LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waar is L.Blok???

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Gast

Re: Waar is L.Blok???

Ongelezen bericht door Gast »

Jammer van die onenigheid over zijn home page, deze was een geweldig hulpmiddel voor het forum.

F. Duchateau

Ongelezen bericht door F. Duchateau »

Ik heb gehoord dat Dhr Blok een geheimhoudingsverklaring getekend heeft.

Gast

Dhr. Blok is nogal onheus behandeld en onterecht ergens van beschuldigd door enkele mensen, dit heb ik uit betrouwbare bron vernomen. Jammer dat roddel en achterklap de aanleiding was voor hem om niet meer te reageren op dit forum.

Rwilms

Ongelezen bericht door Rwilms »

Mensen,

Dhr. L. Blok is politiek nogal aktief en zal daarom wel een tikje op zijn vingers gehad hebben. Wel jammer want hij zette zich alijd wel voor ons in en het lijkt er nu op dat hij ook voor de andere kant gekozen heeft.

Reden te meer om aan te nemen dat dit groter en belangrijker is dan we zelf allemaal denken. Hier speelt meer politiek in mee als je ook maar voor kunt stellen. Ik heb al geen vertouwen in de regering en dit verbaast me dan ook niets.

Dhr. Blok, laat van je horen maar dan via de politiek.
Laat maar eens wat koppen rollen daar in Den Haag !

Doei !

Gast

Nou ik weet wel wat het hele verhaal om BLOK is:
Blok geeft te goede informatie
Blok is door dexia afgekocht om zijn mond te houden
Blok vind dat wel best ??? Of zal ik er naast zitten

Gast

Ja want ergens anders staat dat meneer Blok de Toto heeft gewonnen.

Gast

Nee ik denk de toto van Dexia hij wist te veel te vertellenm wat er bij hen fout zat! En Sara is die er eigelijk nog wel?

Gast

Ja komt dinsdag weer op het forum.

Gast

Oh gelukkig aan haar had je ook erg veel maar de zaak "BLOK" is erg vreemd!!

lions90

Ongelezen bericht door lions90 »

MISSCHIEN IS DHR. BLOK HET ZAT HIER OMDAT HIJ DOOR MENIGEEN WERD UITGESCHOLDEN ETC...ALLEEN MAAR OMDAT HIJ ZIJN BEST DEED! DAN ZOU IK OOK NIET MEER KOMEN!

Gast

Meneer Blok komt volgende week of die week daarna terug met een uitleg, nadat de vergadering van Pay-back heeft plaatsgevonden in Bunnik.

Gast

Oh, gelukkig.

:wink: An,

CH

Ongelezen bericht door CH »

Voor de duidelijkheid zet ik de geruchten nog even op een rijtje :

1) Hij heeft de lotto gewonnen
2) Hij is gearresteerd bij een inval bij Pay-back
3) Hij heeft een geheimhoudingsverklaring getekend
4) Hij is onheus behandeld en onterecht ergens van beschuldigd door enkele mensen, roddel en achterklap is de aanleiding was voor hem om niet meer te reageren op dit forum
5) Hij is politiek nogal aktief en zal daarom wel een tikje op zijn vingers gehad hebben

CH

Ongelezen bericht door CH »

L. Blok is in ieder geval nog in leven. Dit schreef hij vandaag op het forum van denhaag.org :

Bijzonder verbaast was ik dat ik op mijn e-mail adres een aantal e-mails binnenkreeg welke ik absoluut niet kon thuis brengen.

Bij een nadere bestudering van deze mails kwam ik op dit forum terecht en constateerde dat iemand onder mijn naam en ook met mijn e-mail adres enkele berichten had geplaatst.

Tot aan de bovengenoemde e-mails wist ik niet van het bestaan van dit forum af en heb deze dan ook nooit bezocht, laat staan dat ik ooit één bericht hierop gepost zou hebben.

Het is spijt mij dat de indruk is gewekt dat ik dit bericht gepost zou hebben. Hiermee wil ik mij volledig distantiëren van de inhoud van dit bericht.

Deze manier van posten onder de naam van een ander vind ik laf, gemeen en laag bij de grond.

De abuse van dit forum heb ik hiervan op de hoogte gesteld en verzocht om passende maatregelen te nemen.

Hopelijk heb ik hiermee deze misselijkmakende manier van iemand zwart maken voldoende toegelicht.

m.v.g. L. Blok

Gedupeerde

Ongelezen bericht door Gedupeerde »

Volgens mij is de heer L. Blok met het geld van de gedupeerden vandoor gegaan en de heer Koremans op vakantie geweest met het geld van de gedupeerde. Ik eis van contributie terug.....

croosjes

Ongelezen bericht door croosjes »

HERMAN BROOD WERD OOK BEROEMD TOEN HIJ ER NIET MEER WAS

JB

Ongelezen bericht door JB »

Ik hoorde laatst ook van een handgemeen tussen enkele PAYBACK bestuursleden. De betrokkenen hullen zich nu in stilzwijgen. Wie weet er meer ?

Gast

Misschien Hans en Grietje wel je kent ze nog wel die uit de sprookjes wereld. Doe toch niet zo flauw man :twisted:

opruier

Ongelezen bericht door opruier »

L.Blok = Duchateau ?

Dubio

Ongelezen bericht door Dubio »

Up, want weer actueel. Piet heeft het in z'n topic: Rechter belangrijker dan DSI ook weer over L. Blok.

Gesloten