LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Saturn ; gekocht is gekocht en garantie tot aan de deur

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
chanel60

Saturn ; gekocht is gekocht en garantie tot aan de deur

Ongelezen bericht door chanel60 »

Ik heb 28 mei j.l een etna gasfornuis bij Saturn Rotterdam gekocht, is op zaterdag 6 juni bij mij afgeleverd ,de bezorger is weg en na uitpakken zie ik dat er schade is aan de klep en na 1 keer gebruiken , blijkt aan de binnenkant van de la een soort roest te komen. Ik ben daarna een week bezig geweest om Saturn te bellen , maar daar nemen ze geen telefoon op ,de 8e dag krijg ik iemand aan de telfoon die mij een nummer geeft wat ik zelf maar moet bellen. Het nummer werkte niet meer, uiteindelijk ben ik maar naar Saturn toe gegaan en daar op de klanten service kreeg ik een nieuw telefoonnummer wat ik zelf maar moest bellen. Heb ik gedaan , maar bij Etna kreeg ik te horen dat als ik de opdrachtgever ben ook de kosten moet betalen. Dat het beter is dat Saturn dat door moet geven. Maar bij Saturn weigeren ze dat te doen. Een hele aardige man aan de telefoon zei ; gekocht is gekocht en garantie tot aan de deur !!

A.Warnaar

Re: Saturn ; gekocht is gekocht en garantie tot aan de deur

Ongelezen bericht door A.Warnaar »

dat zal ff lekker worden zeg! Een aangetekende brief versturen met foto's erbij.

Zo zie je maar weer. Voortaan uitpakken als de bezorger er nog is en niet accepteren als de goederen beschadigd zijn! Heb je ook gelijk een getuige. Triest hoor.

killdog

Ongelezen bericht door killdog »

Saturn is een bedrijf waar het gewoon een zootje is dat klopt ze brengen het gewoon thuis en verder red je maar :wink: maar bij Mediamarkt(waar ik zelf ook zit) weet ik dat als ze gaan bezorgen het ook thuis installeren.
en als er een beschadiging op zit dan nemen ze dit product mee terug word het retour gezet en krijgt de klant een nieuwe zowel een koelkast als computer gasfornuis etc. kortom Saturn loopt leeg en mediamarkt loopt goed vol.

Quintus Sertorius

Ongelezen bericht door Quintus Sertorius »

Grappig gezien Media Marks en Saturn hetzelfde concern is;)

killdog

JUIST! maar niet dezelfde bezorg/klantenservice, Saturn is het dochterbedrijf van mediamarkt maar ze zijn nog steeds concurrenten van elkaar, en ik hoor toch wel eens van klanten dat ze niet altijd even tevreden zijn over saturn.

mukkiefuk

Ongelezen bericht door mukkiefuk »

Saturn is een bedrijf waar het gewoon een zootje is dat klopt ze brengen het gewoon thuis en verder red je maar Wink maar bij Mediamarkt(waar ik zelf ook zit) weet ik dat als ze gaan bezorgen het ook thuis installeren.
en als er een beschadiging op zit dan nemen ze dit product mee terug word het retour gezet en krijgt de klant een nieuwe zowel een koelkast als computer gasfornuis etc. kortom Saturn loopt leeg en mediamarkt loopt goed vol.
Komende van een iets te overijverige medewerker denk ik dat ik dit maar met GROTE korrels zout ga nemen.

Jij hoopt zo zeker opslag te krijgen??

killdog

dat is nou ook weer niet de bedoeling misschien ben ik wel iets te overijverig :wink: maar goed iedereen weet dat het bij saturn wat anders is geregeld en ik loop stage bij mediamarkt dus opslag heb ik niet zoveel aan
Laatst gewijzigd door killdog op 01 jul 2009 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.

A.Warnaar

Ongelezen bericht door A.Warnaar »

wat anders is geregeld
Sorry maar ik weet dat niet. Niet iedereen weet dat dus blijkbaar. Dat is dan een zeer vreemde gang van zaken. Het hoort niet anders te zijn! De consument betaald voor het product wat hij/zij geleverd krijgt en wel onbeschadigd! ongeacht wie het komt bezorgen.

killdog

klopt heeft u helemaal gelijk in :wink: maar er zijn 2 verschillende bezorgdiensten en die hebben ook allebei een verschillende service.

RTD-Z

Ongelezen bericht door RTD-Z »

Zelfs alle mediamarkt en saturn vestigingen onderling zijn concurrenten van elkaar .

Een LCD tv in Zoetermeer was duurder dan in Rotterdam ligt er net aan hoeveel concurrentie er in de buurt zit zoals its,bcc ectect heel raar .

Net als elk filiaal een eigen reklamefolder met verschillende aanbiedingen per winkel ook zo dom.

En dan nog eens de B-kwalitiet die ze verkopen zoals met een Panasonic LCD 200 euro goedkoper dan its mooi wel met B-componenten en garantie ja dan moet toestel naar polen vaag bedrijf beide trouwens..

chanel60

Ongelezen bericht door chanel60 »

maar al bij al ben ik een maand verder , en nemen ze bij Saturn nog steeds geen telefoon op , ben ik zaterdag j.l toch nog een keer er naar toe gegaan ,waar ik dus toch weer 30 km voor moet rijden .
Bij de klantenservice sturen ze je naar de informatiebalie , met de mededeling dat ik het toch telefonisch af moet handelen , en het gelijk de dag van bezorging had moeten doen. Volgens de mevrouw aan de informatie balie kunnen hun er niets meer aan doen.

Dus bijelkaar genomen heb ik een nieuw gekocht Etna gasfornuis , met roest lade en gevlekt deksel waar ik het dan maar mee moet doen!! Ik zal ook iedereen afraden bij Saturn te kopen , en gewoon weer als van ouds bij de kleine winkels waar gelukkig nog wel goede service wordt verleend.Uiteindelijk ben je dan nog goedkoper uit.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Chanel -

probeer anders eens rechtstreeks via Etna.
Geef daarbij aan dat de winkelier niet wil meewerken om een oplossing te bedenken.

Gesloten