LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] direct ferries

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
acoe

direct ferries

Ongelezen bericht door acoe »

Ik heb in januari een overtocht voor de zomervakantie naar Engeland geboekt via Directferries.nl. Het boeken ging vrij snel, maar nu wil ik de terugreisdatum wijzigen. Ik heb het nummer gebeld dat op de website vermeld staat maar krijg een bandje met irritant muziekje en de boodschap dat mijn telefoontje zo snel mogelijk beantwoord zou worden. Dat was na één uur (!!!) nog niet gebeurd. Vervolgens heb ik via ene ander toestel hetzelfde nummer (tegelijkertijd) nog een keer gebeld en kreeg de melding dat het callcenter gesloten was en elke dag bereikbaar zou zijn van 9.00 tot 18.00 uur (dit was om 11.00 uur 's ochtends). De volgend dag gebeurde precies hetzelfde. Vervolgens heb ik nog per e-mail geprobeerd met het verzoek tot wijziging, maar daar wordt ook niet opgereageerd. Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben? En wat is er tegen dit soort praktijken te doen.
Groet
André

RRE

Re: direct ferries

Ongelezen bericht door RRE »

vergelijkbaar probleem:
boeken ging snel, direct betalen, geregeld. Wijzigen is een heel ander verhaal: op mailen wordt niet gereageerd, je kan bellen tot je bankroet bent. Voor 9 uur 's morgens zijn ze niet bereikbaar, een minuut na 9 uur is het helaas al zo druk dat je even moet wachten en veel te harde muziek moet aanhoren en luisteren dat je ook kunt mailen ...
Dan maar annuleren; gaat goed, maar ze houden wel even 4o euro in. En klagen kan natuurlijk weer niet.
Kortom: dit is een oplichtersbende en moet gestopt worden !

acoe

Ongelezen bericht door acoe »

Ik heb inmiddels een pittige brief gestuurd naar het hoofdkantoor van Direct ferries in Londen. Ben benieuwd of er daar vandaan reactie komt. Voor de rest zou ik iedereen willen adviseren om NOOIT iets via Direct Ferries te boeken. Hopelijk besteed Radar op televisie er een keer aandacht aan

H.M. Juffermans

Ongelezen bericht door H.M. Juffermans »

Vrijwel direct nadat ik een overtocht had geboekt van Genua naar Corsica heb ik Direct Ferries gebeld (per abuis 9 i.p.v 10 juli ingevuld). Na 15 min. bandje e-mail gestuurd met nieuwe datum. Pas volgende ochtend teruggebeld: Overtocht werd € 115 duurder (€ 35 voor Direct Ferries en € 80 voor Mobil Lines) Moest tijdens het telefoongesprek beslissen anders werd het € 150. Ben onder druk gezwicht. Ik heb een overeenkomst met Direct Ferries, dus € 35 zoals staat in hun reglement lijkt gerechtvaardigd, maar ik heb met Mobil Lines geen overeenkomst. Ik zou dus € 80 terug moeten krijgen.

gerland

Ongelezen bericht door gerland »

H.M. Juffermans schreef:Vrijwel direct nadat ik een overtocht had geboekt van Genua naar Corsica heb ik Direct Ferries gebeld (per abuis 9 i.p.v 10 juli ingevuld). Na 15 min. bandje e-mail gestuurd met nieuwe datum. Pas volgende ochtend teruggebeld: Overtocht werd € 115 duurder (€ 35 voor Direct Ferries en € 80 voor Mobil Lines) Moest tijdens het telefoongesprek beslissen anders werd het € 150. Ben onder druk gezwicht. Ik heb een overeenkomst met Direct Ferries, dus € 35 zoals staat in hun reglement lijkt gerechtvaardigd, maar ik heb met Mobil Lines geen overeenkomst. Ik zou dus € 80 terug moeten krijgen.
Waarom zou u € 80 euro terug moeten krijgen?
Kennelijk dient u € 35 te betalen voor het wijzigen, én is het ticket voor 10 juli duurder dan dat van 9 juli. Dat dient u dan natuurlijk gewoon te betalen, als u tenminste wilt wijzigen.
Dus niks € 80 terug.

Gesloten