LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] maandlasbeschermer van TAF

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
fotina
Berichten: 11
Lid geworden op: 23 apr 2007 12:43

Re: maandlasbeschermer van TAF

Ongelezen bericht door fotina »

Niet opgeven !! Neem advocaat . dit kán niet. Ook wij zijn slachtoffers van dhr Sander Franken (T@F) .. Oplichting is het. Dat dit mogelijk is in Nederland.

AbeltjeA
Berichten: 25
Lid geworden op: 14 mar 2006 12:31

Re: maandlasbeschermer van TAF

Ongelezen bericht door AbeltjeA »

nou, wat ik nu weer heb, met mijn Taf woonlastenbeschermer.....

ik heb eind vorig jaar een claim ingediend wegens rugklachten. Na heel veel wachten en eindeloos gedreutel kwam een afwijzing, nog een op mijn bezwaar en toen hebben ze de dekking stopgezet!

ik ben ermee naar de rechtswinkel gegaan en weet je wat die zeggen? We kunnen er niets mee.
als je zo'n verzekering hebt terwijl je in loondienst bent en je zou recht hebben op uitkering wegens ziekte en je krijgt je loon doorbetaald, dan hoeft je werkgever dit bedrag van rechtswege niet aan ziektegeld te betalen. Als zelfstandige krijg je dit natuurlijk niet, maar wij hebben gewoon een baas. Die vult ons loon aan. En dan zou je door uitkering bij ziekte dus EXTRA geld krijgen. En daarom kan een wetswinkel niets beginnen bij een afwijzing of een beroep ertegen.

nou ja!
natuurlijk word ik niet ziek om extra geld te krijgen!
maar nu hebben ze de dekking stopgezet! En daar wil een wetswinkel dus niets aan doen.

Ik weet dat er zat mensen zijn zoals wij die zo'n verzekering hebben. Bij TAF of ergens anders. Die hebben dus volgens de wetswinkel gewin bij een uitkering bij ziekte en hadden deze verzekering nooit MOGEN afsluiten! RADAR, kun je dit niet eens aan de kaak stellen?

antitaf2
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2009 20:08

Re: maandlasbeschermer van TAF

Ongelezen bericht door antitaf2 »

Ik ben vorig jaar werkloos geworden. Ik had gelukkig een maandlastbeschermer van Taf. Genworth deed heel moeilijk. Ze vroegen op het laatst om de raarste documenten, zoals bv een arbeidscontract, opgemaakt in 1998, waaruit moest blijken dat ik in augustus 2008 werkloos zou worden….
Uiteindelijk, na veel gezeur, kreeg ik de uitbetaling.
Tot de vorige maand kreeg ik steeds de maandelijkse uitbetaling, die moet totaal 2 jaren duren.
Over de maand mei heb ik tot nu toe niets ontvangen, aan de telefoon krijg je ze niet, en Taf helpt je ook niet. Maar de maandelijkse premie incasseren kunnen ze wel!!

ieniepienie
Berichten: 81
Lid geworden op: 13 jul 2009 22:55

Re: maandlasbeschermer van TAF

Ongelezen bericht door ieniepienie »

.....
Laatst gewijzigd door ieniepienie op 17 jul 2009 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.

jansenh
Berichten: 50
Lid geworden op: 12 mei 2009 11:23

Re: maandlasbeschermer van TAF

Ongelezen bericht door jansenh »

Laat me raden hij kwam zeker uit Belgie en deed dit werk om onder de mensen te blijven. deze snuiter is ook bij een klant van mij geweest. Gaf inderdaad ook een prive adres. Lijkt me niet geheel zuivere koffie. Mag hooguit Taf sluiten maar is niet van Taf.

ieniepienie
Berichten: 81
Lid geworden op: 13 jul 2009 22:55

Re: maandlasbeschermer van TAF

Ongelezen bericht door ieniepienie »

:? :? :?
Laatst gewijzigd door ieniepienie op 17 jul 2009 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.

jansenh
Berichten: 50
Lid geworden op: 12 mei 2009 11:23

Re: maandlasbeschermer van TAF

Ongelezen bericht door jansenh »

Zou het inderdaad niet doen. Met de verzekeraars hoeft niet altijd wat mis te zijn maar met de manier van adviseren wel. De adviseur is vaak belangrijker dan de verzekeraar.

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: maandlasbeschermer van TAF

Ongelezen bericht door mar42 »

Ik heb een vraag, weet je ook hoe hij zich noemde? En welke adres gaf hij op?

ieniepienie
Berichten: 81
Lid geworden op: 13 jul 2009 22:55

Re: maandlasbeschermer van TAF

Ongelezen bericht door ieniepienie »

Een adres weet ik niet, zijn naam wel,maar ik weet niet of ik die hier mag noemen ..dat is natuurlijk laster als ik dat doe .. :?

stofzuigertje

Re: maandlasbeschermer van TAF

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

De meeste verzekeraars ook deze;

U betaalde wel de premie en als je uitkering vraag proberen ze er indien mogelijk niet of zo laat mogelijk iets te betalen.

Dus wel betalen en niet vangen is normaal helaas.
Beter geen verzekering dan problemen.

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: maandlasbeschermer van TAF

Ongelezen bericht door mar42 »

ieniepienie zou je aan mij willen mailen dan??
Dan zet ik mijn mailadres hier wel neer voor je. Want ik hoop dat mijn vermoeden niet juist zal zijn, maar heb het vermoeden wie het zou kunnen zijn vandaar :wink:

ieniepienie
Berichten: 81
Lid geworden op: 13 jul 2009 22:55

Re: maandlasbeschermer van TAF

Ongelezen bericht door ieniepienie »

Oke mar .. kom maar op met het mailadres ;)
nu wordt ik wel nieuwsgierig ..

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: maandlasbeschermer van TAF

Ongelezen bericht door mar42 »

als je gemaild heb dan laat ik je weten of mijn vermoeden juist is, en haal dan ook mijn mailadres weer weg :wink:
Laatst gewijzigd door mar42 op 14 jul 2009 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.

ieniepienie
Berichten: 81
Lid geworden op: 13 jul 2009 22:55

Re: maandlasbeschermer van TAF

Ongelezen bericht door ieniepienie »

Je hebt mail hoor ;) dus haal je mailadres maar weg .. :D

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: maandlasbeschermer van TAF

Ongelezen bericht door mar42 »

Was hij op zich qua uiterlijk een voornemende man, een sjameur zeg maar. En kon je zijn leeftijd schatten. Was dat ong 40 jaar of jonger.
Heb eventueel wel een foto van deze persoon. En zou die naar je toe kunnen mailen zodat je kan zien of het om deze persoon gaat.
Tenminste als he dat wilt, over de naam kan ik niet veel zeggen. Maar die kan hij vervalst hebben.
Dus wellicht helpt de foto beter.
De rest klopt wat je schreef.

ieniepienie
Berichten: 81
Lid geworden op: 13 jul 2009 22:55

Re: maandlasbeschermer van TAF

Ongelezen bericht door ieniepienie »

Nee, dat is hem niet .. wel een bekend gezicht trouwens ... maar het is hem niet ..

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: maandlasbeschermer van TAF

Ongelezen bericht door mar42 »

Jammer anders had je aangifte tegen hem kunnen doen. :wink:
Want de persoon op de foto is een oplichter.
Vandaar ook mijn vragen omtrent de persoon. En ik weet dat hij weer met andere duistere zaken bezig is.

ieniepienie
Berichten: 81
Lid geworden op: 13 jul 2009 22:55

Re: maandlasbeschermer van TAF

Ongelezen bericht door ieniepienie »

Hij heeft jou opgelicht dus ?? heb je aangifte gedaan?

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: maandlasbeschermer van TAF

Ongelezen bericht door mar42 »

Ja dat was al in 2005, en is zelfs op tros opgelicht geweest en al, hoger beroep door OM loopt nog. Er zijn uiteindelijk 23 aangiftes door gegaan naar het Om met 7 verschillende aantijgingen.
Hij heeft voor miljoenen mensen opgelicht. Vandaar ook mijn vraag wie het was. :wink:

Hij is berucht en bekend in zoetermeer.

jansenh
Berichten: 50
Lid geworden op: 12 mei 2009 11:23

Re: maandlasbeschermer van TAF

Ongelezen bericht door jansenh »

@mar hoe zag hij er uit en hoe noemde hij zich toen? Bij mijn klant liet hij het adres van zijn ouders achter in Belgie.

Gesloten