LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] anno 2010
Re: anno 2010
Niets van aantrekken Mar Angel is een gluiperd en die dhc is al verbannen door de Tros. Een ander alias van die man was. "Caruso" nooit een zinnige bijdrage van die man alleen maar mensen de grond intrappen...zielig figuur eigenlijk.
Hij denkt dat ik een klein geslachtsdeel heb, feit is dat ik een aardige cup heb
Laat maar gaan die travestieten.
Hij denkt dat ik een klein geslachtsdeel heb, feit is dat ik een aardige cup heb
Laat maar gaan die travestieten.
En toch kan ie nog steeds een reactie plaatsen...dhc is al verbannen
Caruso?
Volgens mij is er hier iemand ernstig de weg kwijt...
Nee, die van jou verdienen een prijs...nooit een zinnige bijdrage
Tja... als je niet weet waar je over praat, zou ik vooral over de klok en de klepel beginnen...Als je de berichten over angel leest dan klikt deze wel vaker bij de Tros !
Zelf werd hij beticht dit forum altijd met proxyservers te benaderen.
Niets van aan trekken en gewoon blijven schrijven.
Volgens mij was ik in een heel normaal gesprek met mar42 terechtgekomen en ook met marieke kon ik 't eigenlijk prima vinden.. Had in ieder geval niet het idee dat deze 2 problemen met mijn reacties hadden..
Maar zou het vooral aan wilmaamazone vragen.. die heeft een ban ( hoewel zij WEL gebruik kan maken van proxys hier ).. Lijkt me een zinvolle manier om daarmee om te gaan...
Ben inderdaad bang dat Marieke slachtoffer geworden is van haar eigen daden.. Had van mij niet gehoeven ( hoewel het natuurlijk kan dat nog iemand van de reageerders dit bij de redactie heeft gemeld ).. Maar zoals ik de redactie de laatste jaren ken lezen ze eerst het hele topic door en gaan dan pas naar iedereen waarbij het nodig is reageren.. Aangezien de rest wel volgens Marieke vervelend reageerde, maar niet de forumregels overtrad, zullen die geen reactie hebben gekregen..
Mar42 en marieke helaas dus blijkbaar wel wegens chatgedrag ( maar daar waren ze door een aantal op een helaas niet zachtzinnige manier al op gewezen )...
Maar ik zie dat een aantal aan het proberen is om dit topic ook om zeep te helpen.. zo te zien gaat het ze nog lukken ook
dhc is nog niet geband maar je vroegere alias "caruso" wel intelligente old boy. Je manier van schrijven, verloochent je.
En Angel1978 jij bent een gluiperdje 1e klas. Mijn verwijzing is cryptocheilus.
En Angel1978 jij bent een gluiperdje 1e klas. Mijn verwijzing is cryptocheilus.
Als de bovenstaande berichten uitgezonder die van angel, geen chatten is.
En die van marieke en mijzelf wel, nou schiet mij dan maar volledig lek.
Dan moet heel het forum opgeschoond worden want dan bestaat dit hele forum uit chatten.
En als dit bericht van mij dan ook weer onder chatten valt, nou schiet mij dan maar dood
En die van marieke en mijzelf wel, nou schiet mij dan maar volledig lek.
Dan moet heel het forum opgeschoond worden want dan bestaat dit hele forum uit chatten.
En als dit bericht van mij dan ook weer onder chatten valt, nou schiet mij dan maar dood
@mar42,
bovenstaande is inderdaad chatten, daarom ook mijn verwachting dat een aantal dit topic aardig om zeep hebben geholpen.
Een gedeelte van de berichten hier op het forum bestaat inderdaad uit chatberichten, hoewel ook daar soms wel argumenten worden uitgewisseld..
Het verschil is puur het feit dat de redactie op een bepaald topic gewezen wordt en daar dan in gaat kijken. Er is hier namelijk geen actieve moderator, maar alleen een passieve die reageert op het moment dat er via het klachtenformulier een reactie over een topic binnenkomt.. Zolang die niet getriggerd wordt zal het meeste blijven staan...
Helaas was Marieke zelf de trigger door het topic aan te melden bij de redactie ( zoals ze zelf meldt ).. Weliswaar had ze een ander doel voor ogen, maar het gevolg is dat de redactie ook jullie chat tegenkomt ( ze lezen vaak het hele topic door voor zover mogelijk ) en hier wat van zegt..
bovenstaande is inderdaad chatten, daarom ook mijn verwachting dat een aantal dit topic aardig om zeep hebben geholpen.
Een gedeelte van de berichten hier op het forum bestaat inderdaad uit chatberichten, hoewel ook daar soms wel argumenten worden uitgewisseld..
Het verschil is puur het feit dat de redactie op een bepaald topic gewezen wordt en daar dan in gaat kijken. Er is hier namelijk geen actieve moderator, maar alleen een passieve die reageert op het moment dat er via het klachtenformulier een reactie over een topic binnenkomt.. Zolang die niet getriggerd wordt zal het meeste blijven staan...
Helaas was Marieke zelf de trigger door het topic aan te melden bij de redactie ( zoals ze zelf meldt ).. Weliswaar had ze een ander doel voor ogen, maar het gevolg is dat de redactie ook jullie chat tegenkomt ( ze lezen vaak het hele topic door voor zover mogelijk ) en hier wat van zegt..
Oke dank je voor je uitleg angel
Weer even een discussie punt, betrekking hebbende op de overheid die geld verspilt van ons allemaal.
Vandaag op de radio over een subsidie, die is verleent door de staatsloterij van heel veel(exact weet ik het niet meer) geld.
Om onderzoek te doen naar de konten(billen) van vrouwen, hoe daar op gereageerd word en hoe dit bekeken word.
HEEL zinnig, en ook HEEL belangrijk zo'n onderzoek hoor, wat aardig wat kost. En zou dit een bijdrage kunnen leveren aan de samenleving??? Brengt dit geld in het laatje???? Krijgt de burger hier wat voor terug?? Kunnen wat met de uitkomst van dat onderzoek??
Nee ik denk van niet en dus weer een zinloze uitgave post, die wij met zijn alle betalen.
Vandaag op de radio over een subsidie, die is verleent door de staatsloterij van heel veel(exact weet ik het niet meer) geld.
Om onderzoek te doen naar de konten(billen) van vrouwen, hoe daar op gereageerd word en hoe dit bekeken word.
HEEL zinnig, en ook HEEL belangrijk zo'n onderzoek hoor, wat aardig wat kost. En zou dit een bijdrage kunnen leveren aan de samenleving??? Brengt dit geld in het laatje???? Krijgt de burger hier wat voor terug?? Kunnen wat met de uitkomst van dat onderzoek??
Nee ik denk van niet en dus weer een zinloze uitgave post, die wij met zijn alle betalen.
Ligt er maar aan waar je van houd
Whahahahahahaha jij bent echt lachen
Ik ken mijn Margreetjes of zijn het Margrietjes wel hoor
Laatst gewijzigd door welkomthuis op 02 jul 2009 23:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik hoorde het ook. Maar zoals zo vaak is het enigszins opgeleukt door de radio(presentator), en onderzoek op internet wijst uit dat van het bericht nagenoeg niets waar is.Vandaag op de radio over een subsidie, die is verleent door de staatsloterij van heel veel(exact weet ik het niet meer) geld.
Het blijkt echter niet te gaan om de nederlandse staatsloterij, maar de Arts Council of Wales die Sue Williams sponsort voor een bedag van 20.000 pond ( 24.000 euro).
http://science.slashdot.org/article.pl? ... 29/1733250
(er zijn overigens nog veel meer links hierover met dezelfde info aangezien dit nieuws in Engeland nogal opzien heeft gebaard)
Deze engelse artiste heeft het bedrag dus in Engeland 'gewonnen'. Vervolgens wordt 'gewonnen' vertaald naar loterij. En van loterij wordt vervolgens staatsloterij gemaakt. Bericht heeft dus helemaal niets met Nederland te maken, en al helemaal niet met de Staatsloterij
Kost de nederlandse belastingbetaler dus niets.
Dat scheelt dan weer, ik had ook echt zoiets is nederland echt van god los aan het raken ofzo.
Ben blij dat het nep is. Goed dat je het ook had gehoord en dat je het hebt opgezocht.
Ben blij dat het nep is. Goed dat je het ook had gehoord en dat je het hebt opgezocht.
Door de markt vrij te geven, bij zowel taxibedrijven als energie leveranciers, voor concurentie en het toelaten van nieuwe bedrijven en nieuwe taxi bedrijfjes.
Komt nu de ellende daarvan, zoals bij de taxi in amsterdam, dat je gewoon je klant dood kan slaan, als de klant het niet eens is met jouw berekening van de rit.
En dit geld ook voor energie leveranciers, de problemen die mensen hebben en ondervinden.
En dan beweren als overheid, dat dat goed is voor de burger, gezonde concurentie.
Ja we zien het, alleen maar ellende en narigheid.
Wat gaat het volgende insident worden, iemand die de directeur van de energie leverancier achter zijn bureau weg trekt, en van hem eist, dat zijn problemen opgelost moeten worden. En anders sla ik je bovenop je bouns.
En de overheid doet hier niks aan, ja schuiven het probleem van zich af, en je moet het zelf maar uitzoeken. Daar doen zij niks aan, is hun probleem ook niet zeggen ze dan.
Ja dat is makkelijk zeg, eerst mensen opzadelen met dit soort problemen, en puntje bij paaltje, als het mis gaat hun handen ervan trekken.
Net zoals Klink ook, de rechter oordeelt dat het rook verbod onterecht is, en dat er gewoon gerookt mag worden in kleine cafés. En dan doodleuk zeggen dat hij gaat zoeken om deze café's te mogen controleren en boetes uit mag delen.
Noem dit gewwon kinderachterig gedrag, van niet zijn zin krijgen, dan ga ik wat anders verzinnen.
En dan vinde ze het ook gek dat er zoveel mensen op Wilders gaan stemmen, niet omdat de mensen dit zo graag willen, maar om aan het kabinet duidelijk te maken dat de burgers het zat zijn allemaal, en hun stem nu laten horen.
Komt nu de ellende daarvan, zoals bij de taxi in amsterdam, dat je gewoon je klant dood kan slaan, als de klant het niet eens is met jouw berekening van de rit.
En dit geld ook voor energie leveranciers, de problemen die mensen hebben en ondervinden.
En dan beweren als overheid, dat dat goed is voor de burger, gezonde concurentie.
Ja we zien het, alleen maar ellende en narigheid.
Wat gaat het volgende insident worden, iemand die de directeur van de energie leverancier achter zijn bureau weg trekt, en van hem eist, dat zijn problemen opgelost moeten worden. En anders sla ik je bovenop je bouns.
En de overheid doet hier niks aan, ja schuiven het probleem van zich af, en je moet het zelf maar uitzoeken. Daar doen zij niks aan, is hun probleem ook niet zeggen ze dan.
Ja dat is makkelijk zeg, eerst mensen opzadelen met dit soort problemen, en puntje bij paaltje, als het mis gaat hun handen ervan trekken.
Net zoals Klink ook, de rechter oordeelt dat het rook verbod onterecht is, en dat er gewoon gerookt mag worden in kleine cafés. En dan doodleuk zeggen dat hij gaat zoeken om deze café's te mogen controleren en boetes uit mag delen.
Noem dit gewwon kinderachterig gedrag, van niet zijn zin krijgen, dan ga ik wat anders verzinnen.
En dan vinde ze het ook gek dat er zoveel mensen op Wilders gaan stemmen, niet omdat de mensen dit zo graag willen, maar om aan het kabinet duidelijk te maken dat de burgers het zat zijn allemaal, en hun stem nu laten horen.