LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
laand
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jul 2009 16:49

Ziggo

Ongelezen bericht door laand »

Ook mijn vader heeft problemen met Ziggo. Hij had digitale tv met een sportabonnement. Dit is per april opgezegd. Inmiddels al 5 maal moeten bellen. Steeds wordt er weer geld van zijn rekening afgeschreven. Na de eerste keer bellen zou de afhandeling in de laatste fase zijn. Hij zou zijn teveel betaalde geld teruggestort krijgen, het tweede telefoontje werd beloofd dat het teveel betaalde geld in juni teruggestort zou worden. Inmiddels is het juli en is er voor twee maanden geretourneerd en vervolgens WEER 16.25 afgeschreven. Weer met Ziggo gebeld. Nu zou het echt opgelost worden. Van ellende maar bij de bank alles laten blokkeren en het abonnementsgeld terug laten storten. Het zal mij benieuwen wanneer het bij Ziggo eindelijk doordringt dat hij zijn abonnement opgezegd heeft.

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

Beste tros radar forumgebruiker laand,

Wanneer uw vader in april zijn abonnement beeindigd, gaat dit per 1 juni in. Uw vader zit namelijk vast aan een 1 kallendermaand opzegtermijn. Echter ben ik ook bang dat u twee dingen door elkaar haalt. Het sportabonnement staat los van TV basis van 16,25 euro, zie http://www.ziggo.nl/producten/televisie/z1 voor de tarieven van tv basis en http://www.ziggo.nl/producten/televisie/digitaal/
voor de tarieven van digitale televisie en dus ook de sportabonnement.

Wanneer dit voor u nog niet duidelijk is, of wanneer u problemen heeft
helpen wij u graag met uw problemen en onduidelijkheden omtrent uw rekeningen. Als u via het speciaal opgezette ‘Webteam formulier’ uw klachten en vragen kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op. Het webformulier is te bereiken via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.



Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam jelle

laand
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jul 2009 16:49

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door laand »

Beste Jelle,

Het is voor mij heel duidelijk dat er inderdaad 2 dingen spelen. Het sportabonnement en de TV basis. Het is tegelijkertijd opgezegd.
Jij schrijft wel heel leuk dat we het speciale klachtenteam kunnen benaderen, helaas heb ik hier nul komma nul vertrouwen in. Ik heb al 5 maal gebeld met de klantenservice, waar ze mij steeds van alles beloven maar niets waar maken.
Hopelijk is alles nu opgelost, nu het bij de bank geblokkeerd is. Ik ben benieuwd wat er volgende maand weer aan rekeningen of brieven van Ziggo komen!
Een abonnement afsluiten bij Ziggo is zo gebeurd, opzeggen duurt helaas eindeloos!

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

Het lijkt mij niet verstandig om de rekening te blokkeren en vervolgens maar af te gaan zitten wachten.

Mijn advies is, vul het formulier in.

wij hebben dit niet voor niets in het leven geroepen, en is juist bedoelt voor dit soort gevallen. Wanneer u de openstaande rekeningen niet betaald, kan het zijn dat u benaderd wordt door een incassoburreau. lijkt mij niet de bedoeling.

Gesloten