LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PIXMANIA >> slechte zaak !!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Ziepie
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jan 2008 01:04

PIXMANIA >> slechte zaak !!

Ongelezen bericht door Ziepie »

Heel slecht.....iets te koop aanbieden en dan maar de helft leveren..............
Men had een mooie aanbieding op internet staan, een HD beamer (epson EH-tw2800) met gratis wide screen sherm van 92 inch voor 1599 euro, het was een promo actie. Ik heb deze besteld rond 13 mei 2009. Op 15 mei had men zonder overleg met mij de bestelling verandert in alleen de beamer, het scherm was spoorloos verdwenen. Ik had nog een print van de bestelbevestiging van pixmania met beamer en scherm gemaakt. Ze hebben alleen de beamer afgeleverd. Ik heb voor aflevering van de beamer al gebeld en gemaild, zonder een antwoord van hun te krijgen, daarna ook mijn rechtsbijstand erop gezet en een ingebrekestellignsbrief gestuurd, maar alles had geen resultaat. De aanbieding van beamer met gratis scherm bleef ook een hele maand staan voor deze weggehaald werd.

Uiteindelijk anderhalve maand later kreeg ik eindelijk een reactie terug: een mailtje van hun waarin stond dat het een foutje was, ik kon de beamer terug sturen. Echter als je de kleine letters leest, zie je dat je daar ook nog voor moet betalen. :evil:

Mijn vraag, mag dat zomaar, iets te koop aanbieden op internet, dat een dikke maand erop laten staan en dan zeggen dat het een foutje was? En dat terwijl je er een maand geleden al opmerkzaam op gemaakt bent? Als je dan zo'n fout maakt, haal het er dan gelijk af en wacht daar niet een maand mee.

Mijn advies, niets meer bestellen bij dit waardeloos bedrijf.
Zo hoor je niet met klanten om te gaan.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: PIXMANIA >> slechte zaak !!

Ongelezen bericht door jor »

Er bestaat al een topic van dit ( inderdaad ) waardeloze bedrijf.

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=38676

Ziepie
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jan 2008 01:04

Re: PIXMANIA >> slechte zaak !!

Ongelezen bericht door Ziepie »

Sorry die had ik niet gezien

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: PIXMANIA >> slechte zaak !!

Ongelezen bericht door jor »

Kan gebeuren hoor, geen probleem( behalve dan met Pixmania ). :wink:

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: PIXMANIA >> slechte zaak !!

Ongelezen bericht door ron1 »

Ieder geval is weer anders, wij hebben ook regelmatig iets besteld bij dit bedrijf, 100% in orde, het is denk ik gewoon pech hebben.

Gesloten