker van Tele2 en het betreurd mij

Zou ik een andere werkgever zoeken :lol:

zsazsa

Ongelezen bericht door zsazsa »

Ik ben een medewerker van Tele2 en het betreurd mij

Zou ik een andere werkgever zoeken

Waarom gaat u geen andere site zoeken voor uw geklaag!
Wat een saai leven heeft u, een en al negativiteit!

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

zsazsa

Waarom gaat u geen andere site zoeken voor uw geklaag!
Wat een saai leven heeft u, een en al negativiteit!

Wie bent u om dat te beoordelen en om er over te oordelen?? een medewerker?
Uw reacties alhier gaan alleen maar over telefonie en internet :wink:
Dit is een consumenten site waar je klachten mag plaatsen.
Dus ipv anderen van advies te voorzien heb ik dus nu een klacht.
En Ja soms met een sarcastisch trekje :lol:

Vriendelijke groeten T

Gesloten