LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lotgenoten die ook door Nationale Nederlanden in de kou geze

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
jan bout

Lotgenoten die ook door Nationale Nederlanden in de kou geze

Ongelezen bericht door jan bout »

Hallo, mijn naam is jan bout en ik ben in oktober 1999 betrokken geraakt bij een kopstaart aanrijding waardoor ik geheel buiten mijn schuld om en ondanks vele pogingen mijn werkzaam heden te hervatten en medische behandelingen en onderzoeken doorlopen te hebben mijn baan ben kwijtgeraakt en volledig in de WAO terecht ben gekomen.

Nationale Nederlanden die de aansprakelijkheid van de schuld volledig erkend heeft en in het verleden ook wat voorschotjes heeft betaald doet, nu het totale schade bedrag op tafel is gekomen, helemaal niets meer en ik moet nu volgens mijn letselschade advocaat, om mijn recht te halen voor eigen kosten een civiele procedure opstarten .
En dat terwijl ik mijn eigen woning in de verkoop heb moeten zetten omdat de inkomens terugval niet door Nationale Nederlanden vergoed wordt, en ik door de onzekerheid of er wel op tijd een huurwoning beschikbaar komt, nu zelfs met mijn gezin op straat dreig te belanden.

Ik ben dus op zoek naar lotgenoten die in de zelfde situatie zitten en door Nationale Nederlanden in de kou gezet zijn, het idee is om gezamenlijk de publiciteit op te gaan zoeken en div. consumenten programma,s te vragen om dit weer eens onder de aandacht te brengen, want net zo als 2 jaar geleden bij trosradar over letselschades kwam Nationale Nederlanden er zo,n beetje als slechtste uit en beloofde ze hun leven te beteren omdat ze nu eenmaal een hekel hebben aan het feit dat hun praktijken in het daglicht komen, dat leven beteren heb ik nog niets van vernomen en volgens mij zijn er vele met mij die door Nationale Nederlanden geintimideerd worden.

ik begrijp dat er natuurlijk veel lotgenoten zijn die het met een andere verzekeringsmaatschapij aan de stok hebben, maar mijn oproep betreft dus alleen de letselschade zaken die tegen Nationale Nederlanden lopen.

jan bout
[email protected]

karina3

Re: Lotgenoten die ook door Nationale Nederlanden in de kou geze

Ongelezen bericht door karina3 »

Tip: Surf eens naar www.werkgroep1970.nl. Deze site is volledig gewijd aan dit soort assurantiepraktijken.

roelbb

Ongelezen bericht door roelbb »

Nou Ik heb verrassend nieuws (maar niet heus) NN houd mij al bijna 4 jaar bezig.

ze betaalden in het begin een klein beetje en daarna hield het helemaal op.

Ik heb toen ook de uitzending gezien met het verhaal dat ze het allemaal beter zouden gaan doen. Nou ik geloof er helemaal niks van.

Annemieke

Ongelezen bericht door Annemieke »

In de uitzending van 24 november jl. zei de directeur van nationale nederlanden dat zij er alles aan deden om een zo goed mogelijke afwikkeling van schade gevallen te regelen en als dat niet lukte deden ze aan bemiddeling. Nu bij mij (na 5 jaar) zijn we bezig met de afhandeling van mijn zaak en hebben ze een voorstel gedaan via mijn advocaat en als ik daar niet mee accoord ga dan moet ik maar gaan procederen, de deur is dicht hebben ze laten weten. Nu wil ik je vragen BEMIDDELING nu echt niet!!!!!!! En ze weten dat je niet kan gaan procederen want daar heb je het geld niet voor.
[/quote]

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi,

Ik was in die uitzending van radar 2 jaar geleden op maandag, en op vrijdag in die zelfde week hadden ze het geld (was inmiddels na 2 jaar al een schikking mijnerzijds)gestort schandalig maar ik kon het afsluiten en op kosten van mijn verzekering laten behandelen omdat het geld te weinig was voor de behandelingen die ik moest ondergaan!!

Hoe was het liedje ook alweer van nationale nederlanden bah dus!!!

vr groeten ANNEMARIE

fransvanpassel

Ongelezen bericht door fransvanpassel »

Ik procedeer al 16 jaar tegen Nationale Nederlanden en ga door tot de Hoge Raad der Nederlanden.
Zorg voor een goede letselschadeadvocaat.
Als de aansprakelijkheid vaststaat wordt ook de advocaat t.z.t. vergoed. De tactiek van Nationale Nederlanden is vertragen. Zorg dus voor wettelijke rente aanzegging.
Nationale Nederlanden is een malafide Mij. Kies dus een advocaat met haar op de tanden.
Schuw de publiciteit niet.
Ga alleen dan door als je het psychisch op kunt brengen, want Nationale Nederlanden is erop uit je volledig kapot te maken.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Heel iets anders maar wel bij NN. Sedert mijn scheiding probeer ik mijn premie voor mijn levens en beleggingsverzekering te verlagen. Elke keer dat ik bel(1 keer per week) is er wel een andere smoes waarom ze nog geen antwoord hebben gegeven. Zodra het NN geld gaat kosten passen ze een vertragings tactiek toe waarbij ze niet beseffen, of het ze niet kan schelen dat het voor hun klanten enorm vrustrerend is. Ik ben enorm teleurgesteld in NN. Ik zal ook nooit meer een verzekering bij hun afsluiten!!!

winsj02

Ongelezen bericht door winsj02 »

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Ook ik ben al bezig met nat. nederlanden sedert augustus 2000. Direct of indirect vertragen ze mijn zaak al jaren. Gedragscode of keurmerk is lachwekkend en wordt aan de laars gelapt. Men maakt je 2 keer slachtoffer met hun getreiter en vertragingstactieken.

Ik ga alleen niet toegeven omdat ik financieel en geestelijk onafhankelijk ben en blijf. Als je geen financiële armslag hebt dan heb je inderdaad pech en roken ze je uit. Denk maar eens aan de woekerpolis-affaire.

Men vergeet alleen dat een kat in het nauw rare sprongen kan maken en aanzienlijke schade aan kan richten. (Meer schade dan reeds is berekend.)

In de media (Tros Radar) en tegen de politiek zoete broodjes bakken met loze beloften , en ondertussen mensen zwaar duperen.

Onbegrijpelijk dat de politiek deze farizeeërs hun gang laat gaan. Waarschijnlijk hebben sommige politici een commissariaat bij N.N. :evil: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

hans.01

Ongelezen bericht door hans.01 »

Ook ik ben nu ruim 10 jaar bezig tegen N.N. :evil: Maar het eind is nu inzicht.Na 5 onafhankelijke medische onderzoeken( in opdracht van de rechter)kan N.N. geen kant meer op en wil de ZAAK afronden. Met dank aan een hele goede letselschade advokaat. Als het dossier wordt gesloten zal ik een verkorte versie geven van mijn verhaal en hoe ik de weg heb bewandeld naar een acceptabele afloop.

M. Kok

Ongelezen bericht door M. Kok »

Dan heb ik nog een lange weg te gaan! Ik ben ál twee jaar bezig en heb nu al regelmatig het schuim op de b*k staan.
Wat een ongelofelijke praktijken heeft die club. Zelfs mijn 'erkende' LSA advokaat laat het nu in mijn ogen afweten.
Kunnen we hier als gedupeerden nou écht helemaal niets aandoen?

NN heeft de aansprakelijkheid volledig erkend. Veroorzaker is ook veroordeeld door het Hof in Den Bosch. En nu worden voorschotjes betaald die altijd te laat zijn, elke onderbouwde schadepost wordt driemaal omgedraaid en bekeken.

Het hele gezin heeft eronder te leiden, naast mijn lichamelijke (blijvende) klachten is er nu ook PTSS gediagnostiseerd. (Vandaar dat schuim op de ***)
We gaan hierdoor echt naar de knoppen.

Gesloten