LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] deurwaarder

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
A.Warnaar
Berichten: 253
Lid geworden op: 08 feb 2009 13:45

Re: deurwaarder

Ongelezen bericht door A.Warnaar »

Gisteren bericht gekregen van mijn advocaat. Ben zeer gedesillusioneerd. Wat een rechtssysteem hebben we in Nederland. Een vonnis stelt hier geen reet voor!
Laatst gewijzigd door A.Warnaar op 15 jul 2009 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.

sterkearm
Berichten: 159
Lid geworden op: 24 apr 2009 19:08

Re: deurwaarder

Ongelezen bericht door sterkearm »

Op welke gronden berust de mededeling van uw advocaat?
Is dit een rechterlijke beslissing geweest?

sterkearm

A.Warnaar
Berichten: 253
Lid geworden op: 08 feb 2009 13:45

Re: deurwaarder

Ongelezen bericht door A.Warnaar »

het is geen rechterlijke beslissing geweest. Volgens mijn advocaat valt er niets te halen. Ik vind het gewoon niet te geloven.

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: deurwaarder

Ongelezen bericht door mar42 »

Ik heb een vonnis met een executoriale titel en er is genoeg om in beslag te nemen
Heb je dit laten beteken door de deurwaarder, of heeft je advocaat dit gedaan???

sterkearm
Berichten: 159
Lid geworden op: 24 apr 2009 19:08

Re: deurwaarder

Ongelezen bericht door sterkearm »

M.i. behoeft u met deze mededeling geen genoegen te nemen.


"U kunt uw advocaat schriftelijk, aangetekend, verzoeken om vermelding van feiten/omstandigheden die hebben geleid tot het niet optreden van de gerechtsdeurwaarder, inzake het rechterlijk vonnis.

Vraag uitdrukkelijk waaruit het vorenstaande is gebleken!

Nauwkeurig en uitgebreid het eerdere door u gesignaleerde "lakse optreden" van zowel de deurwaarder als uw advocaat in de brief vermelden!

Schriftelijk beantwoording van uw brief van de advocaat eisen, enwel binnen een redelijke termijn!

Ook stellen dat u bij geen-, danwel onvoldoende antwoord op uw vragen een klachtprocedure in werking zult stellen."


sterkearm :evil: :evil:

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: deurwaarder

Ongelezen bericht door mar42 »

idd sterke arm,
Een hele rare situatie, dat er geen geld gehaald kan worden bij de tegenpartij.
Dan kan iedereen dus gewoon zeggen ja sorry ik heb niks, dus weg wezen.
En dan gaat de deurwaarder weer weg. Ja slapen doen we s'nacht natuurlijk. Ik denk dat de deurwaarder en de advocaat gewoon geen zin hebben, hier achter aan te gaan.
Het is gewoon belachelijk wat hier gebeurd. En dan druk ik mij zachtjes uit.

A.Warnaar
Berichten: 253
Lid geworden op: 08 feb 2009 13:45

Re: deurwaarder

Ongelezen bericht door A.Warnaar »

Heb je dit laten beteken door de deurwaarder, of heeft je advocaat dit gedaan???
mijn advocaat heeft dat gedaan.

A.Warnaar
Berichten: 253
Lid geworden op: 08 feb 2009 13:45

Re: deurwaarder

Ongelezen bericht door A.Warnaar »

@sterke arm

ik ben op dit moment echt een beetje moedeloos. Ik heb er op het moment gewoon geen puf voor :( Ik denk dat ik het volgende week weer op ga pakken. Maar weer bedankt voor de tip ik kan hier wat mee.

A.Warnaar
Berichten: 253
Lid geworden op: 08 feb 2009 13:45

Re: deurwaarder

Ongelezen bericht door A.Warnaar »

Een hele rare situatie, dat er geen geld gehaald kan worden bij de tegenpartij.
Dan kan iedereen dus gewoon zeggen ja sorry ik heb niks, dus weg wezen.
En dan gaat de deurwaarder weer weg. Ja slapen doen we s'nacht natuurlijk. Ik denk dat de deurwaarder en de advocaat gewoon geen zin hebben, hier achter aan te gaan.
Het is gewoon belachelijk wat hier gebeurd. En dan druk ik mij zachtjes uit.
ik denk er precies zo over! Ik heb dit nog nooit gehoord of meegemaakt. Wat ik er altijd over hoorde is dat er gewoon beslag gelegd wordt hoe dan ook!

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: deurwaarder

Ongelezen bericht door mar42 »

Heeft je advocaat dit laten beteken bij de deurwaarder, of heeft je advocaat dit zelf gedaan. Het behoort door een deurwaarder betekent te worden.

A.Warnaar
Berichten: 253
Lid geworden op: 08 feb 2009 13:45

Re: deurwaarder

Ongelezen bericht door A.Warnaar »

het is betekend bij de rechtbank (voor zover ik weet) Maakt het dan uit wie het doet?

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: deurwaarder

Ongelezen bericht door mar42 »

Ik kan er naast zitten maar ik begrijp en heb begrepen dat dat door de deurwaarder moet gebeuren.
Een kennis van mij had ook een vonnis van de rechtbank en dat heeft zij moeten laten betekenen door de deurwaarder.
Dus vandaar mijn vraag.

Wellicht is er iemand die daar meer in bekend is. Hoe dit in zijn werk moet gaan.

h.vanOudenallen
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 aug 2009 20:29

Re: deurwaarder

Ongelezen bericht door h.vanOudenallen »

hallo a. warnaar,
zelf heb ik ook voor hetzelfde opstartende bedrijf gewerk en krijg ook nog steeds salaris en ben ik ook aan het uizoeken bij ik moet wezen tot nu toe weet ik dat die zogenaamde diricteur is verhuist en de onderdiricteur ook in loondienst was en die dus ook nog wacht op z`n salaris net als mij. zelf ben ik ook al benaderd door een deurwaarde en helaas ik weet er weinig van. verder ben ik er ook achter dat die directeur is verhuist en de gemeente alphen er meer van weet. zelf ben ik nog niet naar de gemeente gegaan om te kijken waar hij woont dit vanwege dat ik in een verhuis situatie zit. ik weet niet of je advocaat hier iets aan heeft. zelf heb ik geen advocaat in handen genomen omdat ik eerst zelf langs wil gaan bij hem en m`n salaris op te halen. verder ben ik er ook achter dat de zogenaamde onderdirecteur ook al is langs geweest maar daar deed hij niet meer voor open. ook is z`n nummer geblokeerd. verder ben ik nog bezig met dingen uit te zoeken ik hoop dat je nu weer een beetje moet heb om door te gaan met procederen tegen dat bedrijf. als je nog vragen hebt of iets anders hoor ik het graag. misschien kan je nog ergens mee helpen.
groetjes h. van Oudenallen

muaythai
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 aug 2009 21:13

Re: deurwaarder

Ongelezen bericht door muaythai »

Waarschijnlijk heeft de advocaat het vonnis laten betekenen door een deurwaarder. Dit kan niet anders.

A.Warnaar
Berichten: 253
Lid geworden op: 08 feb 2009 13:45

Re: deurwaarder

Ongelezen bericht door A.Warnaar »

@ vanoudenallen

ik heb nergens vermeld voor welk bedrijf ik werk/gewerkt heb. In mijn geval heb ik al een vonnis en ben ik in principe uitgeprocedeerd. Ik waardeer het dat u me wilt helpen :D ik hoop voor u dat u eruit komt.

de stand van zaken is nu dat er beslag is gelegd op de bankrekening en maar afwachten wat daar uit gaat komen..........

A.Warnaar
Berichten: 253
Lid geworden op: 08 feb 2009 13:45

Re: deurwaarder

Ongelezen bericht door A.Warnaar »

de stand van zaken is nu als volgt.

Eindelijk is er wat geld binnen. Alleen nu moet ik inene de deurwaarder betalen ( bijna 4000 euro) en mijn advocaat :shock: (3300 euro)

Is het niet zo dat zij dat horen te verhalen op de tegenpartij? ik hou er helemaal niets van over :shock:

Gesloten