LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC weigert opzegging

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Biarritz

UPC weigert opzegging

Ongelezen bericht door Biarritz »

Hallo,

Ik heb nu iets meegemaakt. Mijn moeder heeft een UPC TV en radio abonnement. Sinds kort is er glasvezelkabel aangelegd in de wijk waar ze gebruik van wil maken.

Ik heb toen op 29 mei voor haar UPC gebeld, om het huidige abonnement op te zeggen. Omdat de kosten voor het bellen van de helpdesk 10 cent per minuut is wil ik er zo snel mogelijk het gesprek afronden.

Ik krijg een dame aan de lijn die allerlei vragen begin te stellen over waarom ik wil opzeggen, welke andere aanbieder, etc . Ik geef aan deze dame aan dat ik geen zin heb deze vragen te beantwoorden en alleen maar het abonnement wil opzeggen.

De dame zegt het abonnement op per 30 juni 2009 (1 maand opzegtermijn) en geeft aan dat ik binnenkort schriftelijk bericht zal krijgen van de opzegging.

Vervolgens begint de dame wederom allerlei vragen aan mij te stellen, of ik nog geinteresseerd ben in de andere producten van UPC, etc. Ik geef wederom aan dat ik geen zin heb deze vragen te beantwoorden want dit kost tijd en geld.

Ik vraag de dame of mijn opzegging is afgerond (ze bevestigd dit)bedank haar en leg de horen neer.

Op 30 juni geen brief ontvangen, dus ik bel met UPC. Wat hoor ik? Het abonnement si niet opgezegt want de dame heeft op 29 mei haar bel script niet kunnen afronden omdat ik de telefoon had neergelegd.

Nu zit ik dus weer een maand vast aan het abonnement. Is dit belachelijk of niet? Ik heb een klacht ingedient op het geld van die maand terug te krijgen.

Groet,

Biarritz

agro

Re: UPC weigert opzegging

Ongelezen bericht door agro »

Vooral bij de firma list en bedrog is het noodzaak om aangetekend met bericht van ontvangst op te zeggen.
En dan nog durven ze te beweren dat ze niets hebben ontvange, terwijl je dan een bevestiging hebt dat ze wel degelijk hebben ontvangen.
Je kan alsnog proberen maar of zal lukken is twijfelachtig om per 31 juli van hen af e zijn.
succes

GezondVerstand10

Ongelezen bericht door GezondVerstand10 »

er zijn sites om die dure 0900 nummers te omzeilen. Aan elk 0900 nummer is een gewoon nummer gekoppeld. Ik gebruik altijd vraagalex.nl. Kloot die @#$#@ bedrijven en bel geen 0900 nummers

Wassily-UPC
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wassily-UPC »

@ Biarritz

Dit is uiteraard geen correcte gang van zaken. We maken de opzegging van uw moeder graag alsnog in orde, met terugwerkende kracht per 30 juni 2009.

Zou u ons haar gegevens willen mailen naar [email protected] onder vermelding van 'Reactie Tros Radar Forum'?

Met vriendelijke groet,

Wassily-UPC
UPC Webcare

LeoZ

Ongelezen bericht door LeoZ »

Aardig dat Wassily-UPC alsnog de zaak wilt rechtzetten, maar het blijven haast misdadige praktijken van UPC om zo met een klant om te gaan... eest iemand onnodig lang met "***" vragen aan de telefoonlijn laten wat de klant extra geld kost (en UPC daar extra geld aan verdient)
en dan met een smoes komt dat de "dame" van UPC het niet kon afronden.

Nee UPC daar drapt geen enkel mens in!!

Wanneer gaat UPC het "leven beteren" ?? (waarschijnlijk nooit)

ronald g

Ongelezen bericht door ronald g »

UPC is niet de enige die klanten wil vasthouden KPN en anderen doen dat ook. Een collega van mij wou van KPN naar UPC en is door de verkooppraatjes toch maar bij KPN gebleven. Betaald nu voor een sober abonnement veel meer dan ik met een totaal pakket van UPC. Direct maar klagen bij trosradar als er iets niet naar behoren gaat verdient geen schoonheidsprijs.

Ron58

Ongelezen bericht door Ron58 »

Wanneer gaat UPC het "leven beteren" ?? (waarschijnlijk nooit)
Hooguit passen ze in de toekomst het logo weer eens aan :lol:

ronald g

Ongelezen bericht door ronald g »

UPC wordt altijd als een slechte provider neer gezet, waarom? ik weet het niet. Sinds 2003 ben ik een tevreden klant en de helpdesk heeft me altijd "als ik ze al nodig had" perfect geholpen. Als vaste klant kun je ook van de nieuwe voordelen gebruik maken.
Hou toch eens op met het neersabelen van deze provider.

Ronald.

agro

Ongelezen bericht door agro »

UPC wordt altijd als een slechte provider neer gezet, waarom?
Omdat ze te vergelijken zijn met ongedierte.

Gesloten