LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo geeft onjuiste informatie aan de rechtbank

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
garuda
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 jul 2009 18:07

ziggo geeft onjuiste informatie aan de rechtbank

Ongelezen bericht door garuda »

vorig jaar wou ik verhuizen, contact met ziggo en gevraagd waar ik mijn verhuizing kon melden. mij werd een email adres gegeven. keurig mijn berichtje verzonden, maar ik ontving maar geen post van ziggo.

gebeld, oh foutje meneer. laat het ons nog eens weten dat u verhuisd bent. opnieuw gedaan en ja hoor, antwoord. maar ondertussen meer dan een maand geen post gehad. omdat ik in scheiding ligt, is de post voor mijn oude adres naar mijn vrouw doorgestuurd.

bleek ziggo ondertussen foutieve facturen te willen incasseren, maar stuurde die aan het verkeerde adres. ik wist dus van niets, factuur online was ook niet bereikbaar.

toen opeens een incassobureau. aangegeven dat ik geen facturen had ontvangen en daarom ook niet kon reageren. ziggo accepteerde dit niet en wenste dit voor te laten komen. en wat bleek? alle info die ziggo mij had gegeven werd nu keihard ontkend! allemaal mijn schuld, gebruikte email adres bestond niet en factuur online werkte perfect.

mij is ondertussen gebleken dat het door mij gebruikte email adres wel degelijk bestond en gewoon doorgeschakeld stond naar het adres dat ik volgens ziggo wel had moeten gebruiken!

maar ook dat factuur online heel beperkt en vaak zelfs helemaal niet bereikbaar is geweest.

kortom, ziggo gejokt tegen de rechter! maar ik ben wel veroordeeld.

stofzuigertje

Re: ziggo geeft onjuiste informatie aan de rechtbank

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

U kunt bewijs vragen dat het wel werkte want U kreeg deze niet.

Geloof nooit zomaar een verhaal en als zij U een fout adres geven, kunt U dit bewijzen?
Als U dit via mail kreeg is dat bewijs voldoende, per telefoon is geen bewijs dus jammer.

garuda
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 jul 2009 18:07

Re: ziggo geeft onjuiste informatie aan de rechtbank

Ongelezen bericht door garuda »

ik heb een 'test' mailtje aan dit zogenaamde verkeerde email adres en dit is door ziggo intern doorgestuurd aan het juiste adres. die was vol, en het berichtje is teruggekomen. in dit retour gekomen bericht staat het juiste adres als ontvanger en retourzender.

ik heb factuur online op meerdere computers geprobeerd vorig jaar, maar kon vrijwel nooit inloggen.

garuda
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 jul 2009 18:07

Re: ziggo geeft onjuiste informatie aan de rechtbank

Ongelezen bericht door garuda »

overigens ligt alles al klaar voor een klacht bij de geschillencommissie. heb in deze contact gehad met de klantenservice van ziggo en die bleek het voor elkaar te krijgen om in 1 email 3 fouten te maken!

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: ziggo geeft onjuiste informatie aan de rechtbank

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

Beste garuda,

Graag willen wij u helpen met uw problemen en onduidelijkheden omtrent uw problemen met de rekeningen van ziggo. Als u via het speciaal opgezette ‘Webteam formulier’ uw klachten en vragen kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op. Het webformulier is te bereiken via de link: Https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam


Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam Jelle

garuda
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 jul 2009 18:07

Re: ziggo geeft onjuiste informatie aan de rechtbank

Ongelezen bericht door garuda »

Jelle,

Dank voor je reactie.

Ik heb nadat mij duidelijk was geworden dat er onjuistheden tegen de rechtbank waren verteld, contact opgenomen met het Juridisch Loket.

Dit hebben mij aangeraden om in eerste instantie schriftelijk bij Ziggo te klagen en daarna bij de Geschillencommissie.

Ik heb zowel per brief als email mij beklaagd bij Ziggo en het antwoord van de klantendienst was: wij reageren hier niet op. exacte woorden.

Daarop heb ik in principe klacht bij de Geschilencommissie neergelegd en daarnaast via mijn eigen kanalen bij topmanagement Ziggo. Ik wil jullie best in deze andere informatie geven, maar het lijkt me geen goed idee om al die zaken tegelijkertijd te doen.

als jij denkt dat het toch zinnig is om ook bij jullie mijn verhaal te doen, dan hoor ik dat graag.

garuda
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 jul 2009 18:07

Re: ziggo geeft onjuiste informatie aan de rechtbank

Ongelezen bericht door garuda »

ik heb de klacht aan de Geschillencommissie gezonden. Inhoud:
- in eerste instantie in het geheel niet verwerken van verhuizing
- in tweede instantie slechts deels verwerken van verhuizing
- niet toezenden verhuispakket
- onjuiste informatie geven aan rechtbank
- klantenservice wenst vervolgklacht niet eens in behandeling te nemen

Daarnaast:
- weggooien van emails
- niet uitlezen van emailbussen
- fouten in tenaamstellingen

Gesloten