LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Interpolis

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
sjorsie1982
Berichten: 213
Lid geworden op: 23 dec 2008 13:27

Interpolis

Ongelezen bericht door sjorsie1982 »

Ik heb een allesin1 pakket bij interpolis afsloten bij de rabobank. Ik heb een sociale huurwoning en dan krijg je 10% of 15% korting op je verzekeringen, die in het allesin1 pakket zitten.
Ik heb op een later moment daar een reisverzekering en nog wat meer verzekering bijgedaan en wat blijkt nu, daar hebben ze die korting niet bij meegerekend.
Bij minimaal 2 verzekeringen heb ik die korting wel, en omdat zij dus wisten dat ik een sociale huurwoning had (want ik heb die korting dus wel op 2 verzekeringen in het pakket) hebben ze mij die korting niet op de nieuwe verzekeringen gegeven. En het is onmogelijk om te zien of die korting er nu op zit of niet.
Op de polis wordt niks over de korting vermeld, ook nie tbij de inboedel, aansprakelijkheis, waar die korting wel bij is verrekend. DUs je kunt nooit zien of die korting er nu is of niet.
Ik kwam erachter toen ik voor mijn verhuizing daar mijn adres liet wijzigen en die man daar dat zo zei. Als hij niks had gezegd, was ik er dus nooit achter gekomen en had ik erop vertrouwd dat ik die korting wel had. Zo zie je maar weer, vertrouw banken nooit.

Nu wil de RB niet meer met terugwerkende kracht mij die korting geven. Kan ik hierover een klacht indienen bij de RB of het Kifid?

vakkiel
Berichten: 225
Lid geworden op: 02 mar 2008 20:32

Re: Interpolis

Ongelezen bericht door vakkiel »

Je kunt het WEL op de polis zien onder de clausules. Ik zou even een klacht indienen bij de bank. Succes !

sjorsie1982
Berichten: 213
Lid geworden op: 23 dec 2008 13:27

Re: Interpolis

Ongelezen bericht door sjorsie1982 »

klopt zag ik ook pas later.

Klacht is inderdiend, ik heb ze 1 week gegeven voordat ik alle bij de rb annuleer en een brief stuur naar het kifid.

stofzuigertje

Re: Interpolis

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je alle polissen onder 1 pakket had afgesloten moest je de korting krijgen maar als je zonder iets te zeggen als nieuwe klant aanmelde niet.

Dus hebben ze jou gegevens tijdens de aanvraag opnieuw ingevoerd of zaten ze al in het systeem, alleen in dat laatste geval kun je de korting opeisen.

Als je adres en overige producten bekend was hadden ze korting moeten geven....
dus hoe stond je in hun computers?
met 1 of meerdere klantnummers?

sjorsie1982
Berichten: 213
Lid geworden op: 23 dec 2008 13:27

Re: Interpolis

Ongelezen bericht door sjorsie1982 »

1 klantnummer

Ik heb al een klachtenbrief naar de rb gestuurd, ik heb ze 1 week gegeven. Dan bel ik met interpolis zelf. Als het dan nog niet opgelost wordt, annulleer ik alle bij de rb en stuur ik de brief naar het kifid.

Gesloten