LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Connexxion Bus (lijn 77 Nieuwegein) Rijdt halte voorbij.

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
mitzie1988

Connexxion Bus (lijn 77 Nieuwegein) Rijdt halte voorbij.

Ongelezen bericht door mitzie1988 »

Het is inmiddels niet de eerste keer dat een bus niet stopt, terwijl er meerdere mensen te kennen geven dat ze mee willen.
Het is eigenlijk toch belachelijk voor woorden? De bus is 3 minuten te laat en chauffeur besluit vervolgens de halte gewoon voorbij te rijden. (gebeurde me vandaag nog)

2 weken geleden heb ik samen met mijn moeder een half uur bij de halte staan wachten, rond en de nabij 12 uur in de middag (bus moet om 12 uur komen) wij stonden er 5 voor 12. Bus was te vroeg, reed weg voor onze neus. De volgende bus (kwart over 12) kwam niet. Die van Half 1 was er wel en die vertelde ons, omdat de kwart over 12 bus zo laat was, dat ie maar een andere route nam, die sneller was)

Ik ben afhankelijk van de bus 77, omdat er geen andere bus,tram rijdt in de buurt. Het is dus gewoonweg vervelend te noemen!

Ik moest het even kwijt hier...

Wie heeft er nog meer van deze (vergelijkbare) klachten?

Spy21

Re: Connexxion Bus (lijn 77 Nieuwegein) Rijdt halte voorbij.

Ongelezen bericht door Spy21 »

Dat komt vaak voor... Welke halte is dat?

Niet alleen lijn 77, ook andere lijnen van connexxion hebben blijkbaar last van om te stoppen bij de goede halte..

En het komt ook regelmatig voor dat ze helemaal niet komen opdagen? Zelfs erg laat komen..

Machtold

Ongelezen bericht door Machtold »

Ik ga ook elke dag met OV voor werk. De treinen rijden redelijk op tijd, maar de bus is werkelijk een ramp.

Te laat vertrekken op de halte kan idd voorkomen. De bus moet immers door druk spitsverkeer heen, op de tijden dat ik hem neem, maar regelmatig rijdt ie gewoon minuten te vroeg bij de halte weg. En dat kan dus absoluut niet, vind ik. Zelfs op het busstation in Eindhoven presteren ze om te vroeg weg te rijden! Vanmorgen nog lijn 17. De matrixborden boven de bus gaven aan dat hij om 7.20u moest vertrekken. Hij reed om 7.18u weg.

Ik denk dat ze beter gewoon de dienstregeling kunnen laten varen, en gewoon maar alleen aangeven welke bussen op een halte voorbij komen. Worden ook geen valse verwachtingen gewekt, dat je ergens op een bepaald tijdstip kan zijn...

jdek

Ongelezen bericht door jdek »

Het sigaretje en bomen met collega op het einde van de rit is belangrijker dan de klant/passagier.

Z4

Ongelezen bericht door Z4 »

Groot gelijk!! chauffeurs moeten gewoon hun wettelijke pauzes nemen.
Komt de veiligheid ook ten goede, dus een grote pluspunt.

Dat het ov niet optimaal is wel duidelijk, maar daar heeft de regering "schijt" aan.
Die vinden hunzelf belangrijker dan de belastingbetalers en het ov.

Gesloten