| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lenzenvloestof Albert Heijn
Lenzenvloestof Albert Heijn
Het gaat om de lenzenvloeistof voor harde lenzen van Albert Heijn.
Ik gebruikte het een keer op een zondag, omdat rest van de winkels dan dicht is. Op zich nergens last van dus paar dagen gebruikt. Juist, oogontsteking.
Had ook ergens anders aan kunnen liggen, maar het flesje maar weer eens gepakt op een zondag, en ja, opnieuw een oogontsteking. Ik raad iedereen sterk af het te gebruiken, tenzij het natuurlijk goed bevalt. Iemand ervaring mee?
Ik gebruikte het een keer op een zondag, omdat rest van de winkels dan dicht is. Op zich nergens last van dus paar dagen gebruikt. Juist, oogontsteking.
Had ook ergens anders aan kunnen liggen, maar het flesje maar weer eens gepakt op een zondag, en ja, opnieuw een oogontsteking. Ik raad iedereen sterk af het te gebruiken, tenzij het natuurlijk goed bevalt. Iemand ervaring mee?
-
stofzuigertje
Re: Lenzenvloestof Albert Heijn
Houdbaarheidsdatum?
Of gebruikt U normaal een ander product met andere samenstelling, dan niet meer het huismerk vragen of een ander huismerk proberen.
Er zitten diverse fabrieken achter huismerken en soms veranderen ze in zelfde huismerk verpakking ook van leverancier dus alleen bij merken heb je zekerheid.
Gezien de prijzen eens kruidvat of trekpleister proberen.
DA en Etos iets duurder maar andere leverancier vermoedelijk.
Dus zorg voor voldoende voorraad als iets bevalt en probeer het eens.
Of gebruikt U normaal een ander product met andere samenstelling, dan niet meer het huismerk vragen of een ander huismerk proberen.
Er zitten diverse fabrieken achter huismerken en soms veranderen ze in zelfde huismerk verpakking ook van leverancier dus alleen bij merken heb je zekerheid.
Gezien de prijzen eens kruidvat of trekpleister proberen.
DA en Etos iets duurder maar andere leverancier vermoedelijk.
Dus zorg voor voldoende voorraad als iets bevalt en probeer het eens.