LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] folder gamma geldigheid 01.07.09

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
JOHNNYBEN
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jul 2009 21:22

folder gamma geldigheid 01.07.09

Ongelezen bericht door JOHNNYBEN »

Gamma heeft folder verspreid, met aanbiedingen, welke alleen op 01.07.09 geldig zijn, waaronder " 30% korting op alle verduisterende rolgordijnen".
Wij schaffen 2 Velux rolgordijnen voor Velux dakramen aan bij de Gamma in Ede. Als caissière prijs heeft aangeslagen, blijkt korting niet van toepassing. Zij begrijpt het ook niet, en heeft al meerdere vragen hierover gehad. Zij belt met bedrijfsleider? en wij horen vervolgens, dat de korting alleen voor rolgordijnen geldt en niet voor Velux verduisteringsrolgordijnen. Wij zijn met stomheid geslagen en laten de producten vervolgens bij de kassa achter. Thuis nog geprobeerd om een klacht te mailen, maar dat kan dus niet bij Gamma. Ook nog gebeld met de vestiging, maar het na 2 pogingen (niet opgenomen)opgegeven. Wij gaan ons heil nu elders zoeken, maar wij vinden dit een hele slechte actie van Gamma.[/b]

prd
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 jun 2008 21:15

Re: folder gamma geldigheid 01.07.09

Ongelezen bericht door prd »

Mee eens. Heb ditzelfde meegemaakt met horgordijnen. In de folder stond een x-korting op de horren van merk x, waarna later bij de kassa bleek dat dit niet voor alle series van het betreffende merk gold. Qua bereikbaarheid via internet zijn vrijwel alle bouwmarkten een groot probleem. Volgens mij doen ze dit bewust.

Lullig.

plurk
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 mei 2006 22:21

Re: folder gamma geldigheid 01.07.09

Ongelezen bericht door plurk »

Stond er in de advertentie niet: Alleen Gamma Verduisteringsrolgordijnen?

Anders gewoon een briefje naar het hoofdkantoor van Gamma:

Intergamma B.V.
Postbus 100
3830 AC Leusden
Nederland

Succes

16again
Berichten: 16405
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: folder gamma geldigheid 01.07.09

Ongelezen bericht door 16again »

Mogelijk krijg je via het hoofdkantoor alsnog een kortingsbon voor dat artikel.
Zoniet, dan kun je je beklagen bij de consumentenautoriteit:
http://www.consuwijzer.nl/Overige_pagin ... _klacht_in
Bij genoeg klachten krijgt de Gamma dan de consumentwaakhond achter zich aan.

The Sandman
Berichten: 137
Lid geworden op: 12 feb 2009 21:44

Re: folder gamma geldigheid 01.07.09

Ongelezen bericht door The Sandman »

In mijn ogen staat er verderop in de folder (staat ook op het bonnetje voor op de krant) een advertentie voor deze verduisterende rolgordijnen. Daar wordt het produkt aangegeven een ook de prijzen. Op geen enkele wijze wordt er gesproken over het speciale Velux produkt. dat is immers niet een gewoon rolgordijn, maar een speciale voor Velux-dakvensters.

In mijn ogen is de afwijzing volledig terecht.

JOHNNYBEN
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jul 2009 21:22

Re: folder gamma geldigheid 01.07.09

Ongelezen bericht door JOHNNYBEN »

iedereen dank voor de reactie.
Nog even voor The Sandman: ik denk dat je je ogen dan toch maar eens moet laten nakijken. De folder waarnaar ik verwijs bestaat uit 4 pagina's. De 1e pagina gaat over kortingen op 01.07.09
Nergens in deze folder wordt nog verwezen naar rolgordijnen. Er wordt nergens verwezen naar Velux, maar dat wordt ook nergens uitgesloten. En in mijn beleving is een Velux verduisterend rolgordijn, dan nog steeds een rolrordijn die binnen de categorie " alle verduisteende rolgordijnen" valt

eentje
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 jun 2009 13:54

Re: folder gamma geldigheid 01.07.09

Ongelezen bericht door eentje »

Folder nog ff online bekeken... en er staat echt

30% korting op alle verduisterende rolgordijnen.

zonder uitzonderingen te noemen.
Ik zou het eens opnemen bij Intergamma.

plurk
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 mei 2006 22:21

Re: folder gamma geldigheid 01.07.09

Ongelezen bericht door plurk »

en al wat bekend over de afloop?

VELUX
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jul 2009 10:34

Re: folder gamma geldigheid 01.07.09

Ongelezen bericht door VELUX »

Beste Jonnyben,

VELUX verduisterende rolgordijnen zijn inderdaad wat de naam al zegt verduisterende rolgordijnen. Alleen zijn ze alleen toepasbaar op VELUX dakvensters.

Aangezien er in de Gamma folder niet expliciet staat dat VELUX verduisterende rolgordijnen zijn uitgesloten voor deze kortingsactie, willen wij voor jullie een uitzondering maken en jullie namens VELUX alsnog eenmalig deze korting voor twee verduisterende rolgordijnen toekennen. Je kunt hiervoor contact opnemen met de Customer Service van VELUX: tel. 030 - 6.629.629, e-mail [email protected] en vragen naar Claudia.

Met vriendelijke groet,
VELUX Nederland B.V.

Gesloten