LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TNT post bezrging

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
caro2006

TNT post bezrging

Ongelezen bericht door caro2006 »

Bij betrouwbaar internetbedrijf product besteld en betaald.
Orderbevestiging ontvangen en een link naar track&trace van TNT post.
Product is vrijdag bij cauffeur volgens Track & Trace ...zaterdag en zondag ook. OK ik wacht af.
Maandag avond weer ingelogd op Track & Trace TNT post, want ik heb nog niets ontvangen.
Bericht luidt AFGELEVERD. Dus niet.
Contact met TNT post eigenlijk onmogelijk.
Dus weer contact met leverancier van mijn verdwenen product.
Zij starten onderzoek naar verdwenen zending.
Ik wacht af. Heb vertrouwen in deze actie maar erger me groen en geel aan de klantonvriendelijkheid van TNT.
Een poststuk uit USA door familie gezonden verdween eerer dit jaar ook al. Het werd zogenaamd aangeboden en teruggzonden.
Ik moet er niet aan denken als er echt belangrijke poststukken door TNT worden zoekgemaakt.Heb ik pech of rammelt er wat bij TNT?

H.Habets

Re: TNT post bezrging

Ongelezen bericht door H.Habets »

het rammelt bij TNT
ik heb onlangs een klacht ingestuurd omdat mijn post verdeeld werd tussen mijn buren !!!!!
een gedeelte ging naar mijn linkerburen en een gedeelte naar mijn rechterburen !!
toch was de adressering op de bedoelde poststukken goed en duidelijk leesbaar
als reactie kreeg ik van tnt de opmerking -
dan zal de postbezorger zich wel vergist hebben !! -
kan gebeuren . maar dit is al herhaaldelijk voorgekomen en steeds bij de zelfde bezorger
ik heb hem daarop eens aangesproken en hij vertelde mij dat hij dringend een nieuwe bril nodig had

nou dat was ik van harte met hem eens !!!!!!!
maar de opmerking die hij daarna maakte - ik had mijn post nu uiteindelijk toch gekregen - sloeg volslagen de plank mis
op min vraag wat ik moest doen als mijn buren op vakantie waren kreeg ik als antwoord alleen een schouderophalen

marinepik

Ongelezen bericht door marinepik »

Bij mij in één week tijd, een enveloppe met zeer belangrijke inhoud, ondanks goede adressering op een heel ander adres bezorgd, gelukkig eerlijke mensen die mij even belden.
Zelfde week zou een nieuwe betaalpas bezorgd moeten zijn, niet dus, moet dat ding nu nog ontvangen. Heb direct de pas laten blokkeren voordat een of andere postpief er rare dingen mee gaat doen.
En dit was niet de eerste keer, het is een structueel probleem helaas.
Klagen helpt wel alleen het antwoord staat weer nergens op, beloven beterschap. Ja,ja.

Theo

Baakey

Ongelezen bericht door Baakey »

Ach ik vond mijn pakketje met een waarde van 400 euro eens achter de regenpijp. Als ik had gewild kon ik gewoon zeggen dat ik het niet ontvangen had. Er moest trouwens eigenlijk voor getekend worden. Ik heb maar niet eens meer een klacht ingediend, heeft toch geen enkele zin!

marinepik

Ongelezen bericht door marinepik »

Ze zetten doodleuk zelf een krabbel en beweren dan glashard het pakketje af te hebben gegeven. Klagen helpt wel alleen krijg je een nietszeggend antwoord en beweren dan doodleuk het pakje WEL bezorgd te hebben.
Het is bij tante pos een grote puinhoop sinds dat men niet meer de monopolie heeft op het bezorgen van alle soorten post.
En het zal aalleen nog maar erger worden.

tijn12

Ongelezen bericht door tijn12 »

ik had laatst via een webshop met een thuiswinkel waarborg een telefoon aangeschaft. TNT heeft deze bezorgd bij mijn adres, aangezien ik niet thuis was heeft TNT deze bij de bovenbuur afgeleverd verder heeft TNT geen handtekening of briefje door de bus gedaan met een handtekening what so ever. Eenmaal thuis gekomen zie ik op track and trace dat het pakket is afgeleverd. De buur geconfronteerd en deze zegt het in de keuken achtergelaten te hebben. Niks te vinden pakketje weg.
weet iemand hoe het nu aan te pakken, heb inmiddels een mail gestuurd naar de webwinkel en ga maandag bellen die telefoon is toch weg misschien nog aangifte doen bij de politie van diefstal?? maar vraag me af hoe groot de kans is dat de webwinkel een nieuwe telefoon opstuurd.
En denk toch dat TNT een handtekening MOET vragen als men iets afleverd bij iemand die niet de geadresseerde is?

mar42

Ongelezen bericht door mar42 »

De buur geconfronteerd en deze zegt het in de keuken achtergelaten te hebben. Niks te vinden pakketje weg.
In welke keuken heeft de buur dit achter gelaten dan??

En hoe weet je dat het bij de buur is afgegeven??

En mocht het bij de buur zijn afgegeven, dan moet je buur het nog hebben, anders is het diefstal van de buur. En kan de webwinkel hier niks aan doen.

tijn12

ik woon in een studenten huis, die gast die het pakketje aangenomen heeft zei dat ie een pakketje op mijn naam in de gezamelijke keuken heeft achtergelaten. Ga woensdag iig aangifte doen bij de politie.
de webwinkel lijkt me dat zij verzekerd zijn tegen zulke zaken en TNT moet volgens mij een handtekening vragen..

mar42

Ongelezen bericht door mar42 »

Vertel dan wel bij de politie hoe het gegaan is, en dat een mede student het pakketje heeft aangenomen.

Ik wil niet stoken tegen je medestudenten, maar is toch wel vreemd dat het pakketje verdwenen is.
Succes ermee :wink:

tijn12

Ja zal ik doen, en bedankt, ik vertrouwde die gast toch al niet en de huisbaas ook niet. denk dat ie ut al lang verpatst heeft. Maar goed ik ga iig aangifte doen en wellicht krijg ik het via mijn inboedel verzekering terug en anders misschien van of de webwinkel die is immers bij het thuiswinkel waarborg aangesloten. Tis alleen minder dat het weer eens in het weekend gebeurd en dat je dan nooit eens iets kunt regelen als het moet.

Gesloten