LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Achmea mantelzorg

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
HARRIE48

Achmea mantelzorg

Ongelezen bericht door HARRIE48 »

Mijn vriendin werkte als pgb mantelzorgster en wordt op zaterdagavond op de terugweg van haar werk aangereden door een paar van die snotneuzen waarvan waarschijnlijk de bestuurder gedronken had.
Omdat heel donker was en regende heeft zij niet kunnen zien wie er de bestuurder was,maar ze had toch geen schuld ze reed op een voorrangsweg.
Zij heeft een whiplash opgelopen en daardoor is haar slapende artrose weer geactiveerdt,ze had daar al 15 jaar geen last meer van.
Het gevolg zeer veel pijn niet meer kunnen werken geen inkomsten omdat ze geen verzekering had gezien haar leeftijd.
Tot nu toe veel gedonder met Achmea autoverzekering van de tegenpartij,ze erkennen wel de fout en hebben tot nu toe een paar duizend euro betaald maar verder nog niets.
Achmea mantelzorg hebben hun mondt vol en staan vol in de krant om goed voor de mantelzorgers te zorgen,maar als de zelfde onderneming iets moet betalen proberen ze overal onder uit te komen met allerlei smoesjes,die we makkelijk kunnen weerleggen.
En die gasten die dat ongeluk hebben veroorzaakt die weten van niets en gaan gewoon door met hun leven.
Je mag blijkbaar in Nederland gewoon iemand van de weg afrijden zonder daar de gevolgen te moeten dragen,verzekering in schakkelen en je bent er van af.
Vraag me af of ik geen aangifte kan doen bij de politie voor het blijvend lichaamlijk letsel toebrengen ??
Wie weet daar een antwoord op ??
Laatst gewijzigd door HARRIE48 op 08 jul 2009 16:59, 1 keer totaal gewijzigd.

fubar

Re: Achmea mantelzorg

Ongelezen bericht door fubar »

De politie zelf denk ik :!: . Zijn de klachten agv het ongeval ook bij de huisarts bekend en geregistreerd :?: . Apropos ACHMEA, het is bekend dat deze (ziektekosten)verzekeraar vooral zichzelf ontzorgt. :?

Gesloten