Ja! Ik weet nu dat je een vriezer niet met een schrovendraaier moet ontdooien
Ik heb mijn inbouwkoelkast stukgemaakt, en wil deze graag vervangen. De Ikea verkoopt de koelkast echter alleen als geheel met de kitchenette, die €700,- kost terwijl een vergelijkbaar koelkastje max. €150,- is.
(ATTITYD / ser. nr. 90037551)
Het is van origine een whirlpool, maar die mogen deze apparaten alleen aan ikea leveren. Normale witgoed dealers mogen 'm niet bestellen.
Het koelkastje heeft ook bijzondere maten: HxBxD: 56x54,5x56cm. en dan nog inbouw ook!
Het flauwe is: Je krijgt 'm er bij de ikea los bij!
Kan iemand mij helpen?
Bij voorbaat dank!
Herman.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Koelkast Kitchenette Ikea onvervangbaar?
-
Re: Koelkast Kitchenette Ikea onvervangbaar?
Zoek eens tussen camping of boot koelkasten of daar iets in zelfde maat word geleverd of neem een ander merk in deze maat die vermoedelijk uit zelfde fabriek komt.
Of probeer het elders in Europa want soms is het daar (zelfs ikea is niet overal hetzelfde) of ze daar wel los leverbaar zijn.
Of probeer het elders in Europa want soms is het daar (zelfs ikea is niet overal hetzelfde) of ze daar wel los leverbaar zijn.
-
Bedankt voor de tips! Dat worden mijn volgende stappen.
Campingkoelkasten heb ik al n beetje naar gekeken, maar ik heb nu net, tusen mn eerste en deze post in, een afspraak gemaakt om een tweedehandsje op te halen met de exact goede maten. Via marktplaats. De gouden tip was "typ eens koelkastje" in !
Campingkoelkasten heb ik al n beetje naar gekeken, maar ik heb nu net, tusen mn eerste en deze post in, een afspraak gemaakt om een tweedehandsje op te halen met de exact goede maten. Via marktplaats. De gouden tip was "typ eens koelkastje" in !
Geachte staat er een productie nr in.Lijkt zo een normale maat te zijn .post deze ook eens bij keukens. T
-
Dank! Ik heb 'm bij keukens geplakt.
Ik ben nog steeds benieuwd naar de reactie(s) - want (erg toevallig.. ) mijn buurvrouw zit met precies hetzelfde probleem dus misschien kan ik er meer regelen.
Ik ben nog steeds benieuwd naar de reactie(s) - want (erg toevallig.. ) mijn buurvrouw zit met precies hetzelfde probleem dus misschien kan ik er meer regelen.
Met deze maten vallen ze volgens mij onder de noemer Bar koelkasten.
google daar maar eens op
Groet T
google daar maar eens op
Groet T
-
Beste allen!
Ik heb er eentje gevonden, met een subtiel andere maat, maar na een beetje klussen past ie er in!
Nog bedankt voor de hulp!
Ik heb er eentje gevonden, met een subtiel andere maat, maar na een beetje klussen past ie er in!
Nog bedankt voor de hulp!