Ik kreeg net met de post een brief waarin staat dat ik gegarandeerd een vliegvakantie en een digitale fotolijst heb gewonnen.
De prijsuitreiking is in een dorp hier in de buurt.
Je moet je aanmelden als je komt,kan alleen telefonisch.{026-3611010}
De afzender is Uw reserveringskantoor.
Voor de prijsuitreiking is er wel een interessante?? presentatie van hun nieuwe producten.
Wie kent deze firma ???
[droomvliegreis is wel excl.luchtvaart en veiligheidstoeslag,vliegbelasting en boekingskosten]
Wat kost me dan mijn prijs????Wie kent deze firma[oplichters???]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Prijs Gewonnen
Re: Prijs Gewonnen
Hoi Ria
Ik heb deze uitnodiging ook gekregen. Ik vertrouw het voor geen moer.
Ik heb nergens aan meegedaan. Dus waarom zou ik een reis winnen?
Ze hebben het over een "droomreis". Misschien moet je het ook in een droom beleven. Ik denk altijd maar: Voor niks gaat de zon op, dus als dit een echte reis is, zul je het niet voor niks krijgen!
Ik doe er in ieder geval niet aan mee.
Vriendelijke groet,
Karl
Ik heb deze uitnodiging ook gekregen. Ik vertrouw het voor geen moer.
Ik heb nergens aan meegedaan. Dus waarom zou ik een reis winnen?
Ze hebben het over een "droomreis". Misschien moet je het ook in een droom beleven. Ik denk altijd maar: Voor niks gaat de zon op, dus als dit een echte reis is, zul je het niet voor niks krijgen!
Ik doe er in ieder geval niet aan mee.
Vriendelijke groet,
Karl
-
wij kregen een uitnodiging om een prijs in ontvangst te nemen in een café, nl. een acht-daagse vliegvakantie (droomreis 2 pers.) + een digitale fotolijst. het nummer van de infolijn 026-3611010 is niet te bereiken. Is het zinvol om er naar toe te gaan ? John
Niet op ingaan. Google maar verder en je zal zien dat het allemaal oplichterij is! Even "naam" van het bedrijf in typen en je bent heel wat wijzer!
Hallo jullie hebben gelijk je moet voorzichtig zijn met wie je in zee gaat.
Wij hebben de revaring dat wij geruime tijd geleden zijn benaderd door asiatimeshare, zij wilden het van ons over nemen,na ruime overweging zijn wij in zee gegaan met hun en binnen 3 mnd is onze timeshare TSH verkocht.Wij beloofden hun dat wij hun promoten als het verkocht werd, zodoende dus deze promoting voor hun, hun email is atimeshare.com zie ook www.asiatimeshare grts fam Vlier
Wij hebben de revaring dat wij geruime tijd geleden zijn benaderd door asiatimeshare, zij wilden het van ons over nemen,na ruime overweging zijn wij in zee gegaan met hun en binnen 3 mnd is onze timeshare TSH verkocht.Wij beloofden hun dat wij hun promoten als het verkocht werd, zodoende dus deze promoting voor hun, hun email is atimeshare.com zie ook www.asiatimeshare grts fam Vlier