LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] anno 2010

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
angel1978

Re: anno 2010

Ongelezen bericht door angel1978 »

@marieke,

als je wil discussieren, kom dan met een duidelijk aantoonbaar punt dat ook te verifieren is ( dus met bronvermelding ) en dan gaan we het daar wel over hebben. Dan wil ik met alle plezier daarover met je discussieren, maar ga niet in het wilde weg iedereen beschuldigen van zieken als niet iedereen het met je eens is.

Mensen bepalen hier zelf of het tijd is om met de discussie te stoppen of niet.. Of jij daaraan meedoet is voor jezelf om te bepalen, maar ik zie toch al meerdere keren dat je dit ook voor anderen probeert te doen.. Dit is een open forum. Houd je eigen bijdragen dan ook netjes en je zult ( op enkele vasten trollen hier na ) ook normale reacties terugkrijgen...

De reden waarom jullie bijdragen als chatten gezien werd is niet die 'fijne dag' waar je nu op doelt, maar het oeverloos beppen over van alles en nog wat tussen 2 personen.. Dat kan prima in een 1-tweetje ( msn, telefoon e.d. ).. Een discussie is meer dan dat en bedoelt om argumenten uit te wisselen, te bediscussieren..

Wil je dus iets aan de kaak stellen ? Laat maar horen dan...

alexandrea-polowitzka

Ongelezen bericht door alexandrea-polowitzka »

mar42

Ongelezen bericht door mar42 »

:oops: :oops: :oops:
Sorry sorry , mijn excuses,aan angel en OI dat had ik niet gezien.

neem me niet kwalijk :oops: :oops:

marieke2407

Ongelezen bericht door marieke2407 »

hallo angel
mijn topic is gestart op 8 juni,toen begonnen we te praten,9,10 jun daarna pas weer deze week de 28ste toen was er reaktie en zijn we verder gegaan en toen kwamen de leuke reakties..over chatten en weet ik wat....het gaat helemaal niet over en weer...
ja nu de laatste dagen omdat er een paar tussen zitten...

wat bedoe je nou met maak je punt lees het begin en dat is min standpunt klaar uit...en niks meer en minder...de overheid maakt er een zooitje van wij zijn de dupe....

en als je dan per ongelik omda ik moeilijk tup een fout maak,ipv 700 wat 200 had moeten zijn,ik bedoelde rond de 200..maar ach...er is zoveel gedeclareerd.

en beppen tussen twee mensen het gaat over de borden bij scheveningen dat ik die ook ken ja...dan rij je de zee in......nou nou wat een gebep....heb je van voor dat eind gelezen?

wat vind je zelf van de stellingen di we geven?
ik behod mar en kiz alleen maar voor dat ze zich onnodig boos maken ,en dat willen ze graag....

en als mensen het niet wilen lezen dan slaan ze het toch over?er zijn zat onderwerpen.maar dit zijn mensen die gaan alle topics af,heb ik gezien,allemaal en zoveel negatieve dingen schrijven,dat je daar kotsmiseelijk van zou worden,ik niet heb net lekkere een ijsje op..dus..
geen last van :D

angel ik probeer je iets uit te leggen,niet in boosheid gewoon normaal....
dat je mijn schrijven niet boos opvat
,sinds ik ook gezegd heb dat ik melding heb gemaakt is het inees bij sommige verdacht stil....???????????mvg marieke

mar42

:? :?
kreeg mailtje van tros radar, dat het verboden is om te chatten.
en dat dit een waarschuwing is. de volgende keer word ik verbannen van het forum.

Discuseren mag wel, maar allen ik chat :?
of heeft de rest ook zo'n mail gehad???

__oi__

Ongelezen bericht door __oi__ »

Heb geen mail gehad. Neem aan dat Marieke dan wel een mail heeft gehad, aangezien zijn ook aan het chatten was. Wellicht kan zij dat zelf beantwoorden.

Alhoewel ik de waarschuwing terecht vind lijkt mij een ban nogal overdreven. Ik ben overigens ben ik niet degene die er melding van heeft gemaakt.
Denk dat je dat aan Marieke te danken hebt die de post, zoals zij zelf aangeeft, heeft gemeld aan Tros Radar.
Denk alleen niet dat dit de reactie is waar zij op hoopte....

mar42

Ik beschuldig ook helemaal niemand :? :?
ik vraag alleen of iemand anders ook nog zo'n mail heeft gehad.

En zoals je hopelijk hebt gelezen heb ik ook mijn verontschuldigingen aan je aan geboden, ivm verkeerde berichten waarop ik antwoord had gegeven.

marieke2407

Ongelezen bericht door marieke2407 »

hallo allemaal,

idd kreeg dezelde mail.
maar ik heb gisteren gevraagd of ze mijn account op willen heffen en alle berichten willen verwijderen,ik heb geen zin in dit gezeur....
chatten is totaal geen sprake van..en dat radar dat ook denkt nou dat zegt mij genoeg over radar,maar denk dat het een standaard mail is...
dus als je mij niet meer ziet?dan ben ik weg....ik ben best in voor een lekker discussie maar van op alle slakken zout leggen daar wordt ik misselijk van,en toch reageer je ,dat weten ze...en dat vinden ze heerlijk,ik heb wel een idee wie gemaild heeft ,wandt ie gene zie je ineens niet meer ,raar,...

dus gisteren middag al gemaild,dat ik dat wilde nog geen antwoord maar wel dit???nee dat heeft niet met elkaar te maken...
ook al wordt het niet verwijderd ik kom niet meer...en lees dus ook niks meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bij deze neem ik afscheid...ik meen het,je zult me nergens meer viden vanaf dit tijdstip het is nu 19.03 en ik stop er mee...
ik wens iedereen het aller beste toe behalve de ......wat angel al noemde ..wat was het trollen?hihiih

je kan het slap vinden maar dat is het niet,ik heb gewoon geen zin om elke keer je te moeten verdedigen wat je bedoelt,terwijl mensen donders goed weten wat je bedoeld...

mensen allemaal een fijne zomer en een fijn leven
kiz het beste en mar ook?mijn grote vriendinnen zo gezegd???
mvg marieke

Wijsmand

Ongelezen bericht door Wijsmand »

Als je de berichten over angel leest dan klikt deze wel vaker bij de Tros !
Zelf werd hij beticht dit forum altijd met proxyservers te benaderen.

Niets van aan trekken en gewoon blijven schrijven.

mar42

:wink: :wink: Doe ik ook zeker.

__oi__

Ongelezen bericht door __oi__ »

Marieke2407 schrijft:
ik heb wel een idee wie gemaild heeft
ik ook :roll:

Marieke 2407 schrijft:
oh ja nog even ik heb een mail naar radar gestuurd,dat er een paar zitten te irriteren..dan weten jullie dat vast! bijdeze..net verstuurd 10 min terug!
Marieke 2407 schrijft:
sinds ik ook gezegd heb dat ik melding heb gemaakt

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

hij
......

Angel is een ZIJ!

Wijsmand

Ja hoor het is echt een man goed lezen mafketel ! Heb je je vakantie al geboekt bij Martin Gaus gifkikker :lol:

Hij is volgens zijn eigen schrijven een ICT-er.

Vraag maar eens aan Wilmamazone op het volgende weblog:

http://cryptocheilus.wordpress.com/

Het is een verrader eerste klas en dhc spoort niet. Komt niet verder dan katten :wink: :arrow:
Laatst gewijzigd door Wijsmand op 30 jun 2009 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.

dhc

mafketel ! Heb je je vakantie al geboekt bij Martin Gaus gifkikker
Bij dit soort teksten denk ik meestal:
Schrijver dezes heeft een heel klein l*lletje...

En hoe noem je een vrouwelijke ICT'er? ICTeuse?ICTerin? ICTeresse?
Een vent die zich Angel noemt....right!

Wijsmand

Het is een verrader eerste klas en dhc spoort niet. Komt niet verder dan katten
:wink: :arrow:

Pilletjes innemen beste man van 63-jaar uit Mokum :shock: Op jouw soort reageer ik niet meer :idea: :arrow:

dhc

Dat lijkt me een heel goed idee, ik heb je nl. nog niet kunnen betrappen op een inhoudelijke reactie in welk topic dan ook..
Zal ik even wat quotes van jou plaatsen?
Ze zijn niet zo moeilijk te vinden, staan bol van de emoticons. En da's echt iets voor kinderen onder de 10.....

mar42

:? :? :shock: en waar vallen deze gespreken dan onder.

Discussie ofzo. :twisted:

kiz

Ongelezen bericht door kiz »

En hoe noem je een vrouwelijke ICT'er? ICTeuse?ICTerin? ICTeresse?
ICT'ster?
Je hebt toch geen moeite met een digivrouwen dhc? Anders moet ik je toch naar je eigen uitspraak verwijzen...
Schrijver dezes heeft een heel klein l*lletje...

We zijn nu toch al volledig off-topic, dus deze kan er ook nog wel bij.

dhc

Geplaatst op 30 Jun 2009 20:33 door mar42

--------------------------------------------------------------------------------

en waar vallen deze gespreken dan onder.

Discussie ofzo.
Ga jij effe lekker Frans Bauer luisteren!
Echte chatmusic.....

Weer een topic naar de kl*te.

mar42

:? :?

Gesloten