| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Miles2call stopt ermee: beltegoed nog geldig tot 31 juli 09
Miles2call stopt ermee: beltegoed nog geldig tot 31 juli 09
Vandaag, 29 juni 09, een brief van Airmiles ontvangen dat de samenwerking met miles2call wordt beeindigd. Wij hebben 2 mobieltjes, allebei met een miles2call simkaart. Werkte allemaal prima totdat in april de eerste problemen al rezen. Ik kreeg een sms dat binnen 7 dagen moest worden opgewaardeerd omdat anders de gsm geblokkeerd zou worden. En dat terwijl ik ruim 1600 miles beltegoed had. Opgewaardeerd via internet in buitenland want daar zijn geen opwaardeerkaarten te koop. De laatste weken lukte opwaarderen met miles niet. Ik heb toen vijf euro overgemaakt als beltegoed. Bleek te zijn overgemaakt naar Buckaroo! Na 1 week nog steeds geen beltegoed bijgeschreven. Opwaardeerkaarten zouden o.a. bij Bruna te koop zijn. Bruna verkoopt ze echter niet meer. Op klachten naar Miles2call wordt niet gereageerd. Ook niet door Airmiles, die verwijst naar Miles2call.
Volgens de brief is opwaarderen met airmiles vanaf 4 juli a.s. niet meer mogelijk. Beltegoed opmaken kan tot uiterlijk 31 juli. Er wordt voorgesteld om over te stappen naar Simyo. De opgegeven website werkte echter niet. Later trouwens weer wel. Het ziet ernaar uit dat de consument hier flink de dupe van wordt. Want lang opgespaarde airmiles die omgezet zijn in miles2call belminuten zijn na 31 juli gewoon "verdampt".
Volgens de brief is opwaarderen met airmiles vanaf 4 juli a.s. niet meer mogelijk. Beltegoed opmaken kan tot uiterlijk 31 juli. Er wordt voorgesteld om over te stappen naar Simyo. De opgegeven website werkte echter niet. Later trouwens weer wel. Het ziet ernaar uit dat de consument hier flink de dupe van wordt. Want lang opgespaarde airmiles die omgezet zijn in miles2call belminuten zijn na 31 juli gewoon "verdampt".
Laatst gewijzigd door ombre op 02 jul 2009 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Miles2call stopt ermee: beltegoed nog geldig tot 31 juli 09
2vertel mij wat!!
ik heb inderdaad ook in april moeten opwaarderen terwijl ik nog 5000 miles had staan .
op 1 juli met air-miles gebeld , zij kunnen niets doen, ik moest maar contact opnemen met miles2clall of een boze brief sturen.
Ik heb nog gezegd dat dit wel erg makkelijk is voor `klantenservice`
hoe krijg ik nu mijn resterende belminuten vergoed??
Ik denk dat ze per 31 juli als sneeuw voor de zon verdwenen zijn.
Eigenlijk vind ik dat Airmiles de resterende miles gewoon terug moet zetten op je pas
ik heb inderdaad ook in april moeten opwaarderen terwijl ik nog 5000 miles had staan .
op 1 juli met air-miles gebeld , zij kunnen niets doen, ik moest maar contact opnemen met miles2clall of een boze brief sturen.
Eigenlijk vind ik dat Airmiles de resterende miles gewoon terug moet zetten op je pas
vertel mij wat!!
Wij hebben ook 2 telefoons met nog 8000 airmiles oftewel 80 euro beltegoed. Het is toch te gek dat een provider zich terugtrekt en laat weten dat je nog 1 maand de tijd hebt om het tegoed op te maken?Hoe zit dat juridisch, weet iemand dat? Op de website van miles2call staat nog helemaal geen informatie, doen blijkbaar gewoon of er niets aan de hand is. Adresgegevens om een klacht in te dienen zie ik ook nergens.
Wat een vreemde situatie dat de airmiles ineens niet meer ingewisseld kunnen worden en daarnaast opgemaakt moeten worden voor 31 juli
En dat net in de vakantietijd voor mij deze week tot en met 7 augustus
Wordt ik nu per 31 juli afgesloten ? terwijl ik toch wil blijven bellen
Kortom je schaft een telefoon aan,gebruik je airmiles, en dan maar even een berichtje dat je na 31 juli geen gebruik meer mag maken van je airmiles, dus anders ben je ze kwijt
Ter compensatie wordt symyo aangeboden met 5 euro beltegoed
(krijg je dus ook als je gewoon nieuwe klant wordt) dus die airmiles directeur xxx is m.i. onbetrouwbaar
Dus veel extra gedoe (nummer overzetten,10 dagen wachten,) en dat tijdens de vakantie
Ik begin nu wel heel erg aan dat airmiles gedoe te twijfelen!
Een ruime compensatie had op z'n plaats geweest ik pik dit absoluut niet,zo ga je toch niet met je klanten om ?
Van mij mogen ze dat hele airmiles gedoe afschaffen, geef maar een cent korting op de benzine !
En dat net in de vakantietijd voor mij deze week tot en met 7 augustus
Wordt ik nu per 31 juli afgesloten ? terwijl ik toch wil blijven bellen
Kortom je schaft een telefoon aan,gebruik je airmiles, en dan maar even een berichtje dat je na 31 juli geen gebruik meer mag maken van je airmiles, dus anders ben je ze kwijt
Ter compensatie wordt symyo aangeboden met 5 euro beltegoed
(krijg je dus ook als je gewoon nieuwe klant wordt) dus die airmiles directeur xxx is m.i. onbetrouwbaar
Dus veel extra gedoe (nummer overzetten,10 dagen wachten,) en dat tijdens de vakantie
Ik begin nu wel heel erg aan dat airmiles gedoe te twijfelen!
Een ruime compensatie had op z'n plaats geweest ik pik dit absoluut niet,zo ga je toch niet met je klanten om ?
Van mij mogen ze dat hele airmiles gedoe afschaffen, geef maar een cent korting op de benzine !
Ook ik heb in het verleden gezocht naar een adres van miles2call daar ik twee maal had opgewaardeerd en van mijn airmiles waren afgeschreven terwijl deze niet als beltegoed waren bijgeschreven
Ook als je airmiles belde kreeg je een vreemd verhaal
Nu blijkt KPN achter miles2call te zitten dezelfde eigenaar als Symyo, blijkbaar willen ze van miles2call af en de klanten naar Symyo overzetten
Hoeveel bonus zal de Heer XXX hiervoor krijgen,vast meer dan die 5 euro die wij gratis mogen bellen
Als een actie niet goed loopt dan heb je toch wel enig verantwoordelijkheidsgevoel voor je klanten en doe dat in ieder geval niet in de vakantietijd, hopelijk roept de redactie van radar de Heer XXX eens op het matje !
Ik voel me behoorlijk beet genomen !

Ook als je airmiles belde kreeg je een vreemd verhaal
Nu blijkt KPN achter miles2call te zitten dezelfde eigenaar als Symyo, blijkbaar willen ze van miles2call af en de klanten naar Symyo overzetten
Hoeveel bonus zal de Heer XXX hiervoor krijgen,vast meer dan die 5 euro die wij gratis mogen bellen
Als een actie niet goed loopt dan heb je toch wel enig verantwoordelijkheidsgevoel voor je klanten en doe dat in ieder geval niet in de vakantietijd, hopelijk roept de redactie van radar de Heer XXX eens op het matje !
Ik voel me behoorlijk beet genomen !
-
shantyman1
Ook ik ben de pineut; op 20 juni via IDEAL €20,00 voor beltegoed laten afboeken van mijn rekening (naar Buckaroo dus.......) en niet bijgeschreven op mijn mobiel.
RABO kan niets doen (aangifte bij politie was hun advies),
Contact via je mobiel (1200) met klantenservice blijkt zowel miles2call als Air Miles tegelijk te bedienen (2 petten) of met huistelefoon (06-16601200) Zij raden je aan om via het online emailformulier je klacht neer te leggen; je kunt echter alleen niet meer inloggen zo is mijn ervaring de afgelopen 6 dagen. De juffrouw zei dat ze de meest recente gegevens niet op haar scherm kon zien (mijn €20,00 dus) en derhalve ook niets doen ..........
Ook in februari had ik al klachten met opwaarderen.
Als je heel goed en lang zoekt vindt je op de website de volgende gegevens:
miles2call B.V.
Postbus 496
1200 AL Hilversum
KvK nummer 32121226
opta registratie nummer 941601
Wellicht handig voor de aangifte bij de politie
RABO kan niets doen (aangifte bij politie was hun advies),
Contact via je mobiel (1200) met klantenservice blijkt zowel miles2call als Air Miles tegelijk te bedienen (2 petten) of met huistelefoon (06-16601200) Zij raden je aan om via het online emailformulier je klacht neer te leggen; je kunt echter alleen niet meer inloggen zo is mijn ervaring de afgelopen 6 dagen. De juffrouw zei dat ze de meest recente gegevens niet op haar scherm kon zien (mijn €20,00 dus) en derhalve ook niets doen ..........
Ook in februari had ik al klachten met opwaarderen.
Als je heel goed en lang zoekt vindt je op de website de volgende gegevens:
miles2call B.V.
Postbus 496
1200 AL Hilversum
KvK nummer 32121226
opta registratie nummer 941601
Wellicht handig voor de aangifte bij de politie
Vanwege het overmaken van een bedrag voor het opwaarderen van mijn miles2call beltegoed en het niet uitvoeren daarvan heb ik contact gehad met Buckaroo.
Zij hebben het volgende gemaild:
Beste Miles2Call,
Onderstaande consument geeft aan zijn bestelling niet te hebben ontvangen en geen reactie op zijn mails (behalve de automatische replies) te hebben gekregen.
Zouden jullie daarom dit met spoed op willen pakken?
De betaling is 24/6 in goede orde ontvangen en verwerkt. (factuur 0617987382)
Ik hoor graag,
Met vriendelijke groet,
XXX
Manager Merchant Services
Buckaroo Online Payment Services
Postbus 40222, 3504 AA UTRECHT
Zonnebaan 9, 3542 EA UTRECHT
The Netherlands
tel: +31 30 711 50 00
direct: +31 30 711 50 23
fax: +31 30 711 50 01
email: XXX
web: www.buckaroo.nl
Deze actie heeft nog steeds geen gevolg gehad en ik verwacht ook niet dat er restitutie komt. Vermoedelijk vertrekt miles2call met de noorderzon met meeneming van alle overgemaakte gelden en airmiles spaarpunten.
Derhalve ga ik aangifte bij de politie doen zoals in dit forum al eerder is voorgesteld. Ook al zal het niet veel uithalen misschien, maar wie weet.
Hierbij spoor ik elke benadeelde aan hetzelfde te doen.
Airmiles, Miles2call en Buckaroo spelen allemaal onder hetzelfde hoedje!
Zij hebben het volgende gemaild:
Beste Miles2Call,
Onderstaande consument geeft aan zijn bestelling niet te hebben ontvangen en geen reactie op zijn mails (behalve de automatische replies) te hebben gekregen.
Zouden jullie daarom dit met spoed op willen pakken?
De betaling is 24/6 in goede orde ontvangen en verwerkt. (factuur 0617987382)
Ik hoor graag,
Met vriendelijke groet,
XXX
The Netherlands
Deze actie heeft nog steeds geen gevolg gehad en ik verwacht ook niet dat er restitutie komt. Vermoedelijk vertrekt miles2call met de noorderzon met meeneming van alle overgemaakte gelden en airmiles spaarpunten.
Derhalve ga ik aangifte bij de politie doen zoals in dit forum al eerder is voorgesteld. Ook al zal het niet veel uithalen misschien, maar wie weet.
Hierbij spoor ik elke benadeelde aan hetzelfde te doen.
Airmiles, Miles2call en Buckaroo spelen allemaal onder hetzelfde hoedje!
De kwestie met miles2call blijkt lastiger dan die al is. Ik heb vandaag contact gehad met de politie en men is van mening dat dit een civielrechtelijke zaak is. Je moet dan naar een kantonrechter en een advocaat inschakelen. Te gek voor woorden maar zo werkt het in onze "rechtsstaat".
Ben benieuwd of in andere politieregios dezelfde opvatting bestaat, bij Midden-West Brabant in elk geval wel. Zij hebben zo weer minder werk en misbruik zoals hier bij miles2call komt niet aan het licht. Radar zal het ook wel een te min onderwerp vinden.
Simyo lijkt een goed alternatief maar het komt allemaal uit dezelfde hoek en dus van hetzelfde gewetenloze geboefte. Ik zal nog eens wat startpakketten opvragen (max 4 per adres) en die vervolgens ongebruikt laten. Hebben ze kosten gemaakt waar niks tegenover komt. Is natuurlijk een beetje flauw maar zo kun je iets van je gram terughalen.
Ben benieuwd of in andere politieregios dezelfde opvatting bestaat, bij Midden-West Brabant in elk geval wel. Zij hebben zo weer minder werk en misbruik zoals hier bij miles2call komt niet aan het licht. Radar zal het ook wel een te min onderwerp vinden.
Simyo lijkt een goed alternatief maar het komt allemaal uit dezelfde hoek en dus van hetzelfde gewetenloze geboefte. Ik zal nog eens wat startpakketten opvragen (max 4 per adres) en die vervolgens ongebruikt laten. Hebben ze kosten gemaakt waar niks tegenover komt. Is natuurlijk een beetje flauw maar zo kun je iets van je gram terughalen.
ik heb vandaag gebeld met klantenservice airmiles zoals ook aangegeven staat in de brief. werd zeer onvriendelijk te woord gestaan door iemand van de klantenservice en moest maar bellen met miles2call want daar hadden hun niets mee te maken. nu lees ik dus bij diverse berichten dat het eigenlijk allemaal 1pot nat is
we worden met zijn allen zwaar besodemieterd. ik had net een dag voordat ik die brief kreeg 1000 miles naar simkaart overgemaakt en nu moeten die voor 31 juli opgemaakt worden. nou dat lukt dus nooit want mijn zoontje gebruikt miles2call en die belt eigenlijk helemaal nooit het was puur voor noodgevallen en bereikbaarheid en nu is het ook nog vakantie dus weg airmiles!!!!
ik vind dat airmiles die miles terug moet boeken of dat simyo de mogelijkheid biedt om die miles die je nog hebt staan op je simkaart om te zetten naar beltegoed van hun zodat je je miles niet kwijt bent
we worden met zijn allen zwaar besodemieterd. ik had net een dag voordat ik die brief kreeg 1000 miles naar simkaart overgemaakt en nu moeten die voor 31 juli opgemaakt worden. nou dat lukt dus nooit want mijn zoontje gebruikt miles2call en die belt eigenlijk helemaal nooit het was puur voor noodgevallen en bereikbaarheid en nu is het ook nog vakantie dus weg airmiles!!!!
ik vind dat airmiles die miles terug moet boeken of dat simyo de mogelijkheid biedt om die miles die je nog hebt staan op je simkaart om te zetten naar beltegoed van hun zodat je je miles niet kwijt bent
Zojuist ontving ik van Buckaroo het volgende bericht:
"Beste meneer *********,
Wij hebben zojuist het volgende bericht ontvangen:
Hierbij bericht ik u dat Miles2Call B.V. door de rechtbank van Amsterdam in staat van faillissement is verklaard met benoeming van ondergetekende tot curator.
Personen die diensten hebben gekocht en betaald, maar daarvoor niets geleverd hebben gekregen, kunnen hun vordering bij mij ter verificatie indienen.
Dit dient schriftelijk te gebeuren onder overlegging van de nodige bewijsstukken.
XXX | Advocaat / Attorney-at-law
XXX advocaten en notarissen LLP
Amsterdam, Netherlands
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
XXX
The Netherlands
Dus toch. Wie zich geroepen voelt kan dus richting curator zijn/haar vordering indienen. Ik verwacht dat er niks te halen valt. Zoals gewoonlijk: eerste de preferente vorderaars (fiscus) en als er nog iets over is de benadeelden.
Slechte beurt van AIRMILES dat hier natuurlijk alles mee te maken heeft. Hopelijk dat RADAR ze eens goed de oren wast!!!!
"Beste meneer *********,
Wij hebben zojuist het volgende bericht ontvangen:
Hierbij bericht ik u dat Miles2Call B.V. door de rechtbank van Amsterdam in staat van faillissement is verklaard met benoeming van ondergetekende tot curator.
Personen die diensten hebben gekocht en betaald, maar daarvoor niets geleverd hebben gekregen, kunnen hun vordering bij mij ter verificatie indienen.
Dit dient schriftelijk te gebeuren onder overlegging van de nodige bewijsstukken.
XXX | Advocaat / Attorney-at-law
XXX advocaten en notarissen LLP
Amsterdam, Netherlands
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
XXX
The Netherlands
Dus toch. Wie zich geroepen voelt kan dus richting curator zijn/haar vordering indienen. Ik verwacht dat er niks te halen valt. Zoals gewoonlijk: eerste de preferente vorderaars (fiscus) en als er nog iets over is de benadeelden.
Slechte beurt van AIRMILES dat hier natuurlijk alles mee te maken heeft. Hopelijk dat RADAR ze eens goed de oren wast!!!!
-
Klaas Doorn
Ik ben dus ook een van de gedupeerden en mis op deze wijze 4500 miles. Hoe gaat dit verder?
Graag een reactie.
Graag een reactie.
Airmiles is in hun brief van 29 juni 2009 ernstig in gebreke gebleven.
Het faillissement van 2miles2call zou al op 23 juni 2009 door de rechtbank zijn voltrokken. Hierover staat niets in de brief van Airmiles vermeld. Ook wordt nagelaten te schrijven dat je bij het overgaan naar Simyo het reterende beltegoed kwijt bent. Dit heeft op z'n mist de schijn van oplichting, omdat Airmiles door het achterhouden van informatie aan de klant deze probeert te bewegen het beltegoed voor
31 juli 2009 op te maken en/of over te stappen naar Simyo zonder meenemen of teruggeven van de airmiles.
Wellicht is het zinvol om tegen airmiles aangifte te doen bij de Politie?
Het faillissement van 2miles2call zou al op 23 juni 2009 door de rechtbank zijn voltrokken. Hierover staat niets in de brief van Airmiles vermeld. Ook wordt nagelaten te schrijven dat je bij het overgaan naar Simyo het reterende beltegoed kwijt bent. Dit heeft op z'n mist de schijn van oplichting, omdat Airmiles door het achterhouden van informatie aan de klant deze probeert te bewegen het beltegoed voor
31 juli 2009 op te maken en/of over te stappen naar Simyo zonder meenemen of teruggeven van de airmiles.
Wellicht is het zinvol om tegen airmiles aangifte te doen bij de Politie?
Zoals ik eerder schreef neemt de politie geen aangifte op. Er zou geen sprake zijn van verduistering of oplichting. Miles2call zou geen gelden of airmiles hebben ontvangen door misdrijf. Enfin, juridisch gedoe. Maar ze verwijzen naar de civiele rechter en dan trek je aan het kortste eind natuurlijk. Het gaat tenslotte niet om kapitalen.
In de huidige situatie kun je - denk ik - alleen terecht bij de de curator, zie daarvoor de aangehaalde brief. Het moet wel allemaal schriftelijk en met bewijsstukken dus ben je sowieso geld en negatieve energie kwijt.
Ik vind ook dat er een smerig spelletje gespeeld is en heb een klacht naar Airmiles gestuurd. Kreeg ik weer zo'n automatisch antwoord en de toezegging dat binnen x dagen de klacht wordt behandeld. Komt niks van uit wat ik eerder al ondervond. Bellen heeft helemaal geen nut, kost je alleen een berg geld. We staan met de rug tegen de muur en ik heb ook het gevoel opgelicht te zijn. Maar wettelijk schijnt dat niet zo te liggen.
In de huidige situatie kun je - denk ik - alleen terecht bij de de curator, zie daarvoor de aangehaalde brief. Het moet wel allemaal schriftelijk en met bewijsstukken dus ben je sowieso geld en negatieve energie kwijt.
Ik vind ook dat er een smerig spelletje gespeeld is en heb een klacht naar Airmiles gestuurd. Kreeg ik weer zo'n automatisch antwoord en de toezegging dat binnen x dagen de klacht wordt behandeld. Komt niks van uit wat ik eerder al ondervond. Bellen heeft helemaal geen nut, kost je alleen een berg geld. We staan met de rug tegen de muur en ik heb ook het gevoel opgelicht te zijn. Maar wettelijk schijnt dat niet zo te liggen.
Zojuist op mijn zoveelste klacht naar Airmiles het volgende antwoord ontvangen. Het blijft raadselachtig of het nummerbehoud gewaarborgd is bij het afsluiten van een prepaid of ander abonnement.
Geachte heer *******,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Air Miles betreurt het zeer dat miles2call B.V. niet kan voldoen aan de verplichtingen richting haar klanten en daarmee ook mogelijk Air Miles spaarders dupeert. Ondanks dat Air Miles de verplichtingen van miles2call B.V. niet hoeft over te nemen, wil Air Miles de Air Miles spaarders tegemoet komen met een coulance regeling. Op deze manier hoopt Air Miles de door miles2call B.V. veroorzaakte schade voor Air Miles spaarders te kunnen beperken.
Op de eerste plaats kunt u uw beltegoed blijven gebruiken t/m 31 juli 2009. Mocht u daarna nog beltegoed over hebben op uw miles2call simkaart, dan is Air Miles bereid om het resterende beltegoed te restitueren in Air Miles. Dit geldt alleen voor dat deel van het beltegoed dat is opgewaardeerd met Air Miles vanaf 1 januari 2009.
Om in aanmerking te komen voor deze regeling verzoeken wij u een brief te sturen naar: Air Miles, Antwoordnummer 392, 2130VB Hoofddorp met daarin de volgende gegevens:
· Naam, adres, woonplaats
· Air Miles nummer
· Betreffend mobiel nummer
· Resterend beltegoed in Air Miles
Wij hebben geen inzage in en invloed op het nummerbehoud. Dit kunt u met Simyo opnemen. Onze excuses voor de verwarrende berichtgeving hieromtrent.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
XXX
Air Miles Klantenservice
Geachte heer *******,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Air Miles betreurt het zeer dat miles2call B.V. niet kan voldoen aan de verplichtingen richting haar klanten en daarmee ook mogelijk Air Miles spaarders dupeert. Ondanks dat Air Miles de verplichtingen van miles2call B.V. niet hoeft over te nemen, wil Air Miles de Air Miles spaarders tegemoet komen met een coulance regeling. Op deze manier hoopt Air Miles de door miles2call B.V. veroorzaakte schade voor Air Miles spaarders te kunnen beperken.
Op de eerste plaats kunt u uw beltegoed blijven gebruiken t/m 31 juli 2009. Mocht u daarna nog beltegoed over hebben op uw miles2call simkaart, dan is Air Miles bereid om het resterende beltegoed te restitueren in Air Miles. Dit geldt alleen voor dat deel van het beltegoed dat is opgewaardeerd met Air Miles vanaf 1 januari 2009.
Om in aanmerking te komen voor deze regeling verzoeken wij u een brief te sturen naar: Air Miles, Antwoordnummer 392, 2130VB Hoofddorp met daarin de volgende gegevens:
· Naam, adres, woonplaats
· Air Miles nummer
· Betreffend mobiel nummer
· Resterend beltegoed in Air Miles
Wij hebben geen inzage in en invloed op het nummerbehoud. Dit kunt u met Simyo opnemen. Onze excuses voor de verwarrende berichtgeving hieromtrent.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
XXX
Air Miles Klantenservice
-
stofzuigertje
Is Uw beltegoed voldoende hoog voor een rechtszaak en wat zijn daarvan de kosten?
Ik heb bij de Aldi een prepaid gehaald en die werkt tenminste wel goed en eerlijk.
Jammer van Uw geld en stop met Uw Airmiles want dit zijn meestal duurdere zaken en elders met korting kopen en niet meer bij zaken die Airmails geven kopen.
Een boycot van alle die deze geven helpt meer dan deze rechtszaak.
Welkom bij www.medionmobile.nl de Aldi is goedkoper en eerlijker!
Ik heb bij de Aldi een prepaid gehaald en die werkt tenminste wel goed en eerlijk.
Jammer van Uw geld en stop met Uw Airmiles want dit zijn meestal duurdere zaken en elders met korting kopen en niet meer bij zaken die Airmails geven kopen.
Een boycot van alle die deze geven helpt meer dan deze rechtszaak.
Welkom bij www.medionmobile.nl de Aldi is goedkoper en eerlijker!
-
Simyo Webcare
Via http://www.simyo.nl/miles2call stapt u gemakkelijk over met nummerbehoud.
Elke Miles2Call klant kan hier een gratis simkaart van Simyo aanvragen, incl. 5 euro beltegoed, met gratis nummerbehoud. Simyo zorgt er voor dat uw nummer binnen 7 dagen kan worden overgezet naar uw nieuwe simkaart.
Mocht u vragen hebben over Simyo, overstappen, of nummerbehoud, dan kunt u deze aan ons stellen via dit forum of per email: webcare @ simyo.nl.
Vr. gr.
Gerry, Simyo Webcare
Elke Miles2Call klant kan hier een gratis simkaart van Simyo aanvragen, incl. 5 euro beltegoed, met gratis nummerbehoud. Simyo zorgt er voor dat uw nummer binnen 7 dagen kan worden overgezet naar uw nieuwe simkaart.
Mocht u vragen hebben over Simyo, overstappen, of nummerbehoud, dan kunt u deze aan ons stellen via dit forum of per email: webcare @ simyo.nl.
Vr. gr.
Gerry, Simyo Webcare
Ik heb voor mijn 2 mobieltjes inmiddels 2 startpakketten ontvangen. Ook nummerbehoud aangevraagd. Op 31 juli wil ik de simkaartjes plaatsen omdat tot die tijd nog voldoende miles2call saldo bestaat.
Overigens heb ik intussen al veel klachten op de fora gelezen over Simyo die zich voor zou doen als prepaid doch mensen voor hoge kosten zet als hun prepaid tegoed op is. De teller zou gewoon doordraaien. Ik heb steeds minder vertrouwen in al die aanbieders...
Overigens heb ik intussen al veel klachten op de fora gelezen over Simyo die zich voor zou doen als prepaid doch mensen voor hoge kosten zet als hun prepaid tegoed op is. De teller zou gewoon doordraaien. Ik heb steeds minder vertrouwen in al die aanbieders...
-
Simyo Webcare
Als u nummerbehoud heeft aangevraagd, zal dit waarschijnlijk al vóór 31 juli worden uitgevoerd. Mailt u mij alstublieft zsm beide nummers zodat ik het nummerbehoud voor u kan uitstellen tot het einde van de maand. Dit kan via webcare @ simyo.nl.
Overigens hoop ik dat Simyo uw vertrouwen kan winnen de komende periode. U krijgt hoe dan ook een gratis simkaart met beltegoed zodat u het in elk geval kunt proberen.
Mocht u vragen hebben, verneem ik dit graag.
Gerry, Simyo Webcare
UPDATE: De aanvraag van nummerbehoud is inmiddels aangepast voor beide nummers. Op 31 juli worden de nummers overgezet naar uw Simyo simkaarten.
Overigens hoop ik dat Simyo uw vertrouwen kan winnen de komende periode. U krijgt hoe dan ook een gratis simkaart met beltegoed zodat u het in elk geval kunt proberen.
Mocht u vragen hebben, verneem ik dit graag.
Gerry, Simyo Webcare
UPDATE: De aanvraag van nummerbehoud is inmiddels aangepast voor beide nummers. Op 31 juli worden de nummers overgezet naar uw Simyo simkaarten.