LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is de Kirby werkelijk zo goed?

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
dhc

Re: Is de Kirby werkelijk zo goed?

Ongelezen bericht door dhc »

Buiten het feit dat je nog steeds reclame maakt voor je kennelijkslecht lopende toko, ben ik nog nooit iemand tegengekomen die dat veel te dure apparaatje in bezit heeft. In de "normale" media geen enkele positieve ervaring, nergens te koop, geen gebruikerservaringen en dan durf jij hier nog steeds te beweren dat elke euro goed besteedt is?

Sinterklaas bestaat nog steeds...heb ik van de paashaas gehoord.

Heb ook nog even een abuse-mail naar de redactie gestuurd, reclame maken mag nog steeds niet!

frederique444

Ongelezen bericht door frederique444 »

DHC

Buiten het feit dat je nog steeds reclame maakt voor je kennelijkslecht lopende toko, ben ik nog nooit iemand tegengekomen die dat veel te dure apparaatje in bezit heeft.???

Dan heb je niet alles gelezen, ik heb er 1 en ben al jaren een tevreden gebruikster!!!

Frederique

dhc

Eén tevreden gebruiker...op hoeveel gezinnen in Nederland?
Wow, wat een score...

Heb je trouwens geld teveel dat je zo'n dure "stofzuiger" koopt?

En leer eerst eens even hoe je moet quoten.....

frederique444

Ongelezen bericht door frederique444 »

Ben je altijd zo chagerijnig?en zit je op dit forum om je af te reageren, je hebt zelden een positieve inbreng.
Lekker belangrijk leren quoten, leer jij iemand maar in zijn /haar waarde te laten!

Bovendien, er zijn meerdere tevreden gebruikers in dit topic, misschien eens even de moeite nemen om te lezen??

dhc

Mocht het je niet duidelijk zijn, kennelijk je huiswerk niet gedaan:
Zal het voor jou nog een keer uitleggen:
Niemand maakt uit hoe ik reageer, als je niet tegen een directe, duidleijke reactie kunt, lees 'm niet.

En als die dure stofzuiger dan zo goed is met duizenden tevreden gebruikers...waarom is het dan nog steeds zo'n "exclusief" product?
En ik heb altijd geleerd dat als een product veel verkocht wordt, de prijs omlaag gaat.
Waarom dan niet bij deze stofzuiger?
Als die duizenden tevreden gebruikers.....ja. in Fabeltjesland!

Vrij naar Pim Fortuyn: "mens, ga stofzuigen!"

jor

Ongelezen bericht door jor »

opgelost.
Laatst gewijzigd door jor op 09 jul 2009 07:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Vinmo Trading

Ongelezen bericht door Vinmo Trading »

Zoals ik al zei, sommige zijn alleen geinteresseerd in leedverhalen, en horen graag verhalen over ontevreden gebruikers. Des te negatiever des te beter! Daar valt ook niet normaal mee te communiceren.

Hoe dhc zich uit over Kirby is ook reclame, al is het negatief.

Maar wat denk je nou....dat al die tevreden gebruikers zich hier gaan melden om van "anderen" te horen hoeveel zij de Kirby wel niet te duur vinden??

Waar leer je dat? Dat de prijs altijd naar beneden gaat als er meer van verkocht wordt? Daar merk "ik" anders niets van aan de pomp of in de winkels. We consumeren steeds toch steeds meer, en alles wordt maar duurder. Denk je eindelijk dat iets goedkoper is geworden, is er al weer een nieuw model of een verbeterde versie van iets uit die uiteraard weer beter én DUURDER is.

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

Het modereerbeleid is er in eerste instantie op gericht om alle berichten, onafhankelijk van de inhoud, te laten staan. Een (scherpe) discussie moedigen we alleen maar aan. Daar is een forum per slot van rekening voor bedoeld.

En ben van mening dat er zeker een prima discussie op gang aan het komen is.

Als de Tros dit nu na al die jaren zou gaan verwijderen vind ik dat zeer zwake houding.
En Ja ik verkoop nieuwe numatics die ook tapijt kunnen reinigen.
Lijkt mij dus prima dat de consument op dit consumenten forum enige informatie krijgt over bepaalde produkten.

:wink: T

pvdleek

Ongelezen bericht door pvdleek »

Wij zijn er helaas ingetuind door een vrij aggressieve verkoopmethode. Deze had een mooi verhaal over een mogelijke promotie als teamleider, dit zou zijn laatste verkoop zijn.
Ons is het demo model verkocht, naar hun zeggen pas 4 keer gebruikt, voor 3150 euro. Ik mag net als vele anderen die prijs eigenlijk niet met anderen delen.

Helaas heb ik pas na de 8 dagen bedenktijd op internet gekeken en dit topic gevonden. Heb toen nog wel de aangetekende brief verzonden met de opzegging, maar vandaag bericht gekregen dat ze dit niet meer accepteren. 8 Dagen is 8 dagen, erg klantvriendelijk!

Heb ik nog enige mogelijkheid op annulering van de aankoop? Ik moet het hele bedrag nog overmaken...

By the way: hebben jullie ook een levenslange garantie belofte en dan een contract met 3 jaar beperkte garantie? Ook stom van mezelf dat ik daar in ben getrapt, maar je wordt op die demonstratie avond echt overdonderd door de hoeveelheid stof en huismijt-uitwerpsel waar je in leeft/op slaapt...

Vinmo Trading

Beste heer v. d. Leek,

Het kan natuurlijk niet zo zijn dat u nu als ontvreden klant achter blijft. Belt u mij maar even. Misschien kan ik u helpen.
Laatst gewijzigd door Vinmo Trading op 04 aug 2009 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Toolboy

@pvdleek By the way: hebben jullie ook een levenslange garantie belofte.
Er zijn meerdere bedrijven die hier mee adverteren,Vergeet echter niet dat U de leek :wink: bent en de leverancier/verkopende de (expert) en ten alle tijden onder de garantie proberen uit te komen

jor

Geplaatst op 04 Aug 2009 19:21 door pvdleek
Wij zijn er helaas ingetuind door een vrij aggressieve verkoopmethode. Deze had een mooi verhaal over een mogelijke promotie als teamleider, dit zou zijn laatste verkoop zijn.
Ons is het demo model verkocht, naar hun zeggen pas 4 keer gebruikt, voor 3150 euro. Ik mag net als vele anderen die prijs eigenlijk niet met anderen delen.

Helaas heb ik pas na de 8 dagen bedenktijd op internet gekeken en dit topic gevonden. Heb toen nog wel de aangetekende brief verzonden met de opzegging, maar vandaag bericht gekregen dat ze dit niet meer accepteren. 8 Dagen is 8 dagen, erg klantvriendelijk!

Heb ik nog enige mogelijkheid op annulering van de aankoop? Ik moet het hele bedrag nog overmaken...

By the way: hebben jullie ook een levenslange garantie belofte en dan een contract met 3 jaar beperkte garantie?
Meer dan €3100.- voor een tweedehands stofzuiger,ik vind het nogal wat.Laat de afloop als je wilt even weten na het aanbod van Vinmo Trading want loze belofte's staan er genoeg op dit en andere forums.

Vinmo Trading

Laten we één punt even duidelijk stellen; Ik heb meneer gesproken en hem geadviseerd. Ik heb heb hem GEEN aanbieding gedaan. Het is al triest genoeg dat een goed merk als Kirby vernacheld word door "zo'n" verkoper. Het is puur en alleen de verkoper! Meneer vd Leek is dik tevreden over de Kirby, maar niet over de praatjes die hem deden overtuigen te investeren in de Kirby. Dankzij dit forum (en mijn reacties) is hij verder gekomen en zal alles ter hand genomen om deze koop ongedaan te maken.

Een klant zonder Kirby kan óók een tevreden klant zijn, niet waar?

Of en waar meneer na de afhandeling zijn Kirby koopt kan hij dan zelf beslissen!

pvdleek

Ik kan bovenstaande bevestigen, ik heb een zeer aangenaam gesprek gehad gisteravond met Vinmo Trading waarin ik een aantal goede adviezen heb gekregen.

De afloop laat ik zeker weten.
Status is op dit moment dat ik in contact ben getreden met de KVK. Zij hebben de overeenkomst om 22-7 binnen gekregen, dus op dat gebied staat de verkoper in zijn recht.

Wordt vervolgd...

pvdleek

Ik heb de zaak laten onderzoeken door een jurist via onze rechtsbijstandverzekering. Zij zien geen enkele grond waarop de koopovereenkomst niet wettelijk zou zijn.
Kortom: gewoon betalen, dat heb ik inmiddels maar gedaan.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

U had wegens misleiding de koop ook later kunnen ontbinden als zij beloftes doen die ze niet waar kunnen maken.

Een Dyson kost maar 10% en ik hoor daar vele tevreden gebruikers over...

En dat deze van €298,- nu voor €199,- in reclame is hoor je ze niet.
Nooit meer een gewone stofzuiger, maar wel vaker legen dan belooft!

Dus ook een Dyson moet je iets vaker legen omdat hij anders minder gaat zuigen.
Maar dit gaat wel makkelijker dan die vieze zakken en alle namaak, veel lawaai en presteren toch minder ondanks alle beloften!

Toolboy

Ik kan bovenstaande bevestigen, ik heb een zeer aangenaam gesprek gehad gisteravond met Vinmo Trading waarin ik een aantal goede adviezen heb gekregen. pvdleek mag ik zo brutaal zijn om te vragen
Wat u daar mee bent opgeschoten
gezien uw laatste posting.

Ik heb de zaak laten onderzoeken door een jurist via onze rechtsbijstandverzekering. Zij zien geen enkele grond waarop de koopovereenkomst niet wettelijk zou zijn.
Kortom: gewoon betalen, dat heb ik inmiddels maar gedaan.

Groet T

ps stofzuigertje een Doucy kost maar 129 euro

pvdleek

U had wegens misleiding de koop ook later kunnen ontbinden als zij beloftes doen die ze niet waar kunnen maken.
Volgens de jurist niet. Het was slechts een mondelinge toezegging, maar wij hebben zelf getekend voor de 3 jaar beperkte garantie.
Door ervoor te tekenen erken je het product wat je koopt en de bijbehorende voorwaarden.
mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat u daar mee bent opgeschoten gezien uw laatste posting.
Netto gezien niets, maar dat betekent nog niet dat de adviezen niet goed waren.
Ik kan jou ook adviseren om de volgende keer mee te doen voor de jackpot van de Staatsloterij. Da's best een goed advies, maar als je niets wint schiet je er weinig mee op (in jouw redenatie).

pingpong

Ongelezen bericht door pingpong »

robin0299 schreef:@ VinmoTrading

Toch vreemd dat ik dit op internet lees:

Nieuwe Kirby onderhoudssystemen worden alleen verkocht op locatie door onafhankelijke Kirby distributeurs. Deze zijn gevestigd in: Drachten, Wognum, Amsterdam, Utrecht, Dordrecht en Halfweg. Kirby’s verkocht via het internet zijn geen nieuwe machines en worden niet gedekt door Kirby’s garantieplan

Ik citeer "Kirby’s verkocht via het internet zijn geen nieuwe machines en worden niet gedekt door Kirby’s garantieplan"

Jij verkoopt ze via internet, hoe zit dat?
ik zou hier ook graag antwoord op willen hebben.
ik heb zins 2001 een kirby als ik goed heb gelezen in en begrepen heb van mijn demonstrateur mag de kirby op geen enkele wijze verkocht worden dan alleen via de demonstratie.
oke niet mijn methode :P maar regels van de kirby company
en inderdaad alleen dan is die gedekt door kirby's Garantieplan.
daar kreeg ik toen in die tijd nog een speciaal papiertje voor.
dus jij verkoopt via internet , hoe zit dat? @ VinmoTrading??

verder kan ik zeggen dat ik meerder demostratie van de kirby heb gezien voor dat ik hem heb aan geschaafd.
Ja ik geloofde eerst ook niet wat ik zag de eerste beste man die de demostratie deed was een ras echte glad janus :P :P maar goed die is dan ook met Nee de deur uit gegaan :P
ik wil dan wel even melden waarom ik toen ben omgeslagen bij de tweede man een jaar later deze liet mij dingen zien voelen hoe je er mee kon werken en wat het allemaal kon zonder verkoop praatjes.
ik gebruik de kirby niet alleen voor het stof zuigen maar ik hou niet van schoonmaken is een noodzakelijk kwaad dan wil ik er liever snel van af zijn
en nu naar 8 jaar kan ik zeggen dat hier minder stof en zand in huis is dan toe ik nog een traditionele stofzuiger had. die dus alleen maar kan zuigen.
zo ik hoop hier mee eens wat meer positiefs over een Ja duur aparaat maar dubbel en dwars waard neer te zetten.

ik dank u voor het lezen
een zeer tevreden kirby gebruiker.
Laatst gewijzigd door pingpong op 30 aug 2009 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.

jor

Stiekem ben ik dan wel benieuwd waar je de kirby nog meer voor gebruikt. :wink:
k gebruik de kirby niet alleen voor het stof zuigen

Gesloten