LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tfortelecom
Tfortelecom
Ik mocht mijn abonnement verlengen en wilde graag van Hi25 naar KNP flexibel 20 omdat HI mij niet goed beviel. Ik wilde hier dan graag de Samsung Star bij en had via internet gezien dat ik dit toesel er gratis bij zou krijgen.
Aangezien ik de vorige keer mijn abonnement ook bij T for telecom verlengt had ging ik weer daarheen.
Tot mijn verbazing werd mij verteld dat ik E75,- moest bijbetalen voor het toestel. (Terwijl ik er pre-paid E129,- voor moet betalen) Dit kwam door de zogenaamde klantenwaarde die ik had. Deze was namelijk B en niet erg best als klantenwaarde A het slechts is en F het beste. Mijn verbazing werd hierdoor alleen maar nog groter aangezien ik al 8 jaar klant ben bij KPN met mijn abonnement!
Ik begon dus best boos te worden toen de medewerker vertelde dat ik simpelweg niet genoeg abonnementgeld p.m betaalde en daarom deze klantenwaarde had. Als ik mijn abonnement zou verhogen zou ik het toestel goedkoper! krijgen....
Ik ben dus vertrokken uit die winkel zonder verlenging en/of toestel en regelrecht naar de Primafoonwinkel gelopen. Daar bleek precies het tegenovergestelde.
Ik kon mijn abonnement gewoon kosteloos overzetten, kreeg het toestel gratis, een geheugenkaart en DVD gratis en 50% korting op een telefoontasje!
Ik voel me dus behoorlijk opgelicht door T for telecom. Ik heb ze hierover gecontacteerd en nu afwachtend op hun reactie.
Aangezien ik de vorige keer mijn abonnement ook bij T for telecom verlengt had ging ik weer daarheen.
Tot mijn verbazing werd mij verteld dat ik E75,- moest bijbetalen voor het toestel. (Terwijl ik er pre-paid E129,- voor moet betalen) Dit kwam door de zogenaamde klantenwaarde die ik had. Deze was namelijk B en niet erg best als klantenwaarde A het slechts is en F het beste. Mijn verbazing werd hierdoor alleen maar nog groter aangezien ik al 8 jaar klant ben bij KPN met mijn abonnement!
Ik begon dus best boos te worden toen de medewerker vertelde dat ik simpelweg niet genoeg abonnementgeld p.m betaalde en daarom deze klantenwaarde had. Als ik mijn abonnement zou verhogen zou ik het toestel goedkoper! krijgen....
Ik ben dus vertrokken uit die winkel zonder verlenging en/of toestel en regelrecht naar de Primafoonwinkel gelopen. Daar bleek precies het tegenovergestelde.
Ik kon mijn abonnement gewoon kosteloos overzetten, kreeg het toestel gratis, een geheugenkaart en DVD gratis en 50% korting op een telefoontasje!
Ik voel me dus behoorlijk opgelicht door T for telecom. Ik heb ze hierover gecontacteerd en nu afwachtend op hun reactie.
Re: Tfortelecom
De prepaid kopen en met Simonly abonnement was vermoedelijk nog voordeliger geweest!
Bij een KPN Prepaid een abonnement gebruiken is simlock verwijderen niet noodzakelijk dus zou U vermoedelijk nog beter uit zijn geweest!
Vooraf klagen en niet kopen zou U dus geld bespaard hebben!
Bij een KPN Prepaid een abonnement gebruiken is simlock verwijderen niet noodzakelijk dus zou U vermoedelijk nog beter uit zijn geweest!
Vooraf klagen en niet kopen zou U dus geld bespaard hebben!
De klantwaarde bij kpn wordt alleen hoog, als je ook hoge rekeningen hebt.
En de korting van het toestel wordt idd mede bepaald door de klantwaarde.
Ergens ook wel logisch natuurlijk anders zou iemand met een abbo van 15e de allerduurste toestellen uit kunnen zoeken.
En ze zijn bij Kpn helaas niet van het rode kruis
En bij een Kpn winkel krijg je uiteraard wat meer korting omdat het hun eigen provider is.
En de korting van het toestel wordt idd mede bepaald door de klantwaarde.
Ergens ook wel logisch natuurlijk anders zou iemand met een abbo van 15e de allerduurste toestellen uit kunnen zoeken.
En ze zijn bij Kpn helaas niet van het rode kruis
En bij een Kpn winkel krijg je uiteraard wat meer korting omdat het hun eigen provider is.
Het gaat mij helemaal niet om het voordeliger uitzijn. Ik gebruik mijn telefoon prive en zakelijk, al jaren.
U begrijpt de intensie van mijn verhaal niet.
U begrijpt de intensie van mijn verhaal niet.
@Dragoon: uiteraard snap ik dat ze er aan moeten verdienen maar ik vind het zo frapant dat er zóveel verschil zit in de ene en andere winkel. Waarom moet ik in de ene winkel zoveel bij betalen en word ik in de andere winkel onderhand bedolven onder de cadeautjes terwijl het om precies hetzelfde gaat?
Dat kan ik eerlijk gezegt niet rijmen.
Dat kan ik eerlijk gezegt niet rijmen.
Het klopt idd dat er veel verschil zit tussen prijzen van winkels of internetshops
Daarom is het ook belangrijk dat je bij de aanschaf van een telefoon goed rond gaat shoppen zodat je de beste aanbieding krijgt.
Daarom is het ook belangrijk dat je bij de aanschaf van een telefoon goed rond gaat shoppen zodat je de beste aanbieding krijgt.
Ik heb inmiddels een bericht terug van tfortelecom, erg vlot moet ik zeggen.
Hier geven zij dus aan dat het uiteraard niet hun bedoeling is om mij het afzet-gevoel te geven maar dus inderdaad andere prijzen e.d hanteren omdat zij niet gebonden zijn aan abonnementen, providers en unlocked toestel hebben.
Het blijkt dus inderdaad héél erg te lonen om te gaan shoppen!
Weer wat geleerd.
Hier geven zij dus aan dat het uiteraard niet hun bedoeling is om mij het afzet-gevoel te geven maar dus inderdaad andere prijzen e.d hanteren omdat zij niet gebonden zijn aan abonnementen, providers en unlocked toestel hebben.
Het blijkt dus inderdaad héél erg te lonen om te gaan shoppen!
Weer wat geleerd.
-
***CENSUUR! TROS RADAR