LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ijsprijs postcodeloterij

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ggdrie
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jun 2009 14:47

ijsprijs postcodeloterij

Ongelezen bericht door ggdrie »

heb weer een geweldige prijs gewonnen. postcodeloterij kun je alleen bellen als je 20 eurocent per minuut betaald. internet niet mogelijk.
2006 had ik ook zo'n maffe reclamestuntprijs van B&J ijs. Heb toen gezegd dat het geld van zo'n geweldige prijs van mij mogen doneren aan een goed doel. ze vonden het jammer dat ik niet tevreden was met de prijs. HALLO HOE OUD ZIJN WE? we zijn geen kleuters meer geef dat ijs aan een bejaardehuis of weet ik wat maar val mij er niet mee lastig en iedereen in mijn omgeving vind het een lachertje. Bij de Postcodeloterij denken ze echt dat we niet meer tot 10 kunnen tellen.[/b]

Dirkie
Berichten: 2954
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: ijsprijs postcodeloterij

Ongelezen bericht door Dirkie »

Het ijs van de ijsprijs is echt heel erg lekker en best de moeite waard om op te halen. En je kunt het altijd zelf nog weggeven aan een goed doel.

koos&roos
Berichten: 48
Lid geworden op: 08 nov 2008 13:17

Re: ijsprijs postcodeloterij

Ongelezen bericht door koos&roos »

Waarschijnlijk betaald de postcodeloterij niet eens voor het ijs, maar is het een vorm van marketing vanuit B&J uit.

Dus waarom belachelijk? zie het als een troostprijs..... en lekker dat het is :lol:

rieja
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 mei 2009 12:41

Re: ijsprijs postcodeloterij

Ongelezen bericht door rieja »

ook ik heb al vele malen de ijsprijs gewonnen(hahaha)
Ik vind het ijs echt vies dus heb hem na de eerste keer niet meer op gehaald.
Zou hem dus ook niet aan een bejaarden tehuis willen geven.
ben zelf ook al op z'n leeftijd.
Geef dat geld aan stichting AAP of KIKA.
granny

Gesloten